Lilly
Lid Wikenweegschaar
|
|
Geplaatst: di nov 27, 2012 20:07
Over jezelf Naam: Leah RPG-paspoort: woooow, spannend 
Over je personage Naam: Amérique McFly Geslacht: vrouwelijk Leeftijd: 19
Uiterlijk: Amérique heeft lang rood haar en groene ogen. Ze is ongeveer 1 meter 72 lang, en draagt vaak kleedjes of rokjes. Dat draagt ze wel graag, en aangezien ze er mee staat, heeft ze er bijna altijd aan. Ook draagt ze vaak frisse topjes, in een gewoon effen kleur. Meestal wel blauw, rood of beige. Amérique heeft echter wel vaan behoorlijk wat make-up op, aangezien ze zich zonder dat niet goed voelt en niet zonder buiten durft te komen. Innerlijk: Amérique is behoorlijk positief ingesteld, al kan ze zo af en toe wel een zeer negatief beeld van de wereld hebben, en daardoor soms mensen afstoten, terwijl dat niet echt haar bedoeling was. Ze kan ook nog wel wat sarcastisch uit de hoek komen, wat niet altijd ten voordele van zichzelf is, en ze is zeer koppig. Als ze ergens haar zinnen heeft op gezet, gaat ze er alles aan doen om haar doel te bereiken, en als het haar niet lukt, kan ze behoorlijk kwaad zijn. Voor de rest is ze dus wel behoorlijk vriendelijk. Ze helpt snel mensen, en gaat bijna nooit mensen gaan afkraken. Ze zal ook altijd haar vriendinnen, en andere mensen verdedigen, als ze weet dat ze gelijk hebben, want ze kan er niet tegen als mensen elkaar uitmaken, dat heeft ze zelf genoeg meegemaakt... Bijzonderheden: Als er één iets is waar Amérique van houd, dan is het dansen. Ze kan op alles dansen, van klassiek tot rock, van volksmuziek tot jazz. Een dag niet dansen, is een dag minder leven voor haar.
Wat voegt jouw personage toe aan de RPG? volgens mij is ze de eerste behoorlijk gevoelige, die wel durft op te komen voor anderen. Dat lijkt me wel leuk om te spelen. Vooral als ze dan nog koppig is... Het lijkt me wel een fijn personage. Overig: Amérique is behoorlijk gevoelig, ze kan er niet tegen als mensen elkaar uitschelden of pijn doen, op welke manier dan ook.
|
|