Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 18:14 

Ik ben ook een groot fan van de forumshop. Ik wil alle Ravenklauwers gaan kopen, en de mensen van Beauxbatons.

Bernou schreef:
Komt Hannah Albedil ook nog in de plaatjes? Een leuke Huffelpuffer die uiteindelijk ook nog eens met Marcel Lubbermans trouwt? Ja? JA? :mrgreen:

Ik ben fan van de forumshop, al ga ik minder plaatjes kopen dan voorheen. Alleen mijn écht favoriete personages en de Huffjes. (:



En ik wil de afdelingen in een schilderijtje kunnen kopen! :)

Ik ben een groot fan van de shop waarin je afbeeldingsplaatjes kan kopen. Ik mis alleen wel de Bibliothecaresse van de magische school, namelijk Irma Rommella oftewel in het Engels: Irma Pince. Misschien als brons? :)

En wat dacht je van de stichters van alle afdelingen?

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 15:15 

FORUMSHOP: AFDELINGSITEMS

Vanaf 1 JANUARI 2012 zal een nieuwe vleugel in de Forumshop haar deuren openen. In aanvulling van de huidige plaatjes, kun je vanaf volgend kalenderjaar ook Afdelingsitems kopen! Lees hier alles over het hoe, wat, waar en hoeveel.

DE ITEMS EN KOSTEN
Er zijn in totaal vijf items per afdeling. Ze kunnen alleen op volgorde gekocht worden en de prijs loopt op per volgend item:

  1. Sjaal: 25 Sikkels
  2. Stropdas: 100 Sikkels
  3. Dier: 200 Sikkels
  4. Erfstuk: 300 Sikkels
  5. Schild: 500 Sikkels

Je kunt ze kopen in de Forumshop. Je kunt ze alleen op de juiste volgorde kopen.

Afbeelding

AFDELINGSTROTS
Als je een (of meerdere) item(s) hebt gekocht, kun je deze naast je posts, onder je avatar laten zien aan de rest van het forum. Dit doe je in je profiel: ga naar foruminstellingen en dan naar berichtstandaarden. Je kunt er ook voor kiezen om geen afdelingsitem te laten zien naast je post:

Afbeelding

Het gekozen plaatje komt dan onder je avatar te staan:

Afbeelding

DE PLAATJES
Bekijk hier de plaatjes van alle Afdelingen.

GRIFFOENDOR
Lees verder...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


HUFFELPUF
Lees verder...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


RAVENKLAUW
Lees verder...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


ZWADDERICH
Lees verder...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:22 

Bedankt voor al jullie suggesties! Met dank aan Moniek, zijn er vanaf nu zes nieuwe plaatjes in de forumshop. Aan de categorie goud zijn de vier stichters van Zweinstein toegevoegd:

  • Goderic Griffoendor
  • Helga Huffelpuf
  • Rowena Ravenklauw
  • Zalazar Zwadderich

Aan de categorie brons zijn een medeleerlinge van Harry en een staflid van Zweinstein toegevoegd:

  • Irma Rommela
  • Hannah Albedil


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 15, 2012 14:04 

En wederom zijn er nieuwe plaatjes te vinden in de forumshop! Ditmaal gaat het om twee nieuwe categorieën: locaties en groepen. Alle nieuwe plaatjes kosten slechts 60 Sikkels: sla nu je slag!

Suggesties voor nieuwe plaatjes zijn altijd welkom!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 24, 2012 11:40 

Ik ben grote fan van alle nieuwe plaatjes nu ;)
Maar kan ik een suggestie doen voor nieuwe plaatjes? Ik mis mijn favo locaties Zweinstein (op zich, het kasteel gewoon) en het huis van Harry's ouders een beetje(I know, er is een van Goderics Eind, maar ik vind dat huis toch wel fijn...)

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 24, 2012 13:16 

Bedankt voor je enthousiaste reactie Lilly! En wat vreemd dat we Zweinstein zelf zijn vergeten. Ik zal aan Moniek, onze plaatjesmaakster, vragen of ze er eentje van onze geliefde toverschool kan maken. Van het huis van Harry's ouders is natuurlijk wat minder beeldmateriaal beschikbaar, maar hopelijk gaat dat haar ook lukken.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 24, 2012 17:17 

KLEINE NAAMSWIJZIGINGEN

Tot op heden was het alleen mogelijk om je naam te wijzigen voor een bedrag van 1500 Sikkels. Het kan echter gebeuren dat je bij het registreren een klein foutje hebt gemaakt, of dat je een toevoeging wilt weghalen. Vanaf nu kun je dit wijzigen voor 100 Sikkels per teken.

Twee kleine voorbeeldjes: *Harry* wil zijn naam veranderen in Harry: dit kost dus 200 Sikkels. Harry9 wil zijn naam wijzigen in Harry7: dit kost 100 Sikkels. Het is niet de bedoeling om Harry te veranderen in Piet. De slimme rekenaars onder ons hadden natuurlijk al bedacht dat deze naam per teken veranderen goedkoper is dan betalen voor een volledige naamswijziging: dit is echter niet toegestaan. Deze nieuwe regeling is alleen bedoeld voor kleine wijzigingen, overleg bij twijfel eerst even met een crewlid.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 21, 2013 15:10 

Ik zou graag een nieuwe naam kopen. Enjolras mag dat worden. Danku.

Neville: Gefeliciteerd met je nieuwe naam!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 14:57 

Waar kan je eigenlijk zien hoeveel Sikkels je hebt? Of kan dat nog niet? Als dat nog niet kan dan moet dat snel komen, maar als dat er al is dan wil ik graag weten waar ik dat kan zien!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 15:04 

sarah.eggen schreef:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel Sikkels je hebt? Of kan dat nog niet? Als dat nog niet kan dan moet dat snel komen, maar als dat er al is dan wil ik graag weten waar ik dat kan zien!


Als je op je eigen naam klikt, wordt je automatisch naar je profiel geleid. Daar zie je naast het kopje verdient hoeveel sikkels je hebt. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 16:40 

Jalf schreef:
sarah.eggen schreef:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel Sikkels je hebt? Of kan dat nog niet? Als dat nog niet kan dan moet dat snel komen, maar als dat er al is dan wil ik graag weten waar ik dat kan zien!


Als je op je eigen naam klikt, wordt je automatisch naar je profiel geleid. Daar zie je naast het kopje verdient hoeveel sikkels je hebt. :)


Thanks!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 01, 2013 23:19 

Ik kom 1 ding melden over de shop. Er staat namelijk een typfout in het stukje over James Potter: Deze Marauder, die ook wel bekend staat aks Gaffel, kan als faunaat in een hert veranderen. Hij is de vader van de beroemde Harry Potter en één van de vele slachtoffers van Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk hersteld zal worden! Voor de rest is de shop echt een leuke toevoeging!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 03, 2013 18:46 

sarah.eggen schreef:
Ik kom 1 ding melden over de shop. Er staat namelijk een typfout in het stukje over James Potter: Deze Marauder, die ook wel bekend staat aks Gaffel, kan als faunaat in een hert veranderen. Hij is de vader van de beroemde Harry Potter en één van de vele slachtoffers van Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk hersteld zal worden! Voor de rest is de shop echt een leuke toevoeging!


Bedankt voor je scherpe opmerking Sarah, ik heb het aangepast. Als je nog meer feedback hebt over het forum, verwijs ik je voortaan graag door naar het Feedbacktopic.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 19:15 

Ik vind de plaats allemaal fantastisch uitgewerkt op 1 na.
Dobby! Hij is niet de echte Dobby in de film. Jammer, maar voor de verder rest mooie plaatjes, en ook goede beschrijvingen van iedereen.

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jun 06, 2013 8:07 

Lars_Slytherin schreef:
Ik vind de plaats allemaal fantastisch uitgewerkt op 1 na.
Dobby! Hij is niet de echte Dobby in de film. Jammer, maar voor de verder rest mooie plaatjes, en ook goede beschrijvingen van iedereen.


Hier moet ik je helaas ongelijk geven, want dit is wel degelijk Dobby uit de film. Dit plaatje stond op de allereerste filmposter die uitkwam voor The chamber of Secrets.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Ministerie van Toverkunst
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme