Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo aug 14, 2013 20:07 

Hier heb ik nog geen topic van gezien, dus vandaar dag ik dit even open.

Zijn er dingen waar jij in uitblinkt? Wat zijn die talenten en maak je er gebruik van, of hou je je er niet zo mee bezig? Of heb je misschien talenten waar niet iedereen van op de hoogte is?

Hier kan het besproken worden!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 14, 2013 21:08 

Talenten? Ik heb niet heel bijzondere talenten, maar wel enkele handige. Ook heb ik waarschijnlijk talenten waar ik nog niet achter ben of nooit achterr ga komen, dus daarom ga ik heel veel in mijn leven doen om die talenten te ontdekken en daardoor ook te benutten. En ik ga denk ik wat beter worden in tafeltennis omdat we daar een tafel voor gekocht hebben.

Concentratievermogen:
Ik kan me heel lang concentreren, en echt abnormaal lang. Ik kan heel lang luisteren, werken, lezen, etc. Het is echt handig op school (:

Begrip:
Ik begrijp dingen heel snel. Als de rest van de klas bijvoorbeeld nog op 50% van begrijpen staat, dan begrijp ik het al (:

Dat waren mijn handige talenten tot nu toe, maar ik heb ook allemaal ** talenten waar ik niets aan heb. Denk aan: Mijn tenen zijn zo lening dat ik super ermee kan schrijven :), zo'n dingen dus. :')

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 27, 2013 17:57 

Ik denk dat mijn voornaamste talenten schrijven (niet in RPG-vorm, dat kan ik écht niet) en acteren zijn.
Ik schrijf al verhalen (fanfiction) van toen ik 6 jaar was. Uiteraard waren die niet zoals ze nu zijn, maar ik schreef toen toch al.
Met acteren/toneel spelen ben ik ook al bezig van in het 2de leerjaar (onderhand al 6 jaar, volgend jaar mijn 7de), heb ondertussen al bij 3 verschillende leerkrachten gezeten (volgend jaar wordt het nummer 4), en die zeggen allemaal dat het één van m'n talenten is.
Ik begrijp net als Sarah begrijp ik dingen wel behoorlijk snel, en als ik het niet begrijp vraag ik het gewoon even. Wat overigens ook op de leerkrachten hun zenuwen werkt als ik -alweer- eens vraag waar de logica zit (:
Concentreren kan ik niet zo goed, waarschijnlijk mede omdat ik DCD (developmental coordination disorder) heb. Dat houd wel meer in dan enkel een soort "concentratiestoornis", maar daar ga ik nu niet over uitweiden (:

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za aug 31, 2013 18:10 

Ik denk dat ik op sommige niet op de hoogte ben of niks mee doe vooral omdat ik het niet altijd wil doen.
Zoals: Ramen wassen of Masseren.

Maar verder kan ik hier zeker mee in verder.
Gedichten maken, fotograferen, of Reviews voor films maken.
Moet natuurlijk kijken hoe ik het ga doen, want de hobby's die ik heb moeten wel leuk blijven maar kan er zeker iets mee doen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme