Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 12, 2013 19:20 

Hier mijn nieuwe verhaal, de ander ben ik mee gestopt,
Als je het niks vindt zeg het maar gewoon.

1. Hij is van mij!

Een jongen met zwart haar liep door het nest. Deze jongen was Harry Potter. De held van afgelopen week. Hij had de toverwereld gered. Maar hij was ongelukkig, hij miste een ding. Zijn grote liefde: Ginny. Zij is het enige meisje wie zijn hart heeft veroverd. Cho was alleen om haar jaloers te maken.
Hij liep naar beneden, daar trof hij bijna heel de familie Wemel aan. Alleen Percy en Charlie ontbraken. Omdat er alleen nog plek was naast Ginny, die vrolijk een gesprek met Hermelien begon, ging hij daar zitten. Ze keek even om.'Hoi Harry' zei ze Snel.'Hoi Gin.' Harry dacht in zich zelf na. Hoe kan het dat zij geen last heeft van een ochtendhumeur? Elk van haar broers en ouders, had een verschrikkelijk ochtendhumeur.
Na het eten was het een race om te gaan douchen. Ron, Hermelien, George, Bill, Fleur, Ginny en Harry wilden douchen. Ginny, de jongste en volgens haar broers nu ook de snelste, had gewonnen. Ze mocht als eerst. Na een half uur liep ze met een handdoek om haar heen en in haar haar een Snel nat knotje de douche uit. Hermelien sprong er meteen in. Ginny liep de trap af op weg naar haar kamer. Haar broer George floot naar haar. Onder aan de trap stond Harry. Ginny kleurde vrijwel meteen rood. Harry bleef naar haar staren. Hij zei zacht: 'Gin, wat ben je dun geworden in een jaar.' 'Ehm, Harry, ja klopt, elke dag witte bonen met een mini stukje kip is niet bepaald lekker.' Ze liep door naar haar kamer. George kwam net de trap af lopen.'Zo Harry, ik geloof dat je net mijn lieftallige zusje hebt gezien.' Harry reageerde er niet op en liep naar beneden.
Hij besloot wat te gaan lezen. Ginny kleedde zich Snel om. Ze moest een gesprek hebben met Harry, nu! 'Harry, wil je even mee komen ik wil je wat vragen' zei ze met een rood gezicht.'Is goed Gin.' Hij liep achter haar aan naar buiten.'Harry, de reden dat ik je riep is omdat ik.... jij en ik... ik bedoel ik zou het leuk vinden als wij weer..' 'Samen zijn' maakte hij haar zin af. Haar gezicht kwam dichter bij dat van hem. Ze zoende hem met passie en liefde. Hij zoende haar terug. Samen liepen ze naar binnen.'Gin, ik ga zo met je broer mee naar de wegisweg' 'Oke tot straks Harry'. Ze gaf hem een kus.
Harry en Ron verlieten de kamer. Ze verschijnselden naar de wegisweg. Harry ging een cadeau kopen voor Ginny aangezien ze over een week jarig was. Hij kocht voor haar een ketting waar haar naam in stond gegraveerd, aan de binnenkant zat een foto van hem en Ginny. Ron kocht een simpel goedkoop luchtje voor haar. Daarna liepen ze samen over de wegisweg. Opeens viel Harry voor over. Iemand verschijnselde en kwam daarna terug met een heler. Die pakte hem op en vroeg wie er mee ging.
Ron stak trillend zijn arm op. De heler pakte zijn hand en verschijnselde naar het ziekenhuis. Daar legde hij harry op een bed. Ron verscheen met zijn hoofd in het brandende vuur in het nest.'Gin, mam, Hermelien, kom naar het ziekenhuis nu, Harry. Daarna verdween hij. Mevrouw Wemel, Ginny en Hermelien verschijnselden naar het ziekenhuis. Daar stond Ron op ze te wachten. Samen liepen ze naar boven, de kamer van Harry. Harry lag daar. Ginny rende naar hem toe.'Harry, liefje.' Ze streelde zijn haar.'Wordt wakker, alsjeblieft.' Harry werd langzaam wakker. Hij sloeg de arm van Ginny weg.'Blijf van me af.' Ginny schrok, Harry pakte de hand van Hermelien.'Wat fijn dat je er bent, liefje.' Ginny voelde tranen in haar ogen komen. Ze rende zo Snel mogelijk weg.
Bij harry kwam nu een heler. 'Meneer Wemel, kan ik u spreken?' 'Ja' Ron liep achter de heler aan.'Meneer Potter heeft zijn geheugen verloren dit zal 1-2 weken duren. Daarna is zijn geheugen weer net de oude.' 'Oke bedankt meneer.' Hij liep terug naar zijn vriend. Hij was hier ook niet blij mee, hij en Hermelien hadden verkering en nu was zijn beste vriend op haar. Toen Ron terug kwam zag hij Hermelien en harry zoenen.
Ron rende weg. Hij wou naar Ginny. Even later vond hij Ginny in de kelder. Hij sloeg een arm om haar heen. Ginny snikte.'Ron, hoe voelt het wanneer je Hermelien ziet met Harry?' Ron slikte even.'Hetzelfde als wanneer jij Harry met Hermelien ziet Gin, maar er is een reden. Harry is door de val zijn geheugen kwijt geraakt en zal die na 1-2 weken terug krijgen, we zullen sterk moeten zijn, zusje.'
Ron en Ginny liepen weer terug naar Harry.'Waar waren jullie?' Vroeg Hermelien wie Harry's hand vast pakte.'Nergens' zei Ginny Snel. Ze keek jaloers naar de hand. Na twee dagen mocht Harry weer naar huis.
'Gin, luister nou is naar me' zei Hermelien die achter een kwade Ginny de trap op liep.'Waarom zou ik naar Jou luisteren? Je hebt mijn vriendje afgepakt.' 'Gin dat komt doordat hij zijn geheugen is kwijtgeraakt, daar kan ik ook niks aan doen.' 'Misschien wel Hermelien, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je hem niet wil!' 'Ginny Wemel, sta stil en luister naar me!' 'Ik luister naar je Hermelien Griffel.'Nee, je snapt het niet!'
'Dat komt gewoon omdat ik dom ben.' Harry kwam de kamer binnenlopen.'Je bent niet dom, Gin' zei hij.'Oh Harry, wat kom je doen je vriendin beschermen? Dan kun je beter meteen weggaan' zei ze boos. De tranen sprongen in haar ogen, ze wou helemaal niet boos zijn op de jongen waar ze al jaren in stilte verliefd op is, ze kon helemaal niet boos zijn op hem en ook niet op haar beste vriendin.'Gin, wat is er met je aan de hand?' Hij pakte haar handen vast en keek in haar ogen. Ginny keek weg. Harry pakte haar gezicht. Ginny dacht aan wat Ron zei over zijn geheugen. Nee dat kon niet, binnen drie dagen al! 'Harry' begon ze zacht.'Van wie hou je?' 'Van Jou Gin, dat weet je toch.' Ginny knuffelde hem.
Hermelien kreeg tranen in haar ogen, eigenlijk vond ze het wel leuk dat de jongen die bleef leven op haar was.'Ik ga naar Ron' zei ze dus maar Snel.'Harry, ik hou van je.' 'Ginny niet huilen, je bent veel knapper als je lacht' fluisterde hij in haar oor. Ginny bloosde. Samen liepen ze naar beneden. Ginny besloot om het verhaal over het geheugenverlies van Harry niet te vertellen. Harry kuste Ginny vol op haar mond.
Bill kwam gelijk naar beneden.'Harry, we willen je spreken!' 'Wie is we?' ' George, Charlie, Ron en ik.' Hij liet de hand van Ginny los en liep achter haar broer aan.'Zo, Harry, we willen praten over ons zusje en jou relatie' begon Ron.'Even voor alle duidelijkheid ze is ons zusje en als je haar iets aan doet ga je eraan' ging George verder.'Dus Harry, als je haar pijn doet krijg je met ons te maken en geloof niet dat dat fijn is' sloot Charlie het gesprek af.'We houden je in de gaten.' Hier was hij al bang voor die beschermende broers van haar. Ze moesten gewoon accepteren dat hun zusje ook groot word.
Harry liep naar beneden. Daar zat Ginny aan de tafel, stil en rustig voor haar uit te staren. Harry kwam naast haar zitten.'Wat is er Gin?' 'Mijn moeder, ik heb net een draai om mijn oren gehad.' 'Maar waarom dan?' 'Ze wil alles precies weten wat er tussen ons is, ze zal vanavond wel aan jou vragen' zei ze met een zucht.'Wat wilden mijn broers eigenlijk van je?' 'Ze zijn beschermend, als ik je pijn doe dan krijg ik met hun te maken.' 'Soms word ik echt gek van mijn broers, hoe beschermend ze dan zijn, ze moeten gewoon accepteren dat ik ook ouder word.' 'Maar ja laten wij nu maar even genieten.' Harry liep samen met Ginny naar buiten, naar het meertje. Ze gingen met hun voeten in het water.'Ik hou van je Harry.' 'Ik laat je noot meer gaan Gin.' 'Volgens mij was jij degene die mij achter liet' zei Ginny.'Dat klopt maar het had een reden en dat zal ik nooit meer doen.
Ze kroop dicht tegen hem aan.
'GINEVRA MOLLY WEMEL KOM HIER, HARRY JAMES POTTER JIJ OOK NU!! Ginny schrok. Ze liepen Snel naar het huis.'GINEVRA IK HEB TOCH GEZEGD DAT JE NIET BIJ HEM MAG KOMEN'. Mam, dat kan ik niet, ik hou van hem en dat zal jij moeten begrijpen, ik word ouder mam ik hoef niet meer beschermd te worden' zei ze rustig 'en ik heet Ginny.' Harry voelde zich schuldig. Hij liep naar de trap.'NIET ZO SNEL JIJ HARRY JAMES POTTER.' 'JE ZULT MOETEN BELOVEN DAT JE HAAR NIKS AAN DOET.' 'Mam, laat hem los, we zijn gelukkig samen.' 'Mevrouw Wemel ik zou Ginny nooit meer zoiets aan doen, ik hou van haar en laat haar nooit meer in de steek.'
Ginny pakte Harry's hand, kom we gaan naar boven. Hij liep achter haar aan naar haar kamer. Daar zag hij allemaal krantenknipsels die over hem gingen met foto's.'Ma, is in een slechte bui, we kunnen beter vanavond niet naar beneden komen, of je wilt een heel gesprek met mijn moeder beginnen......' 'Nee ik blijf liever hier, bij jou.'

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 12, 2013 19:26 

2. Rood op Groen

Over drie dagen was Ginny jarig. Ze werd eindelijk 17 Haar broers en moeder waren nog steeds beschermend. Alleen haar vader was wat losser geworden. Daar was ze maar blij mee. Afentoe waren broers echt irritant.'Gin, wakker worden, lieffie.' 'Harry!' 'Hier ontbijt, je mag niet beneden komen we zijn bezig.' 'Zeker met mijn verjaardag?' 'Ik zeg niks' zei hij mysterieus. Ze sloeg hem speels op zijn arm.'Ik ga Gin, ik zie je om 11 uur buiten.' 'Maar dat is nog 4 uur.' Maar Harry was al weg. Ginny begon aan het ontbijt. Onder haar broodje lag een briefje. Op het briefje stond in kronkelige letters:

Lieve Gin,
Kom op 11 uur via de achterdeur naar buiten. Ik zal daar op jou wachten. Ik moet iets doen, hoewel je nog geen familie van me bent maar ik dit niet zonder jou kan doen zie ik je daar.
Heel veel dikke kussen van
X X Harry <3

Ginny wist niet wat ze gingen doen. Ze besloot verder te eten. Toen ze klaar was hoorde ze vrolijk gepraat. Ze vond het stom dat ze daar niet bij kon zijn. Ze stond op, liep naar de douche en kleedde zich uit. Ze zette de warme douche aan en stapte eronder. Dit gaf haar ontspanning. Na het douchen was het al bijna 9 uur. Ze liep naar buiten via de achterdeur. Ze hoopte dat Harry daar al was, maar hij was alweer binnen. Ze maakte een bloemenkrans en deed hem om haar hoofd daarna ging ze liggen op het groene gras en keek naar de wolken in de lucht.
De tijd vloog voorbij en Harry liep naar buiten. Hij zag Ginny liggen met een witte bloemenkrans. Rood op groen. Hij liep naar haar toe.'Heei Gin.' Ginny schrok ze had hem niet zien aankomen.'Harry, ik heb me echt verveeld zonder jou.' 'Nou hier ben ik.' 'Kom ook liggen' zei Ginny. Ze trok Harry naar beneden. Nu lagen ze alle twee op het grasveld. Harry pakte Ginny's hand.'Gin, ik ga je bijverschijnen.' 'Maar waarheen dan?' 'Stttt.' Niet lang daarna stonden de twee voor het huis van Harry's ouders.'Gin, in de brief stond dat ik alleen met familie mocht gaan, maar ik kan dit gewoon niet zonder jou, je steunt me altijd.' Ginny bloosde.'Kom op Gin we gaan naar binnen.'
Harry duwde de deur open, die kraakte behoorlijk. Ze liepen naar boven de trap op. Harry stond als eerst in zijn babykamer. Hij dacht aan hoe het zou zijn met ouders of zonder de Wemels. De tranen sprongen in zijn ogen bij de gedachten over zijn ouders. Ginny liep naar hem toe. Ze wist waar hij aan dacht, dat wist ze altijd.'Harry, ze zijn trots op je echt waar, net als ik, mijn familie, Hermelien en nog veel meer, je hebt de toverwereld gered.' 'Ik weet het Gin, maar toch' 'Ik snap je.'
Nadat ze het huis hadden opgeruimd verdwijselden ze naar de drie bezemstelen."Wat gaan we doen Harry' zei Ginny.'Ik ga je trakteren, bij de drie bezemstelen.' 'Dat hoeft niet Harry.' Harry trok Ginny mee naar binnen.
Alleen achterin was nog plek. Ze gingen daar zitten. Harry pakte haar hand.'Gin heel erg bedankt, dat je mee wou en me wou helpen.' Er kwam een ober aan lopen die niet zo happy keek, toen zij Harry zag klaarde haar gezicht op. 'Meneer, mevrouw willen jullie wat te drinken?' 'Doe maar twee boterbiertjes.' De vrouw liep weg. Ginny giechelde.'Wat is er juffrouw Wemel' vroeg Harry speels.'Niks dat jij hoeft te weten meneer Potter.' 'Toe zeg nou.' 'Nee, sorry meneer.' Opeens kwamen er 5e, 6e jaars van Zweinstein naar binnen. Blijkbaar hadden ze in de vakantie afgesproken met elkaar. Ze wezen allemaal naar Harry en Ginny.'Hier uw drinken' zei de vrouwelijke ober.
De ober keek verleidelijk naar Harry. Ginny rolde met haar ogen. De ober duwde Ginny van haar stoel en ging er op zitten.'Ik snap niet dat jij, zo'n beroemd iemand met zo'n lelijk ding verkering kan hebben, ik bedoel ik ben veel beter.' 'Ehm wilt u alstublieft weg gaan, ik ben hier met mijn vriendin.' Ginny stond er bij te kijken.
Harry trok haar op zijn schoot.'Speel mee' fluisterde hij. Hij schoof een ring die hij net had gevonden in zijn oude huis om Ginny's vinger.'We zijn getrouwd' zei Harry.'Dat geloof ik niet.' Harry pakte Ginny's hand boven de tafel.'En nu gelooft u het wel?' 'Ze liep boos weg. Harry en Ginny lachten. Een jongen uit het 6e jaar kwam aan lopen. Ginny herkende hem als Thomas.'Zijn jullie werkelijk getrouwd?' 'Nee maar ik werd gek van die vrouw, snap je' zei Harry. De jongen liep weer terug naar zijn vrienden.'Harry, nu moet je me wel vertellen waar die ring vandaan komt' zei Ginny snel.
'Die ring is de trouwring van mijn moeder, ik vond hem in haar kluis.' Ginny knikte.'Zullen we gaan, volgens mij kijkt iedereen ons aan.' 'Slim plan Gin.' 'Ik heb altijd slimme plannen, dat weet je nu toch wel?' 'Zo omscheppen?.' 'Nou jij niet, je denkt dat je alles bent en vind al die aandacht van de meisjes wel leuk hè?' Zei ze mysterieus.'Alleen als jij met mij flirt' zei hij verleidelijk.
Hij maakte het bovenste knoopje van haar shirtje open. Ginny sloeg zijn hand weg. 'Zowiezo niet hier, en misschien ben ik daar nog te jong voor ik ben pas 16.' 'Bijna 17 hoor.' 'Oke bijna 17, over drie dagen!' Zei Ginny. Die dag erna mocht Ginny alweer niet beneden komen. Ze had toen haar kamer opgeruimd. Die volgende dag werd ze vroeg naar bed gestuurd omdat het de dag erna heel druk en een lange dag zou worden. Harry was vroeg naar bed gegaan. 'Harry, ik kan niet slapen.' Ginny stond daar in haar te lange trui. 'Waarom dan?' 'Morgen ben ik volwassen, mag ik magie gebruiken.' 'Kan ik iets voor je doen Gin?' 'Ehm, nou misschien als ik Ehm bij Jou mag slapen' zei ze verlegen met een rood hoofd. 'Tuurlijk Schatje.' Hij schoof een plek op en Ginny kroop bij hem. 'Zo beter?' 'Met Jou is het altijd beter.' Samen vielen ze in slaap. Ginny had alleen niet aan de reactie van haar moeder gedacht.......

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 17:48 

Het is een leuk verhaal, maar let hierop:

Citaat:
Harry en Ginny liepen hand in hand door de tuin. 'Zeg Gin, zullen we naar binnen gaan' 'Ja is goed' zei Ginny.


Dat moet dus zo:

Citaat:
Harry en Ginny liepen hand in hand door de tuin.
'Zeg Ginny,' zei Harry. 'Zullen we naar binnen gaan?'
'Ja, is goed!' zei Ginny.


Dat leest fijner XD.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 20:28 

Sarah schreef:
Het is een leuk verhaal, maar let hierop:

Citaat:
Harry en Ginny liepen hand in hand door de tuin. 'Zeg Gin, zullen we naar binnen gaan' 'Ja is goed' zei Ginny.


Dat moet dus zo:

Citaat:
Harry en Ginny liepen hand in hand door de tuin.
'Zeg Ginny,' zei Harry. 'Zullen we naar binnen gaan?'
'Ja, is goed!' zei Ginny.


Dat leest fijner XD.


Okkii Dankuuuu

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 14, 2013 15:33 

Wanneer komt het nieuwe hoofdstuk???

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 15, 2013 10:37 

Sarah schreef:
Wanneer komt het nieuwe hoofdstuk???


Als ik door schrijf hoop ik op morgen maar als dat niet lukt komt t denk voor dat het weekend is afgelopen er op

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 21:37 

Het spijt me alles liep vast en awh ik haat hw maar ieder geval een klein stukje
Deze week zal ik niet veel posten of schrijven omdat ik volgende week proefwerkweek heb

3. B-Day
'GINEVRA MOLLY WEMEL! Sta op uit dat bed en ga verdomme naar je eigen kamer!' 'Maar mam' begon Ginny. 'Niks te maar mam, en jij Harry James Potter, met Jou ben ik ook nog niet klaar.' 'Mam, ik ben nu 17 ga mijn eigen kant op, beslis zelf met wie ik omga, beslis zelf met wie ik zoen en met wie ik in bed lig en dat zou jij moeten accepteren.' 'Niet zo brutaal meisje.' 'Wat is hier aan de hand?' Riep meneer Wemel terwijl hij de trap op liep. 'Mam is boos omdat ik bij Harry heb geslapen' begon Ginny. 'Ach kom op Molly zo erg is dat toch niet, ze is 17, gefeliciteerd trouwens.' 'Dankje pap.' 'Zo erg is dat toch niet, zo erg is dat toch niet, ik wil niet dat mijn dochter op haar 17e een kind krijgt' schreewde Mevrouw Wemel hysterisch. 'Mam we hebben niks anders gedaan dan naast elkaar geslapen.' Ginny pakte Harry's hand.
'Kom we gaan naar beneden.' Ze liepen de trap af daar waren Hermelien en Ron al aan het eten.'Gefeliciteerd Gin' begon Hermelien.'Owh ja tuurlijk, gefeliciteerd' zei haar broer meteen. 'Wat is er aan de hand?' Ging Hermelien verder. Jullie kijken zo sip. 'Ma is boos omdat ik vannacht bij Harry heb gelegen.' 'In ieder geval je cadeautje.' Ze gaf een pak dat leek op een boek. Ginny scheurde het pak open. Daar zat een boek over Zwerkbal in. Ron gaf haar het luchtje dat hij gekocht had. Harry gaf niks, hij had een verrassing voor haar...

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 21, 2013 16:18 

Het is echt leuk bedacht! Is je proefwerkweek al voorbij???

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 24, 2013 13:13 

Sarah schreef:
Het is echt leuk bedacht! Is je proefwerkweek al voorbij???


neej maar ondanks dat, schrijf ik wel door, ik ben bezig voor jullie alleen gaat het niet zo snel als ik hoopte...

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 25, 2013 15:37 

Ginny Wemel. schreef:
Sarah schreef:
Het is echt leuk bedacht! Is je proefwerkweek al voorbij???


neej maar ondanks dat, schrijf ik wel door, ik ben bezig voor jullie alleen gaat het niet zo snel als ik hoopte...


Tip: Schrijf alleen als je inspiratie hebt, anders heeft het geen zin...

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 11:49 

Leuk verhaal, wanneer komt het nieuwe hoofdstuk?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jul 29, 2013 12:13 

Een heel leuk verhaal! Ik was altijd al benieuwd wat er nou na het laatste deel tussen Harry en Ginny gebeurd!
Hopelijk komt het nieuwe hoofdstuk binnenkort:D

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 12:41 

martijn-04 schreef:
Een heel leuk verhaal! Ik was altijd al benieuwd wat er nou na het laatste deel tussen Harry en Ginny gebeurd!
Hopelijk komt het nieuwe hoofdstuk binnenkort:D


Ik ben druk bezig maar ik schrijf nu ook al vast nieuwe hoofdstukken en als die ik nu heb af is zet ik de eerste er op!

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: vlakbij Greenwitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 20:30 

Ginny Wemel. schreef:
Het spijt me alles liep vast en awh ik haat hw maar ieder geval een klein stukje
Deze week zal ik niet veel posten of schrijven omdat ik volgende week proefwerkweek heb

3. B-Day
'GINEVRA MOLLY WEMEL! Sta op uit dat bed en ga verdomme naar je eigen kamer!' 'Maar mam' begon Ginny. 'Niks te maar mam, en jij Harry James Potter, met Jou ben ik ook nog niet klaar.' 'Mam, ik ben nu 17 ga mijn eigen kant op, beslis zelf met wie ik omga, beslis zelf met wie ik zoen en met wie ik in bed lig en dat zou jij moeten accepteren.' 'Niet zo brutaal meisje.' 'Wat is hier aan de hand?' Riep meneer Wemel terwijl hij de trap op liep. 'Mam is boos omdat ik bij Harry heb geslapen' begon Ginny. 'Ach kom op Molly zo erg is dat toch niet, ze is 17, gefeliciteerd trouwens.' 'Dankje pap.' 'Zo erg is dat toch niet, zo erg is dat toch niet, ik wil niet dat mijn dochter op haar 17e een kind krijgt' schreewde Mevrouw Wemel hysterisch. 'Mam we hebben niks anders gedaan dan naast elkaar geslapen.' Ginny pakte Harry's hand.
'Kom we gaan naar beneden.' Ze liepen de trap af daar waren Hermelien en Ron al aan het eten.'Gefeliciteerd Gin' begon Hermelien.'Owh ja tuurlijk, gefeliciteerd' zei haar broer meteen. 'Wat is er aan de hand?' Ging Hermelien verder. Jullie kijken zo sip. 'Ma is boos omdat ik vannacht bij Harry heb gelegen.' 'In ieder geval je cadeautje.' Ze gaf een pak dat leek op een boek. Ginny scheurde het pak open. Daar zat een boek over Zwerkbal in. Ron gaf haar het luchtje dat hij gekocht had. Harry gaf niks, hij had een verrassing voor haar...


Ik heb het laatste stukje hier boven dus iets veranderd en dat staat nu hiertoe onder bij:

'GINEVRA MOLLY WEMEL! Sta op uit dat bed en ga verdomme naar je eigen kamer!' 'Maar mam' begon Ginny. 'Niks te maar mam, en jij Harry James Potter, met Jou ben ik ook nog niet klaar.' 'Mam, ik ben nu 17 ga mijn eigen kant op, beslis zelf met wie ik omga, beslis zelf met wie ik zoen en met wie ik in bed lig en dat zou jij moeten accepteren.' 'Niet zo brutaal meisje.' 'Wat is hier aan de hand?' Riep meneer Wemel terwijl hij de trap op liep. 'Mam is boos omdat ik bij Harry heb geslapen' begon Ginny. 'Ach kom op Molly zo erg is dat toch niet, ze is zesti zeventien, gefeliciteerd trouwens.' 'Dankje pap.' 'Zo erg is dat toch niet, zo erg is dat toch niet, ik wil niet dat mijn dochter op haar 17e een kind krijgt' schreewde Mevrouw Wemel hysterisch. 'Mam we hebben niks anders gedaan dan naast elkaar geslapen.' Ginny pakte Harry's hand. 'Kom we gaan naar beneden.' Ze liepen de trap af daar waren Hermelien en Ron al aan het eten.'Gefeliciteerd Gin' begon Hermelien.'Owh ja tuurlijk, gefeliciteerd' zei haar broer meteen. 'Wat is er aan de hand?' Ging Hermelien verder. 'We horen ma helemaal aan het einde van de straat.' 'Ma is boos omdat ik vannacht bij Harry heb gelegen.' 'In ieder geval je cadeautje.' Ze gaf een pak dat leek op een boek. Ginny scheurde het pak open. Daar zat een boek over Zwerkbal in. Ron gaf haar het luchtje dat hij gekocht had. Harry gaf nog even niks, hij had een verrassing voor haar...
De hele dag ontliep Harry haar. Overal waar Ginny kwam en geloof we dat waren veel plekken was geen spoor van Harry te bekennen. Ginny dacht zelfs dat hij haar verjaardag vergeten was. Maar dat kon niet want die dag ervoor praatten ze er nog over. Ginny gaf de laatste hoop op en ze ging zitten op de stoel in de tuin. Ze was verdrietig omdat Harry haar was ontlopen. Hield hij niet meer van haar? Net toen ze weer naar binnen wilde lopen sloeg iemand zijn of haar handen voor haar ogen.
Ze rook de geur van Harry. Ze was blij maar boos tegelijk. 'Harry!' riep ze 'waar was jij de hele dag, ik heb gewacht en je gezocht maar telkens kon ik je niet vinden.' Hij liet haar los en pakte nu haar schouders. 'Sorry Gin, maar ik moest toch iets speciaals voor je doen, je bent nu volwassen.' 'Ohw, dus jij vindt het speciaal om me te ontlopen? Ik dacht dat je mijn verjaardag was. ' maar verder kwam ze niet. Harry die al die tijd had geluisterd gaf haar een kus, een kus die nooit vergeten zou worden. 'Ga met me mee Ginny.' Hij pakte haar hand en verdwijnselde naar een zwerkbal veld. Hij pakte een doosje uit zijn zak en haalde er wegnemen ketting uit. 'Deze is voor jou, mag ik?' Ginny knikte en hij deed de ketting bij haar om. Ginny keek haar ogen uit. Ze zag een plaatje van de Holyhead Harpies. 'Harry, dit had je niet hoeven te doen, ik bedoel ik heb nog nooit.' 'Gin, het is oke, jij heb mij sinds mijn 11e cadeau's gegeven en ik wist niet eens wanneer je verjaardag was, tot mijn vijfde jaar.' Samen keken ze naar de wedstrijd. Na de wedstrijd liep Harry met Ginny naar de kleedkamer. Ginny die nog steeds haar ogen uit keek werd nu verlegen. Gwen (zo mochten ze haar noemen) stond voor haar. Na wat gepraat te hebben nam Harry Ginny mee naar de drie bezemstelen. Hij trakteerde haar op etentje. Daarna had hij een kamer gereserveerd in de lekke ketel. 'Harry, weten mijn ouders dat we er tot morgen niet zijn?' 'Ja, ik heb gezegd dat jij deze avond van mij was, je moeder stemde niet in maar je vader heeft haar overgehaald.'
Het was 10 uur in de avond en Ginny zat bij Harry op schoot. Hij streelde haar haar. 'Gin, je wilt niet weten hoeveel ik van je hou' fluisterde hij in haar oor. 'Hoeveel dan?' vroeg ze. 'Te veel!' 'Meneer, mevrouw.' Harry en Ginny keken om. 'Ohw my god Harry Potter.... willen jullie nog wat drinken?' 'Nee dank u, we gaan zo naar bed' zei Ginny snel 'kom Harry we gaan.' Ze stond op en trok Harry mee. Ze liepen naar de kamer, deden hun pyjama aan en gingen in bed liggen. Harry trok Ginny naar zich toe. 'Vanavond ben je van mij.' Hij kustte haar lang. Daarna trok hij Ginny's hempje omhoog. Ginny hield hem tegen. 'Ik denk dat dat niet zo'n slim plan is, sorry.' Daarna draaide ze zich om en viel in slaap Harry dicht tegen haar aan.

_________________
Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 20:57 

leuk deel, hoop dat de rest snel komt!

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Fan Fictions
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme