Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 02, 2014 21:09 

Afbeelding

Kit glimlacht lichtjes als Halwende de fles overneemt en er een slok van neemt.
Waarschijnlijk heeft de man nog nooit zijn lippen gezet aan wijn. Laat staan Ă©Ă©n van de betere wijnen die gemaakt zijn in Alusia en dat Kit om de zoveel tijd laat overbrengen naar Between.

Hij kijkt even naar Flynn die bezig is met een paar slierten versiering uit de dozen te halen. Hopelijk wordt het een leuk feest, want het lijkt wel dat iedereen er nood aan heeft. En nu dat er alweer eens een gespannen sfeer was ontstaan door de aankomst van Thomas...

Kit kijkt even opzij naar Halwende die strak in het pak zit en eindelijk niet meer in zijn tarzan linnen rondloopt. Het was al haast een hele andere man.
'Weet je. Nu dat je al een grote metamorfose hebt ondergaan...Steekt je baard echt wel af. Heb je je al ooit geschoren? Anders doe ik het wel.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 03, 2014 11:37 

Afbeelding

De wij smaakt vreemd. Een nieuwen smaak, die hij niet kan linken aan iets anders. Het geeft hem een warm gevoel vanbinnen. Het is wennen, maar niet al te mis. Hij neemt nog een slok en kijkt dan naar Kit als die weer wat vraagt. "Neen, ik heb alleen vroeger wel de spullen van mijn vader moeten klaarzetten", herinnert Halwende zich "Maar mijn baard is nog nooit volledig eraf gegaan." Hij glimlacht en voelt zich langzaamaan door heel zijn lichaam warm worden. Hij vraagt zich af waarvan dat prettige gevoel komt. Aangezien hij de effecten van wijn niet kent en zijn vader er alleen maar agressief van werd, linkte hij het daar niet aan. Misschien is het omdat hij voor het eerst in zijn leven een individueel gesprek heeft met iemand of misschien komt het door het eten en de warmte in huis? Ach ja, wat maakt het uit vanwaar het komt, bedenkt Halwende zich, zolang het maar even blijft. "Ik ken niets van jullie gewoontes of stijlen, dus laat ik het liever aan jou over." Hij glimlacht. Hij lijkt zich best op zijn gemak te voelen en is niet langer op zijn hoeden.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 03, 2014 19:21 

Afbeelding

Kit glimlacht lichtjes als Halwende hem toestemming geeft omtrent de metamorfose af te werken. Hij is licht verwonderd om het antwoord aangezien niemand nog niet echt de moeite had gedaan om contact te maken met Halwende.
Maar hij had er dan ook zo vreemd uitgezien in die linnen. Nu zag hij er al tenminste min of meer menselijk uit.

Hij neemt de fles over van Halwende, neemt er een paar slokken van, en duwt de fles dan in Sam haar handen.
'We zijn zo terug.' ze hoeven niet te weten wat ze gaan doen.
Hij wandelt naar de deur toe en wenkt Halwende dat hij moet volgen.

Uiteindelijk komen ze Kit zijn kamer in en hij wijst naar de stoel bij de spiegel in de hoek van de kamer als teken dat hij daar mag gaan zitten.
'Gewoon ontspannen en kijk hoe ik het doe. Dan kan je het de volgende keer vast zelf doen.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 03, 2014 21:43 

Afbeelding

Halwende volgt Kit door de gangen en treden in het kasteel. Tijdens het lopen merkt hij dat zijn hoofd een beetje draaierig word. Wanneer Kit hem de stoel aanwijst is hij dan ook heel blij dat hij kan gaan zitten. ontspannen lijkt geen probleem te zijn. Hij beseft niet dat zijn lichaam aan het reageren is op de alcohol, waarvan hij iets te snel enkele slokken had genomen. Hij glimlacht weer naar Kit wanneer die zegt goed op te letten. Halwende kijkt in de spiegel naar zichzelf. Het zou waarschijnlijk de laatste keer zijn dat hij zichzelf zo zou zien. Hij kijkt even via de spiegel naar Kit. Het gezicht van de jonge man ziet er ontspannen uit, wat Halwende ook kalm doet voelen. Hij zucht even, glimlacht en wacht dan af tot zijn baard eraf gaat.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 04, 2014 22:27 

Afbeelding


Noah ziet de blik van zijn broer en schudt zijn hoofd. Alsof het daadwerkelijk onzin was wat Thomas suggereerde. Ergens had hij gelijk. Als alles anders was gelopen dan had hij er alles aan gedaan om Rose voor zich te winnen, maar zo was het niet gegaan.

“Die niet zo stom Thomas. Heb je al eens goed om je heen gekeken? Dit is nou niet de meest romantische plek op aarde.” Bijt hij van zich af. Dat hij Rose ontzettend veel pijn heeft gedaan laat hij achterwege, Between had geen verdere toelichting nodig. Zijn blik glijdt even af naar Rose waarna hij snel weer zijn ogen op zijn broertje focused.

“Ik had je liever na twee weken hier gehad dan dat je een jaar lang op zoek ging naar een oplossing.” Hij kijkt hem indringend aan “Ik had geen oplossing nodig, ik had jou nodig. Iemand die me sturing en richting zou geven. Iemand die ervoor zou zorgen dat op het moment dat er wel een oplossing was ik die ongeschonden had kunnen aanvaren.” Hij knijpt zijn ogen toe “Ik heb vreselijke dingen gedaan. De verhalen aan de andere zijde zijn geen fabels meer. Ik vraag me soms oprecht af of het niet beter is om hier te blijven. De Alusianen kunnen mijn bloed wel drinken. Op het moment dat ik ook maar een voet buiten Between zet zullen ze me in de diepste put gooien.”

Hij richt zich weer tot Rose “Vraag het haar maar. Want ik heb zelfs haar angst aan gejaagd.” Alles opbiechten voelde goed, bijna bevrijdend. Tegelijkertijd was het een herinnering dat alles nooit meer zou worden hoe het was. Soms was hij daadwerkelijk bang voor wat er zou gebeuren wanneer hij zou terug keren naar Alusia. Bang voor een terug val. Bang om Rose opnieuw teleur te stellen en te kwetsen.

“Dus ja, ik maak veel verwijten.” Emotie breekt door in zijn verharde gezichtsuitdrukking “Want dat is het enige wat ik nog heb.” De negatieve emoties. Jaloezie, haar, wraakzucht, hebzucht, pijn, verdriet, schuld en heel soms, dat sprankje hoop en liefde dat Rose bij hem deed oplaaien. Blijdschap bij het gezelschap van de anderen.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 9:27 

Afbeelding

Kit glimlacht als hij merkt dat Halwende duidelijk ontspannen in de stoel zit. Blijkbaar doen die paar slokken wijn hem echt wonderen, wat niet abnormaal is bij iemand die nog nooit alcohol gedronken heeft.
Hij herinnert zich nog levendig de eerste keer dat hij zijn lippen aan een fles wijn had gezet. HĂ©Ă©l geniepig zodat niemand het zou merken. Maar hij had ook meteen de roes gevoeld van de drank die langzaam door zijn lichaam had beginnen sijpelen.
Hij had toen ook nog maar de leeftijd bereikt van 12 jaar, daar had het vast ook iets mee te maken gehad dat hij zo snel licht in zijn hoofd was geworden.

Vaak had hij stiekem een paar slokken genomen, enkel maar om die roes te bekomen. Want zo'n aangename jeugd had hij helemaal niet gehad en het was wel fijn om even alles rond hem te vergeten. Al snel had hij tot het besef gekomen dat hij steeds meer slokken nodig had om dezelfde roes te verkrijgen en had hij ondertussen de leeftijd bereikt dat hij mocht gaan werken in het kasteel van Alusia. Daar kreeg hij de voortdurende verleiding in de wijnkelder waardoor hij eindelijk werd betrapt door de overste. Normaal had hij al lang de strop moeten krijgen wegens het onteigeningen van persoonlijke spullen van de kasteelinwoners maar toen was Noah op de proppen gekomen.

Noah. Die heeft hem naar het luxe leventje gebracht die hij momenteel aan het beleven is. Een verstikte traan verlaat zijn rechteroog en hij haalt diep adem terwijl hij schuim op Halwende zijn baard begint te smeren om het scheren te vergemakkelijken. Ondanks dat Noah hem gered heeft en hij het ideale leventje kan beleven... Knaagt er toch nog altijd iets. Liefde. Ja, dat heeft hij nog maar amper gekend.

Kit zet de kom met schuim aan de kant, doet alsof er een vuiltje in zijn oog zit om de traan weg te werken, en neemt dan het scheermesje.
'Klaar voor een nieuwe Halwende?' vraagt hij met een lichte glimlach rond zijn lippen en begint dan zorgvuldig de baard af te scheren.

Uiteindelijk legt hij het scheermesje aan de kant na hem de zoveelste keer te hebben uitgespoeld in de kom met water en neemt dan een handdoek om de restjes schuim van Halwende zijn gezicht te vegen. 'Ik herken je amper.' licht verbluft staart hij naar het spiegelbeeld van Halwende en kan een grijns niet onderdrukken. 'Wat denk je zelf?'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 08, 2014 15:52 

Afbeelding

"Zolang het blijft op nieuw van buiten, wel", glimlacht Halwende. Zijn nieuwe metgezellen mogen hem dan wel volledig restylen, maar volledig nieuw, dat zou hij nooit zijn. Hij zou altijd een man van het bos blijven. Zijn vogel zou zijn meest waardige vriend blijven en buiten zou hij zich het beste blijven voelen. of dat denkt hij nu tenminste nog. Als zijn baard er dan volledig af is, kijkt Halwende in de spiegel. Hij wrijft over zijn kaken en zijn kin. Alles is erg glad, een gevoel dat hij al lang niet meer heeft gehad. "Het is wel even wennen", zegt hij uiteindelijk.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 08, 2014 17:15 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose haar blik gaat naar Noah toe wanneer hij op zijn beurt ook zijn antwoorden geeft. Ze probeert haar blik niet van hem af te halen wanneer hij Thomas duidelijk maakt dat er niks tussen hun speelt. Ze wendt haar blik ook niet van hem af wanneer hij oprecht vertelt dat hij het gevoel heeft dat het helemaal geen goed idee meer lijkt om terug te keren naar Alusia. Wanneer hij zich tot haar richt, haalt ze even diep adem en wrijft over haar armen heen. Hij had haar behoorlijk bang gekregen. Ze was hem angstig ontvlucht en zonder hem nog een enkele keer aan te kijken.

Rose wendt haar blik pas af wanneer Noah klaar is met praten. Haar blik is even op de grond gericht, waarna ze na een klein poosje weer richting Thomas opkijkt. Haar blik gaat even op en neer tussen de twee broers en ze slaakt uiteindelijk een zucht.
"Kunnen we het misschien niet gewoon allemaal laten liggen.. ons erbij neerleggen?" verzucht ze uiteindelijk. Ze kijkt van de ene broer naar de andere. Twee totaal verschillende personen, maar ergens toch wel een beetje hetzelfde. Ze hadden het allemaal zwaar gehad. Ieder op hun eigen manier. En nu stonden ze hier. Ze hadden hun frustraties en verwijten allemaal duidelijk gemaakt. Ze zouden of allemaal met ruzie de kamer uitlopen, of het elkaar allemaal vergeven (en met wat tijd misschien ook vergeten?) en de kamer uitlopen. "Het afgelopen jaar zat duidelijk vol tegenslagen voor ons allemaal. Vol verwijten en schuldgevoelens. Dingen die we graag anders hadden gedaan of anders hadden gewild. We kunnen alleen niks meer veranderen aan het verleden. Het enige wat we kunnen veranderen is wat we hierna gaan doen en hoe we verder gaan. De toekomst." zegt ze.

"And in the end.. Jullie zijn broers. Op de een of andere manier zullen jullie het elkaar wel moeten vergeven." zegt ze uiteindelijk tegen de twee tegenpolen, haar eigen verwijten nu compleet achterwege latend. "Maar dat zullen jullie zelf natuurlijk wel beter weten dan ik."
Ze brengt uiteindelijk een glimlachje op naar beide jongens. Ze had genoeg van alle frustraties en ruzies. Ze wil gewoon dat alles weer in orde komt. Een nieuw begin.

_________________

    "Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 25, 2014 15:44 

Afbeelding


Ryan grijnst ondeugend “Ik heb grootste plannen.” Verlaat het met een vlaag van mysterie zijn mond. Hij grinnikt even om zijn eigen zware ondertoon en drukt dan snel een kus op haar wang. Hij laat zijn mond even zacht tegen haar zachte wang rusten en beweegt dan iets omhoog richting haar oor, tot haar blonde lokken tegen zijn neus aan kriebelen. “Maar bovenal ben ik nog steeds van plan om je te redden.” Fluistert hij zachtjes in haar oor “En ik ga straks iedereen vertellen hoe we dat gaan doen.” Hij kust zacht haar oor en staat dan op. Met een glimlach biedt hij zijn hand aan “Wilt u mij vergezellen naar het feestje?”


Afbeelding

Noah laat zijn blik op Rose rusten en zucht zacht. Tegenslagen? Dat was nog zacht uitgedrukt. Wat zou de toekomst hem brengen? Vrijheid? Rose? Misschien beide. Met een lichte grom steekt hij zijn hand naar Thomas uit “Zand erover?” Met een geforceerde glimlach kijkt hij zijn broer aan. De strijdbijl was nog niet begraven, maar voor Rose was hij bereid een toneelstukje op te voeren.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 25, 2014 23:02 

Afbeelding

Thomas gaat gefrustreerd met zijn handen door zijn haren heen. Ze hadden liever gehad dat hij bij hen was geweest. Beseffen ze niet dat wat ze nu stellen, onmogelijk was geweest. Hoe dan ook, hij had altijd Ă©Ă©n van hen alleen achter moeten laten. Was hij bij Rose gebleven, zou Noah nog steeds dezelfde verwijten kunnen maken. Was hij naar Noah in Between gegaan, dan had hij Rose alsnog moeten verlaten. Is het dan zo erg dat hij heeft gekozen om een oplossing te vinden die op de lange duur beter is? Zodat hij niet hoefde te kiezen? En zo meteen een beetje voor zichzelf koos?

Hij zucht wanneer Noah verder gaat met zijn verwijten. Alsof de hele wereld een mooiere plek was met Thomas erin. Al het slechts wat Noah overkomen is in het afgelopen jaar, was allemaal niet zo geweest, als Thomas aan zijn zijde had gestaan. Woehoe, go Thomas, de geweldige knuffelheld!

‘Lekker dramatisch,’ mompelt hij op Noah’s laatste zin.

Zijn blik gaat naar Rose, die bijna symbolisch tussen Noah en hem in staat en vervolgens ook nog toepasselijk met een ‘laten we ons op de toekomst richten’-praatje komt. Ergens is Thomas opgelucht, maar ook hij weet dat het zo makkelijk nog niet zal gaan. Rose heeft een paar minuten eerder nog verkondigd dat ze hem eigenlijk niet meer kent en Noah geeft hem alle schuld wat betreft zijn eigen acties sinds zijn komst in Between.
Puur voor de goed-bedoelde actie van Rose, weet Thomas een voorzichtige glimlach op te brengen.

‘Noah, ik heb enkel gedaan wat mij het beste leek op dat moment,’ hij zet een paar stappen dichter naar Noah toe. ‘Dus wat mij betreft, zand erover, ja.’ Hij neemt zijn hand aan. Hoewel Thomas het meent, betwijfelt hij sterk of Noah ook zo oprecht is. Maar dat zal een zorg voor later zijn. ‘Ik wil niet lastig zijn, maar is er misschien een plek waar ik mij zou kunnen opfrissen?’


_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 26, 2014 11:42 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose zucht opgelucht wanneer ze de twee broers eindelijk elkaars hand ziet schudden. Ze weten zelfs beiden nog een glimlach naar boven te krijgen - de een wat geforceerder dan de ander, maar het was een begin. Met een tevreden en dankbaar glimlachje van haar kant kijkt ze de twee broers aan.

"Op de eerste verdieping zijn er nog wat kamers vrij, toch Noah?" zegt ze, waarbij ze toch even naar Noah kijkt aangezien het natuurlijk zijn kasteel is.

"Ik ga denk ik zo nog wel even bij de rest kijken. Ze zijn vast nog druk bezig met het feestje dat ze wilden organiseren." zegt ze terwijl ze in tegenstelling tot haar woorden even terug op de leuning van de fauteuil gaat zitten. Misschien dat ze nog even met Noah zou kunnen praten als Thomas de kamer zou verlaten.



    Afbeelding
    Celeste Willow

Celeste lacht eventjes zachtjes bij zijn antwoord over zijn "grootse plannen". Ze kijkt hem vervolgens met een glimlachje aan wanneer hij een kus op haar wang drukt en bijt eventjes zachtjes op haar lip wanneer hij richting haar oor gaat.
Ohja. Hij kwam haar redden. Op het moment maakt het haar eigenlijk helemaal niet uit of ze gered zou worden. Hoewel de wil om van Between verlost te worden er nog altijd was, vond ze het voor nu nog allemaal prima als hij maar niet weer zou verdwijnen.

Wanneer hij vervolgens opstaat en haar vraagt of ze met hem mee naar het feestje wil, slaat ze dat natuurlijk niet af. Ze neemt z'n hand aan en staat vervolgens op. Met een grijnsje drukt ze een kus op z'n lippen. "Maar al te graag." zegt ze.

Vrolijk haakt ze haar arm in de zijne en lopen ook zij vervolgens als laatsten de eetzaal uit. "Ik ben benieuwd of ze er een presentabel feestje van weten te maken." zegt ze. "Over presentabel gesproken.. Ik moet me zo nog wel even omkleden." knipoogt ze. "Zie ik je dan straks bij het feestje?"

_________________

    "Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 26, 2014 13:34 

Afbeelding


“Jij bent altijd presentabel.” Hij glimlacht en laat haar een rondje draaien. “Ik ga de rest wel even helpen.” Zijn blik doorkruist even de gang voordat hij haar dichter naar zich toe trekt en een lange kus op haar lippen drukt. “Tot zo” fluistert hij tegen haar lippen aan voordat zijn grip verzwakt en hij haar los laat. Met een glimlach draait hij zich om en wandelt hij vrolijk richting de feestzaal.

“Kan ik nog ergens mee helpen?” vraagt hij op vrolijke toon. “Waren Halwende en Kit er ook niet om te helpen?”


Afbeelding

Noah zijn vingers sluiten zich om de hand van zijn broer. Hij knikt zakelijk en wendt zijn blik dan snel van hem af en laat zijn hand weer los. De geforceerde glimlach zakt even iets weg “Ja, op de eerste verdieping zijn nog kamers vrij. De vierde en vijfde deur van rechts geloof ik.”

Zijn blik gaat naar Rose die plaats neemt op de leuning van de fauteuil terwijl ze zojuist heeft aangekondigd dat ze bij de rest gaat kijken. Thomas zijn komst heeft er in elk geval voor gezorgd dat zijn zintuigen scherper staan dan hiervoor. Hoewel hij en Rose vreselijk afstandelijk met elkaar om waren gegaan hadden ze slechts enkele uren geleden voor het eerst een gesprek gevoerd, waren ze alleen in een kamer en was er weer sprake van een voorzichtige aanraking.

Noah klopt wat stof van de haard om wat tijd te rekken. “Aan het einde van de gang vind je de trappen naar boven.” Voegt hij er nog even subtiel aan toe.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 26, 2014 14:34 

Afbeelding

Kit kan een glimlach niet laten als Halwende duidelijk onder de indruk is en niet goed weet wat hij nu van zijn nieuwe look moet vinden.
'Ik vind het in ieder geval geslaagd. Geef toe...Je vorige look was nogal passé.' hij grijnst en gooit de handdoek in de wasmand die in de hoek van de kamer staat.

'Laten we nu maar terug gaan naar de zaal om te helpen met versieren voordat ze denken dat ze ons als vermist moeten opgeven.'
Hij opent de deur en loopt alvast de gang in in de veronderstelling dat Halwende zal volgen.
'Ik heb in ieder geval wel zin in een feest.' besluit hij dan.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 26, 2014 16:24 

Afbeelding

'Je vorige look was nogal passé' Het klinkt vreemd in de oren van Halwende, die zo'n taal nooit van zijn vader had gehoord. Hij is absoluut niet bekend met de hedendaagse mode en kent ook het hedendaags taalgebruik niet. Eigenlijk heeft hij niet veel meer gehoord dan formeel taalgebruik en veel commando's en bevelen. Hij glimlacht dus maar gewoon en haalt zijn schouders op. "Jij kent er meer van dan ik", zegt hij toegevend.

Halwende staat ook op als Kit voorstelt terug te gaan helpen. "Ik heb het nog nooit meegemaakt, dus ik weet niet wat ik er moet van verwachten", glimlacht hij bij Kits opmerking dat hij er alvast zin in heeft. Er is nog veel dat Halwende moet leren over deze nieuwe manier van leven, zover is duidelijk. Hij hoopt vooral dat de andere het hem willen bijbrengen. Maar op dit moment had hij er wat Kit betreft in ieder geval al een goed gevoel bij.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 28, 2014 21:51 

Afbeelding

Thomas glimlacht even dankbaar wanneer ze beide bevestigen dat er nog kamers vrij zijn. Al was het toch vrij verwonderlijk dat er in dit immense kasteel slechts twee kamers beschikbaar zijn.. Maargoed, het is dan ook niet de inrichting waar Thomas voor gekozen zou hebben.

‘Gaat Samantha nu echt een feest organiseren?’ Hij schudt bijna afkeurend zijn hoofd. ‘Ach, ieder zo zijn talenten, he?’ Hij haalt zijn schouders op, terwijl hij even naar Rose kijkt. Thomas heeft natuurlijk geen enkel idee dat Rose en Samantha elkaar tegenwoordig veel beter kunnen uitstaan.
Er valt een korte stilte, waarna Noah hem zo ongeveer de kamer uit stuurt. ‘Ehh.. ja,’ hij kijkt even van Noah naar Rose en terug. ‘Nou.. dan ga ik me even opfrissen..’ Hij loopt tussen de twee door naar de deur, ‘Tot zometeen dan, denk ik.’ Ietwat ongemakkelijk loopt hij door naar de trappen.


Afbeelding

In de tijd dat Kit met Halwende iets is gaan doen, hebben Flynn en Samantha ontdekt hoe goed ze zijn in opdrachten geven aan de bediendes over de versieringen.
De zaal is ondertussen al aardig aangekleed en hoewel de grote lampen nog aan zijn en de kaarsen/sfeerverlichting e.d. nog uit zijn, kwam de sfeer voor een feest al naar voren.

‘Hi Ryan!’ begroet Sam hem vrolijk, ‘Jazeker!’ Ze vult twee glazen en reikt ze vervolgens Ryan aan. ‘Champagne of wijn?’ Vrij overbodig, aangezien ze natuurlijk niet echt een keuze hoeven te maken. ‘Kit zijn voorkeur ging uit naar wijn, maar ik vind het meer een champagne-avond.’

Sam ziet Kit terugkomen met –Halwende?! Oke, de transformatie van Halwende in een pak was al een grote stap geweest, maar dit ging wel heel ver. Ze fluit even plagend naar Halwende. ‘Het ziet ernaar uit dat dit feestje wel eerder georganiseerd had kunnen worden.’ ze grijnst even. ‘En hoe voelt het om herboren te worden?’ Misschien niet de beste woordkeuze met Flynn naast haar.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme