Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: za jun 01, 2013 13:03
Jade moet een lach onderdrukken als Kyra 'wat' uitroept en gelijk wat ineen duikt. Als ze dan zegt dat ze dat niet gelooft, vraagt of het echt zo is en vereder gaat trekt ze kort haar wenkbrauw op. Soms vergat Jade even dat niet iedereen zo makkelijk in omgang was met jongens zoals zij. Als ze dan vraagt of het alleen bij Sem was haalt Jade nonchalant haar schouders op.
"Ik heb je alleen samen met Sem gezien," zegt ze dan, "En zoals ik al zei; het zag eruit alsof je hem elk moment ging aflebberen, wat dus niet is gebeurd. Althans, niet voordat ik vertrok, wat erna is gebeurd weet ik niet."
Ze neemt een slok water.
"Daarnaast zou het echt niet het eind van de wereld zijn als je met hem gezoend hebt," zegt ze dan nonchalant.Blake grijnst even kort als Gabriella zegt dat ze dan maar een kijkje moeten gaan nemen. Als ze er een wedstrijdje van wilt maken, heft hij de beweging die ze gaat maken allang opgemerkt en hij laat haar toe om zich uit zijn 'grip' los te komen. Laat haar maar denken dat ze dat kon, de werkelijkheid was toch anders. Als ze er vandoor zwemt haalt hij nonchalant zijn schouders op en dan volgt hij haar. Hij doet geen moeite om echt op zijn snelst te gaan, maar zwemt stevig door en als hij bij de rotsen is gaat hij op een lage rots zitten en kijkt naar Gabriella.
"Valt me een beetje van je tegen," zegt hij met een plagende grijns, "Ik had verwacht dat je wel twee keer heen en weer was gezwommen ondertussen."
Hij knipoogt even naar haar.