Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 15:07 

Een nieuw topic zodat het oude topic gesloten kan worden :D


Laten we zoveel mogelijk rouleren (zie laatste post).


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 15:21 

Oh, nieuw topic!!

En yay :D Dansen maar <3

Afbeelding


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 23, 2013 20:13 

Afterparty!

En een spooktocht door het kasteel als iedereen slaapt XD


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 23, 2013 20:18 

Hihi, eindelijk =D

Afbeelding

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 27, 2013 22:02 

Wil iedereen eens stoppen met zeiken op Kit @@
Dank je :')


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 27, 2013 22:20 

Haha, ik vind het wel leuk dat Sam niet de enige is [a]

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 27, 2013 22:21 

Ryan vindt hem aardig :O


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:30 

Rose vindt hem wel aardig ^^ *aait*

Waar is de rest trouwens :O Elleaf, xMisseMe? :o

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 9:51 

Mijn post...Netjes op tijd voor 11 uur, zoals ik had beloofd! @@


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 10:32 

Trijn schreef:
Mijn post...Netjes op tijd voor 11 uur, zoals ik had beloofd! @@


Braaf :D

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 16:01 

Niet schrikken van de hoeveelheid posts Angel xD

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 17:11 

:O

Het is beter dan helemaal geen posts :D


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 28, 2013 17:14 

Angel schreef:
:O

Het is beter dan helemaal geen posts :D


Damn right @@


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 16:26 

Tijd voor een nieuw At-project!

Bij deze neem ik jullie mee op een reis door de wondere wereld van At the other side of the world!

Ik heb verschillende locaties die we hebben bezocht van het begin af aan uitgewerkt om een sfeertje te geven van de zeer uiteenlopende wereld van Alusia. Natuurlijk kwam ik er pas wat later achter dat een groot deel van ons niet vanaf het begin af aan heeft meegedaan - high five Angel! wij wel :D - en dat de eerste locaties jullie onbekend zullen zijn. Maar vrees niet! Ik heb de locaties aangevuld met het verhaal en zal snel wat recentere locaties uit gaan werken! :D
Laat me hier vooral weten welke locaties jullie graag zouden willen zien! Zowel Alusia, de Aarde, Laibyra als Between zullen aan de beurt komen!

Dus bij deze alvast de eerste drie locaties, van het allereerste begin van At the other side of the world! :D


DE HERBERG

Afbeelding

Onze reis begint wanneer een aantal Mensen in een voor hun onbekende wereld terecht komen - Alusia. Ze belanden vlakbij een herberg, waar ze naar binnen lopen om te vragen hoe ze terug naar huis komen. Hier komen ze er echter achter dat ze net wat verder van huis zijn dan dat ze in eerste instantie gedacht hadden. De Herberg is de eerste locatie geweest waar onze eerste generatie onderdak heeft gekregen. Hier maken ze vervolgens kennis met een groep zeer verschillende en uiteenlopende Alusianen. Na hier een nacht doorgebracht te hebben, besluiten ze de volgende dag samen met deze groep mensen te beginnen aan een zoektocht voor een weg terug naar hun eigen wereld.



DE BIBLIOTHEEK VAN UMMERRAND

Afbeelding

Het eerste doel van de zoektocht is om naar een orakel te reizen in het noorden van Alusia. Om de groep voor te bereiden op de reis, wordt er besloten om naar Ummerrand te gaan, dat ten noordoosten van hun eerdere locatie - De Herberg - ligt. In de stad Ummerrand is een grote markt wat voor de Mensen de mogelijkheid biedt om gepaste kleding te kopen en alvast een beetje te proeven van de Alusiaanse cultuur. Terwijl de Mensen een kijkje op de markt nemen, kiezen een aantal Alusianen ervoor om de Bibliotheek van Ummerrand te bezoeken. Hier komen ze meer te weten over de Mensen en besluiten ze om hun weg voort te zetten naar het paleis van de koning.



ASOGORIA'S BOS

Afbeelding

Om bij het paleis van de koning te komen, moet de groep de keuze maken om door een groot uitgestrekt bos te reizen om zo de kortste route te kunnen nemen. Dit bos is echter niet zoals de bossen die de Mensen op aarde kennen. Het bos wordt bevolkt door boswezens die liever met rust gelaten willen worden. Ze hebben zich min of meer afgezonderd en hebben vrijwel een hekel aan indringers. Het schijnt dat de dieren, de planten en de bomen met elkaar fluisteren, en dat de boswezens hun talen spreken. Op die manier ben je overal zichtbaar in het bos, wat betekent dat als je er eenmaal in bent, er geen weg meer terug is. Dit is het bos van Koningin Asogoria, die vijfhonderd jaar geleden het rijk van de levende bomen heeft opgeëist.


_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 19:01 

Cool! Mag ik eraan toevoegen dat we binnenkort meer van Between zullen gaan zien en jullie zullen ontdekken dat er paralellen zijn tussen Alusia en Between. Dit geeft jullie de kans om enkele hoogtepunten van de eerdere reizen opnieuw, in een nieuwe sfeer, mee te maken. Om een voorbeeld te noemen, Asogoria's bos ;)

Wordt vervolgt...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende


Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme