Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 17:09 

Black Swan was laatste op TV en aangezien ik die al een tijdje wilde zien, had ik deze aangezet. Mooie film en zeker al die prijzen waard, maar de scene's waarin Nina de controle verliest over haar leven en hallucinaties krijgt vond ik heel erg freaky. D: En Mila Keunis is zo mooi :O Op het einde heb ik trouwens echt wel even moeten huilen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 15:37 

Bios

-Movie 43
Een film met grote en vele beroemdheden een recept dat kan slagen of verliezen. Bij deze ligt het er totaal aan of je ervan houdt. Er zitten zeker grappige momenten in, maar het is echt freaky weird denk aan de die films waar ze tot het uiterste gaan o.a Sascha baron cohan..
En blijft zitten tot het einde van de credits..

-Beautiful creatures
Men vergelijkt het met Twilight maar dat is het niet, staat er los van niet aan denken.
Ik heb het boek nog niet gelezen, maar het zal wel anders zijn.
Prima film aardig wat humor op momenten, mooie omgeving en special effects.
Maar de 2 nieuwe hoofd acteurs zijn oninteressant dus de liefde is niet bepaald voelbaar, hoewel het leuk is hoe ze grapjes maken en hun accenten.
En het is een begin film dus er mist nog wel wat en is nog niet echt goed.
Emmy rossum is echt geweldig heerlijk wat ze doet en speelt, zelfde geld voor Emma thompson.

-I give it a year
Een matig redelijke film met humor dat heen en weer gaat.
Dus je moet er wat van houden, aangezien t niet echt bepaald een typisch romantische film is.
Want het einde is niet echt standaard maar best verassend.

-The last stand – een aanrader
Hell yeah!! Schwarzenegger is back, back to the good old days!
Goeie actie, goeie quotes, bad ass fighting and shooting..
En hoe bepaalde mensen reageren zo gaaf.. en ach zitten wat min puntjes in.

-Silver linings playbook – een aanrader
Jennifer Lawrence heeft terecht een Oscar hier voor gekregen, wauw wat een acteer presentatie geeft ze! Prima film, verhaal, qoutes, goeie muziek.
Echt een goed beeld wordt er gegeven van iemand die bi-polar heeft, en de betekenis van veel dingen waar je achter moet komen. En natuurlijk de humor erin.

-A haunted house
Een grappig toch wat flauwe parody film, is goed gedaan best lachen.
Maar duurt toch wat te lang, om alles van de reeks te laten zien.
-----------------
Edit: Update

-Hansel & gretel: witch hunters
De inleiding gaat wat snel maar dat betekent dat je het verhaal wel kent hoe het begon.
Leuke film, goeie actie en heel mooi gemaakt de omgeving, heksen, wapens etc..
Best bijzonder hoe het verloopt want het zou zomaar kunnen gezien hun verleden.
Sommige dingen gaan nogal snel, het is jammer dat ze niet wat vaker slow motion hebben gebruikt zoals op t eind.

-Mama
Een bijzondere originele film, erg goed gemaakt met de juiste verhoudingen.
Lekker griezelen en spannend, op momenten is het voorspelbaar.
Goed verhaal met niet alleen schrikken maar ook drama en empathie.
En helaas ook wat vreemde keuzes.

-Bullet to the head
Een nogal ongebruikelijke actie film, er zit wel wat aardige dingen in.
Maar echt geweldig is het niet.
--------------
Edit - Update:

-Oz the great and powerful 3D
Prachtig gemaakt, mooie landschappen die je kunt bewonderen, vele kleuren en kostuums die er prima uitzien net als de muziek.
Door het verhaal dat afspeelt voor dat Dorothy komt krijg je er wat meer over te weten, dat is erg fijn en bijzonder om te zien. Alleen de vraag of ze het ook zo hadden gemaakt voor de originele film van 1939? Maar je krijgt wel kleine hints over die film hoe bepaalde dingen ontstaan zijn. Ook fijn dat de film aanvoelt hoe het vroeger gemaakt werd, het blijft luchtig en niet te zwaar en serieus.
Op zich is Rachel weisz de ster in de film ze maakt er wat van, de rest wat minder.
James franco heeft zeker z’n momenten, maar Mila kunis komt niet echt eng over heeft zelfs wat weg van ‘’the mask’’ En weet niet precies waar het aan ligt? T lijkt onintresse van haar kant, maar je voelt wel met haar mee.
Ik ben ieder geval benieuwd naar het vervolg.

-Dark skies – aanrader.
Het verhaal zelf had meer uitgewerkt kunnen worden het lijkt alsof er nog wat ontbreekt.
Het lijkt standaard in het begin maar het wordt steeds beter.
Maar afgezien van dat krijg je genoeg spanning en op momenten is het griezelen.
Op 2 momenten wist ik wel wat er kon gebeuren, maar schrok toch.
Net als de laatste ‘’mama film’’ dus erg goed.

-Side effects
Er zijn wel meerdere van dit soort films, dus op een gegeven moment weet je al hoe het zit.
Maar deze is zo saai, en net als de depressiefheid in de de film wordt je er depressief van.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za apr 13, 2013 8:07 

Bios

-Jack the giant slayer 3D
Leuke film goed verhaal, een leuk stel acteurs gekozen voor de film waaruit de chemie prima werkt. Prachtige omgevingen die de sfeer goed doen, waaruit zeker een paar super scenes.
Er mist nog wat en een paar fouten, maar dat is niet erg.

-Valentino
Leuke film is op zich eerder gedaan, maar toch heeft het zeker wel wat.
En dat komt toch door de heerlijke cast met een prima chemie.
Emoties die op en neer gaan, prima verhaal erdoor.

-g.i joe 2
Net zo goed als het eerste deel.
Vol actie, coole gevechten en achtervolgingen. Dramatische zowel schokkend.
De cast is weer super zeker hoe ze tekeer gaan, maar ook dialogisch.
De top vergadering van de wereld is weer eens wat anders.
Op naar deel 3.

-The host
Toen het boek uitkwam dacht ik dat het niet zoveel was, maar nu ik de film heb gezien ga ik het wel kopen t is echt goed.
Het is een bijzondere film en zeker origineel op z’n eigen manier. De cast is sterk en heeft goeie chemie dus dat werkt. Prachtige scenery en acteer wijze op momenten.
Een si fi romantische teen movie dat op vele vlakken weleens bekend kan voorkomen, maar toch iets unieks heeft. Alleen zitten er wel wat foutjes in maar daar moet je maar niet opletten.

-The croods 3D
Echt een super leuke animatie film, met leuke muziek ook nog.
Een leerzame film met prachtige omgevingen, die nogal op avatar’s pandora lijken.
Herkenbare dieren knuffelig en zo grappig. En een mix met vele emoties.

-Yoko
Wel een aardige film, maar denk dat het wel vaker is gedaan en ze hadden er meer uit kunnen halen.

-Kon-tiki
Ook al is het waargebeurd ze hadden wat meer uit de film kunnen halen.
Er gebeurt nogal weinig, het lijkt nogal op ‘’life of pi’’ en die was zoveel beter.
Maar het heeft zeker wel een paar prachtige scenes, en een sterke cast.
---------------------
Edit update:

Oblivion - een aanrader
Een pracht film met de juiste omstandigheden, is anders mogelijk origineel al zijn er wat dingen eerder gedaan.
Prachtige omgevingen, de juiste spanning en romantiek die een goeie sfeer geven net als de muziek die geweldig is. Prima cast die het zeker goed doet en chemie hebben.
Er zijn altijd de bekende structuren die te zien blijven ook al zijn ze kapot, beetje raar nu als je kijkt naar andere gebouwen.
Enige is dat het een beetje verwarrend is met bepaalde dingen en hoe t zit.

Daglicht – een aanrader
Een van de beste nl films die er zijn, heb er wel een aantal gezien en dit is zeker een van.
Leuk is dat het gemaakt is in Arnhem mijn stad, heel herkenbaar dus maar ze laten maar stukjes zien of het is wazig op de achtergrond.
Echt eng is het niet maar wel heel spannend met een goeie sfeer. Vond het wel herkenbaar.
Een hele mooie film met een echt goed en sterk verhaal, met twists erin die verbazend zijn!
Mooi voorbeeld van 2 soorten autisten en hoe men ermee omgaat, leuk hoe ze samen komen.
Angela schijf al een tijd niet gezien, maar ze is wel een van de 3 beste actrices en een goeie keuze hiervoor.

Safe haven – een aanrader
Een mooie emotievolle liefdes film, die tegelijk mysterieuze sfeer heeft aangezien de verassingen die je krijgt. Het is dan wel niet geheel origineel het is het bekende plaatje dat in films weleens voorkomt, maar wel uniek en mooi gedaan net een schilderij. Kreeg er wel een traantje door.
Prima cast die de juiste chemie geeft, zowel als de muziek geeft t sfeer. Al zijn er een paar dingetjes die niet helemaal correct zijn, je kijkt er toch wel lekker door heen.
De actrice lijkt trouwens nogal op mijn zus.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:32 

The Shining
HOLY SCHEISS, dat was ENG.
Geweldige horror film met fantastische achtergrond ''muziek'' waardoor je altijd op het puntje van je stoel zit.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za mei 11, 2013 18:10 

Bios

-Identity thief
-Spring breaker
-Scary movie 5
Deze beide zijn matig of niks aan.

-Warm bodies
Uniek, origineel, volgens men een soort van Twilight of romeo and juliet.
Het is gewoon een bizarre film, en er mist ook nog eens veel onduidelijkheid dus! Het rammelt nogal en het is nogal traag.
Prima cast daar niet van al is er ook weinig ontwikkeling.
Echt spannend is het nou ook weer niet, maar er zit leuke humor in, net als herkenning van bepaalde dingen. Vooral naar het einde is het wel mooi gedaan op zich.

-Iron man 3
Ik denk niet dat het beter was dan z’n voorgangers, het focuste geheel op Stark personage en maar weinig op de andere niet bepaald personage uitdieping, en het ging nogal snel allemaal.
Oh ja potter’s personage kreeg een kick-ass update, en heeft 2 geweldige momenten in het begin en op het einde.
Het was ook niet te verwachten dat ze ‘’The avengers’’ konden overtreffen, dat deden ze ook niet en gingen over een andere boeg.
Maar ik had wel iets anders verwacht bepaalde dingen in de trailer waren toch beter, zoals de vijand en hoe die sprak, dat kwam dus totaal niet terug.
En er zitten grappige momenten in, maar niet bepaald zoals in de voorgangers.
Bij beide dingen zitten te veel fouten of had het echt beter gekund.
Gave actie en ontploffingen en reddingen, en mega battle met al de iron man suits, maar naast dat alles is het net te veel denk ik.

-Jurrasic park 3D
Ben blij dat ik de kans heb gehad om het alsnog in de bios te zien.
De film is nog net zo goed als toen, nu met de aanpassingen en 3D beter zichtbaar en heeft diepte waardoor het mooier is.
Sindsdien zijn er natuurlijk wat dingen veranderd wat men weet van dino’s, en andere zaken, maar dat doet de film niks te niet aan het avontuur.

-The big wedding – een aanrader.
Kijk zo moet een film met een grootse casts zijn, al kan het altijd beter natuurlijk!
Een heerlijke humoristische, vol met genante, sexuele film, met mooie settings en omgeving.
De cast heeft een goeie chemie, al zijn de gevoel en uitdrukkings onderwerpen soms matig maar dat maakt niet uit omdat je er om kan lachen.
Denk ook wel dat een paar dingen origineel en nieuw zijn ieder geval in een combinatie in hoe deze film gemaakt is.

-Snitch
Wat een film echt spannend, je moet echt een goeie sound hebben om het door de hele film te kunnen gebruiken! De sfeer blijft hetzelfde en laat je in spanning tot het einde.
‘’The rock’’ is al heel wat beter geworden hier laat ie dan ook een andere kan van hem zien, en dat doet ie goed ‘’zie de sfeer’’.
Maar vind het toch nog wat ongeloofwaardig, zeker als je hem ziet tegen de andere hij zou ze aankunnen maar dat mag dus niet.

-Olympus has fallen.
Ik heb altijd bij dit soort films van, je maakt het en iedereen ziet het. Denk je dan niet dat men op het idee kan komen op zoiets echt te gaan doen.
De film is echt geweldig maar heeft toch een gevoel dat het over de top is, zeker met 1 man tegen zoveel overmacht, terwijl anderen afgeslacht worden!
Ik denk dat ‘’Gerard butler’’ op zich wel een goeie keuze is het is geloofwaardig maar toch net te tam, maar het zou beter zijn met grote sterren zoals ‘’Stallon of Arnold etc…’’ zeker met de heftige dingen die gebeuren. Of iemand daar tussen in omdat de film 2 kanten op kan.
Ik denk overigens of ze wel een goeie keuze hebben gemaakt het nu uit te brengen, met alle recente gebeurtenissen en wapen issues?

Maar afgezien van dat.
Geweldige actie, ontploffingen en gevechten. Goeie spannend sfeer en muziek.
De decors zijn mooi, zeker met de details en geschiedenis die voorbij komt.
Maar er was niet echt diepte in de personages.

-Evil dead 2x keer.
Oke er naar gekeken als sequel en niet een remake.
Het is nog hetzelfde met het gevoel dat ze al een slechte tijd hebben, en dat ze wat saai zijn. En er zijn nog wat gemiste kansen, maar de film is prima en lekker eng en heeft wat nieuwe dingen die gaaf zijn.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 7:36 

Bios.

Fast & furious 6 – een aanrader.
Deel 5 was al de beste en zat op een heel ander niveau! Maar deze film overtreft degene gewoon is zelfs nog beter. Het begint rustig maar op een gegeven moment zit je er helemaal in door de spanning en zenuwen! Geen moment denk je aan de tijd. die is zo om 2.20 uur.
Het laat ook wat humor toe en dat werkt helemaal, het zijn echt lach momenten die precies goed zijn. Je voelt de band en de emotie en de sfeer tussen de acteurs ook.
Geweldig actie, auto stunts en dialogen, en de omgevingen zijn echt mooi, er zit iets in dat totaal nieuw is ook al zou het je bekend voorkomen in enkele films.

Kijk al uit naar deel 7 Jason statham gaat mee spelen en die hoort er ook bij!
Las net trouwens ook als dat deel een succes wordt, is het de meest succesvolle film reeks ooit! Nou er mogen nog meer films komen, ik vind andere films beter.

-The great gatsby 3D
De film lijkt me net iets aan de lange kant, maar des te langer kun je je ogen uitkijken.
Samen met de muziek, de kleding, de acteurs, de 3D voor diepte, de prachtige details en omgevingen. Is het een waar visueel specktakel van de jaren 20! Het komt over als een sprookje een soort droombeeld waarvan dingen weleens niet echt zijn.
Al worden symbolen die gebruikt worden voor bepaalde dingen, net wat teveel genoemd zoals de uitbundige feesten die wat te snel gaan om alles goed te zien.

-Epic 3D
De trailer deed geloven dat het heel ‘’avatar achtig’’ stijl had, dat leek me prachtig! Maar dat was het uiteindelijk niet.. Het doet eerder denken aan ‘’Arthur en de minimoys’’
Geheel origineel is het dan ook niet, stukken van bepaalde films zie je er wel in terug.
Het is mooi om te zien vooral in 3D, veel details en mooie kleuren, en zeker goeie muziek.
Het heeft een goeie combinatie met humor en spanning, en het blijft luchtig en simpel.
En je zult zeker wat favo personages krijgen, herkenbaar maar toch in een andere vorm.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 18:01 

Ik kijk niet echt veel films, maar de laatste was The Croods XD Was wel een leuke film, en mooi gemaakt!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 19:11 

De laatste film wat ik keek was Harry Potter en de orde van de feniks.

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 21:30 

Een weekendje bios films. Allemaal is teveel dus er komt nog een stuk.

-Star trek into darkness 3D – een aanrader.
Wat een prachtige film een mooie hommage aan de oude films, ook al is dan wel een ander universum realiteit hoe ze de dingen omgedraaid hebben. Heel mooi gemaakt, prima spanning en omgevingen. En met de 3D heel intens en echt.. en prima muziek.
Al zitten er wat dingen in die wat vaag zijn of niet lijken te kloppen.
Zoals wat Khan allemaal in z’n eentje doet, maar heerlijk om eens een ander kant van m te zien en hoe duister. Er had ook wat meer tijd met de Klingons in gemogen.
Ik vind de cast net zo leuk als de oude, en ben gewoon helemaal weg van de Spock toen en zeker van de acteur die het nu speelt.

-L.ecume des jours
Een film met Audrey Tautou die zeker een leuke actrice is en in leuke films zit.
Ik heb al zulke films gezien en die Franse zijn rare lui maar doen het ook weer anders, het is niet zoiets als Amerika. Zet je verstand op nul en leeg, anders is het zo raar wat er gebeurt.
Vond de film te lang duren of het komt door wat er gebeurt, maar er zitten zeker grappige woordspellingen en grapjes in.
In het begin is het nog licht en luchtig, maar naarmate de film vordert minder leuk en donker.
Fantasievol, apart, mooi gemaakt al is het raar, zeker de manier zoals ik hierboven al zei.
Leuke cast dat wel hoe ze elkaar helpen en omgaan met dingen, maar dat veranderd snel.
Maar zou het eerder toch gewoon thuis kijken dan in de bios, t meeste is depressief.

-The iceman
Het schijnt dus niet helemaal te kloppen met hoe het echt gebeurde, maar dat moet niks uitmaken als je hier naar gaat kijken.
Het gaat er wat te rustig aan toe en het is simpel gemaakt, waardoor het wat te lang duurt maar het is wel prettig om naar te kijken. Ook al gebeurt er bijna niks toch zijn er momenten met spanning en goeie sfeer!
De acteur die kuklinski speelt lijkt me wel de juiste man, koel, beheerst en eng! Maar lijkt ook een sympatieke rustige man. Het begin van de film hoe hij actrice Wynona ryder ontmoet is het meeste mooiste stuk van de film. Wat heel mooi is om te zien hoe de jaren verstrijken en men ziet opgroeien en weinig veranderen.

-Two mothers
Het is een prima film en heel mooi gemaakt, en ook heel origineel en uniek want zoiets heb ik nog niet eerder gezien! Het beeld van jong naar oud en de omgevingen zijn mooi gedaan.
Het acteren laat wel wat te wensen over, en over dat juiste mensen wel gecast zijn. Ook jammer geen tijd gevoel van welke jaar is het, want er zitten open dingen in je weet niet wat er speelt. Er valt wel wat te lachen er zitten zeker leuke momenten in.
Wat er gebeurt is mogelijk en geeft een diepe band, dus waarom het verkeerd beschouwen? Er gebeuren rare dingen die gerechtvaardigd worden, maar het einde is toch raar met een soort van happy end wat het niet zou moeten zijn. Niet alleen ik kwam er uit met een gevoel van nogal apart was en wat het einde betekent?

-Night train to Lisbon – een aanrader.
Na deze film gezien te hebben lijkt het me interessant om het boek te lezen.
Het is een hele mooi rustige film, normaal zou ik een praat film niks vinden maar ze hebben het met deze toch op een ander manier gebracht.
Prachtige omgevingen, een goed verhaal, een mooie connectie tussen de acteurs, en vol emotie. Een manier om het te beschrijven is krachtig, liefdevol en ontspannend.
Goeie dialogen maar ook hele leuke grappige momenten.
Erg leuk dat de acteur Jeremy irons hier in speelt, zie m niet vaak maar dit is zeker een goeie film voor hem.

-Trance
Het is nog net geen Inception maar lijkt er veel op, maar hier is het op zich wel te volgen ook al is het even nadenken, veel detail en complex. De manier van Hypnotherapie is interessant hoe het hier gebruikt wordt.
Het vertellen van het verhaal door de acteur is even wennen, want zo’n stem als hem hoor je meestal niet. Prima cast, goed verhaal, verassende wendingen. En een spannende sfeer door de muziek zeker tegen het einde.
Er komt geen macho gedoe of dreiging in voor in de mate die je weleens ziet, het zit er wel in maar ze proberen het te ontwijken.
Het is mooi hoe ze het met Rosario dawson gedaan hebben, ze loopt van bloot van onder naar boven en je ziet alles wat meestal niet gebruikelijk is! Het zijn mooie momenten.
Die 2 dingen alleen al maakt het bijzonder en origineel.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 21:45 

De laatste, net gezien, is de HG part 1. Heb ik al 80x gezien, maar hij blijft leuk XD.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jun 10, 2013 6:59 

Ik begrijp je niet helemaal? welke laatste en 80x.:shock:

-------------------
Overige films van t weekend.
Zeker de moeite waard om te zien!

Ik had de 1e film al eens op tv gezien, de 2e nog niet, ik vond het dus geweldig om alle 3 eens op het grote scherm te zien. En in ’The Eye’ was het in de originele staat te zien erg leuk.
Ik hou van deze films en ze zijn echt bijzonder, origineel, zeldzaam, er zijn niet veel van dit soort films. Er zit telkens 9 jaar tussen deze films en dat merk je, en denk ook wel dat een er een 4e komt want ik hoop niet het met de laatste zo eindigt!
Het gaat over je 20e 30e en 40e en hoe men ermee omgaat in elk van die tijd, en hoeveel je ook meemaakt toch weinig veranderd. Ik kan heel lang zijn over deze films maar dat doe ik niet, maar je mag er gerust over praten en dingen weten.

Before sunrise 1995 Vienna – een aanrader.
Echt een prachtige film met een mooi verhaal, heeft mooie muziek en omgevingen.
Het is romantisch en filosofisch in een soort van droom wereld maar toch ook heel realistisch! De 2 acteurs zijn geweldig en hebben een magnetisch aantrekkingskracht op elkaar, die je gewoon voelt en mee neemt. Met goeie gesprekken die over van alles gaan en je zelfs ook weleens afvraagt.
Emotie, liefde en met de juiste balans van grapjes waar je echt om moet lachen. De hele sfeer is ontspannend. Het warmt je hart en ziel en raakt je!
Je merkt hun lichaamsbeweging en uitdrukking goed, en zo raak je meer betrokken en verliefd op ze zo bijzonder..
De plekken die je ziet echt heel mooi en leuk om te zien, zeker als ze het op het einde weer laten zien, geeft een mooi gevoel weer.

Als het bij deze film gebleven was zou het prima zijn geweest perfect zoals het is, maar je wilt meer zien en weten hoe het met ze vergaat! Ik zeg dit!: wil je in dit sprookje blijven hangen kijk niet naar de andere films… of tenminste kijk naar de 2e.

Before sunset 2004 Parijs – Een aanrader.
Het is op zich jammer dat de film wat korter is want er kon meer uitgehaald worden.
We zijn 9 jaar verder en het lijkt of ze elkaar nooit verlaten hebben, ook al zien ze er wat ouder uit. Het is geen droom wereld meer maar toch, de aantrekkingskracht is er nog steeds net als de juiste balans van grapjes waar je weer om moet lachen. Nog steeds vol liefde en romantische momenten maar blijft nu toch wat meer in de realiteit, de onderwerpen zijn wat anders met een vleugje nostalgie. Het warmt je hart en ziel nog steeds.
Wat je de vorige keer niet zeker wist wordt nu toch waarheid, en sommige dingen zijn een beetje triest en jammer, dat maakt het ook realistisch en op een bepaalde manier mooi.
In de auto of in de boot wordt het rauw en intens zo open en eerlijk.
Je ziet stukjes Parijs en hoe het in de film is verwerkt en hoe ze erover praten, maakt het bijzonder en je ziet het op een andere manier.
Julie delpy die zingt op het eind, wat een tekst en wat een mooie zang stem, waar meer mee had gedaan kunnen worden! En dan is er een open einde heel mooi gedaan.

Dit zou al een prima afsluiter geweest zijn, ze hebben elkaar weer gevonden en veel meegemaakt. Een open einde interessant je wilt meer weten hoe gaat het verder?
Blijf hangen in deze prachtige films, en kijk niet verder en dat meen ik! Maar hou je van echte realiteit films met interessante gebeurtenissen kijk gerust verder.

Before midnight 2013 Griekenland.
We zijn weer 9 jaar verder, en wat ze vreesde in de 1e film is werkelijkheid geworden!
En dat is echt zonde en maakt de film stukken minder dan z’n voorgangers. Ik ben eerlijk waar geschokt en triest hoe ze het zo ver hebben laten komen, dan had ik liever in het sprookje willen blijven. Maar op een andere manier is het gewoon realiteit en het leven..
Maar ondanks dat is er nog niks verloren gegaan tussen de band van acteurs en de aantrekkingskracht, en de 1e helft van de film zit nog vol met juiste balans van grapjes en liefde op een hele nieuwe manier vooral omdat ze veel ouder zijn dan in de 1e film.
Er spelen meer mensen mee in deze film en het is echt een leuke cast die zeker iets toevoegen.
Ook al is hun leven een rommeltje met kinderen nota bene! Wat een leuke kinderen echt zo lijkend op hun.
Het is rauw, triest, open, eerlijk, heel emotievol zeker in het 2e stuk van de film. Het gaat echt over hoe het leven nu is en wat men probeert te overwinnen.
De ruzie in de hotelkamer is dan wel lang maar apart, Julie gaat topless wat ik liever in de eerdere films had willen zien dan nu, ze is mooi daar niet van maar het past niet vind ik. (blijkbaar wilde ze het zelf in de film hebben?) en blijft zeuren ze is zo anders. Wat Hawke doet is heel goed zo zou ik het doen, blijven proberen want hoe hij het brengt is juist wat hen samen dreef.

Ik hoop niet dat het hier bij blijft ik wil ze zo niet zien, maar het is de harde werkelijkheid die je ziet maar gelukkig met nostalgie en grapjes. Hopelijk nog een film en dat het dan beter gaat.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jul 05, 2013 11:11 

Bios.

Dispicable me 2 3D
Wel wat anders dan het 1e deel, maar leuk gedaan vol kleur en geinige dingen.
De minions zijn nog leuker, alleen hadden ze wel wat meer met de paarse variant kunnen doen. Kan uitleg geven maar ga gewoon lekker kijken.

Now you see me
Het gaat wat snel op momenten, maar echt een leuke film. Big twist op het einde.
Goed in elkaar gezet, het is raadselen hoewel je sommige dingen wel kan voorspellen.
Cast prima keuze verschillende personages die het interessant maken, ieder een talent en het blijft niet te lang hangen bij een persoon. En wel grappig op momenten.

Monster university 3D
Ten eerste zeg ik dat het misschien wat te eng is voor kleine kinderen. Want er zitten toch best wat spannende momenten en enge monsters in. meer dan in de 1e film.
Goed verhaal en leuke inleiding van een prequel. Zeer veel variaties van monsters de een nog leuker of enger dan de ander. Zelfs de lessen die je erin leert zijn leerzaam.
Het liet nu ook een ander kant zien van hoe dingen kunnen van wat je normaal leert.

World war z
Prima film zeker spannend en heel apart gedaan het is anders.
En tegelijk kun je er ook om lachen, want ze volgen niet alleen het tekstboek van stomme dingen die je eigenlijk niet moet doen.
Maar ze hebben nogal fouten gemaakt en die zijn echt goed te zien, anders was de film nog veel beter geworden dan ie al is.

Te weinig info, en dingen die niet kloppen maar vooral:
-Zombies die rennen en sneller dan normaal en alleen bijten om te infecteren verder niks?
Geen bloed, geen lichamen die stuk worden gescheurd om te eten. Etc..
Gaan om zieke mensen heen en kunnen zien dat ze terminaal zijn?
En een land omringt door muren, ja wat zou daar niet fout kunnen gaan…

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 05, 2013 11:16 

Ik ben eergisteren naar Star Trek: into darkness gaan kijken. Ik vond het een geweldige film!
Ik ben vooral ook fan van Kirks quote: "I have no idea what I'm supposed to do, I only know what I can do."
En ik ben ook fan van Chris Pine (de acteur achter Kirk), ik vind hem dat geweldig afgaan!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 15:04 

Bios.

I, anna
Kan er kort over zijn, de trailer deed ieder geval anders denken.
Voorspelbaar van het begin je weet wat er gebeurt, en heel erg saai.

Love and honor
Een standaard film met een mooie combinatie van de jaren 60.
De maanlanding, de vietnam oorlog, en de strijd van die tijd.
Met de vele elementen zijn de romances niet helemaal aanwezig.

The internship
Leuke film met goeie muziek
Veel leerzame dingen en het is best wel grappig.

Pacific rim 3D – Een Aanrader.
Zo’n film zou ik verwachten in China of Japan en het komt daar niet eens vandaan.
Deze film zit op een hele andere niveau dat ik ooit heb gezien helemaal naast Avatar.
Er zitten wel elementen in van bepaalde films dat kun je herkennen, maar dit is echt uniek en zo origineel.
Ik weet niet eens de goeie woorden om het te beschrijven, maar kan wel zeggen vergeet alle films in de bios en ga hier heen!! Het gaat voorbij Superman al is het net zo duister.
Goed verhaal en de muziek past er goed bij en neemt je mee. Cast is uitstekend en er is genoeg achtergrond informatie om dingen te weten van de personen.
Wat een technische hoogstandje het gaat vloeiend en geweldige ook met de 3D en de effecten.
Geweldige gedaan hoe de monsters zijn gemaakt en bewegen net als de robots.

Disconnect
Goeie film met een zekere spanning en tips.
Verschillende manieren hoe verkeerd het kan gaan met dingen op het internet.
En tegelijk dat het met elkaar te maken kan hebben, ook al is het niet indirect.
Triest maar maar mooi.

Grown ups 2
De 1e film was wel oké en had z’n momenten. Het is met deze cast die verschillende films hebben dat het of een goede of slechte kant op gaat, vooral bij Adam sandler en niks ertussen.
Deze film heeft het helemaal maar je moet er wel van houden.
Ik zou het gerust kunnen zeggen dat het een van de leukste comedy films is, als je het nog sceptisch vind kijk dan met leeg hoofd.
Misschien zijn de grappen flauw en dergelijke, maar er zitten er een paar bij die bijna niet voorkomen, en verder is het best lachen. De toevoeging van meer castleden deed deze film goed omdat er meer uit gehaald is. En dan Jeugd tegen Oudjes wat een spektakel en zo zeldzaam echt leuk gedaan.
----------------------
Edit update:

Byzantium
Hele mooie film met een goed verhaal en muziek.
Het zijn vampiers dus ik mis toch een paar dingen, maar verder doen ze het heel goed.
Ook hoe men in een vampier moet veranderen is op 1 plek? Hoe goed dat ook gemaakt is en het is geheimzinnig, is het nogal eigenaardig..
De 2 actrices passen goed bij elkaar, al zou ik bij Gemma arterton meer aan Emily browning denken als kind. Maar dan nog kwa leeftijd is het toch lastig om Gemma als moeder te zien.
Hoe ze vroeger met nu gecombineerd hebben, samen met hoe het uitgelegd wordt is heel fijn gedaan en heeft z’n charme. Alleen het romance gedeelte is nogal vlak en das jammer.

Red 2
Deel 1 was toch beter.
Goeie film leuke grappige dingen en zo nu en dan spanning. Met vette actie.
En de cast heeft een goeie chemie wat het aangenaam maakt.

The wolverine 3D
De film x-men Wolverine: Origins is nog steeds de beste, maar deze film komt er aardig in de buurt alleen op een andere manier. Wat een spanning en sensatie maar heeft wel een soort cliché verhaal wat je vaak ziet. Maar gave gevechten en mooie uitzichten.
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe ze het verleden laten zien, wat weleens gecombineerd wordt met het heden en dat het verhaal doorgaat. Vooral hier is het mooi gedaan met een wijze les. Wat met reboots en dergelijke vaak niet voorkomt.
Wat een pracht film over sterfelijkheid waar Logan dicht bij in de buurt kwam, het is dan wel jammer dat ze over bepaalde dingen niet echt uitleg over gaven.

Ik vind het jammer dat ze zo gauw met sequels komen opdraven tegenwoordig, want als je nu een film ziet weet je dat de persoon het gaat redden en dat maakt het minder.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma aug 26, 2013 21:10 

Bios.

De smurfen 2 3D
Net zo leuk als deel 1 met dezelfde sfeer, en die kat blijft gewoon zo leuk.

The heat
Er zijn meerdere van dit soort films maar dan met mannelijke types.
De film duurt wat te lang zodat het een sleur heeft, maar kan komen omdat het zo bekend is.
Maar het heeft zeker z’n momenten en prima muziek die de boel leuk houdt, en heeft zeker een paar vernieuwingen erin. De 2 dames hebben een goeie chemie.

Make your move 3D
De 3D is prima maar kan beter, dan was er nog meer uitgehaald en goed naar voren gekomen.
Het is misschien een van de vele dansfilms maar is origineel en verassend. Afgezien van een soort tap dans stijl wordt er mooi gedanst en heeft leuke muziek. En met dat vechten zit er een tintje van romeo en julia in. Leuk om Boa in deze film te zien.

The lone ranger
Vergeet wat de critici zeggen want die hebben het gewoon fout, en het is op zich wel jammer dat het geen 3D is.
Verassende cast die het goed doet, net als sommige scenes die anders zijn dan de standaard western films. Hoewel sommige cast leden wat meer verdieping konden krijgen.
Goed verhaal sterk en krachtig met spanning en genoeg humor.
Mooie omgevingen en special effects.

Percy jackson 2 3D
Net zo goed of beter als deel 1. Leuke en goed verhaal, mooi liedje op het eind.
De cast kent elkaar wat beter en speelt wat beter op elkaar in.
Goeie actie, mooie speciale effects, humor en geweldige monsters. Verassend op momenten maar bepaalde punten gemiste kansen.

Elysium
Het was een gave trailer maar de film zelf…
Het enige dat echt goed was in de film de schurk die voor de schurk werkt (jodie foster)
Een andere stem dan normaal en steelt de film voor zich.
Kon zo heel wat verbeter punten zien die ze niet hebben gebruikt echt zonde…

De vampierzusjes
Hele leuke film met een leuke cast, het verhaal is goed al zou er wat meer uitgehaald kunnen worden. Het is wat komisch gemaakt met een wijze les.
Op een paar dingen na waar wat meer uitgelegd over kon worden, goed gebruikt gemaakt van de vampier kennis.

Pain & gain
Waargebeurd verhaal en dan maken ze er maar een absurd rare film van.
Hoorde her en der dat ie grappig was nou dat is ie niet, misschien in de kleine momenten maar het is te onsamenhangend. Het is niet echt gefocused en gaat verschillende richtingen op.
En het is niet bepaald een hoofdpersoon maar meer van iedereen van de cast.
En er komt religie aan te pas maar het werkt hier gewoon niet bij, zoals ik zei het wordt absurd. Prima actie daar niet van al is het niet het gebruikelijke, en dat is wel grappig.
En behalve de dansmeisjes verder geen borsten te bekennen, en bij deze film leek het me erg gepast vaak te zien op een bepaalde manier.
De acteurs waren allemaal prima maar wie ze moesten zijn pasten nou niet echt bij hun, of tenminste daarin ligt ook wel de grap.

Kick-ass 2
Volgens Jim carrey te geweldadig, nou dat was het echt niet. Goed het gaat er iets misschien iets heftiger aan toe dan deel 1. Ieder geval is de film net zo goed als deel 1.
Het is eens een ander kant van Jim, maar hoe die z’n personage neerzet geweldig bad ass maar met een goed hartje.
De hoofdrol spelers zijn op zich wel centraal, maar het is wel fijn dat van de bijfiguren genoeg aandacht gegeven wordt, al geeft het bij n aantal toch wat vragen.
Genoeg actie en komische dingen, het heeft zeker z’n momenten in zachte kanten. Heel wat verassende dingen, maar ook zo iets van dat sommige dingen wat jammer zijn.
O.a kick-ass met z’n vriendin wtf? Maar Night bitch is ook te gek!
Wel wat minder hit-girl aangezien ze moet worstelen met wat dingen in haar leven, maar ze komt sterk terug echt super!
Je moet gaan al was het alleen maar vanwege Mother russia! Wat een bad-ass vrouw hulpje die eigenlijk zelf gewoon een baas schurk kan zijn, dit soort hulpjes zie je niet veel.
Geweldig zij en Hit girl tegen elkaar!

Blue jasmine
Woody allen doet het hem weer, en heeft een goeie keuze met Cate blanchett gemaakt.
De film gaat wel wat heen en weer van verleden naar heden, en je moet een beetje opletten hoe het nu zit. Verhaal gaat over rijk naar arm en hoe je je weer moet opkrabbelen.
Maar in het algemeen een uitstekende film met een leuke groep acteurs
Maar Cate steelt toch de show, wat een acteertalent zet ze in zeg wat een emoties!

--------------------
Edit:

We're the millers
Bijzonder leuke film aangenaam verrassend en veel humor, en soort van origineel. Goeie chemie tussen de acteurs.
Meestal gaat een drugsfilm heel anders maar het wordt nu toch wel luchtig gehouden. En wat een geluk heeft dat joch in deze film daar sta je van te kijken. Jennifer aniston op de sexy maar toch bazig en aandoenlijke manier geeft heel wat hoge ogen op!
En heerlijke muziek zeker na de afloop met de bloopers, herinneringen!

Riddick
Het 3e deel en die liet wel even op zich wachten.
Net zo goed als de andere delen en een trilogie, maar ik geloof niet dat dit het einde is! Er kan nog veel meer meegedaan worden.
Prima cast, leuke humor in sommige zinnen, en goeie actie. Het mag dan een beetje voorspelbaar zijn toch is dat hier best grappig.

The conjuring
Prima cast, verhaal en film, sfeer zit er goed in met de muziek. En het is best spannend maar niet zo erg dat je echt goed schrikt. Er zit meer in dan gebruikelijk, al is het wel wat voorspelbaar gaarne vanwege een ophoping van demons. En echt van die momenten ‘’denk eens na typisch gedrag’’. Maar verder leuk dat het verhaal zich afspeelt in de jaren 70e en men er zo uitziet.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme