Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 04, 2013 11:09 

Afbeelding
Nina Liv

Direct nadat Nina Misha's stem had gehoord, kapte ze het gesprek met Sas af.
"We moeten bij elkaar komen," zegt Nina en ze lacht even om Sas antwoord. "Ik bel je nog wel terug Sas, maar nu moet ik opschieten, anders is het ontbijt al op." Nina staat op nadat ze haar mobiel uit heeft gezet en loopt naar de mannensuite. Daar ploft ze neer op een stoel zodat ze kan ontbijten. Ze pakt een croissantje en besmeert deze met boter. Ze wacht nog even op de andere meiden en neemt dan een hap.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op wo jul 24, 2013 10:06, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 11:40 

Afbeelding

Ana weet niet zeker wat ze moet verwachten van het gesprek. Nog steeds wilt ze niets liever dan alles vergeten en er nooit meer aan hoeven te denken. Als Chris dan uiteindelijk begint te praten luistert ze naar zijn woorden en langzaam dringt alles tot haar door. Had hij zojuist gezegd dat hij verliefd op haar was...? Er ontstaat een lichte paniek in haar lichaam en ze wend haar blik af en kijkt naar haar handen. Ze wilde dit niet. Ze wilde niet dat hij verliefd op haar was. Daar zouden alleen maar problemen van komen.
Een plotselinge stem verbreekt de stilte en Ana kijkt op. Misha staat verderop en zegt iets over het ontbijt. Het gevoel van honger wat ze eerder had is ondertussen volledig verdwenen. Ze weet knikt even naar Misha en kijkt Chris dan langzaam weer aan. Ze weet dat ze iets moet zeggen, maar ze weet niet zo goed wat ze precies wilt zeggen.

"Ik wil ook graag opnieuw beginnen..." zegt ze dan zacht.

Ze slikt even om de rest van haar woorden uit te stellen. Ze weet dat haar volgende woorden zijn hart kunnen breken als hij echt verliefd op haar was. En ondanks dat het niet de eerste keer was dat ze iemands hart brak, leek het nu veel moeilijker.

"Maar alleen als vrienden," vervolgt ze dan haar woorden en ze kijkt hem aan, "Het spijt me Chris, maar geloof me als ik je vertel dat ik de laatste ben waar je meer mee wilt dan vriendschap."

Waarom deed het haar pijn om deze woorden uit te spreken? Ze wist dat dit de beste manier was, het zou nooit gaan werken.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 19:09 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris heeft net praktisch zijn liefde aan Ana verklaard als Misha opeens voor ze staat. Chris moet moeite doen om zijn ogen van Ana los te scheuren. Gelukkig knikt Ana hem toe en hoeft hij zelf niks te zeggen. Hij gelooft niet dat hij nu ook maar enig nuttig geluid uit zijn mond krijgt. De spanning giert door zijn lijf. Wat zou ze gaan zeggen? Aan de ene kant heeft hij het idee dat de brand hen dichter bij elkaar heeft gebracht, maar aan de andere kant heeft Ana eigenlijk nooit oprecht interesse in hem getoond. Hij kan nu niks meer doen dan hopen…

"Ik wil ook graag opnieuw beginnen..." hoort hij haar zeggen.

Chris kijkt haar hoopvol aan en zijn hart maakt een sprongetje. Had zijn gevoel dan toch gelijk? Maar kort daarna wordt zijn gevoel de grond ingeboord door haar woorden. Een moment lang verraadt zijn gezicht de wervelstorm aan emoties die hij nu voelt, maar dan weet hij een glimlach op zijn gezicht te toveren. Ja, Chris is zelf ook verbaasd. Hij was niet van plan om nogmaals in te storten in Ana’s bijzijn. Zeker niet wanneer zij de reden was van zijn nervous breakdown.

”Op onze vriendschap,” zegt hij, terwijl hij opstaat en Ana’s hand pakt. Hij kijkt haar aan en belooft zichzelf dat hij de strijd nooit opgeeft. Het maakt niet uit; Chris houdt wel van een uitdaging. En hij is er zeker van dat hij ooit haar liefde voor zich zal winnen.

”Zullen we nu dan maar gaan ontbijten? Voordat de rest ons mist en rare dingen gaat denken?”

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 20:20 

Afbeelding

Ana ziet de emoties op Chris zijn gezicht wel en daardoor voelt ze zich alleen maar meer schuldig, maar ze weet dat ze bij haar woorden moet blijven. Ze was de laatste waar iemand een relatie mee wilde krijgen. Als hij dan opstaat, haar hand vastpakt en 'op onze vriendschap' zegt produceert ze een kleine glimlach. Ze knikt bij zijn woorden.

"Ja, laten we gaan ontbijten. Voordat de rest al vertrokken is naar Disney," zegt ze dan.

Samen lopen ze naar de kamer toe en voor de deur laat Ana de hand van Chris los. Ze hoeft geen verhalen over wat er tussen hun gebeurd. Ze loopt de kamer in en ziet onder ander Misha al zitten. Ze neemt plaats op de vrije stoel naast hem en glimlacht licht.

"Hey, zin in Disneyland vandaag?" vraagt ze hem, "Of absoluut niet?"

Ze schenkt voor zichzelf een glas jus d'orange in en neemt een slok. De situatie met Chris net was awkward genoeg en ze hoopt dat ze wat afleiding ervan kan krijgen. Ze zet et glas weer neer en pakt wat yoghurt met fruit terwijl ze op een antwoord wacht van Misha.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 20:37 

Afbeelding

Nadat hij Ana en Chris op het ontbijt had aangesproken was hij zelf weer naar de ontbijttafel gegaan voor een tweede croissant met boter. Na iedereen een goedemorgen gewenst te hebben ziet hij Ana binnen komen. Hij glimlacht even naar haar en wanneer ze vraagt of hij zin heeft in Disneyland, knikt hij even.

"Ja, ik ben altijd wel gek op pretparken geweest," zegt hij, "Als kind al, dus ik ga me wel vermaken. Ik ga trouwens niet in 'It's a small world'. Dat liedje blijft nog minstens een week in mijn hoofd hangen."

Hij neemt nog een hap van zijn croissant. "En jij? Zin of geen zin?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 12:12 

Afbeelding

Ana luistert aandachtig naar de woorden van Misha, ze had de afleiding nodig. Als hij de vraag terugkaatst haalt ze haar schouders even op. Ze neemt een hapt van haar yoghurt en als ze dat heeft doorgeslikt kijkt ze Misha aan.

"Ik ben nog maar Ă©Ă©n keer in een pretpark geweest," bekent ze dan met een flauwe glimlach, "En dat was echt jaren geleden. Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten."

Ze neemt een slok van haar jus d'orange.

"Maar ik hoop dat het een leuke dag wordt en ik ben heel benieuwd naar de attracties. Iemand vertelde me een tijdje geleden dat er iets is wat 'Crush Coaster' heet en dat blijkt heel leuk te zijn," gaat ze dan door met een kleine glimlach.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 15:13 

Afbeelding

[...]

Summer hoort vaag een aantal mensen praten over ontbijt en draait zich nog eens om in haar bed. Oh, wat liggen deze lakens heerlijk. Als ze de deur nogmaals dicht hoort slaan als Nina de deur uit gaat, besluit ze toch maar uit bed te komen. Snel trekt ze haar kleding aan, borstelt haar haren en bindt deze samen in een hoge paardenstaart. Tandenpoetsen doet ze straks wel, ze heeft honger!

Ze loopt naar de kamer van de jongens en schuift aan aan de ontbijttafel. Ana kletst met Misha en ziet er gelukkig weer beter uit dan een dag geleden toen Summer naast haar in de hut wakker werd. Ze lacht naar hen en schuift aan naast Nina, tegenover Misha en Ana. Ze wil hun gesprek niet storen en bedenkt zich dat ze Nina eigenlijk nog niet zo goed kent.
"Jij was al vroeg op vanmorgen," zegt ze terwijl ze een croissantje pakt en deze zonder beleg in haar mond propt. Eindelijk, eten in haar maag. Gisteren kreeg ze geen hap door haar keel. "Met wie belde je, was het je moeder?" vraagt ze geĂŻnteresseerd.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 18:14 

Afbeelding
Nina Liv

Nina kijkt op van haar croissantje als Summer haar iets vraagt. 'Achja, dat krijg je als je een spijkerbroek aandoet naar bed en je je mobiel in je zak op trilstand hebt staan he?' antwoord ze grinnikend. 'Dat was Saskia, mijn beste vriendin. En, heb je lekker geslapen?' vraagt Nina terwijl ze snel haar croissant opeet. Meteen pakt ze weer een nieuwe en smeert daar een laag jam op. Direct eet ze deze op, met de kruimels, de jam en de boter nog op haar lippen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op do aug 15, 2013 15:08, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 15, 2013 14:52 

Afbeelding

Nina antwoordt vrijwel meteen en klinkt eigenlijk heel vriendelijk. Summer grinnikt mee als Nina zegt dat ze door haar spijkerbroek en trillend mobieltje is wakker geworden. Oh, hoe vaak Summer dat niet heeft meegemaakt, wakker worden door vervelende striemen van spijkerstof in je dijen en knieholtes.
"Ja prima geslapen! Wat leuk dat ze belde, wilde ze niet mee op de cruise?" vraagt ze terwijl ze de rest van haar croissantje besmeert met jam. Een droog croissantje is lekker, maar besmeerd is toch beter.
"Hey ben je eigenlijk al wel eens in Disney geweest? Ik nog nooit, wel in allerlei andere pretparken maar dit wordt pas de eerste keer Disney. Ik voel me net een klein kind," zegt ze lachend, waarna ze een laatste hap van haar croissant in haar mond schuift. Summer is super enthousiast om naar Disney te gaan, aangezien haar ouders praktisch altijd aan het werken waren hebben ze nooit tijd gehad om helemaal naar Disney af te reizen.
Ze schuift een leeg glas haar richting op, tilt de kan met jus d'orange op en schenkt haar glas vol. "Wull jui oohk?" vraagt ze met haar mond nog halfvol aan Nina.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 16, 2013 9:11 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

[… Ontbijt met heerlijke croissants en verse jus en bladibla… ]

Hoe dichter ze bij het park komen, hoe groter de glimlach wordt op Chris zijn gezicht. Hij heeft ergens een plattegrond te pakken zien te krijgen en al die kleurige tekeningen maken het kind in hem los. Zijn ouders namen hem vroeger weleens mee naar het theater, maar attractieparken vonden ze voor mensen zonder smaak. Reden te meer voor deze twintigjarige om zich te gedragen alsof hij vijf is.

Wanneer ze gezamenlijk de toegangspoorten van het park gepasseerd zijn, draait hij zich om naar de groep. ”Daar zijn we dan eindelijk! We hebben toegang tot dit park en tot de Walt Disney Studios die hiernaast liggen. Het park is vandaag open tot tien uur vanavond en nu is mijn vraag aan jullie… Hoe willen jullie het vandaag aanpakken? Zullen we met z’n allen door het park heen lopen of willen jullie liever zelf groepjes maken?”

Terwijl Chris op antwoord van de rest wacht, kijkt hij even om zich heen. Er is eigenlijk maar Ă©Ă©n woord dat kan beschrijven wat hij hier allemaal ziet: magie. Wel Muggle-magie natuurlijk, maar toch.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr aug 16, 2013 16:58 

Afbeelding

[[...]]

Ana kijkt nieuwsgierig rond als ze bij het pretpark aankomen. Ze was hier nog nooit geweest en het was jaren geleden dat ze ĂĽberhaupt in een pretpark was geweest. Ze is nieuwsgierig naar alle attracties en alle andere dingen zoals de winkeltjes. Als Chris dan aan de groep vraagt hoe ze het aan willen pakken wordt ze uit haar gedachtes gehaald.

"We kunnen ook als groep beginnen en eventueel later opsplitsen als sommige naar andere attracties willen?" stelt ze voor.

Ana wilde in ieder geval niet alleen het park in, ze zou hopeloos verdwalen hier en dan zou ze vast in attracties belanden waar ze niet in wilde. Of erger, helemaal nergens ingaan omdat ze gewoon niet wist wat ze moest doen. En dan zou ze 's avonds niemand meer vinden en moest ze alleen terug naar het hotel. Ze haalt een hand door haar haren heen en wacht op ene reactie van de rest terwijl ze niet te opvallend de blik van Chris ontwijkt.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 18, 2013 11:22 

Afbeelding

Het is lang geleden dat Misha in Disney land was geweest. Het was in de tijd dat zijn ouders nog bij elkaar waren en als hij zich het goed herinnerde was het Ă©Ă©n van de laatste vakanties geweest voor zijn vader er van door ging. Misha zucht, hij had geen zin om hier aan te denken, dus hij ging maar zo veel mogelijk van de dag te genieten.

"Mij maakt het niet heel veel uit hoe de groepsverdeling is. Ik wil persoonlijk in zoveel mogelijk achtbanen." Even kijkt hij naar Ana. "Zin om mee te gaan?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 11:20 

Afbeelding

Ana kijkt op als Misha zegt dat de groepsverdeling hem niet zoveel uitmaakt en dat hij het liefste zoveel mogelijk achtbanen wilt doen. Als hij haar dan aankijkt en vraagt of ze zin heeft om mee te gaan glimlacht ze. Ja, niet alleen wilde ze maar al te graag alle verschillende achtbanen proberen, maar Misha was aardig tegen haar zonder het geflirt wat andere jongens normaal erbij stopten.

"Ik ga graag met je mee," antwoord ze dan, "Maar ik hoop dat jij alles weet te vinden, want ik ga hier verdwalen."

Het laatste zegt ze met een gemeende glimlach. Ja, ze zou hier zeker gaan verdwalen.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 25, 2013 19:08 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris knikt instemmend als hij de suggestie van Ana hoort. Samen als groep beginnen is een goed idee. Hij probeert haar blik te vangen om haar een glimlach te schenken, maar het is overduidelijk dat Ana zijn blik probeert te ontwijken. Dan hoort hij Misha tegen haar praten en met een ruk draait hij zich om.

”We gaan als groep,” zegt hij kortaf en hij begint in de richting van het kasteel te lopen. Volgens de plattegrond was er een achtbaan in iets wat ze Adventureland noemen. Dat klonk heel… avontuurlijk. Daar zou hij de groep heen leiden en daarna zou hij een plan bedenken om Ana uit de klauwen van Misha te houden.

Even staat hij stil om te kijken of de groep hem volgt. Met moeite tovert hij een glimlach op zijn gezicht. ”En… wat vinden jullie er tot nu toe van?” vraagt hij aan niemand in het bijzonder.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 30, 2013 9:55 

Afbeelding

Met een zucht loopt Susan haar kamer in het hotel binnen. Ze hoopte dat de groep snel toe zou komen. Aangezien ze ze niet exact weet wanneer ze hier zouden zijn.
Vlug loopt ze naar haar bed toe als ze ziet dat er een briefje op ligt.
De groep is dus toegekomen. Eindelijk.
Snel raapt ze van alle spullen tesamen om naar het park te vertrekken en misschien de groep te zoeken, dat waarschijnlijk nog wel eens de moeilijkste opdracht van al zou kunnen worden, aangezien hier magie -echt magie- gebruiken om ze te zoeken wellicht niet zo slim zou zijn.

God, I know, dit is echt de fluttigste post ever, maar ik moest ergens beginnen, en ik heb echt geen inspiratie.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op vr aug 30, 2013 16:07, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme