Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 25, 2012 22:01 

Knijster

Afbeelding
Knijster is aan het schoonmaken. Knijster is de nederige dienaar van het nobele huis Zwarts.

Ik heb Knijster altijd een heel leuk personage gevonden, hij is eigenlijk totaal niet sympathiek en ik hoor eigenlijk een vreselijke hekel aan hem te hebben want Sirius is mijn favoriete personage en Knijster heeft eigenlijk een groot aandeel in zijn dood maar ik lach me altijd dood als ik de stukjes lees waar hij in voor komt.

Wat vinden jullie van Knijster?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 14:23 

Hij is idd niet echt sympatiek, je zou ook denken dat ie slecht is en iedereen helpt als dat hem zelf helpt er beter van te worden.
Maar in wezen heeft ie een goed hart, hij is alleen verbitterd door wat men hem heeft aangedaan en z'n baas dood is. Hij wil met rust gelaten worden en z'n eigen dingen hebben.
Hij helpt Harry dan wel met tegenzin maar hij zou niet zomaar aan de kant van Voldie staan, t goede hart groeit wanneer die iets krijgt en zie je uiteindelijk wanneer de Grote aanval begint en met de rest strijdt!

Jammer dat ie in de film zo weinig voorkomt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 15:34 

Knijster is volgens mij een personage waarvan hem altijd is gezegd dat Modderbloedjes en bloedverraders slecht zijn en dat soort dingen. Maar volgens mij heeft hij wel het hart op de juiste plaats. Hij helpt toch onder protest Harry Potter en is volgens mij ook niet echt een figuur dat naar de kant van Voldemort over zou gaan lopen.

_________________
"Er is geen licht zonder donker." Albus Perkamentus


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 16:29 

MrMorrie1 schreef:
Knijster is volgens mij een personage waarvan hem altijd is gezegd dat Modderbloedjes en bloedverraders slecht zijn en dat soort dingen. Maar volgens mij heeft hij wel het hart op de juiste plaats. Hij helpt toch onder protest Harry Potter en is volgens mij ook niet echt een figuur dat naar de kant van Voldemort over zou gaan lopen.


Hij is een huiself, dus hij heeft absoluut geen keuze om wel of niet Harry te helpen. Ik denk niet dat hij dat had gedaan als hij de kans had gehad om zelf te kiezen. Ik ben het wel met je eens dat die ideeën erin zijn gestampt doordat hij de familie Zwarts diende. Zijn loyaliteit lag nog steeds bij Regelus, dat merk je ook op het einde - tijdens het gevecht - als hij iets in die trant roept.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 11:33 

Knijster is mijn favoriete huis-elf die in de seri voorkomt. Hij heeft een eigen karakter en het verschil tussen hem en Dobby is heel mooi geschreven. Zijn verhaal is erg fascinerend, wat verklaard waarom hij zo is, en dat is interresant.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:49 

Haha, in deel 7 vind ik Kreacher écht een held! Hoe hij Harry, Ron en Hermione helpt. Goeie comeback na zijn gedrag in deel 5, etc.

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 16:58 

Ik vind Knijster echt superleuk in deel 7, maar ook in deel 5. Hoe hij altijd tegen zichzelf praat, en in deel 7 zich heel aardig voordoet! In deel zeven moet ik dan ook een klein beetje denken aan Dobby, ook al is die veel liever. Ik vind het echt zielig dat Knijster nu waarschijnlijk allang is vermoord door de Dooddoeners...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme