Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 16:16 

Nu lig ik op de bank te typen en de Sims te spelen, terwijl ik hoor hoe mijn broer en zijn vrienden de trampo kapot zijn aan het maken...

Lilly schreef:
Nu ben ik deels kwaad omdat mijn boek een stom einde had...


Welk boek was dat dan??

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 16:34 

@Sarah: het paard en de jongen, uit de Narnia-serie

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 18:54 

Lilly schreef:
@Sarah: het paard en de jongen, uit de Narnia-serie


*steekt hand op* Ow ja dat ken ik maar heb het niet helemaal gelezen, denk dat ik dat wel ga doen.

Nu heb ik net een watergevecht met mijn broer en zusje gewonnen, maar ik ben kletsnat. Ik droog me nu af (met kleren en al dus dat heeft toch geen zin maar ja) en zit een beetje warm te worden.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 19:27 

*steekt hand op*

het is best wel een goed boek hoor, enkel het einde is dom... vind ik dan toch

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 14:23 

*steekt hand op*

Geachte professor Omber,

Nu zit ik in Den Haag, naar een optreden van mijn vader te luisteren op zijn Alt-Viool en straks gaan we nog even naar het strand van Scheveningen. Ondertussen ben ik het complete verhaal van Misfits aan het lezen want ik ben gejoind en dan moet ik de storyline wel helemaal weten ^^. Dus ik vermaak me hier wel xD

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 13:44 

Ik kijk nu nog wat rond op internet. Daarna ga ik nog wat lezen, Humo of de krant, tot het tijd is om te vertrekken. Vanavond ga ik met mijn zus en vrienden van het gezin naar Cats kijken in Oostende. Ik heb nog maar Ä—Ă©n musical live gezien, dus kijk ik er wel naar uit!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 17:39 

Nu ben ik zonet klaar met mijn kamer op te ruimen. Het grootste deel is min of meer gedaan, mijn boekenkast opgeruimt, wat spulletjes verhuist naar een andere kast aangezien mijn kleine kast uitpuilde van de boeken, dus mijn boeken naar een groter schap verhuist en ze passen er allemaal in. : )

Ik heb ook mijn bureau eens opgeschoond want die zat onder de verfvlekken, documenten/huiswerk ook eens gesorteerd want die lag overal verstrooit op mijn bureau en als je bent afgestudeerd dan kun je het moeilijk laten liggen. Ik zou ze ook in brand kunnen steken maar je moet papieren van school bijhouden tot je 30ste ofzoiets, dus die kun je beter archiveren dan in brand steken. XD
Verder mijn 'knutselbak' eens uitgekuist (AKA verf, tekenpapier, penselen, potloden, etc.) ook eens gesorteerd, dingen weggesmeten die ik niet meer ga gebruiken, alles is nu vele overzichtelijker en ik kan er weer gerief in dumpen. : )

Nu ben ik aan het wachten tot het eten klaar is want ik heb best wel honger nu.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 14, 2013 16:24 

Ik heb net met een meisje uit mijn klas Harry Potter en the Prisoner of Azkaban gehaald bij de bibliotheek, en we zijn net klaar met het afkijken ervan. Het was de eerste keer dat zij die films zag, dus ze lette heel veel op het verhaal. Ik daarentegen lette vreselijk op de special effects.

We hadden dus heel fijn beeld, (op de pc, tv doet het niet meer, opeens.) maar het geluid? Super harde muziek, en de stemmen waren bij sommige scenes onverstaanbaar, en bij andere fluisterend. En het klonk alsof je het onder water hoorde. De boxen waren wel goed, maar er was iets met de taal. Dat meisje wilde per se Nederlands gesproken, en in het Engels waren de stemmen goed hoorbaar, maar in het Vlaams en Nederlands niet. Dat vond ik wel jammer.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 17, 2013 23:52 

Woah... Ik ben hier echt in eeuwen niet geweest. Woah. Nu ben ik dus benieuwd of hier nog mensen actief zijn, en zo ja, wie. ;D

Als iemand van mijn oude bekenden nog leeft hier: Find me here -->

Twitter: www.twitter.com/@LovedTooEasily
Tumblr: www.shelovedtooeasily.tumblr.com

of http://www.fanfiction.net/u/1977010/She ... Too-Easily

Alleen als je geen problemen hebt met extreme-fangirling though. :')

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 18, 2013 8:34 

Nu heb ik net even Shirley even overal toegevoegd, want dat is natuurlijk wel de bedoeling :D

Ik ben net wakker en zit een beetje filmpjes op youtube te kijken, mostly PewDiePie. Verder ga ik zo even ontbijt maken en kijken of ik nog snel even iets voor GISHWHES kan doen :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 18, 2013 13:12 

@Jalf: Omg, je doet mee aan GISHWHES? :o Awesome, ik zie de hele week al van alles op m'n tumblr dash daarvan. xD En Misha Collins is zoooo adorbs. <3

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 18, 2013 15:52 

@Shirley: GISHWHES is zo ontzettend leuk! Het is het 2e jaar dat ik meedoe en ik heb inmiddels al een heleboel vreemde dingen gedaan voor het persoonlijk vermaak van Misha Collins XD Ik kan je echt aanraden volgend jaar mee toe doen :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 19, 2013 7:26 

Jalf schreef:
@Shirley: GISHWHES is zo ontzettend leuk! Het is het 2e jaar dat ik meedoe en ik heb inmiddels al een heleboel vreemde dingen gedaan voor het persoonlijk vermaak van Misha Collins XD Ik kan je echt aanraden volgend jaar mee toe doen :)

Wat is dat dan? En hoe kan je meedoen?

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma aug 19, 2013 20:11 

martijn-04 schreef:
Jalf schreef:
@Shirley: GISHWHES is zo ontzettend leuk! Het is het 2e jaar dat ik meedoe en ik heb inmiddels al een heleboel vreemde dingen gedaan voor het persoonlijk vermaak van Misha Collins XD Ik kan je echt aanraden volgend jaar mee toe doen :)

Wat is dat dan? En hoe kan je meedoen?


GISHWHES is een grote internationale schattenjacht die ieder jaar door de Canadese Acteur Misha Collins wordt georganiseert. Je krijgt een lijst met maffe, bizarre en uitdagende opdrachten die je met je team moet vervullen. Denk aan ondergoed van toast maken, jezelf verkleden als toetje of een gedichtje over wachten schrijven en deze in een bushalte plakken.

Voor elke opdracht krijg je punten en het team dat uiteindelijk de meeste punten heeft wint.

Meer info kan je vinden op www.gishwhes.com De wedstrijd zelf is inmiddels wel al afgelopen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 21:12 

Ik ben niet zo heel veel aan het doen want ik ben vooral erg moe momenteel. Ik ben al de hele dag moe en heb weinig energie, maar ik weet niet zo goed waarvan. Ik heb de tv aangezet en luister mee met Glastonbury 2013, beetje muziek luisteren dus. En ik probeer te bedenken wat ik aankomende week allemaal nog moet gaan doen, want ik moet even van kamer verhuizen en er zijn nog wat andere belangrijke zaken die geregeld moeten worden.

Maar vooral ben ik moe en wil niets liever dan gaan slapen :')

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme