Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 27, 2014 17:43 

Afbeelding

Mel kijkt opzij en ziet Jessa.. Nee duidelijk dus niet Jessa, Isra naast haar staan en haar bijstaan met het bonken op de deur. Ze moest weten dat ze er nog was! Wat als haar lichaam kwijt was?

Vrij abrupt wordt plotseling de deur open gemaakt en Mel kijkt Emma aan. Ze wilt glimlachen als ze haar ziet, maar de blik in de ogen van Emma en de woorden die er over haar lippen komen doen Mel toch weer bevriezen. Het werd steeds erger...

"Ik.." Stamelt ze. Ongemakkelijk haalt ze een hand door haar haren, die ineens ook een stuk krulliger en korter zijn. "Ik.." Herhaalt ze.

Dan valt haar blik op haar eigen bed en.. Haarzelf. Mel schudt haar hoofd. Ze was er.. Gelukkig. Maar wie was er in haar?



Afbeelding

Eric kijkt naar de ketting die hij binnen ook al vluchtig had bekeken. Hij glimlacht bij de woorden van Caleigh. Wat er ook was gebeurd, het moest vast fijn zijn dat ze in ieder geval een aandenken als dit aan haar moeder weer in haar bezit had. Zoals hij binnen al had gezien was het een bijzonder sieraad alleen had hij er echt te weinig verstand van om te kunnen zeggen of het naast emotionele waarde verder nog waardevol was of niet.

Als ze het doosje heeft weggestopt, slaat hij zijn arm om haar heen, duwt een kus op haar kruin om vervolgens samen terug naar de paarden te lopen.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 10, 2014 21:14 

Afbeelding

Terwijl Luc eindelijk een redelijk kledingstuk in handen heeft ziet hij hoe Isra ook aan het klungelen is. Als hij de stem van Emma ineens achter hem hoort laat hij een schreeuw uit zijn keel ontsnappen. Waarom was iedereen ineens wakker nu! Snel trekt hij het topje over het hoofd van Mels lichaam heen. Het was een lomp gezicht met de slaapbroek die hij aan had maar dat was nu niet het probleem. Als Isra ineens zegt dat ze Levi is en Emma Benicio is begint Luc keihard te lachen en ploft neer op bed. Dat kon niet. Is dit is een droom. Dit moet een droom zijn of een nachtmerrie is beter.

"Levi! Thank god!" zegt hij vol opluchting. "Ik ben Luc" Nog voordat hij nog iets kan zeggen schreeuwt er ineens iemand bij de deur 'Ben ik daar?!!' Opnieuw verstijft Luc. Hij was hier niet goed mee, wat moest hij doen. In het lichaam van Mel nog wel. Oh man oh man zijn hoofd slaat op hol hier terwijl 'emma' aka als Benicio doodleuk de deur open doet. Behoorlijk freaky om te zien hoe Benicio voor de deur staat met Jessa, aangezien hij in geest hier was.

De blik van Benicio bleef lang hangen op hem. Het duurde niet lang tot Luc zich realiseerde wie er dan in Benicio's lichaam moest zitten, Mel. Met een hoge gil springt Luc van het bed en rent ook de badkamer in waar hij tegen Isra opbotst of beter gezegd Levi.

"Oh man, ik kan dit niet" weet hij nog uit te brengen tegen Isra-Levi voordat hij op de vloer neerploft.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 11, 2014 20:49 

Afbeelding

Als ze hoort dat Luc eigenlijk Jessa is ontsnapt vloekt ze zacht. Ze kijkt nogmaals naar Luc/Jessa en schudt zacht haar hoofd. De hele wereld is gek geworden.
”Ik ook niet,” zegt ze zacht. ”Maar dit is echt te bizar voor woorden. Denk je dat de andere uit de groep onze lichamen hebben?” vraagt ze zich dan hardop af. Er zijn een aantal groepsleden die ze niet graag in haar lichaam wil hebben.

”Nee joh, ik denk dat Luc het minder erg vind dat je in zijn tas graait, dan wanneer je halfnaakt de gang op komt rennen,” zegt Emma tegen Jessa, terwijl ze zelf ook in de tas van Levi op zoek gaat naar een beetje behoorlijke kleding. Al snel vindt ze een overhemd, dat ze helemaal dicht knoopt in tegenstelling tot de echte Levi, en een simpele spijkerbroek. Schoenen laat ze voor nu achterwege. Ze wacht tot Jessa Luc behoorlijk heeft aangekleed en gaat dan ook de gang op.

Als ze de kamer binnenloopt weet Emma even niet hoe ze moet reageren; dit is een behoorlijke mindf*ck. Ze ziet zichzelf staan en Jessa, terwijl ze weet dat het Jessa niet is. Iedereen lijkt behoorlijk hysterisch te zijn en door elkaar te rennen.
”Wie weet wat er hier aan de hand is?” buldert Emma met Levi’s stem keihard door de kamer heen. Er was dus toch een voordeel aan man zijn, denkt Emma met een kleine glimlach.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 20:37 

Afbeelding

Isra fronst als de deur opengaat en Emma daar staat. Ze weet in haar verstand dat dit Emma niet is, maar het is erg moeilijk om dit te bevatten.

'Wie ben jij?' weet ze uit te brengen. 'En - nog belangrijker - waar ben IK?'

Ze probeert langs Emma-die-niet-Emma-is heen de kamer in te kijken om haar eigen lichaam te spotten, maar dat lukt niet zo goed.

Dan komt Levi er nog bij, en die vraagt luid of er iemand weet wat er aan de hand is. Isra vraagt zich af wie zich in Levi's lichaam bevindt, maar ze heeft het idee dat ze dat wel kan gokken.




Afbeelding

Benicio staart naar zichzelf en naar Jessa, en als Levi dan ook nog aan komt lopen wordt de verwarring compleet - want Levi is Levi natuurlijk niet.

Hij hoort zichzelf 'ik' stamelen en schudt zijn hoofd een beetje. Verwarring alom. Jessa vraagt waar zij is. Benicio wordt langzaam gek van alle identiteitscrises en besluit dat het genoeg is.

'Oké - IEDEREEN STIL!' roept hij dan. Dat hij Emma's stem uit zijn mond hoort komen is nog steeds extreem oncomfortabel maar alles liever dan deze chaos. 'Iedereen naar binnen, ga op een van de bedden zitten. Er is hier vast ergens inkt en papier - als iedereen dan opschrijft wie hij of zij eigenlijk is en dat briefje ten alle tijde zichtbaar bij zich houdt tot we dit probleem kunnen oplossen komt het vast allemaal goed. Hoop ik.'

Hij doet een stap opzij zodat Jessa, Levi en hijzelf naar binnen kunnen komen.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2014 10:07 

Afbeelding

Jessa knikt als Emma zich afvraagt of er meer mensen bij betrokken zijn. "Sowieso zijn Levi en Luc hierbij betrokken. Ik denk dat Benicio er ook bij betrokken is, want ik hoorde zijn stem net op de gang en ik denk ook dat Isra in mijn lichaam zit..." Even is ze stil. "De manier waarop ik mijn stem hoorde schreeuwen, klonk het tenminste als Isra."

In haar hoofd gaat ze de namen af. Isra was haar, zij was Luc, Luc was een onbekend persoon. Daar hield haar rijtje op. Een onbekend persoon was Emma, Emma was Levi, Levi was een onbekend persoon. Benicio moest ook nog ergens in een rijtje passen. Was Mel er ook nog in betrokken?

"Logisch blijven nadenken, Jessa..." mompelt ze tegen zichzelf.

Emma stelt voor om eerst de rest te gaan zoeken en Jessa weet dat ze dan nu toch echt Luc aan moet gaan kleden. Ze haalt er een trui met lange mouwen uit zijn tas en een simpele broek. Luc's onderbroek besluit ze te laten voor wat het is. Het voelde onnatuurlijk en zeer ongemakkelijk om dat te zien.

Als ze volledig is aangekleed, loopt ze langzaam en met haar blik naar beneden naar de rest van de groep toe. Ongemakkelijk plukt ze aan haar mouw, terwijl ze er alles aan doet de rest van de groep niet aan te kijken. Ze hoort Emma -die duidelijk Emma niet is, want Emma is Levi- iets zeggen over namen op schrijven. Op een tafeltje staat inkt en een kladblokje. Zonder de groep aan te kijken, pakt ze met haar linkerhand de veer vast, maar onmiddellijk voelt het onnatuurlijk. Even vraagt ze zich af waarom, maar dan beseft ze zich dat Luc rechtshandig moet zijn. Ze verplaatst de veer naar haar rechterhand en in een elegant handschrift schrijft ze 'Jessa' op het papiertje. Ze gaat stilletjes op het meest linker bed zitten.


Afbeelding

Terwijl Levi zich in een shirt hijst, komt Luc -in het lichaam van Mel- de badkamer binnenlopen. Levi zucht even. Hij was nu al minstens een kwartier bezig om zich aan te kleden en te voorkomen dat Isra hem straks zou slaan. Dit schiet niet op.

"Gast, tuurlijk kan je dit wel," zegt hij terwijl hij de eerste, de beste broek uit de tas haalt en deze aantrekt, "Als ik het kan en als Ben het kan, moet jij het ook gewoon kunnen." Hij knoopt de broek dicht en werpt nog een blik in de spiegel. De situatie was te bizar voor woorden, maar hij moest zich nu maar eigenlijk tijdelijk aanpassen aan het feit dat hij nu in het lichaam van Isra zat. Goed... Tijd om naar de rest te gaan.

"Mocht Isra me per ongeluk doodslaan," zegt hij, overdreven dramatisch, "Zorg er dan voor dat mijn spullen bij mij zus terecht komen."

Hij lacht en opent de deur. Tot zijn verbazing is iedereen inmiddels al binnen. "Goedemorgen," zegt hij, terwijl hij de hele groep aankijkt. Er verschijn een grijns op zijn gezicht als hij zijn eigen lichaam ziet. Het is bizar om zichzelf aan te kijken en het valt hem op dat de persoon in zijn lichaam zit hem keurig aangekleed heeft. Te keurig voor zijn smaak. Even twijfelt hij of dit Benicio's meisje is, maar dan ziet hij Luc op het bed zitten. Alles aan hem straalt onzekerheid uit en als hij het briefje in zijn -nee, blijkbaar haar- hand ziet is het duidelijk dat dit toch echt Benicio's meisje is. Ohja, das waar ook, haar naam is Jessa...

Als hij de anderen ziet schrijven, krijgt hij door dat ze naamkaartjes aan het maken zijn. Als hij aan de beurt is, schrijft hij, met verrassend weinig moeite zijn naam op. Even kijkt hij verbaasd naar het papiertje, als ook zijn handschrift veel netter is dan normaal gesproken. Even schiet zijn blik naar zijn lichaam. Hij hoopt maar dat de persoon in zijn lichaam verschrikkelijk taalvaardig is. Met het briefje in de hand gaat hij op het bed zitten waarin hij vanochtend wakker is geworden.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2014 17:13 

Afbeelding

Caleigh kan het gevoel in haar maag niet omschrijven als ze met Eric wegloopt van het huis. Ergens voelt het alsof ze haar verleden nu kan accepteren en kan afsluiten, maar tegelijkertijd weet ze dat er altijd zoveel vragen zullen blijven. Als ze niet veel later bovenaan de heuvel staan stopt ze nog even en kijkt om naar het huis. Dan kijkt ze Eric aan en glimlacht flauw.

"Laten we kijken of de groep ondertussen niet verdwaald is op weg naar Chelan," zegt ze dan.


[[...]]


Als ze eindelijk Chelan bereiken is het al middag en terwijl de stad voor hun opdoemt vraagt Caleigh zich af waar ze de groep zullen vinden. Jessa zou hun schrijven waar ze zaten, maar er was niets aangekomen en Caleigh gokt vooral dat er gewoon iets fout is gegaan of dat ze het vergeten was. Een groep met zoveel mensen zou niet worden aangevallen in Soroth en verdwalen was ook niet echt een optie.

"Als we hier en daar navragen in herbergen of er een grote groep is binnen gekomen zullen we ze waarschijnlijk wel snel vinde," zegt ze dan tegen Eric, "Ze zijn niet bepaald onopvallend, dus dat scheelt."


OOC:: Zie OOC-topic

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 18, 2014 19:57 

Afbeelding

Emma weet nu in ieder geval waar de rest van de lichamen zijn, wat haar in principe gerust zou moeten stellen. Maar als ze zichzelf zo de leiding ziet nemen, voelt ze zich toch een beetje ongemakkelijk. Ze weet nog steeds niet wie er in haar lichaam zit, maar het kan niet anders dan dat het Ă©Ă©n van de mannen is. Emma hoopt met heel haar hart dat het niet Levi is.

“Emma” stelt voor dat iedereen zijn of haar naam op een papiertje schrijft en dit te allen tijde bij zich draagt. Emma knikt kort; het was tenslotte wel fijn om te weten wie je op dat moment voor je had. Een aantal groepsleden beginnen direct te schrijven, dus Emma besluit even te wachten. Luc/Jessa en Isra gaan zitten en ze probeert de naam op haar briefje te lezen. Wanneer ze de letters niet direct herkent, voelt ze dat ze lichtelijk in paniek begint te raken.

Ze probeert haar gezicht uitdrukkingloos te houden. Dan is ze aan de beurt om haar naam om te schrijven. Emma zet de pen op het papier en weet dan niet meer hoe ze de “E” moet vormen. Om zich een houding te geven en om haar paniek te verbergen, doet ze alsof ze meeluistert naar de gesprekken van de anderen. Helaas wordt er weinig gezegd door de rest van de groep. Emma probeert het nog een keer; met heel veel wilskracht lukt het haar nu om een matige “E” te vormen. Daarna volgen twee M’en en als ze eindelijk de A op het papier heeft weten te krijgen, heeft ze het Spaans benauwd. Ze tovert een flauwe glimlach op haar gezicht en gaat op een van de bedden zitten.

Ondertussen draait haar hoofd overuren. Kwam dit door het feit dat ze nu in Levi’s lichaam zat of heeft haar eigen brein de geest gegeven? Ze slaat haar armen over elkaar. Die briefjes van de anderen hadden voor haar in ieder geval niet veel zin op deze manier.


Ooc: En al heeft Emma nog zo haar best gedaan; ze heeft per ongeluk toch Enna geschreven...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 20:30 

Afbeelding

Luc kan het niet helpen te lachen als Levi zijn eigen dood voorspelt. Het geluid van Mel haar stem lachend voelt raar uit zijn mond, maar geeft ook weer op geruststellend gevoel. Zachtjes zuchtjes hij als Levi de badkamer verlaat. Wat een zooitje.

Dan hoort hij de stem van Emma om stilte roepen, Emma is Benicio. Gaat jij werkelijk leiding nemen? Langzaam loopt hij ook de badkamer uit en kijkt wat ongemakkelijk rond. Zonder een woord te zeggen gaat hij rustig zitten op Ă©Ă©n van de bedden. Verassend genoeg is het makkelijk om zijn naam op te schrijven. Het duidelijk niet zijn handschrift, maar blijkbaar heeft Mel ook geen verkeerd schrift. Met een schuin oog kijkt hij naar het persoon die in levi's lichaam zit. Luc doet moeite niet te lachen wanneer diegene een naam probeert op te schrijven. Hij weet dat Levi helemaal niet kan schrijven, maar blijkbaar doet Emma hard haar best om haar naam op te schrijven. Gespannen wacht hij nu tot de rest ook een naam op schrijft en iemand hopelijk iets zinnigs kan zeggen over de situatie.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 24, 2014 16:24 

Afbeelding

Isra loopt na het voorstel van Emma!Benicio de kamer in. Voordat ze gaat zitten kijkt ze rond tot ze zichzelf ziet - ze is net een papiertje aan het vullen, waar ze op een bed gaat zitten. Ze stampt op zichzelf af, gaat recht voor zichzelf staan en kijkt naar het papiertje - Levi. Ze buigt voorover tot ze een paar centimeter van haar eigen gezicht is verwijderd.

'Levi,' sist ze, 'ik hou je in de gaten.'

Ze haat hoe haar poging tot angst inboezemen dankzij Jessa's hogere stem een stuk minder indrukwekkend klinkt dan dat het zou hebben geklonken als ze haar eigen stem had kunnen gebruiken. Ze gromt, draait zich om en gaat op een bed zitten, benen wijd, ellebogen op de knieën. Ze kijkt fronsend toe hoe anderen hun naam op een papiertje schrijven. Als zij aan de beurt is merkt ze met enige irritatie op hoe sierlijk en krullerig Jessa's handschrift is.




Afbeelding

Benicio is verbaasd dat iedereen zo makkelijk naar hem luistert en namen op briefjes begint te schrijven. Hij schrijft 'Benicio' op zijn papier, in ronde, open letters, en kijkt dan rond naar de rest. Hij fronst als hij het briefje van Levi - nee, Emma - ziet - er staat geen Emma, maar Enna.

'Ehm. Emma? Ă“f je mist een m, Ăłf je hebt tweepoten en driepoten door elkaar gehaald.'

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di maart 25, 2014 11:03 

Afbeelding

De een na de ander vult zijn papiertje in en ergens bevalt het hem wel dat het lezen hem zo makkelijk afgaat. Even schiet zijn blik naar zijn eigen lichaam. Als hij ziet dat Emma haar naam verkeerd gespeld heeft, op een manier waarop hij zelf regelmatig letters verkeerd spelt, vernauwen zijn ogen zich lichtelijk. Als er iets was wat de groep niet hoefde te weten, was het wel het feit dat hij zoveel lees- en schrijfproblemen had.

Als dan plots Isra voor zijn neus staat en hem bedreigt verschijnt er een grote grijns op zijn gezicht. Er was werkelijk niets engs aan een klein poppig meisje in een lange nachtjapon, het was eerder lachwekkend. Sowieso was hij niet bepaald bang voor Isra, maar nu al helemaal niet. Hij maakt een schamper geluidje.

Zijn grijns verdwijnt echter als hij Benicio een opmerking over Emma's schrijven.

"Gast, laat d'r," zegt hij, terwijl hij zo nonchalant mogelijk zijn schouders ophaald, "Je snapt wel wat er staat."

Nee, hij had liever niet iedereen wist dat hij zo verschrikkelijk slecht in schrijven was.


Afbeelding

Jessa bekijkt de situatie in stilte en leest alle naambordjes. Benicio is nu Emma, Emma is nu Levi, Levi is nu Isra, Isra is nu haarzelf, zij is nu Luc en Luc is nu Mel... Mel zou dan dus nu Benicio moeten zijn...

Als ze ziet hoe Isra gaat zitten voelt ze zich extreem oncomfortabel. Ze zit nogal wijdbeens en ergens is Jessa heel blij dat ze een lange nachtjapon draagt. Ze moest er niet aan denken dat iemand zomaar onder haar rok kon kijken en hoopt maar dat Isra's houding snel verbeterd. Nerveus plukt ze aan de mouw dan de trui die ze aan heeft.

"Misschien..." zegt ze en valt even stil als ze opnieuw Luc's stem hoort. Het voelt ongemakkelijk zo'n zware stem te horen en het maakte het extra moeilijk dat Benicio haar zo zag. Ze probeert zichzelf te herpakken. "Misschien is het handig dat we een plan gaan opstellen..." Ze valt weer stil, maar besluit dat ze nu echt door moet praten. "We moeten de oorzaak van dit probleem vinden en op zoek gaan een oplossing. Ik wil zo wel in mijn boeken kijken om te zien of ik daar iets kan vinden... En ik vind dat we iets van regels moet opstellen over aan- en uitkleden enzo..."

Vlug kijkt ze naar beneden. Hopelijk vonden ze haar geen aansteller...

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 09, 2014 19:31 

Afbeelding

Even lijkt het alsof niemand haar spelfout doorheeft, totdat Emma - door zichzelf notabene - abrupt op haar fout gewezen wordt. Met een ruk kijkt ze op en probeert de naam op het briefje te lezen. Ze wordt er niet echt veel wijs uit. De laatste letter is een cirkel… Zou Benicio in haar lichaam zitten? Emma weet niet zo goed wat ze daar van moet vinden.

Voordat Emma de kans krijgt iets terug te zeggen, neemt de echte Levi het voor haar op.
Aangezien Levi de afgelopen dagen nauwelijks met haar gesproken heeft, vindt ze dit wel een beetje vreemd… Zou dit betekenen dat haar brein weigert te lezen en te schrijven omdat ze in Levi’s lichaam zit? Zou Levi hier altijd last van hebben? Het lijkt Emma een beetje grof om dit zo direct aan Levi te vragen, dus dat betekent dat ze straks op onderzoek uit moet… Ze sluit zich dan ook direct bij Jessa aan als zij voorstelt een plan te maken.

”Een kijkje in de boeken lijkt me een goed plan, Jessa,” zegt ze, deels om haar gerust te stellen, want hoewel niemand echt op zijn gemak lijkt in het lichaam van iemand anders, lijkt Jessa er het meest van overstuur te zijn. [b]”Waar kan de rest van ons zich nuttig mee maken?” vraagt ze dan. Ze kunnen moeilijk in de buurt gaan rondvragen naar een tovenaar of iemand die een tegenspreuk weet.

”En misschien is het een goed idee om ieders persoonlijke spullen aan elkaar terug te geven? Kleren en dergelijke zijn niet zo belangrijk, maar andere spullen, bedoel ik...” stelt ze daarna zo neutraal mogelijk voor. Ze hoopt dat niemand een blik heeft kunnen werpen in haar notitieboekje en ze wilt deze zo snel mogelijk terug. En ze kan zich zo voorstellen dat er meer mensen zijn die het niet fijn vinden als andere groepsleden in hun spullen gaan neuzen.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2014 12:33 

Afbeelding

Mel heeft een beetje loos in de ruimte gestaan terwijl iedereen soort van in actie lijkt te komen. Er worden namen opgeschreven en er worden zinnige dingen gezegd. Zoals dingen opzoeken, spullen teruggeven. Maar Mel kan niks anders dan met grote ogen rondkijken en naar zichzelf te staren. Hoe kon Luc nou haar zijn? Hoe kon dat Luc zijn? En hoe kon zij Bennie zijn?

"Ik.." Stamelt ze nogmaals loos de ruimte in, maar schudt dan haar hoofd en schrijft in een onbekend handschrift haar naam op.

Haar gedachtes lijken als een soort waas door elkaar heen te gaan. Dit was vast haar schuld. Dat vreemde gevoel na haar ongeluk. Die vreemde man. En ze had geen idee hoe ze hier iets kon doen. Iedereen zou haar nu vast haten.. Wat als ze de spell niet ongedaan kregen?

"Ik heb honger.." Mompelt ze dan maar.



Afbeelding

Eric knikt. Het was niets voor Jessa om niets van zich te laten horen. Dat had de vorige keer al gebleken, toen zij met de krullenbol en Isra achter hun aan hadden gereisd. En hoewel het hem tegen stond om de aandacht op een groep te vestigen, had hij ook geen beter idee om ze wel te vinden. Hij haalt een hand door zijn haren en glimlacht even wrang als ze de eerste herberg in de stad tegen komen.

"Ik heb geen idee hoeveel herbergen er in Chelan zijn, maar laten we maar gewoon van voor af aan beginnen dan denk ik?"

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2014 21:04 

Afbeelding

Isra's blik blijft even op zichzelf, dus Levi, hangen, als hij een opmerking maakt over de spelfout. Ze vernauwt haar blik - hier was duidelijk meer aan de hand. Ze besluit deze informatie te bewaren voor later.

Ze luistert hoe Jessa, met Lucs stem, voorstelt om een plan op te stellen wat betreft aan- en uitkleden. Ze knikt instemmend - als er iets is dat ze absoluut niet wil hebben dan is het Levi die haar naakte lichaam uitgebreid bestudeert. De gedachte alleen al maakt haar nog kwader dan ze al is.

Emma, in het lichaam van Levi, vraagt dan of er iets is dat de rest kan doen terwijl Jessa de boeken erop na kijkt.

'Geef me alsjeblieft iets te doen,' gromt ze instemmend.

Ze gooit geĂŻrriteerd een lok lang rood haar over haar schouder. Ze werd helemaal gek van Jessa's kapsel en kwam ernstig in de verleiding om in de tijd dat ze moesten wachten bij een kapperszaak naar binnen te stappen om haar lot in ieder geval iets draaglijker te maken.

Als Emma daarna nog een opmerking maakt over het teruggeven van persoonlijke spullen trekt Isra haar wenkbrauwen op. Overduidelijk nog Ă©Ă©ntje die iets te verbergen heeft. Deze lichaamsverwisseling zou nog wel eens heel informatief kunnen uitpakken, hoe achterlijk irritant de hele situatie ook was.




Afbeelding

Benicio luister naar wat Jessa zegt, het klinkt allemaal erg logisch en typisch Jessa. En toch twijfelde hij aan ieder woord nu het uit de mond van Luc kwam - het was gewoon zo raar. Hij probeert zich te concentreren op wat er precies moet gebeuren, terwijl hij zich een houding probeert te geven - hij wil Emma niet beledigen door iets met haar lichaam te doen wat ze zelf niet zo snel zou doen. Hij slaat zijn benen over elkaar en is verbaasd over hoe comfortabel dat eigenlijk zit.

'Eens met Jessa,' zegt hij dan in een poging om iets nuttigs bij te dragen aan het gesprek. 'Maar ik vind...-' hij tuurt naar zijn eigen lichaam en het papiertje dat hij vast heeft '- Mels opmerking ook erg goed.' Hij hoort Emma's maag rommelen. 'Ik heb ook honger.'

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do apr 17, 2014 21:40 

Afbeelding

Iedereen stemt in met haar plan en hier en daar wordt zelfs nog een idee er aan toegevoegd. Jessa knikt bij elk idee, alles beter dan hier blijven zitten.

"Mag ik voorstellen dat iedereen onderling overlegt over de uhm..." Even zoekt ze het goede woord. "naaktheid, van elkaars lichaam?"

Ja, er moest een besluit genomen worden. Benicio is de enige in de groep die haar zonder kleding mag zien en hoe aardig ze Isra ook vindt, zij hoeft niet te zien hoe ze er ontkleed uitzag. Zelf had ze ook erg weinig behoefte aan om iets van Luc te zien.

Ze gaat staan en moet er even aan wennen dat ze nu minstens 20 centimeter langer is dan normaal, maar ze herpakt zichzelf. Ze moest realistisch denken. Zij was de persoon die hier waarschijnlijk het meest kon helpen en dus moest ze haar hoofd erbij houden, ondanks dat ze in het lichaam van Luc zat, met alle onderdelen erop en eraan.

"Ik zal gelijk gaan kijken..." zegt ze nog steeds niet gewend aan haar nieuwe stem, "Het lijkt met een goed idee als de rest ontbijt gaat regelen en daarna in de stad op onderzoek uitgaat."

Dan richt ze haar aandacht op Isra.

"Isra..." zegt ze zacht, "Je kunt mij sowieso vanmiddag helpen. Er bestaat een kans dat ik bij een healer winkel het Ă©Ă©n en ander moet gaan kopen. Er bestaat ook een kans dat ik dingen moet hebben die niet iedereen zomaar meekrijgt zonder de juiste papieren. Niemand gaat op dit moment geloven dat de papieren van Jessa Aldin echt van mij zijn."

Even kijkt ze naar de grond. Dit zou echt een probleem gaan opleveren... Dan kijkt ze Isra recht aan.

"Als er ook iets is wat ik voor jou kan doen, of als ik je ergens mee kan helpen, dan doe ik het graag."

Ergens voelt Jessa zich een beetje schuldig. Iets zegt haar dat Isra haar lichaam en vrouwelijkheid waarschijnlijk verschrikkelijk vindt.


Afbeelding

Levi knikt als Emma over de spullen begint.

"Mee eens." zegt hij, "Ik zal zo wel mijn spullen bij je komen halen."

Zijn tas zat immers vol spullen die niemand in de groep hoefde te zien. Alleen zijn buit al was niet voor andermans ogen bedoelt, laat staan een aantal andere dingen.

Dan stelt Benicio's meisje voor dat iedereen eten moet gaan halen. Opnieuw knikt hij, staat op en rekt zich uit.

"Goed plan," zegt hij, "Ik ga gelijk iets eten en even kijken of ik aan de bar wat informatie kan vinden."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo apr 27, 2014 11:47 

Afbeelding

Caleigh knikt bij zijn woorden. Ja, dat was de beste optie, vooraan beginnen met de herbergen en hopelijk hoefden ze niet teveel plekken af om de groep te vinden. De eerste drie herbergen zijn geen succes, maar bij de vierde weet de brunette met het korte haar gelijk waar ze het over heeft. Terwijl Caleigh de sleutel krijgt kijkt ze kort rond, maar ze ziet even niemand van de groep, dus ze loopt door naar buiten.

"Gevonden," zegt ze dan, "Ik heb gelijk een sleutel van een kamer. We kunnen de paarden wegzetten en ons misschien eerst opfrissen? De rest van de groep was niet beneden, dus het kan zijn dat ze rond lopen en we maar moeten wachten."

Ze glimlacht licht.

"We kunnen ook eerst eten, mij maakt het niet heel veel uit," voegt ze dan nog toe, terwijl ze de stal inlopen.


OOC:: Nou, de groep is bijna bij elkaar hoor, wordt vast leuk (;

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme