Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 10:09 

Dood of levend of dood? :D Wat wordt het Trijn? ^^

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 10:40 

Ow god... Moet ik nu beslissen? xD


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 10:44 

Umh ja, Noah staat in de startblokken om het te testen ^^


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 10:46 

Angel schreef:
Umh ja, Noah staat in de startblokken om het te testen ^^


hahaha xD ok dan. :') Euhm...Ik denk dan toch dood.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 10:56 

Aww, RIP Flynn :( :')

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 02, 2013 22:01 

Oh, Thomas is back [a]

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 20:01 

en de oscars ook! :D

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2013 22:35 

Hanne schreef:
en de oscars ook! :D


Ja idd! hup hup hup! Ik wil jullie nominaties hebben :P

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 09, 2013 13:26 

Zullen we ons dan deze keer toch maar inschrijven voor de oscars :D Omdat we samen de rpg maken tot wat het is wil ik niet helemaal zelf besluiten wie of wat we nomineren. Hieronder heb ik even het lijstje bijgevoegd. Dus random opmerkingen of suggesties mogen geplaatst worden en zullen worden meegenomen in de voorbereiding.


Categorieën
De categorieën van de RPG Oscar’s zijn:
Beste script
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de RPG met het beste beginverhaal.
Beste liefdesverhaal
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers betrokken bij het beste, mooiste, ontroerendste, meest tragische, (…) romance in een RPG.
Beste rivalen
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers die de beste vijanden, rivalen of personages die elkaar gewoon niet aardig vinden neerzetten in een RPG.
Beste buddies
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers die de beste vrienden, maatjes, bro's of BFFs neerzetten in een RPG.
Beste introductie
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan een speler op basis van zijn eerste post in een RPG.
Beste banner
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de maker van de mooiste banner.
Beste mannelijke hoofdrol
Beste vrouwelijke hoofdrol
De Oscars voor deze twee categorieën zullen worden uitgereikt aan de beste hoofdrollen in een RPG.
Beste schrijfstijl
Deze Oscar zal uitgereikt worden aan de speler met het beste taalgebruik, de prettigste opmaak en de fijnste schrijfstijl.
Beste RPG
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de beste RPG op basis van de algehele verhaallijn en performance van de spelers.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo nov 10, 2013 10:31 

Oeh ik vind het wel lastig hoor!
Voor beste script en beste RPG hoeven we in ieder geval niet te nomineren :)

Ik moet zeggen dat ik beste rivalen en beste buddies best wel lastig vind op het moment in de RPG :') Het is met al het gecomplot zo wisselend constant :')

Goed, ik ga het eens proberen:
Beste liefdesverhaal:
Hier ga ik denk ik voorr.. Noah/Rose :') Vooral nu ook Thomas weer terugkomt en alles weer overhoop zal worden gehaald!

Beste rivalen:
Beste rivalen.. Ik denk dat ik bij deze voor Celeste/Sam ga ^^ Die hebben echt nog maar weinig momenten samen in een kamer doorgebracht zonder elkaar te martelen [a]

Beste buddies:
Deze vind ik lastig :') Wie zijn er nou echt nog buddies? Hmm.. Hier moet ik nog even over nadenken. Maarr ik vind iets met Ryan! Ryan is ieders beste buddy namelijk :D

Beste introductie:
Welke introducties hebben we 'recent' nog gehad (aangezien we al heel lang lopen)? Ryan, Celeste, Halwende en Flynn? Deze ga ik allemaal nog even een keertje opzoeken en lezen ^^

Beste banner:
Ook eventjes nog allemaal opzoeken en bekijken :)

Beste mannelijke hoofdrol:
Hier ga ik voorr Noah! Vooral het emotionele wrak dat ie eigenlijk is en de enorme rollercoaster van z'n leven die hem tot de meest verschrikkelijke persoon heeft gemaakt en z'n gehele verhaallijn vind ik de beste mannelijke hoofdrol verdienen ^^

Beste vrouwelijke hoofdrol:
Hier ga ik denk ik voor.. Sam of Celeste (en niet omdat Celeste m'n eigen rolletje is :') ). Celeste heeft een hele interessante verhaallijn en daarmee hele interessante motieven en doelen, waarbij ook nog eens komt dat ze eigenlijk helemaal niet weet wat het leven is - en dat ze dit pas beetje bij beetje dankzij Ryan te weten komt. Maarr dan hebben we ook nog Sam. Sam die vanaf het begin af aan en altijd eigenlijk heel sluw is geweest. Ze heeft zelfs met haar (toenmalige) grootste tegenpool (Rose) vrede gesloten om tot Noah te komen - wat laat zien dat ze tot veel in staat is :') Daarnaast is ze zelfs zo ver gegaan tot martelen van anderen om tot Noah door te kunnen dringen en heeft ze bewezen dat ze hem uiteindelijk toch nooit alleen zou laten door bij hem te blijven (dat + dat ze niks had om naar terug te gaan ofcourse [a]). En nu is ze weer terug bij het begin met het smeden van snode plannetjes om Rose en Noah uit elkaar te houden natuurlijk.
Ik ga denk ik voor Sam! :) (maar er gaat jullie nog veel te wachten staan met Celeste, shh [a])

Beste schrijfstijl:
Na het lezen van 10 topics vol posts moet ik zo alsnog eventjes terugkijken in de RPG om hier een keuze voor te maken :')
Oh en dat moet me beseffen :o We zitten alweer bijna aan het eind van het topic!

Ik kom de rest later nog even aanvullen :D

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 10, 2013 17:00 

Ik ben hier, tegenover de rest, nog helemaal niet zo lang, dus ik baseer me op wat ik tot nu toe al allemaal heb gelezen.

Beste liefdesverhaal
Het zal hierbij gaan tussen een oude draad die weer wordt opgepakt of een nieuw begin. Ergens gaat mijn gevoel toch eerder uit naar het verse prille begin van een relatie tussen de super vrolijke Ryan en de (nu toch) zorgende Celeste. Het is voor mij ook wat onverwacht, wat ik het extra fijn vind maken. Ik heb misschien stukken uit hun verleden gemist, waardoor het verrassingseffect wat komt... Maar ik ben zeker benieuwd hoe het gaat verder lopen tussen hen...

Beste rivalen
Hmm, rivaliteit tussen de personages, daarbij denk ik toch wel dat de vrouwen de koplopers zijn. Sam en Celeste, vrij duidelijk. ;) Twee vrouwen samen onder een dak geeft altijd wel vonken, zeker als ze elkaar soms nog maar amper of helemaal niet kunnen uitstaan.

Beste buddies
Ryan is natuurlijk de sosiaalste van de hoop. Naar wat ik al gemerkt heb is hij bijna altijd vrolijk en kan hij ook vaak mensen vrolijk krijgen. Als ik een favoriete vriend moet opgeven, zal dit zeker Ryan zijn. Maar het gaat om de vriendschap tussen twee personen. Ik vond het wel heel mooi hoe de hereniging tussen Rose en Sam liep. Daarom zegt mijn instinct ergens om voor hen te gaan.

Beste introductie
Daarvoor ben ik nog eens moeten terug in de tijd gaan, aangezien ik enkel mijzelf er heb weten instappen en de rest er al lang voor mijn tijd bij waren... Maar aan de andere kant zijn er ook sommigen die blijkbaar een hele tijd weg zijn geweest en nu terug zijn. Als die herintroducties ook meetellen, dan kan ik daar ook nog eens naar gaan kijken.
Flynns herintroductie is een beetje psychedelisch opgebouwd vind ik. Ergens spreekt het mij ook wel aan. Je denkt aan iemand die wat psychotisch is, al weet je niet of hij zo altijd al is geweest...
Ryans herintroductie vind ik echter iets uitgebreider. aan de andere kant helpt het ook wel dat de interactie met Chase gebeurd door dezelfde RPG'er, waardoor hij meteen zijn herintroductie kan verderzetten. Het is echter ook zeer leuk verteld. Eerst denk je absoluut dat de man smeekt en probeert weg te komen. Helemaal op het einde komt dan de clou van het verhaal en blijkt het allemaal maar gespeeld. Aan de andere kant vroeg ik me op een gegeven moment me wel even af welke van de drie mannen nu Ryan was, of dat Ryan het gewoon zag gebeuren. Maar als je het geheel leest is het wel duidelijk dat Ryan de gevangengenomen persoon is.
Celeste maakt een iets wat duistere introductie. Een duister kantje van haar persoonlijkheid is meteen te zien en op het einde merk je ook dat ze twee gezichten heeft. In zichzelf geamuseerd, opgewonden, spottend misschien zelfs. Maar voor de wereld, voor de prins eerder zacht en bezorgd.
Thomas is denk ik de laatste herintroductie, als ik me niet vergis. Het is eerder een vervolg op iets dat eerder is gebeurd. Alsof hij nooit echt is weggeweest. Daarom twijfel ik een beetje of het wel een herintroductie is...
Over wat ik zelf schrijf vind ik het altijd moeilijk reflecteren. ik heb zelf wel in mijn hoofd een beeld van mijn personage, en ik vind dat een tof beeld. Maar of ik het op een goed en tof genoege manier overbreng aan de rest, dat laat ik aan de rest over. ;)
Dus, na dit alles bekeken te hebben hel ik toch een voorkeur voor de introductie van Ryan.

Beste banner
Ik hou er heel erg van dat de naam van het personage in de banner verwerkt is. Je weet meteen over wie het gaat. Daarnaast ben ik ook wel meer te vinden voor banners waarbij het gezicht van het personage duidelijk te zien is en niet op zijn zij staat... Ik kies dus voor die van Flynn. Ik vind het ook fijn dat de banner best wel bij de situatie van Flynn past. Een blik vol zorgen. Geen glimlach maar eerder lichte vermoeidheid... ;)

Beste mannelijke hoofdrol
Op dit moment kies ik toch eerder voor Flynn. Natuurlijk heb ik nog niet veel van hem kunnen lezen sinds zijn terugkeer in het verhaal, maar wat ik al heb gelezen spreekt me wel aan. Hij is een beetje van de wereld en in de war. Het ontdekt dat hij dood is, en toch lijkt hij nog levend te zijn. Het is een vreemde samenloop van gevoelens en gebeurtenissen rond hem. Daarom vind ik hem ook een heel interessant personage. Het is niet iets dat je in het echte leven zou vinden. Met een dode kunnen praten...

Beste vrouwelijke hoofdrol
Daarvoor denk ik dat ik voor Rose ga gaan. Een heel vriendelijke persoonlijkheid en een heel zachte vrouw. De opoffering die ze maakt om naar Between te trekken is natuurlijk ook een waar niet naast kan gekeken worden. Wat als er nog iets zou fout lopen? En natuurlijk was ze ook al eens vernoemd bij favoriete buddies en staat ze mee op de tweede plaats bij liefdesverhaal... ;)

Beste schrijfstijl
Dat vind ik altijd nog wel best een moeilijke. Het moet voor mij niet altijd perfect geschreven zijn als je kijkt naar de taal en zinsconstructie, het moet vooral gemakkelijk te lezen zijn. Het moet vlot lezen en aangenaam zijn. Ik ben persoonlijk erg te vinden voor de schrijfstijl van Nienna en Angel. Ik kan niet zo goed zeggen wat het is dat me aanspreekt, maar het leest zeer vlot. Ik ga volledig op mijn gevoel moeten afgaan denk ik. En als ik dat doe... Dan is het heel moeilijk. Ik denk dat ik dan toch voor Nienna ga gaan...

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za nov 23, 2013 17:54 

Hebben jullie allemaal genomineerd? @@

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 18:55 

Vergeten jullie niet je lijstje voor de Oscars in te sturen? Morgen is echt de laatste dag dat het kan!

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 20:59 

Oke guys, allemaal heel kort, door tijdgebrek dus geen uitleg of whatever ^^'' Beter iets dan niets, toch?


Beste liefdesverhaal
Noah/Rose

Beste rivalen
We hebben niet meer zoveel rivalen ^^' Dus Celeste/Sam.

Beste buddies
Pff.. Lastig.. Ergens denk ik wel aan Kit en Noah, al zijn dat niet echt buddies te noemen, meer dat Kit gewoon altijd achter Noah zal staan ^^'

Beste introductie
Celeste :') Mede doordat ze nog steeds zo'n geheimzinnig sfeertje om zich heen heeft hangen als toen.

Beste banner
Oke, gewoon omdat ik een keuze moet maken ^^' Rose.

Beste mannelijke hoofdrol
Ook Noah, zelfde redenatie als Es :')

Beste vrouwelijke hoofdrol
Ik denk dat ik dan toch voor Celeste ga.

Beste schrijfstijl
En hierrr.. Es of angel..

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma nov 25, 2013 13:28 

IK ga vanmiddag mijn lijstje insturen. Ik zal deze ook hier voor jullie plaatsen :) Huiswerk voor mij dus.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme