Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do sep 12, 2013 18:51 

Er komt een nieuwe HP film. Of nou ja, vandaag is er aangekondigt dat WB bezig is met een film over het leven van Newt Scamander, de schrijver van Fantastic Beasts and where to find them. Wanneer deze film gaat draaien is nog niet bekend, evenmin wie erin mee gaan spelen, maar de scriptschrijver is al bekend gemaakt.

Dit is namelijk niemand minder dan JK Rowling zelf! Het zal haar eerste filmscript zijn.

Wat vinden jullie hiervan?
Is het een goede keuze om dit boek te verfilmen?
Wie zouden jullie graag in de film willen zien mee spelen?
Hoe verwachten jullie dat JKR's eerste filmscript zal zijn?

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 12, 2013 23:01 

Ik las op een boekensite dat JK Rowling een serie films zou gaan schrijven in het Harry Potter-universum. Ik had het helemaal niet verwacht en was dus wel aangenaam verrast op mijn dagelijkse RSS-ronde!

Ik ben dus wel blij dat dit gaat gebeuren. Het duurt waarschijnlijk nog eeuwen voor het in de zalen is, maar toch. Ik ben ook enorm blij dat het geen prequel of sequel is, maar gewoon films die zich afspelen in deze wereld. Zo kunnen we ook de tovenaarswereld nog wijder gaan verkennen.

Rowling heeft zichzelf als auteur al meermaals bewezen. Ik denk dan ook dat dit moeilijk fout kan lopen. Ze zal wel genoeg begeleid worden bij de overgang van boeken naar scripts, het gaat om te veel geld om dit te verknoeien.

Ik heb niet echt acteurs die ik graag wil zien hierin omdat ik ook niet goed weet welke personages te verwachten. Ik heb natuurlijk wel favoriete acteurs, maar ze moeten wel passen in het verhaal natuurlijk.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr sep 13, 2013 16:26 

Dit is fantastisch nieuws! Eigenlijk wist ik het al heel lang maar dat maakt niet uit.
Hier kan nogmaals bewezen worden dat Hp thuishoort bij de meest geniale verhalen allertijden. Want dit word geweldig! #goinghomeagain

Er liggen ontzettend veel mogelijkheden om hier een hele succesvolle serie van te maken. Dumbledore was in de 40 toen. En veel Black's zaten op Hogwarts denk maar aan de Grootvader van Sirius Black. en misschien wel de ouders van james Potter. Dus het word heel erg leuk om weer naar huis te gaan!

waar ik zelf heel erg voor bid is om Hogwarts zelf weer te zien. We wachten af en het word geniaal! #takethattwilight


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 14, 2013 23:09 

lordmistery schreef:
Er liggen ontzettend veel mogelijkheden om hier een hele succesvolle serie van te maken. Dumbledore was in de 40 toen. En veel Black's zaten op Hogwarts denk maar aan de Grootvader van Sirius Black. en misschien wel de ouders van james Potter. Dus het word heel erg leuk om weer naar huis te gaan!


Hier had ik nog niet over na gedacht. Was er eigenlijk niet echt benieuwd naar maar nu begin wel enthousiaster te worden. Zou inderdaad leuk zijn :D

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 14:00 

@Lilyflower Precies :D wat een beetje research al niet kan doen xD .

Ik heb zelf ook al op IMDB een lijst gemaakt met mogelijk acteurs die Newt Scamander wellicht zouden kunnen spelen waaronder;

1. Luke Newberry
2. Martin Freeman (misschien beetje te oud maar zou wel een goede zijn)
3. James McAvoy
4. Dane dehaan (Amerikaanse maar aangezoien het verhaal in NY begint zou hij ook mogelijk zijn.)
5. Benedict Cumberbatch
6. Tom Hiddleston
7. Toby Regbo
8. Jude Law

Verder hoop ik dat David Heyman (producer) terugkeert en Stuart Craig ( set designer) en een van de vorige Directors terughalen als Director omdat je die mensen nl. nodig hebt. Juist die mensen zijn bekend met die wereld. Om nou weer onbekenden bij de crew te halen lijkt me niet verstandig. wat denken jullie hiervan?


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 19:26 

Ik zou er zeker niet op rekenen dat je Hogwarts weer krijgt te zien. Volgens mij werd er in het nieuwsbericht vrij duidelijk gezegd dat Jo iets wil schrijven wat in hetzelfde universum speelt, maar voor de rest helemaal onafhankelijk is. Dus ik denk echt niet dat Hogwarts ineens voorbij komt.

ik moet zeggen, ik vind dit heel interessant nieuws. Ik kan me er alleen nog niet zo veel bij voorstellen. Het is natuurlijk wel gek dat er nu meteen een film komt, zonder dat er eerst een boek is met hetzelfde verhaal. Maar misschien is het daarom juist wel extra leuk, omdat we dan niet weten wat er gaat gebeuren.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 10:22 

@denniskrauwel

Stiekem mogen we toch wel hopen dat we Hogwarts te zien krijgen ik heb gehoord dat Dumbledore bevriend was met Newt dus misschien steld Newt zijn vriend zo nu en dan op de hoogte. Dus een leuke cameo voor Dumbledore.

Maar dit bevestigd wel wat ik altijd gezegd heb, je kan deze wereld veel meer uitbreiden. Je kan hier gewoon veel meer mee. Zelf hoop ik altijd nog op een verfilming van Quidditch Through the Ages. Dat zou geweldig zijn! Helemaal in 3D!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 30, 2014 23:10 

http://www.nu.nl/film/3739667/harry-pot ... logie.html


Wat vinden jullie hiervan? Ik weet het niet zo goed… Het klinkt een beetje alsof ze het gaan uitmelken. Maar aan de andere kant is het script wel door Rowling zelf geschreven, dus daar ben ik wel blij mee. Sterker nog, dat is eigenlijk de enige reden dat ik dit acceptabel vind.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 02, 2014 15:18 

Ik ben ook wel blij dat Rowling het zelf geschreven heeft. Verder ben ik gewoon heel benieuwd een Harry Potter film zonder Harry Potter… ^^

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2014 11:00 

Denk dat dit niet zo geweldig zal zijn al Harry Potter,
want het noemt niet zo, hij doet niet mee dus wat heb je er aan ?

Ik hoop dat JK Rowling eens een nieuwe gaat maken met de kinderen van Harry Potter, want die "Albus Sevurus Potter" lijkt me echt een toppertje.
Nja, ik weet niet hoe je Servurus schrijft, mijn verontschuldiging.

_________________
Sneep: 'You have your mothers eyes'

Harry: Snape! He trusted you!

Perkamentus: Lily? After all this time?
Sneep: 'Always.'


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2014 12:11 

Ik denk niet dat ze een boek gaat maken over Albus Severus potter, ik denk zelf ook dst we dan een beetje zullen worden teleurgestelt omdat het niet Harry Potter is maar zijn zoon en alle bekende personages amoer of zelfs hellemaal niet zullen voorkomen, dus dan wordt het maar fanfictions lezen ;)

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 05, 2015 21:08 

Hallo allemaal er is onderhand een stuk meer over deze aankomende films bekend, wat is jullie algemene indruk en kijken jullie er naar uit?

Voor informatie: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=24181

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za mei 30, 2015 14:20 

Inmiddels is deze film in Pre-Production en zijn er al Casting geruchten rond aan het gaan. Ik kan mij herinneren dat J.K.Rowling in 2000 zei " I want for Potter an all British cast" Dit gaf wel een bepaalde sfeer aan de films en ook een sfeer die precies paste bij die wereld.

Vervolgens lees ik afgelopen week dat er ineens amerikanen gecast worden voor best grote rollen - Logica ? Tenzij de karakters amerikaans zijn vindt ik dit niet nodig.

Wat vinden jullie van een amerikaanse film binnen het Britse Harry Potter Universum ?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo mei 31, 2015 20:14 

Gaat Fantastic beasts zich niet in New York afspelen? Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er Amerikanen gecast worden voor de rollen van Amerikaanse personages. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 13, 2015 22:52 

De cast is bekend, en je vermoeden was fout Jalf. Het zijn juist voornamelijk Britste acteurs.

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme