Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 22:15 

Hier komen mijn One-Shots te staan. Geef me tips en complimenten in dit topic.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


Laatst bijgewerkt door Sarah op wo jul 17, 2013 17:42, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: do jun 06, 2013 17:20 

Bij zin 3 vanaf de laatste heb je: 'en kneepnin haar pols'. Dat moet zijn 'kneep in'.

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 06, 2013 17:22 

Niet zo precies! Maar dat had ik zelf ook al opgemerkt, ik heb geen zin om het te veranderen.... :D

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: do jun 06, 2013 17:28 

Haha oké, nou ik ben heel precies als het om zoiets gaat!

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 16:56 

De Dood keert terug...
Lily keek met grote ogen naar het kasteel. Haar ogen kropen over de ontelbare torens en ze probeerde te zien wat er zich achter de verlichte raampjes afspeelde. 'Kom d'r in, Lily. Je gaat samen met mij in een bootje. Als dochter van Harry is dat een hele eer.' zei Hagrid vanaf een klein houten bootje dat onheilspellend piepte. 'Past dat wel?' vroeg ze onzeker en de halfreus knikte hevig, zodat het bootje op het punt stond om te zinken. Lily besloot te vertrouwen op het woord van de leraar en ze stapte voorzichtig bij Hagrid in het vaartuigje. Even dacht Lily dat ze er geweest waren, maar het stuk hout dreef nog steeds. Hagrid pakte de roeispanen en gebaarde dat de andere eerstejaars dat ook moesten doen, en hij begon te roeien. Er stroomde steeds meer water over de rand van het bootje en Lily voelde haar billen nat worden. 'Euh, Hagrid...' begon ze. 'Is dit wel goed?' Ze voelde iets in haar maag, en inderdaad, die keerde om. 'Jazekers!' antwoordde Hagrid, maar Lily hoorde iets van angst en onzekerheid door zijn stem heen. En dat werd bewaarheid. Het bootje dompelde onder en Hagrid zwom snel naar de overkant, terwijl Lily dat ook probeerde. Die poging mislukte, want ze werd meegesleurd door een van de tentakels van de reuzenoctopus die in het meer woonde. Ze nam nog diep adem voor ze onder water werd meegesleurd, en er kwamen al gauw belletjes uit haar mond. Ze begon te spartelen en probeerde de tentakels van zich af te duwen, maar tevergeefs. Haar hoofd werd licht en alles werd wazig. 'Ik hou van jullie. Van jullie allemaal. Vaarwel.' dacht ze en ze liet zich zonder tegenspraak meenemen door de Dood. Lily lag hijgend en slap in haar bed, in de wetenschap dat ze dood was. Of... Ze kwam langzaam overeind, en kneep in haar pols. Ze sloot haar ogen, en deed ze toen weer open. Niks veranderde, en Ginny riep haar van beneden. 'Het was maar een droom.' hield ze zichzelf voor. 'Een stomme, irritante nachtmerrie.'

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 18:33 

Valstrik
Ik loop over de gladde straten en probeer iets te onderscheiden, wat niet lukt vanwege de dichte mist. Ik struikel op de tast verder. Het is al laat in de avond, maar het wordt laat donker. Het is al rond elven en het begint nu pas te schemeren.
Ik hoor een hond janken en versnel mijn pas. Ik heb honden nooit leuk gevonden.
Strompelend ga ik de hoek om en zie daar een grijs busje staan. Eindelijk! Daar kan ik zeker de weg naar de Leopoldstraat vragen.
Opgelucht jog ik naar het voertuig en het raampje gaat al piepend open. Er zit een oude man met grijs kort haar en met hoge jukbeenderen achter het stuur.
'Hallo?' vraag ik onzeker. De man neemt me in zich op en geeft mij de tijd om het tegenovergestelde te doen.
'Goedenavond.' zegt hij schor. 'Wat brengt jou zo laat op straat?' Ik slik en zeg dan:
'Ik ben op zoek naar de Leopoldstraat.' Ik kijk wie naast hem zit. Een bruine hond. Dierenvrienden vertrouw ik met ogen dicht.
'Stap in.' antwoord hij. 'Dan breng ik je naar de Leopoldstraat.' Ik twijfel even, denk aan de hond en trek dan het achterportier open. Daar staat een stoffige zwarte bank en ik laat me erin zakken. De deur slaat dicht. Er zijn geen ramen. Er zijn geen ramen! Er begint een belletje in me te rinkelen.
Die man, dat is een kinderlokker. Al kan je mij niet echt een kind noemen, ik ben 19. Dat maakt het eigenlijk alleen maar erger. Dat ik niet heb ingezien dat die man mij gewoon wil ontvoeren, en dan vreselijke dingen met me wil doen. Ai. Ik raak in paniek en kan niet meer helder nadenken, wat moet ik nu doen? Hopelijk heeft de ouderdom van die man zijn geheugen aangetast.
Ik grijp naar de deurklink en trek hem naar me toe. Tot mijn opluchting vliegt de deur open en ik spring recht de mist in. De auto reed helaas al en ik val heel hard in een houding die je normaal niet zou kunnen maken. Ik kreun en zucht tegenlijk en voel bloed over mijn been en arm stromen.
Bloed is helaas niet de ergste pijn. Ik trek mijn broek omhoog en zie een mega schaafwond met daaronder een wond die de oorzaak van het bloed was. Ik kreun nogmaals. Mijn hoofd bungelt slap en valt dan op de grond.
Ik hoop plechtig dat iemand me snel vind. Ik doe mijn ogen dicht, zucht en val dan in slaap.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme