Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 9:40 

Ik weet niet of hier al een onderwerp over is, maar laatst toen ik aan het rondgooglen was over the Wizarding World of Harry Potter stuitte ik op dit: http://www.wbstudiotour.co.uk/
In Londen kun je vanaf lente 2012 de sets van Harry Potter bezoeken. Het is de eerste keer dat bezoekers een kans krijgen om een kijkje te nemen achter de schermen van de echte sets, maar je krijgt ook de kostuums en voorwerpen in de films te zien. Voorlopig is alles gewijd aan Harry Potter, maar in de toekomst komen ook nog andere projecten van Warner Bros erbij, zoals Sherlock Holmes, dus ik zou zeggen, schrijf je in want vanaf een bepaalde datum kun je tickets reserveren, en ik veronderstel dat dat wel nodig zal zijn.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 10:28 

Het lijkt me echt supertof om alle sets etc terug te zien. Aan de andere kant lijkt het me ook heel onwerkelijk, net alsof je in een fantasiewereld rondloopt. Ik vind het wel heel tof dat ze dit doen, want voor veel fans is het geen optie om helemaal naar Amerika af te reizen voor WWoHP. Dit is dan natuurlijk geen attractiepark, maar toch wel een must-see voor de meeste fans.

Ik heb mezelf in ieder geval ingeschreven voor de mails van Warner Bros. We zijn thuis toch al van plan om snel eens naar Londen af te reizen en dan is het natuurlijk zonde om deze tour niet mee te pakken ^^

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 16:11 

Vanaf vandaag zijn de kaartjes te koop (je kan de studio bezoeken vanaf 31 maart 2012)! Heb jij al kaartjes gekocht, of ga je ze nog kopen?
http://www.wbstudiotour.co.uk/

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 16:46 

MOET HEEEEEEEEEEN @@

Nu nog geld vinden en iemand fun om mee te gaan die ook geld heeft (dat is een beetje het probleem), moet natuurlijk wel een andere kenner zijn anders sta ik daar in m'n eentje te flippen en inside HP jokes te maken. xD


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 16:58 

Helemaal eens met de reactie van Mrs. Golden. Ik zou het ook echt zo gaaf vinden om hier heen te gaan! Dat wil ik eigenlijk echt wel meemaken. Tegelijk een paar daagjes Londen. Dat lijkt me erg leuk! Inderdaad, nu nog iemand vinden die mee wilt en die ook een fan is. :') Het lijkt me echt geweldig om de sets te zien!

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 17:06 

Lijkt mij geweldig om eens te bezoeken! En wie weet dat er ooit een HPF-goes-UK meeting van kunnen maken in zomervakantie (a) Heb alvast gespiekt... via Easyjet kun je vliegen op London Luton. Dat is 17 mijl x 1,6 = 27km er van uit de buurt. Kost 80 euro vliegticket + 38 pond (=43,5 euro) voor de complete tour package. Maakt 125 euro + bijkomende kosten van het vliegveld naar de studio tour. Wordt wel een prijzig uitje zo.. maar wat voor een! :D

Zoiets is op kortere termijn in elk geval beter haalbaar dan naar het pretpark in Amerika te gaan. En stiekem lijkt het mij ook leuker. Bedoel, daar loop je de sets op die echt gebruikt zijn geweest. Ja, ik zie het wel zitten. (a) En met een hele groep HPF-ers gezamenlijk gaan maakt het nog leuker. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd enzo ;)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: do jun 14, 2012 16:08 

Lijkt me een geweldige ervaring om eens met zo'n tour mee te lopen. Alleen zou ik eerst nog een persoon moeten vinden die mee zou willen haha :P

_________________
Voldemort is like a teenage girl, he has a diary, a favourite ring, a tiara, a pet that he adores and he obsesses over a teenage boy...


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 13:01 

Ik ben afgelopen vrijdag geweest en het was helemaal super! We hebben er ongeveer 9 uur in totaal rongelopen, oftewel 3x zo lang als het gemiddelde! Ik kan echt niet kiezen wat mijn favoriete set was, maar de Great Hall was zeker heel tof! Verder is het ook eenm aanrader om een Boterbier te drinken! Je kan deze helaas niet kopen om mee tenemen in de gift shop dus je moet het halverwege doen! Neem verder ook de tijd om alles in de giftshop te bekijken, je kunt zoveel leuke dingen kopen! Pas wel op voor je het weet geef je heel veel geld uit!

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 16:22 

Naar mijn mening is dit echt the place to be voor elke Harry Potter fan. Ik ben vorige jaar geweest en heb echt de tijd van mijn gehad. Het is zo onwerkelijk als je daar rondloopt.
Ik was een midweek in Londen en je kunt via de site van de studio's makkelijk vervoer regelen vanuit Londen zelf. Zo kun je met de trein gaan maar ook via Golden Tours met de bus. Ik heb dit laatste gedaan. In hartje Londen stap je in een speciale bus, uiterlijk van de bus helemaal in Harry Potter style. (Als je van luxe houdt, dan is dit géén aanrader! De stoelen zitten vreselijk en ze hebben geen airco ofzo.) Met een uurtje rijden kom je bij de studio's aan. Wij waren wat eerder, dus we konden eerst de shop in voordat we de tour konden doen. Je had zo'n 3 uur om de tour te doen, dus je hebt alle tijd.
Je krijgt eerst filmpjes te zien, ik werd hier vrij emotioneel van op een of andere manier. Het bracht zoveel gevoelens naar boven. Hierna begint de tour. Ik zal er niet te veel over zeggen, anders is de lol er ook een beetje af. Maar het is zo magisch om alles met je eigen ogen te zien.
Telkens als ik nu een Harry Potter film zie ben ik heel vervelend. Ik maak steeds opmerkingen van: "Hey, dat heb ik in het echt gezien." of: "Daar heb ik gelopen!!".

Ik heb wel één vraagje. Ik heb het boterbier geproefd. Ik kon alleen niet plaatsen waar het naar smaakt. Ik vond het zelf niet echt lekker, om eerlijk te zijn. Heb een paar slokken genomen en daarna cadeau gedaan aan de prullenbak.

De shop is echt gruwelijk groot! Ze hebben er echt vreselijk veel. De kassa-meisjes waren alleen niet al te slim. Eén iemand sloeg de producten aan en de ander pakte het in. Zo heb ik mijn toverstok gratis gekregen. :) (Kwam ik pas achter toen ik thuis het bonnetje nog eens bekeek, ik vond het al zo raar dat ik "maar" 90 pond kwijt was!)

Het is echt echt echt de moeite waard! Ik wil binnen nu en 1 jaar sowieso nog een keer terug gaan!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: ma aug 19, 2013 11:48 

Wij hebben momenteel heel weinig geld ervoor we moesten €1000 in totaal betalen, wij vonden het veel maar ik had het er voor over. Nu gaan we ergens volgend jaar. Het lijkt me werkelijk fantastisch! Ik heb foto's gezien ik krijg er steeds meer trek in. Dus hopelijk gaat dat nog wat worden!! XD

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 19:32 

ik ben vorige week geweest en het was echt GE-WEL-DIG. ik heb zelfs een beetje heimwee!

diagon alley vond ik het tofst, ik had de neiging om stukken uit de film na te spelen. :')
ik werd helemaal sip aan het einde, toen je bij het kasteel kwam, met de harry potter soundtrack terwijl je wist dat dit het einde van de tour was.

boterbier vond ik overigens héél erg vies. bah.
wel leuk om eens geprobeerd te hebben!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 16:38 

Ik ga deze week heen! Heb er super veel zin aan! Na 12 jaar eindelijk going home <3. Ik heb vernomen dat het daar super gaaf is! Maar dat zal ook wel niet anders! Ik denk dat alle serts we fantastisch zijn! Ik kijk wel het meeste uit naar the Great hall!! Maar eigenlijk naar de gehel tour! Daar zijn moet al geweldig zijn! En natuurlijk ff flink wat geld uitgeven! :DD


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2014 23:12 

Ik ben er anderhalf jaar geleden geweest en het was een superervaring. Ik wil graag nog eens terug, want door problemen met het openbaar vervoer waren we veel langer onderweg en we moesten onze trein terug naar België ook nog halen. We hadden wel voldoende tijd om alles rustig te bekijken, maar ik had er graag nog veel langer rondgelopen. Dus dat ga ik gewoon nog eens een keertje doen ^^


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 19, 2014 17:26 

Ik ben er deze week geweest! En het was geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig!!!!!!!!!!!!!
Ik ben Donderdag (16-10-2014) geweest, ik had wel geluk want op Dinsdag zijn er drie nieuwe dingen openbaar gesteld!
Ik vond het echt supeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr en ik wil graag nog een keertje terug!!! :love: :love: :love: :love:

Ik heb ook een hele gave gryffindor sjaal gekocht! En een gave poster!

(Ik ben natuurlijk ook op de foto geweest op King's Cross Station 9 3/4)
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

X OhMyHermoine


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme