Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 10:04 

Ik moest een keertje een account aanmaken op een site waar je dan met je eigen poppetje rond moest lopen en kon chatten, en je vorm was toen die van een panda. Ik kon geen naam verzinnen en heb mijn vader gevraagd. Die maakte van Panda Pandina en hij zette de eerste twee letters van mijn voornaam ervoor. Ropandina kreeg ik toen. Ik was er heel erg blij mee, dat was zo'n 4 jaar geleden. Sindsdien gebruik ik dat letterlijk voor alles.

Als ik ergens een tweede account voor wil hebben, neem ik sinds een paar maand/halfjaar Lola_Parker, dit is nog nooit bezet geweest, en ik was gewoon trots erop dat ik voor het eerst hier met een karakter werd toegestaan op een RPG.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op do mei 30, 2013 17:24, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 19:18 

Mijn naam, tsja.. Ik had hem een keer gehoord en toen vond ik het een hele mooie naam. Meer kan ik er niet van maken. :')

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 14:13 

Tsja, ik heb me aangemeld met mijn gewone naam die mijn ouders me bij mijn geboorte hebben gegeven.

Als ik mijn forumnaam zou willen veranderen, hoe zou ik dan heten? Geen idee. Moet ik nog over nadenken.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 12:54 

Als ik genoeg Sikkels heb wil ik mijn naam veranderen in iets Hermelien-achtigs. Iets als xHermie of iets wat daarop lijkt :) Maar dan moet ik nog eventjes sparen, want ik heb namelijk maar 840 sikkels. :(

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Nest

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 22, 2013 18:50 

Ik heb GinnyWemel gekozen omdat zij mijn favoriete personage in de HP film en boeken is... Logisch eigenlijk... haha :D

_________________
You've said to us once before that there was a time to turn back if we wanted to. We've had time, haven't we?- Hermione Granger


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 02, 2013 14:27 

Nou, de rede achter mijn naam is heel moeilijk (ahum): Ik heet Sarah *** en mijn gebruikersnaam is sarah ***... Er was geen andere leuke naam meer vrij, dus ik koos maar voor mijn eigen naam! ;)

Jalf zegt: Gewijzigd ivm privacy gegevens

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2014 23:16 

Ik ga op het internet al jaren als Anadria door het leven. Die naam kwam enkele jaren geleden gewoon in me op en het klopte gewoon voor mij. Ik weet niet waarom, maar ik heb gewoon het gevoel dat die naam goed bij me past.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme