Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 18:59 

Ik vind Ron echt het allercoolste allergrappigste en gewoon allerleukste personage. Ik koop echt alles van hem. De eerste toverstok die ik kocht was van Ron. Toen ik in Londen was heb ik de artefact box van 'm gekocht. Het enege wat ik stom vond is dat hij met Belinda ging zoenen. Ik gaf Hermelien echt groot gelijk dat ze duiven op 'm afstuurden.

_________________
Who's there!!!


Laatst bijgewerkt door flipenflip op di maart 06, 2012 9:02, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 16:19 

Ik weet niet wat dat is met mijn, maar ik hou in de HP boeken niet zo van de hoofdpersonen, ik vind Harry, Hermelien en Ron leuk, maar ik vind ze niet super, misschien komt dat ook omdat we over hun van alles weten, ik vind juist de personages leuk waar we niet zoveel over weten zoals Bellatrix/The Mauraders/Lily etc. dat maakt ze voor mijn interessanter :roll: dus om het maar zo te zeggen; ik vind Ron leuk, maar niet super..

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 16:27 

Laat ik eens mijn mening geven over Ron.
Ik vind dat Ron negatief staat tegen over zichzelf. Ron is ook jaloers op alle aandacht die Harry krijgt. Harry is ook veel rijker en ron krijgt alle oude kleren en spullen van zijn oudere broers. Uiteindelijk vind ik het wel zalig dat hij zwerkbal gaat spelen. Jammer, dat hij niet in zichzelf geloofd, anders zou hij een goede speler worden.
Ik vind ook dat Ron voorkomt als een zielig iemand. En eigenlijk is dat niet terrecht.

Ron en Hermelien zijn totaal verschillend en toch was het al van in het begin duidelijk dat ze zouden trouwen.

Ron was mijn eerst favoriete personage.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 9:05 

Leintje schreef:
Laat ik eens mijn mening geven over Ron.
Ik vind dat Ron negatief staat tegen over zichzelf. Ron is ook jaloers op alle aandacht die Harry krijgt. Harry is ook veel rijker en ron krijgt alle oude kleren en spullen van zijn oudere broers. Uiteindelijk vind ik het wel zalig dat hij zwerkbal gaat spelen. Jammer, dat hij niet in zichzelf geloofd, anders zou hij een goede speler worden.
Ik vind ook dat Ron voorkomt als een zielig iemand. En eigenlijk is dat niet terrecht.

Ron en Hermelien zijn totaal verschillend en toch was het al van in het begin duidelijk dat ze zouden trouwen.

Ron was mijn eerst favoriete personage.

Wat ik niet snap is dat Harry Ron niet wat geld geeft zodat hij wat nieuwere dingen kan kopen, want Harry heeft nog genoeg geld om nog voor 14 schooljaren dingen kan kopen!

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 9:11 

flipenflip schreef:
Leintje schreef:
Laat ik eens mijn mening geven over Ron.
Ik vind dat Ron negatief staat tegen over zichzelf. Ron is ook jaloers op alle aandacht die Harry krijgt. Harry is ook veel rijker en ron krijgt alle oude kleren en spullen van zijn oudere broers. Uiteindelijk vind ik het wel zalig dat hij zwerkbal gaat spelen. Jammer, dat hij niet in zichzelf geloofd, anders zou hij een goede speler worden.
Ik vind ook dat Ron voorkomt als een zielig iemand. En eigenlijk is dat niet terrecht.

Ron en Hermelien zijn totaal verschillend en toch was het al van in het begin duidelijk dat ze zouden trouwen.

Ron was mijn eerst favoriete personage.

Wat ik niet snap is dat Harry Ron niet wat geld geeft zodat hij wat nieuwere dingen kan kopen, want Harry heeft nog genoeg geld om nog voor 14 schooljaren dingen kan kopen!


Harry geeft hem wel eens wat, maar Ron wilde het vaak ook niet aannemen. Ik denk dat ik dat ook zou hebben. Als ik zo arm was zou ik ook niet de hele tijd geld willen krijgen van een goede vriend. Je krijgt dan toch het gevoel dat je hem de hele tijd wat schuldig bent. Niet persé in geld, maar ook in andere dingen kan dat naar voren komen. Zo gaat de vriendschap dan steeds meer misschien op dat geld leunen en op een keer kan dit verkeerd gaan.

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 9:51 

Expecto Petra schreef:
flipenflip schreef:
Leintje schreef:
Laat ik eens mijn mening geven over Ron.
Ik vind dat Ron negatief staat tegen over zichzelf. Ron is ook jaloers op alle aandacht die Harry krijgt. Harry is ook veel rijker en ron krijgt alle oude kleren en spullen van zijn oudere broers. Uiteindelijk vind ik het wel zalig dat hij zwerkbal gaat spelen. Jammer, dat hij niet in zichzelf geloofd, anders zou hij een goede speler worden.
Ik vind ook dat Ron voorkomt als een zielig iemand. En eigenlijk is dat niet terrecht.

Ron en Hermelien zijn totaal verschillend en toch was het al van in het begin duidelijk dat ze zouden trouwen.

Ron was mijn eerst favoriete personage.

Wat ik niet snap is dat Harry Ron niet wat geld geeft zodat hij wat nieuwere dingen kan kopen, want Harry heeft nog genoeg geld om nog voor 14 schooljaren dingen kan kopen!


Harry geeft hem wel eens wat, maar Ron wilde het vaak ook niet aannemen. Ik denk dat ik dat ook zou hebben. Als ik zo arm was zou ik ook niet de hele tijd geld willen krijgen van een goede vriend. Je krijgt dan toch het gevoel dat je hem de hele tijd wat schuldig bent. Niet persé in geld, maar ook in andere dingen kan dat naar voren komen. Zo gaat de vriendschap dan steeds meer misschien op dat geld leunen en op een keer kan dit verkeerd gaan.

Ik herinner me niet echt of Harry echt geld wil geven aan hem, maar ik als hij dat gedaan zou hebben zou Ron het inderdaad waarschijnlijk niet aanvaard hebben. Hij wil liever niet tonen dat hij arm is.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 20:32 

Leintje schreef:
Ik herinner me niet echt of Harry echt geld wil geven aan hem, maar ik als hij dat gedaan zou hebben zou Ron het inderdaad waarschijnlijk niet aanvaard hebben. Hij wil liever niet tonen dat hij arm is.

Hij heeft hem nooit geld om 'niks' gegeven, maar hij leende hem wel is geld en dan zei Ron dat hij het hem terug zou betalen na Zweinstein, of als Ron protesteerde als Harry iets gaf verpakte hij het op een manier als; een vervroegd kerstcadeau. Ron heeft nooit geld aan willen nemen, daar was hij te trots voor.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 10, 2013 16:51 

Hoi, heeft iemand al eens een spreekbeurt gemaakt over rupert grint?
zoja, zou ik die eens mogen zien?
groet :D

_________________
Harry Potter is mijn leven <3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 17:05 

Ik vind Ron echt super komisch soms! Hij zegt soms heel lompe dingen waarmee hij anderen kwetst, en hij is niet echt bepaald romantisch zoals je dat noemt. Belinda Maar goed. Dat maakt hem ook heel grappig en passend bij Hermelien!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme