Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 44  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 14:19 

Afbeelding

Sem gooit zijn spullen op de grond en ploft er vervolgens zelf naast. Hij had hier helemaal geen zin in. Bijna alsof het school erom te doen was. De vorige keer had hij door een pretpark moeten lopen vlak voor de volle maan. En nu er weer een nieuwe maan aan zat te komen, zat hij hier op een eiland. Gefrustreerd haalt hij een hand door zijn haren en duwt zijn zonnebril weer goed op zijn neus. Goed,die volle maan was nog niet zo snel als toen, maar de overige zaken maakten het niet gemakkelijker om ermee te handelen..

Als hij iemand iets hoort vragen kijkt Sem op. De jongen van Jade. Met een bijdehante grijns op zijn gezicht. Even blijft Sem hem aankijken, maar haalt vervolgens nonchalant zijn schouders op en kijkt in de richting van Jade en Kyra een stukje verder op.

"Zo zou je het kunnen noemen.."

Sem voelde er weinig voor om zijn best te doen vriendelijker of geĂŻnteresseerder te doen als dit. Dat was echt wel het laatste waar hij zijn laatste energie nog aan wilde verspillen.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo mei 05, 2013 10:47 

Afbeelding

Jade glimlacht kort als Kyra zegt dat haat hoofd verschrikkelijk aanvoelt. Ja, dat had ze al verwacht. Kyra was niet het type dat goed tegen alcohol kon. Als Kyra haar dan vraagt hoe haar avond was haalt ze nonchalant haar schouders op.

"Vermakelijk genoeg," antwoord ze dan, "Misschien voor herhaling vatbaar als ik zin heb."

Ze glimlacht even en begint dan in haar tas te rommelen. Ze haalt er een fles water uit, opent die en neemt een grote slok. Dan bied ze Kyra de fles aan.

"Als je hoofdpijn hebt is dit wat beter om mee te beginnen dan de flessen alcohol die er mee zijn," zegt ze met een kleine grijns, "En ik geloof niet dat er heel veel bijzonders is gebeurd qua afloop. Je lag in ieder geval alleen in bed toen ik de slaapkamer in kwam." Ze knipoogt even plagerig.

Afbeelding

Blake grijnst even kort als Gabriella een plagerige kus op zijn lippen duwt. Als ze zich dan achterover laat vallen kijkt hij even naar haar. Ja, met haar zou hij zich prima vermaken voor een tijd. Dan duikt hij het water in en zwemt een stuk onder water verder. Ondanks dat dit niet zijn natuurlijke omgeving was had hij in de afgelopen eeuwen zich ontwikkeld als een prima zwemmer. Een paar meter verderop komt hij boven en kijkt naar Gabriella.

"Laat me dan maar eens zien hoe goed je kunt zwemmen," roept hij plagend naar haar, "Of moet ik je komen halen?"

OOC:: Ik weet eigenlijk niet of Kyra alleen in bed lag? Of lag ze op de bank? :')

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr mei 17, 2013 19:11 

Afbeelding

Kyra glimlacht naar Jade als ze verteld dat haar avond voor herhaling vatbaar is. Ze weet niet zeker wat ze precies bedoeld ermee. Vooral het gedeelte 'als ze zin heeft.' Maar zonder er nog moeilijk over na te denken geeft ze een knikje.

Als Jade in haar tas rommelt komt er een fles wat tevoorschijn. Dit was inderdaad een betere keuze dan opnieuw de drank. Ze neemt de fles over en neem een flinke slok. Als ze daarna verteld dat ze ieder geval alleen in haar bed lag wordt haar gezicht rood.

"Natuurlijk lag ik alleen." zegt ze tegen haar "wat had je dan verwacht" fluistert ze zacht er achteraan. Voorzichtig laat ze zichzelf achterover vallen. "Ik drink nooit meer" zegt ze schaapachtig. "Is niet goed voor mij" Opnieuw neemt ze een slok van het water. "Wat is eigenlijk de bedoeling hier, want ik geloof nooit dat ik ver kom vandaag."

Afbeelding

Allen lacht als de jongen reageert op zijn vraag. Hij had niet verwacht dat hij ĂĽberhaupt ergens op zou willen reageren. De avond was het blijkbaar zwaar gevallen en echt een sociale indruk heeft Allen niet van hem gekregen. Hij kijkt naar de jongen waarvan hij eigenlijk nooit de naam van heeft onthouden. Aan zijn uiterlijk kon hij niet opmaken wat voor type wezen hij was, maar hij kon wel een gooi doen....later. Eerst was het tijd om hem nog wat te stangen.

"Maar zeker de moeite waard toch?" Kort rekt Allen zich uit en zet zijn handen in zijn zij en kijkt vervolgens richting Jade en Kyra.

"Kyra is een leuke meid tenslotte, althans in haar eerste jaar dat ze hier was heb ik leuke avonden met haar gehad. Als je snapt wat ik bedoel" zegt hij terwijl hij zijn blik nog steeds richting de dames houdt. Allen bedoelde er niets mee, hij had wel leuke avonden gehad met haar, maar niets bijzonders. Niet zoals vele jongens nu zouden denken. Zeker zoals deze jongen en zeker niet in deze staat. Voordat hij Blake gek zou maken, moet hij eerst even opwarmen door deze jongen gek te maken.

"Wat is eigenlijk je naam?" vraagt hij met een goed bedoelde en zo onschuldig mogelijke glimlach aan hem terwijl hij zijn hand uitsteek. Het was het perfecte middel om zijn reactie te peilen.

Ooc: het voelt raar om over je eigen personage te schrijven zo haha

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 11:18 

Afbeelding

"Daag me niet uit," zegt Gabriella lachend, "want een zwemwedstrijd win ik sowieso van je." Met die woorden duikt ze onderwater en binnen enkele seconden is ze al bij Blake. Ze komt boven. "Zie je?" zegt ze, terwijl ze haar natte haren van haar gezicht wegveegt, "Ik wil alles van jou in dit water." zegt ze plagerig en lachend. Dan valt haar oog op een groep rotsen even verderop en een eind van de groep vandaan. "Zullen we daarheen zwemmen?"

Afbeelding

Het frustreert Charu dat hij de vreemde energie op het eiland niet kan plaatsten. Er klopt iets niet. Hij had vaker deze vreemde, dwingende energie gevoeld, maar kan zich niet herinneren waar. Even kijkt hij om zich heen. Enkele groepjes staan met elkaar te kletsen en in het water ziet hij Blake en Gabriella zwemmen. Urgh. Blake was helemaal van slag van die griet.

"Ik ga het eiland verkennen!" roept hij de groep in, "Iemand die meegaat?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 22, 2013 20:41 

Afbeelding

Sem trekt een wenkbrauw op als de jongen op zijn antwoord reageert en volgt met zijn blik de richting waarin deze kijkt. Jade en Kyra. Hij was dan niet helemaal scherp, maar ergens proefde Sem dat deze jongen hier was om hen. Of Ă©Ă©n van hen in ieder geval.. Jade?

Automatisch kijkt Sem naar de jongen als hij dan Kyra's naam uitspreekt. Zijn verbazing over het feit dat hij juist over Kyra begint en niet over Jade krijgt geen kans om te uiten, want als de jongen verder gaat overvalt een heel ander gevoel hem.

"Nee.." zegt Sem "Ik heb geen idee wat je bedoelt.." vult hij aan en kijkt kort in de richting van de twee dames.

Blake had hij dan misschien verkeerd begrepen gisteren, maar de jongen hiervoor was dat dan Kyra's type?

"Sem.." Zegt hij kort op de laatste vraag, zijn blik weer in de richting van Kyra en de hand van de jongen voor hem negerend.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo mei 22, 2013 21:52 

Afbeelding

Jade trekt kort haar wenkbrauw en grijnst dan even kort als Kyra zegt dat het normaal was dat ze alleen lag. Als ze dan vraagt wat de bedoeling hier is haalt ze haar schouders nonchalant op.

"Relaxen, genieten van de zon," zegt ze dan, "Maar zo natuurlijk was het niet dat je alleen in bed lag," gaat ze door op een zachtere toon met een plagende glimlach, "Je was nogal close met Sem gisteravond. Het zag eruit alsof je hem elk moment ging aflebberen."

Dat ze direct is kan haar absoluut niets schelen. Ze kijkt Kyra even aan en dan haalt ze nog een fles water uit haar tas. Ze neemt een grote slok en kijkt even naar het water. Dan kijkt ze Kyra weer aan, ze wilt natuurlijk wel weten hoe die reageert op haar woorden..

Afbeelding

Blake grijnst als Gabriella zegt dat hij haar niet moet uitdagen. Natuurlijk daagt hij haar uit. Als ze voor hem tevoorschijn komt en zegt dat ze alles van hem in het water wilt grijnst hij kort. Hij negeert de woorden over de rotsen even en laat zijn hand om haar middel glijden en trekt haar dichter naar zich toe. Hij blijft haar aankijken en zwijgt even.

"Denk je dat we daar wat meer privacy hebben dan?" vraagt hij haar dan en hij trekt veelbetekenend zijn wenkbrauw even op.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo mei 22, 2013 22:08 

Afbeelding

"Ah dat klinkt als muziek in mijn oren"
zegt Kyra als Jade haar vraagt beantwoord. "Dan blijft ik hier voorlopig liggen." Met een tevreden glimlach sluit ze haar ogen en probeert te relaxen. Helaas voor kort duur want als ze de plagende woorden van Jade hoort schiet ze direct weer omhoog.

"WAT!?" roept ze uit, zonder er echt bij stil te staan wat een kabaal het maakt op dit verlaten eiland. Haar schaamte is gelijk in iedere beweging zichtbaar en ze duik een beetje ineens. "Dat geloof ik niet" fluistert ze zachtjes terwijl ze naar haar toe leunt. "Dat zou ik nooit doen, toch? En definieer aflebberen. Wat moet Sem daar wel niet van denken, ik ben helemaal niet zo met jongens" fluistert ze ratelend verder in lichte paniek.

Waarom zou ze in hemelsnaam zo doen als ze dronken is en waarom dan bij Sem. Vluchtig neemt ze nog een slok water om haar gedachtes wat rust te geven. Kort slaan haar ogen groot en komen er nog veel meer vragen in haar op borrelen.

"Het was toch wel alleen bij Sem!?" vraagt ze met nog steeds een zachte stem.

Afbeelding

Allen begint te lachen als Sem zijn hand negeerd.
"Allen Blackburn, aangenaam" zegt hij spottend terwijl hij zijn hand weer intrekt. Niet helemaal de gastvrije reactie die hij had verwacht, maar hey zijn doel was bereikt want de blik van Sem was volledig gericht op Kyra gericht.

"Maar Sem, je kent Kyra toch wel een beetje ondertussen?" Hij mocht dan wel onder zijn huid zitten nu, Allen is er nog niet klaar mee. "Wist je dat ze ook van zwemmen houdt?" vervolgt hij zijn verhaal. "of eerder gezegd cliffduiken." Allen probeert een toon op te zetten die hopelijk Sem laat denken dat hij haar volledig kent al is dit eigenlijk een van de weinige dingen die hij van Ă©Ă©n van feest avonden kan herinneren....voordat hij er met Jade vandoor ging.

Op zijn gemak wacht Allen op een reactie van Sem terwijl hij zijn blik over het eiland laat glijden. Zijn aandacht wordt gepakt door Charu die zegt dat hij het eiland gaat verkennen. Hij kan makkelijk over het eiland vliegen om het uit te zoeken, maar wellicht is het leuker om het vanaf de grond te verkennen.

"Klinkt goed, ga je ook mee? Misschien wordt je dan een keer wakker" vraagt hij aan Sem om hem hopelijk nog gekker te maken met volledige onschuld.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 26, 2013 11:39 

Afbeelding

Met een glimlach blijft Gabriella naar Blake kijken. Hij trekt haar wat dichter naar zich toe en dit maakt haar heel blij. Als hij vraag of ze bij de rotsen meer privacy hebben, trekt ze haar wenkbrauwen op.

"Misschien moeten we dan maar een kijkje nemen." zegt zacht, "Laten we er een wedstrijdje van maken." Voor hij iets kan zeggen maakt ze zichzelf los uit zijn grip en zwemt ze snel weg. Binnen enkele seconden is ze al bij de rotsen, wachtend tot Blake zich weer bij haar voegt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 29, 2013 7:48 

Afbeelding

Sem kijkt Allen aan zonder op de reactie van het cliffduiken te reageren. Dat hoeft ook niet, want het gaat plotseling over het eiland verkennen. Hoewel Sem het liefste in de schaduw zou blijven zitten, wist hij ook dat het misschien beter was om iets te doen. Met een naderende volle maan veranderde zijn hoofd sowieso in een warboel van gedachten en hoe meer afleiding hoe beter.

"Ja klinkt goed." herhaalt Sem de woorden van Allen en staat op.

Hij loopt in de richting van Charu en bedenkt dat het eiland verkennen inderdaad een goed idee is. Zo kon hij misschien deze Allen wat beter leren kennen, of in ieder geval er achter komen wat voor soort persoon hij is.

"Ik ga graag mee." Zegt hij als hij bij Charu staat.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 13:03 

Afbeelding

Jade moet een lach onderdrukken als Kyra 'wat' uitroept en gelijk wat ineen duikt. Als ze dan zegt dat ze dat niet gelooft, vraagt of het echt zo is en vereder gaat trekt ze kort haar wenkbrauw op. Soms vergat Jade even dat niet iedereen zo makkelijk in omgang was met jongens zoals zij. Als ze dan vraagt of het alleen bij Sem was haalt Jade nonchalant haar schouders op.

"Ik heb je alleen samen met Sem gezien," zegt ze dan, "En zoals ik al zei; het zag eruit alsof je hem elk moment ging aflebberen, wat dus niet is gebeurd. Althans, niet voordat ik vertrok, wat erna is gebeurd weet ik niet."

Ze neemt een slok water.

"Daarnaast zou het echt niet het eind van de wereld zijn als je met hem gezoend hebt," zegt ze dan nonchalant.

Afbeelding

Blake grijnst even kort als Gabriella zegt dat ze dan maar een kijkje moeten gaan nemen. Als ze er een wedstrijdje van wilt maken, heft hij de beweging die ze gaat maken allang opgemerkt en hij laat haar toe om zich uit zijn 'grip' los te komen. Laat haar maar denken dat ze dat kon, de werkelijkheid was toch anders. Als ze er vandoor zwemt haalt hij nonchalant zijn schouders op en dan volgt hij haar. Hij doet geen moeite om echt op zijn snelst te gaan, maar zwemt stevig door en als hij bij de rotsen is gaat hij op een lage rots zitten en kijkt naar Gabriella.

"Valt me een beetje van je tegen," zegt hij met een plagende grijns, "Ik had verwacht dat je wel twee keer heen en weer was gezwommen ondertussen."

Hij knipoogt even naar haar.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 10:28 

Afbeelding

Merle heeft de hele ochtend nog geen woord met iemand gesproken. Ze observeert de anderen stilletjes. Diep van binnen weet ze dat ze een gesprek met iemand moet aanknopen, maar ze heeft geen idee met wie. Gisteravond was het ook niet echt een succes toen ze dat probeerde.

De groep splitst zich op in koppeltjes en vriendengroepjes die met elkaar lachen en het eiland verkennen. Merle slaakt een diepe zucht en gaat op de grond zitten. Ze trekt dit niet; vanavond ging ze direct weer naar huis…

OOC: Sorry, daar ben ik weer!

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr jun 21, 2013 20:48 

Afbeelding

Gabriella glimlacht als Blake haar volgt. Als hij op een lage rots gaat zitten zwemt ze wat meer naar hem toe zo dat ze weer dicht bij hem in de buurt is. Als hij zegt dat ze hem tegenvalt fronst ze. "Dat kan ik ook. Maar de wedstrijd was tot deze rotsen en niet terug. Dus ik heb gewonnen."

Ze grijnst even en hijst zicht zelf op de rots naast die van Blake, waardoor ze iets hoger zit dan hij. "Want geloof me, ik win elke zwemwedstrijd van jou." Ze leunt wat achterover en sluit haar ogen. Zo kan ze nog even wat zon meepakken.

Afbeelding

Sem en de nieuwe jongen gaan mee. Mooi, zo kan hij gelijk er achter komen waar die nieuwe van gemaakt is. Even kijkt hij opzij en ziet dan dat nieuwe meisje staan. Merle. Het gesprek gisteravond was kort geweest, maar eigenlijk had hij wel het idee dat zij op Ă©Ă©n lijn lagen.

Terwijl hij langs haar loopt, trekt hij kort zijn wenkbrauwen op. "Ga je ook mee?" vraagt hij, terwijl hij doorloopt. Met die woorden gaat hij op het bos in de verte af.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 16:52 

Afbeelding

Opgelucht haalt Kyra adem als Jade zegt dat ze haar alleen met Sem had gezien. Zachtjes laat ze zich achterover vallen en laat de adem uit haar longen ontsnappen.

"Misschien niet" fluistert ze. Misschien was het nog niet zo erg om met Sem te zoenen. Terwijl haar gedachtes afdwalen realiseert ze dat zich begint te schamen voor haar eigen gedachtes. Stijf houdt ze haar ogen dicht tot de schaamte wegtrekt. Gelukkig kan Jade niet ineens gedachtes lezen.

Op de achtergrond hoort ze de stemmen van de jongens en uit nieuwsgierigheid gaat ze weer wat rechter op zitten steunend op haar onderarmen.

"Wat denk dat ze gaan doen?" vraagt ze aan Jade terwijl ze terug zwaait naar Allen.

Afbeelding

Een aangename grijns verschijnt op het gezicht van Allen als de verschillende groepsgenoten zeggen dat zij mee gaan. Mooi, want voor je het weet verveelde hij zich weer. Charu besluit ook het nieuwe meisje mee te vragen, Merle was het als hij het zich goed kan herinneren.

"Laten we gaan" oppert hij. Zijn blik glijdt nog even naar Jade en Kyra. Kort kijkt hij over zijn schouder naar Sem en zwaait vervolgens naar de dames. Vervolgens loopt hij met stevige pas richting de rand van het dichtbegroeide deel van het eiland.

ooc: sorry koos-inspiratieloos

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 9:41 

Afbeelding

Jade hoort de fluistering van Kyra wel en kijkt even naar haar terwijl ze met haar ogen gesloten ligt. Ze schud haar hoofd even, ht was zo duidelijk dat zij en Kyra niets met elkaar gemeen hadden op dit gebied. Als ze weer wat rechter gaat zitten en vraagt wat de rest gaat doen haalt ze nonchalant haar schouders op. Jade kijkt kort naar de groep, trekt haar wenkbrauw wat arrogant op als Allen zwaait en kijkt dan Kyra weer aan.

"Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, de planning was om vanmiddag met zijn alleen over het eiland te gaan, maar als hun nu willen.." zegt ze dan.

Jade is van plan om gewoon te gaan genieten van de rust en de zon.

"Maar vertel... misschien is het niet het einde van de wereld om met Sem te zoenen... Ga je me nu vertellen dat je hem leuk vind?" vraagt ze dan terwijl ze Kyra met een plagende glimlach aankijkt.

Afbeelding

Blake vind het jammer dat Gabriella niet echt hapt op zijn opmerking en als ze op een rots gaat zitten naast hem en zegt dat ze elke zwemwedstrijd zou winnen van hem haalt hij nonchalant zijn schouders op.

"Ik hoef ook niet elke zwemwedstrijd van je te winnen..." zegt hij dan en zijn hand glijd over haar been heen, "Er zijn andere dingen waar ik altijd beter in zal zijn."

Zijn stem klinkt plagend en dan haalt hij zijn hand weg. Hij staat op en met gemak klimt hij nog wat rotsen omhoog. Vanaf hier was er een perfect uitzicht op alles om hem heen en hij kijkt naar het eilandje. Er was iets... een kracht die hem niet helemaal bekend voorkwam, maar ergens lonkte het naar hem.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jul 20, 2013 20:20 

Afbeelding

Kyra kijkt Allen nog na terwijl hij verder wegloopt. Jade had een punt, wat maakt het eigenlijk uit. Ze haalt haar schouders op en gaat weer achterover liggen.

"Ongeduldige wezens blijkbaar" zegt ze zuchtend. Kyra begon net weer heerlijk te genieten van de zon als de woorden van Jade haar weer opschrikken. Als ze haar aankijkt ziet ze haar plagende glimlach. Ze pakt de kleine handdoek die ze extra had meegenomen en gooit die naar haar hoofd.

"Nee" lacht ze met enige schaamte in haar stem. Ze neemt een slokje van haar water. "En wat dan nog als het wel zo zou zijn? Sem ziet mij toch niet als vriendin vriendin materiaal."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: