Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 9:10 

Lily_flower schreef:
Iemand enig idee wat het kost om daar binnen te komen? Ik vind pretparken niet echt geweldig maargoed het HP gedeelte daar wil ik natuurlijk wel heen :P ik denk ook niet dat het een optie is om alleen dat gedeelte van het park te zien, ofwel? Hopelijk kan iemand me helpen :D


€93.- om daarbinnen te komen, zoek maar eens op google met "harry potter pretpark" dan vind je het wel. EDIT: €93.- voor beide parken!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


Laatst bijgewerkt door Sarah op ma jul 15, 2013 20:53, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 10:38 

Sarah schreef:
Lily_flower schreef:
Iemand enig idee wat het kost om daar binnen te komen? Ik vind pretparken niet echt geweldig maargoed het HP gedeelte daar wil ik natuurlijk wel heen :P ik denk ook niet dat het een optie is om alleen dat gedeelte van het park te zien, ofwel? Hopelijk kan iemand me helpen :D


€93.- om daarbinnen te komen, zoek maar eens op google met "harry potter pretpark" dan vind je het wel.


Dat is de prijs wanneer je naar beide parken van Universal gaat. Als je alleen naar Islands of Adventure gaat (dus het deel waar WWoHP staat), dan ben je 71 euro kwijt. Vrij veel vergeleken met de pretparken in Nederland/Europa.

Ik ben er afgelopen meivakantie geweest en het is in principe het geld wel waard. Het is een prachtig gebied wat ze daar hebben neergezet en ik heb er echt van genoten om daar gewoon rond te lopen. Helaas was het wel baggerslecht weer toen ik er was, maar daar kan het park an sich niks aan doen :') Maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen het geld er niet voor hebben. Dan zijn de studios in de buurt van Londen ook al erg gaaf om te bezoeken (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 20:41 

Bedankt allebei voor de reacties :) heb er echt iets aan gehad. Ik wil volgend jaar naar Amerika gaan en de route die ik wil doen, dan kom je er zowat langs. Kleine moeite om even een stop te maken :mrgreen: Moet alleen even kijken, omdat ik met een vriendin ga die HP niets bijzonders vind. Voor mijn part gaat ze op het strand liggen maar ik moet daar heen :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 12, 2013 17:44 

De rest van het park is ook best leuk, hoor (: Ze hebben flink wat waterattracties, Spiderman The Ride (die echt niks is vergeleken met de attracties die we hier in Nederland kennen) en een hele gave achtbaan. Misschien kan je haar wel overhalen om toch mee te gaan en dan ook de andere delen van het park te bekijken ;)

Maargoed, ik dwaal een beetje af.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 15, 2013 18:23 

Ik hou zelf niet echt van pretparken. Vind het zonde om daar meerdere dagen aan te 'verspillen', wil graag het HP gedeelte zien en voor de rest maakt het me niet veel uit. Maar ik geloof goed dat de rest ook heel leuk is :)

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 15, 2013 20:52 

San Riddle schreef:
Sarah schreef:
Lily_flower schreef:
Iemand enig idee wat het kost om daar binnen te komen? Ik vind pretparken niet echt geweldig maargoed het HP gedeelte daar wil ik natuurlijk wel heen :P ik denk ook niet dat het een optie is om alleen dat gedeelte van het park te zien, ofwel? Hopelijk kan iemand me helpen :D


€93.- om daarbinnen te komen, zoek maar eens op google met "harry potter pretpark" dan vind je het wel.


Dat is de prijs wanneer je naar beide parken van Universal gaat. Als je alleen naar Islands of Adventure gaat (dus het deel waar WWoHP staat), dan ben je 71 euro kwijt. Vrij veel vergeleken met de pretparken in Nederland/Europa.

Ik ben er afgelopen meivakantie geweest en het is in principe het geld wel waard. Het is een prachtig gebied wat ze daar hebben neergezet en ik heb er echt van genoten om daar gewoon rond te lopen. Helaas was het wel baggerslecht weer toen ik er was, maar daar kan het park an sich niks aan doen :') Maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen het geld er niet voor hebben. Dan zijn de studios in de buurt van Londen ook al erg gaaf om te bezoeken (:


Sorry ik was vergeten om erbij te zetten dat het voor beide parken was... Haha.

In welk van de parken ben je geweest? Jammer van het slechte weer :(

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 16:09 

Als ik over 2 jaar mijn Bachelor diploma haal heeft mijn vader mij beloofd dat we naar Amerika gaan. Ik heb zelf niet zoveel met Amerika, maar WWoHP is dé reden dat ik graag naar Amerika wil. Ik ben er zeker van dat het het wachten waard zal zijn. :) Ik wil er namelijk al jaren heen.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 15:18 

Ik denk als ik zou aankomen dat ik omkiep!

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 8:26 

Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 22:10 

martijn-04 schreef:
Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(


Ik ga op mijn 17de met een vriendin er naar toe ^^ Dat wordt dus wel nog 7 jaar wachten. :D

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 16:07 

Sarah schreef:
martijn-04 schreef:
Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(


Ik ga op mijn 17de met een vriendin er naar toe ^^ Dat wordt dus wel nog 7 jaar wachten. :D

Nice! :) Wel nog even wachten maarja dan maakt niet uit:p Heeft iemand een idee hoeveel het in totaal kost? + Vliegreis?

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 18:50 

martijn-04 schreef:
Sarah schreef:
martijn-04 schreef:
Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(


Ik ga op mijn 17de met een vriendin er naar toe ^^ Dat wordt dus wel nog 7 jaar wachten. :D

Nice! :) Wel nog even wachten maarja dan maakt niet uit:p Heeft iemand een idee hoeveel het in totaal kost? + Vliegreis?


Ik ben er afgelopen meivakantie geweest een week in Florida geweest en ik heb zelf rond de 650 euro moeten betalen voor mijn vliegticket, ook ongeveer 600 euro voor kaartjes voor de pretparken (ik ben naar Disney's Magic Kingdom en Animal Kingdom, Islands of Adventures (WWoHP) en Seaworld geweest) en voor het hotel heeft mijn vriend ook nog 600 euro betaald.

Daarnaast komen natuurlijk nog eten en alles wat je daar wil kopen, dus al met al is het wel een heel duur grapje. Maar naar mijn mening, totally worth it <3 Ik wil nu al heel graag terug.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do sep 19, 2013 14:44 

San Riddle schreef:
martijn-04 schreef:
Sarah schreef:
martijn-04 schreef:
Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(


Ik ga op mijn 17de met een vriendin er naar toe ^^ Dat wordt dus wel nog 7 jaar wachten. :D

Nice! :) Wel nog even wachten maarja dan maakt niet uit:p Heeft iemand een idee hoeveel het in totaal kost? + Vliegreis?


Ik ben er afgelopen meivakantie geweest een week in Florida geweest en ik heb zelf rond de 650 euro moeten betalen voor mijn vliegticket, ook ongeveer 600 euro voor kaartjes voor de pretparken (ik ben naar Disney's Magic Kingdom en Animal Kingdom, Islands of Adventures (WWoHP) en Seaworld geweest) en voor het hotel heeft mijn vriend ook nog 600 euro betaald.

Daarnaast komen natuurlijk nog eten en alles wat je daar wil kopen, dus al met al is het wel een heel duur grapje. Maar naar mijn mening, totally worth it <3 Ik wil nu al heel graag terug.

Best wel duur:P Maar ik denk dat ik het er wel voor overheb... Iemand die nog leuke foto's heeft? Uit het pretpark zelf?

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: za jan 04, 2014 18:42 

Aangezien ik lang op het internet ben gaan zoeken om te kijken of het het waard is. En eerlijk gezegd, mij lijkt het absoluut het geld waard! De achtbanen zijn voor de echte waaghalzen en Zweinstein, Zweinsveld en de Hogwarts Express zien er fantastisch uit! Alleen is het wel ergg duur. Ik heb het totale bedrag niet weten te vinden, maar het moet ontzettend veel geld kosten. Verder als je geen Harry Potter Magnaat bent is het toch een bezoekje waard. Als je er eenmaal bent zul je je laten meeleven in de magie.

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme