Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do mei 09, 2013 19:11 

Afbeelding

Met haar kleding dicht tegen zich aangedrukt, alsof deze als een soort schild zouden kunnen werken, kijkt Jessa naar Isra. Er verandert niets... Even bijt Jessa op haar lip. Misschien voor Isra niet, maar voor andere binnen de groep misschien wel. "Denk je dat echt?" vraagt ze zacht. Jarenlang heeft haar voogd haar vertelt dat ze als bastaard niets waard was, dat ze ongeluk bracht en eigenlijk alleen maar de gemeenschap te schande maakte. Ze slaat haar armen nog wat steviger om haar kleding heen en kijkt naar haar schoenen. Ze kan zich onmogelijk voorstellen dat er niet minstens één iemand is die haar niet meer zou willen zien. "Waarom moest hij dat zo nodig aan iedereen vertellen..." fluistert ze, terwijl ze merkt dat de tranen weer in haar ogen springen.

Afbeelding

Levi schopt zijn schoenen uit en zet zijn tas op de grond. Hij werpt een blik uit het raam, de voorbereidingen voor vanavond zijn al in volle gang. Dat doet hem eraan denken dat er vanavond veel kansen zijn om makkelijk aan geld te komen. Genoeg dronken mensen in vrolijke feeststemming die niet op hun spullen letten. Prachtig, hij zou prima kunnen verdienen.

Even werpt hij een blik op Benicio. Die ziet er miserabel uit, wat zijn stilte en lusteloosheid verklaard. Zou dat door zijn meisje komen? Hij besluit maar gewoon de vraag te stellen die het meest voor de hand ligt. "Gast... Gaat het wel met je?" vraagt hij wat bezorgt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 10, 2013 12:29 

Afbeelding

[…]

Door de hele situatie tussen Jessa en haar voogd is Emma aan het denken gezet over haar eigen verleden. De hele reis is ze nogal stil en in zichzelf. Ze is dan ook opgelucht als ze acht dagen later eíndelijk zijn aangekomen in Hoderan. Grote, levendige steden, zoals deze, vrolijkten haar altijd weer op. Ze zet haar paard snel in de stal – blij dat ze van dat vreselijke beest af was – en loopt dan de herberg in. Daar hoort ze dat ze met Isra en Jessa op een kamer slaapt en ze glimlacht. Dit was een goede kans om Jessa wat beter te leren kennen. Mel moest ze maar een andere keer over Luc uithoren.

Op de kamer aangekomen, wilt Jessa gelijk onder de douche vluchten. Ze ziet er verschrikkelijk uit. Er is zoveel verdriet te zien in haar ogen dat het Emma pijn doet. Als Isra haar moed inspreekt, knikt Emma ook.

”Natuurlijk, Jessa. De groep kent je al zo lang. Wie jij bent als persoonlijkheid is toch veel belangrijker? Wat maakt het nou uit wie je ouders zijn?” zegt ze tegen haar. Even kijkt ze naar Isra voor bijstand. Zij kon Jessa natuurlijk nog niet zo lang, maar Emma interesseerde het vrij weinig of ze nou een bastaard was of niet. Jessa was een prachtige, vriendelijke meid en dat zou ook voor de rest van de groep veel belangrijker moeten zijn.

ooc: Ik hoop dat ik chronologisch alles goed heb ^^

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 15:25 

Afbeelding

Eric gaat wat verzitten, richt zich weer op zijn aantekeningen en neemt af en toe een hap van zijn eten. Het onderonsje tussen haar en de man deed er niet toe. Of in ieder geval, moest er niets toe doen.

Hoe wrang het ook was, hij moest John gelijk gaan geven. Sinds hij aan zichzelf had toegegeven wat zijn gevoelens voor de Furie daadwerkelijk inhielden, was zijn jaloezie in buiten proportionele groottes op komen zetten. En verloor hij al het andere en alle redelijkheid uit het oog. En hij kon het zelf niet overzien.
Het hele fiasco rondom Kiara had dat wel laten blijken..

Vanuit zijn ooghoek ziet Eric een dame naar het tweetal lopen en hij kan het niet laten om te kijken wat er precies aan de hand is. De klap en de overslaande stem van de vrouw geven al een hoop weg. Maar als de vrouw kwaad wegloopt en de man Caleigh van meer drank voorziet wordt het snel veel meer duidelijk. Eric hoeft niet eens na te denken of hij zich er wel of niet mee moet bemoeien, want Mel flitst langs hem heen in de richting van haar.
Hij pakt zijn glas op en neemt nog een flink slok van zijn bier, voordat hij zich weer tot zijn aantekeningen dwingt te focussen.

Afbeelding

Mel had haar buik heerlijk rond vol gegeten en was erna naar boven gegaan voor een snelle douche. Hoewel ze het sowieso fijn vond om gewoon met de groep op pad te zijn, vond ze het nog prettiger om in een stad met hen te zijn. Dan was ze tenminste zeker van een volle maag.

Fris, voldaan en opgewekt loopt ze de trap weer af naar beneden en ziet Caleigh aan de andere kant van de bar zitten. Ze lijkt in gesprek met een man en draait zich net om naar een vrouw die aan komt lopen. Mel glimlacht want het lijkt alsof Caleigh oude bekenden is tegen gekomen. Haar ogen worden echter zo groot als schoteltjes als de vrouw Caleigh slaat en weg stormt. Een paar seconden blijft Mel perplex staan, maar rent dan zo snel ze kan naar Caleigh toe.

"Wat deed ze? Wat moest ze? Moet ik er achteraan?" Vraagt ze struikelend over haar woorden zo snel als ze over haar lippen komen.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 16:53 

Als ze hem vraagt of ze moet vertrekken vult hij zonder wat te zeggen haar glas bij. Lilian mocht zijn vrouw zijn, maar dit was zijn herberg en hij ging Caleigh er niet uitgooien. Als ze het glas in een keer achterover slaat en er niet eens moeite mee heeft kijkt hij haar kort aan voordat hij het glas weer vult. Dan plotseling komt er een brunette bij die hijgend vraagt wat er is en of ze achter de vrouw aanmoet. Kort trekt hij zijn wenkbrauw op en kijkt dan Caleigh aan. "Laat het me weten wanneer je klaar bent voor je tweede confrontatie, dan krijg je de sleutel van me," zegt hij kort, "Maar ik raad je aan om niet dronken bij haar aan te komen, dat zal ze niet waarderen."Dan draait hij zich om en loopt van het tweetal weg.

Afbeelding

Caleigh kijkt op als er plotseling een vlek op haar af komt rennen en als ze Mel ziet en haar woorden hoort weet ze even niet wat ze moet zeggen. Voordat ze echter iets kan zeggen praat hij tegen haar en ze luistert naar zijn woorden en knikt even kort. Een tweede confrontatie. Daar was ze nog lang niet klaar voor, maar ze weet heel goed dat ze die ook niet kan uitstellen. Als hij wegloopt kijkt ze Mel aan en produceert een flauwe glimlach.

"Nee Mel, je moet er absoluut niet achteraan gaan, ik denk niet eens dat je de deur open krijgt waarachter ze verdween," zegt ze dan.

Ze gebaard Mel op de kruk naast haar te gaan zitten. Ze moest nu wel wat uitleg geven. Ze wilde geen uitleg geven. Ze had gewild dat niemand dit had gezien, maar ze weet dat Mel niet de enige is die het zag gebeuren... Ze kijkt Mel aan en haalt even diep adem.

"Ze had al het recht om dat te doen," zegt ze dan, "Ik heb haar, onbedoeld, heel veel pijn gedaan in de afgelopen vier jaar, door..." Ze twijfelt over haar woorden en kijkt naar haar glas, "Door te verdwijnen en nooit wat van mezelf te laten horen..."

Ze neemt een grote slok van haar glas en twijfelt of ze nog wat moet zeggen. Uiteindelijk zucht ze even en probeert een reactie bij Mel te peilen. Ze hoopt dat Mel nu niet slechter van haar gaat denken. Caleigh weet maar al te goed dat als Mel alles zou weten, ze waarschijnlijk nooit meer met haar wat te maken wilde hebben.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 18:52 

Afbeelding

Als Emma haar bijspringt voelt Isra zich opgelucht. Dat was precies wat ze bedoelde.

'Wat zij zegt,' mompelt ze wat kortaf terwijl ze naar Emma gebaart, maar ze glimlacht lichtjes naar Jessa. 'Wel jammer dat ik alle actie gemist heb trouwens,' zegt ze er dan achteraan, hopend het gesprek een wat luchtiger toontje te geven. 'Ik had wel raad geweten met zijn lelijke gezicht.'

Ze kraakt haar knokkels. Ook al heeft ze het gezicht van die hele man niet eens gezien, ze wenste dat ze hem eens flink de waarheid had kunnen vertellen. Isra laat zich op haar rug op haar bed vallen en ademt eens diep uit.

Afbeelding

Benicio snuift een beetje als Levi vraagt of het gaat. Hij gaat weer rechtop zitten en ademt uit.

'Ik ben een idioot,' zegt hij dan. Het is niet echt een antwoord op Levi's vraag, maar de opening voor een gesprek was er en nu was het aan Levi om door te vragen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo mei 15, 2013 19:44 

Afbeelding

Jessa glimlacht even kort. Emma springt bij en het geeft haar een goed gevoel. "Met mijn ouders zelf was niets mis. Het probleem is gewoon dat mijn vader door zijn functie niet mocht trouwen, maar hij hield zielsveel van mijn moeder en zij van hem..."

Ze bijt op haar lip. "Mijn voogd ziet bastaardkinderen als ongeluksbrengers... Als mensen die minder waard zijn dan anderen... Ik kon nooit iets goed doen, hij kon af en toe zo boos worden..." Zij kijkt weer naar de grond.

Als Isra weer bijvalt, schudt Jessa haar hoofd. "Dank je wel dat je het voor mij op wilt nemen, maar mijn voogd is één van de meest invloedrijke mensen in het dorp. Je had jezelf ongelooflijk in de nesten gewerkt." Dan is ze even stil.

Ze blijft even staan en glimlacht naar Isra en Emma. Ze voelt zich iets beter nu ze weet dat zij nu in ieder geval niets tegen haar hebben. Ze zucht. "En nu moet ik door met mijn leven... en dat gaat beginnen met douchen." Met die woorden loopt ze naar de badkamer. Niet veel later stroomt het warme water over haar lichaam. Sterk zijn Jessa... Dat is het enige wat nu moet gebeuren.

Afbeelding

Even houdt Levi zijn blik op Benicio gericht in de hoop dat hij meer zal vertellen, maar als dat niet komt weet hij dat hij de volgende vraag moet stellen.

"En dat komt... omdat?" vraagt hij, hoewel hij eigenlijk wel een vermoeden heeft.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 16, 2013 20:10 

Afbeelding

Als de man wegloopt van Furie kan Eric het niet laten om zijn blik kort op hem te richten. Het was een bekende van Haar, maar hij wist bijna zeker dat dit niet een van de exen kon zijn waar ze over had gesproken. Sterker nog, als hij naar de man keek, vroeg Eric zich af of deze man wel tot kwaad kon komen..
Dat maakte de woordenwisseling, of in ieder geval de poging daartoe, tussen de vrouw en Furie interessanter. Het leek alsof Furie een oude vriendin in de steek gelaten had..

Eric kijkt opzij en ziet hoe ze Mel tot kalmeren probeert te brengen. Hij glimlacht wrang, pakt zijn glas en richt zijn blik weer naar voren. Terwijl hij een flinke slok neemt, sluit hij met zijn vrije hand het notitieboekje. Het ging hem toch niet meer lukken zijn aandacht daarop te focussen. Hij moest zich nu vooral focussen op het feit dat hij geen stomme dingen gaat doen. Zoals zich ermee gaan bemoeien, of zijn nieuwsgierigheid omtrent haar verleden de overhand te laten nemen. Want dan was hij weer terug bij af.

Afbeelding

Mel kijkt kort naar de man die zich ermee bemoeit, maar kijkt dan Caleigh weer aan. Wat zag ze over het hoofd?
Als Caleigh zegt dat ze er niet achteraan hoeft, begrijpt Mel er zo mogelijk nog minder van.

"Oh" Zegt ze op de eerste reactie van Caleigh en blijft haar met grote ogen aankijken als ze verder praat. "Oh.." Zegt ze dan nogmaals.

Mel kijkt om in de richting van de deur waar net de vrouw achter verdwenen was. Het was dus een vriendin van Caleigh? Meteen als ze dit beseft, dringen de overige woorden ook tot haar door. Ze was verdwenen zonder wat te zeggen.. Mel kijkt weer naar Caleigh.

"Ja, misschien wel dan jah.." Mompelt ze wat onsamenhangend. "Dat ze zo reageert bedoel ik.."

Mel ploft op de kruk naast Caleigh neer en glimlacht even zwak.

"Maar waarom heb je dat dan gedaan? En ga je het nog goed maken met haar?" Vraagt ze dan vlug.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do mei 16, 2013 20:48 

Afbeelding

Caleigh had niet echt een andere reactie van Mel verwacht, althans misschien wat dramatischer, maar zeker niet vrolijker. Als Mel haar dan vraagt waarom ze dat gedaan heeft en of ze het goed gaat maken kijkt Caleigh naar haar glas. Hoe moest ze dit ooit vertellen.

"Ik had geen andere keus," zegt ze dan zacht, "Ik kon hier niet blijven, teveel herinneringen, teveel verdriet.. Ik had het niet gepland, het gevoel om weg te gaan overviel me en ik was bang dat als ik wat zou zeggen, ze me tegen zou houden.."

Ze kijkt Mel niet aan terwijl ze de woorden zacht uitspreekt. Ze pakt het glas op en neemt een slok. Terwijl ze de woorden uitspreekt voelt ze een leegte. Ze had de afgelopen vier jaar alleen maar weggerend voor deze herinneringen en nu was ze hier.. Zo dichtbij waar het allemaal begonnen was. Ze zucht even en kijkt Mel dan aan.

"Ik hoop dat ze het me wilt vergeven, maar ik weet niet of het te laat is of wat dan ook," zegt ze dan, "Er is een hoop veranderd in vier jaar. Maar ik ga het proberen..."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr mei 17, 2013 18:46 

Afbeelding

Luc was blij om weer weg te zijn uit het dorp. Hoe verder hoe beter, hoewel Sarth nog altijd zijn voorkeur had boven Soroth was Hoderan een prima stad. In de herberg heeft hij zich snel opgefrist en als Luc de trap afloopt ziet hij dat een deel van de groep al beneden is. Zijn blik schiet naar Eric die behoorlijk geirriteert kijkt. Als hij zijn blik volgt ziet hij Caleigh praten met een man aan de bar. Luc schuift wat verderop aan de bar aan. Hij besteld wat te drinken en ziet terwijl hij wacht hoe het vooral van Caleigh haar oude bekenden ontvouwt. Hij slaakt diepe zucht en neemt een slok van zijn drinken. Is er nog een stad of dorp waar ze kunnen komen zonder dat één van de groepsleden een lastig verleden heeft?

Met een tweede biertje in zijn handen staat hij op van de bar en loopt naar Eric toe. Met een harde klap zet hij het glas op de tafel voor hem neer.

"Als je zo moeilijk blijft kijken komt het zeker niet meer goed met je gezicht." zegt hij tegen hem met een grijns. Hij schuift aan bij de tafel en houdt zijn glas op om te klinken. "Op op zijn minst één dag zonder gedoe" en knikt even met zijn hoofd naar de dames aan de bar.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 10:20 

Afbeelding

Caleigh kijkt naar haar glas en Mel beseft dat ze ook wel iets te drinken lust. Ze kijkt op naar de bar om te zien of ze de aandacht van iemand kan trekken, maar dan zegt Caleigh zacht dat ze geen andere keuze had. Mels blik verplaatst zich meteen naar haar en ze luistert. Caleigh kijkt haar echter nog steeds niet aan en neemt daarvoor in de plaats een slok van haar drinken. Pas na een diepe zucht kijkt ze haar aan en Mel glimlacht licht.

"Het zal nooit meer zoals vroeger worden denk ik. Dat kan ook niet, na vier jaar. Maar ik denk dat ze het juist ergens wel kan waarderen als je er nu je best voor doet."

Mel kijkt nog een keer naar de bar en ziet dat ondertussen Luc een stukje verderop bij Eric is aangeschoven.

"En weet je," gaat ze verder en kijkt weer naar Caleigh "Ik denk dat als je het gewoon eerlijk vertelt en haar vragen kunt beantwoorden je in ieder geval echt alles voor jezelf hebt gedaan wat kon om jullie vriendschap een nieuwe kans te geven."

Afbeelding

Als er een glas hard op de tafel wordt neergezet, gevolgd door de bekende stem van Luc kijkt Eric op en glimlacht even wrang bij zijn woorden. Hij pakt zijn glas op en klinkt deze tegen die van hem aan.

"Op een dag zonder gedoe." Herhaalt hij de woorden en hoopt het ook echt terwijl hij een slok neemt.

Eric zet zijn glas weer neer en blijft een paar seconden naar zijn glas kijken voordat hij zich weer tot Luc richt.

"Ben jij bekend hier? In de stad bedoel ik" Vraagt hij. Eric was hier vrijwel niet bekend. De zaken die geregeld moesten worden in deze regio vielen niet onder zijn verantwoordelijkheid.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 19:22 

Afbeelding

Luc neemt een flink slok van zijn drinken nadat Eric zijn glas heeft geklinkt. Hij kijkt op als Eric hem een vraag stelt.

"Nee" antwoord hij hem met zijn hoofd schuddend. "Ik ben hier wel een keer geweest, maar dat was te kort om echt bekend te raken." Luc kijkt kort over zijn schouder. Dit is ook meer een stad voor ander type mens...vrouwen wellicht. Caleigh leek ieder geval bekenden te hebben hier.

"Ik ben niet zo bekend met de steden in Soroth." vult hij nog aan zijn antwoord toe. Hij had altijd het vermoeden dat Melina niet in Soroth te vinden was, dus wat had hij er te zoeken. "en jij ook niet...vermoed ik" zegt hij met een kleine glimlach. "Ik ben benieuwd wat deze stad ons te brengen heeft"

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 19:55 

Afbeelding

Caleigh luistert naar de woorden van Mel en ze weet dat ze gelijk heeft. Het zou nooit meer zoals vroeger worden en dat kon ook niet. Niet alleen omdat zij was vertrokken toen, maar Caleigh is ook niet van plan om in Hoderan te blijven of terug te komen. De stad had haar niets meer te bieden, heel Soroth had haar niets te bieden. Als Mel dan verder gaat kijkt Caleigh haar aan en produceert een kleine glimlach.

"Dank je," zegt ze dan gemeend.

Niet alleen zou ze de confrontatie aangaan voor zichzelf, Caleigh weet dat ze met schuld kan leven voor de rest van haar leven en kan accepteren dat ze zonder wat te zeggen vertrokken is. Ze weet echter dat Lillian het zichzelf kwalijk zou nemen en dat was niet wat Caleigh wilde. Als er plotseling een kom soep voor haar neus wordt gezet en wat brood kijkt ze verbaasd op. De eigenaar en Lillian's man staat voor haar.

"Je bent mager geworden," zegt hij kort en dan kijkt hij de brunette naast haar aan, "Kan ik iets voor je inschenken?" Hij had gemerkt dat ze de aandacht van iemand had geprobeerd te krijgen.

Caleigh trekt kort haar wenkbrauw op als hij zegt dat ze mager is geworden en schud kort haar hoofd. Ze was altijd al magerder geweest dan de meeste mensen waar ze vroeger mee omging, maar toch had ze zichzelf nooit echt mager genoemd. Ze roert even door haar soep terwijl Mel haar bestelling doorgeeft en doopt dan een stuk brood erin en neemt een hap. Voedsel was wel precies wat ze nu nodig had. Dan kijkt ze Mel aan en glimlacht flauw.

"Ik hoop dat we ons morgen kunnen richten op de echte reden dat we hier zijn," zegt ze dan op een wat zachtere toon, "En informatie vinden over de Sleutels.'

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 21, 2013 18:40 

Afbeelding

Isra kijkt hoe Jessa de badkamer in loopt. Vervolgens laat ze zich weer op haar rug op het bed vallen. Ze realiseert zich dat ze nu alleen is met Emma. Ze weet zich niet zo goed een houding te geven aangezien ze Emma nog niet zo heel goed kent en eigenlijk nog niet eens wist of ze haar wel moest vertrouwen. Toch had Emma tot zover niets verkeerd gedaan, een gegeven dat in haar voordeel sprak.

'Ik ga beneden wat eten,' zegt ze dan, wat voor Isra het dichtst in de buurt van een uitnodiging komt.

Afbeelding

Zonder Levi aan te kijken opent Benicio zijn mond en een hele stroom woorden komt naar buiten zonder dat hij dat echt wilde.

'Ik ben een idioot omdat ik de vrouw die ik liefheb van me af duw omdat ik denk dat dat voor haar beter is want als ze zich met mij inlaat betekent dat slecht nieuws voor haar toekomst maar nu zijn we allebei zo miserabel als de pest dus nu vraag ik me af of dat wel zo'n goed idee was maar aan de andere kant weet ik eigenlijk wel zeker dat het voor haar beter is maar ze is zo verdrietig en ik voel me vreselijk en ik heb me nog nooit zo over iemand gevoeld en volgens mij heb ik in mijn hele leven nog nooit zoveel gepraat.'

Hij ademt diep in en laat zich weer achterover op het bed vallen. Hij balt zijn vuisten. Hij ademt uit en kijkt opzij naar Levi.

'Sorry.'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo mei 22, 2013 14:00 

Afbeelding

Als Benicio het hele verhaal afsteekt, knikt Levi bij elk feit dat hij opnoemt. Hij gaat op de rand van zijn bed zitten en leunt wat naar voren "Okay, even een samenvatting..." zegt hij wanneer Benicio klaar is met praten, "Die vrouw in kwestie is die kleine, met dat lange rooie haar... Die Jessa?" Hij fronst even. Ze had zichzelf aan hem voorgesteld, maar door haar stille gedrag was haar naam niet helemaal blijven hangen. "En je bent gek op d'r, ja toch? Maar je vindt dat je haar geen goede toekomst kan bieden?" Hij fronst opnieuw. "Waarom denk je dat?"

Levi is zelf verre van een relatie-expert, maar het was duidelijk dat er tussen Benicio en zijn meisje heel slecht gecommuniceerd werd. "Heb je haar wel eens gevraagd hoe ze haar eigen toekomst ziet?"

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 23, 2013 21:13 

Afbeelding

Benicio knikt bij Levi's samenvatting. Hij haalt een hand door zijn haar en ademt uit.

'Omdat ik weet hoe het gaat met mij en vrouwen. En zij weet dat ook. En zoiets verdient ze niet.'

Levi's volgende vraag zet hem even stil.

'Ik... Nee. Volgens mij niet. Maar dit kan ze toch niet willen? Wie wil er nou iets beginnen, laat staan volhouden met iemand als ik?'

Plots realiseert Benicio zich dat hij zijn hart zit uit te storten bij een volslagen vreemde. Hij kijkt ietwat beschaamd op.

'Sorry man, dit moet jou ook allemaal niets interesseren. Vergeet 't.'

Hij staat op van het bed en haalt nogmaals zijn handen door zijn bos krullen.

'Ik denk dat ik even ga douchen.'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: