Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 23:42 

Viktor Krum

Afbeelding


Viktor Krum, wereldberoemde Quidditchspeler voor het nationale team van Hongarije en deelnemer aan het Triwizard Tournament voor Durmstrang. Hij is de eerste jongen die Hermione romantische aandacht geeft, tot groot chagrijn van Ron.

Wat vinden jullie van dit personage?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 20:39 

Is het niet Victor KrumL?

Ik vind Victor als ik me in het verhaal moet inplaatsen een irritant stuk chagrijn, :) maar voor het verhaal op zich is het wel goed, omdat Ron erachter komt dat hij op Hermione is. Dus daarom is Victor onmisbaar voor het verhaal, en tegelijkertijd zou je hem makkelijk en zelfs graag willen wegdenken.

Als acteur vind ik hem niet echt passen, ik bedoel, zijn norse blik, waar is die? Die miste ik wel. Zo zijn er nog een tal aan dingen die IK niet bij Victor en zijn vertolker vind passen, maar aan de andere kant is hij ook best wel een goede acteur.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 21:51 

@Sarah: niet in het Engels, daar is het Krum (:

Ik vind Viktor een interessant personage. Een van de meerdere "hulpmiddelen" voor Hermelien op wraak te nemen op Ron.
Het enigste is dat hij niet echt een hulpmiddel is, maar dat Hermelien er toch echt wel een beetje van houd.
En het feit dat hij een zwerkballer is, maakt hem nog leuker (:

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme