Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 16:48 

De rest staat er nu nog Part 2, weet niet of t nog in spoilers moet?

Spoiler:
En ik hoopte nog zo dat er bepaalde dingen zeker goed gefilmd zouden worden maar nee! Het meeste was op de verkeerde momenten of volgorde gedaan erg jammer.

Wat fout en weggelaten werd:
Meeste was gedaan of verteld door de film heen, waardoor je op de momenten dat ze nodig waren juist het spannende of scenes afzwakte. En er zaten grote jammerlijk momenten in:
-Goudgrijp was anders gedaan en ook dingen weggelaten, zoals dat ze bangerig waren voor Bellatrix. :P De draak had ik wat anders verwacht, zoiezo hoe hij ontsnapte was voor mij verbazend. En hoewel er doden vielen (in t boek dacht ik niet zeer jammer) Was het een gaaf en super moment! :-\ ;D
-Ze hebben gewoon het hele stuk wanneer harry op zweinsveld komt veranderd of weggelaten?? net als de Kragges moment ging veel te snel. Dat was een belangrijk en leuk stuk van het boek.
-Het moment dat iedereen weet dat Harry er is, en iemand zegt 'daar is ie pak m'' moet iedereen opeens naar de kerkers dat vind ik ook overdreven?
-Sneep z'n herinneringen - De plaats en dood zijn nogal veranderd erg jammer terwijl het in het boek zo sterk is! Al heb ik wel het idee net als wanneer de geest ouders komen, ze andere acteurs hebben gebruikt? Want de eerdere Lilly zag er toch veel mooier uit.
-Blegh die Dementoren waren echt niks, zover maar in 1 film waren ze echt schrikwekkend en zagen ze er goed uit!
-Percy z'n stuk zit er helemaal niet in dat is echt stom. :P
-Het moment voor Marcel en de slang, ik had echt zoiets van geef marcel dat nou, wat een zooi zeg! :P Hoewel een redelijk goeie speech en uiteindelijk toch nog z'n moment. 8) :P
-Over de doden werd weinig gerept en wel heel onwaardig gedaan, Fred z'n dood was net zo koel en nutteloos als Tonks en Lupos! Niet eens dat men bij elkaar was met percy en de grote knal, en dat Fred nog zo'n lach op z'n mond heeft als ie er lig.
-Teddy het kind, en het stuk na Dobby's begrafenis ontbrak. Jammer van de foto's die had ik willen zien, en je had echt een Huh! moment.
-Het eind gevecht wat je las waar alleen nog Bellatrix en Voldemort vochten, en de rest tegen de muur stond en gepraat en de onknoping was heel spannend.
Hadden ze Ver&*@#$ niet gedaan en zo erg veranderd! >:( >:( :'( :'(
Het stukje Bellatrix en Molly zat er wel in, hoewel toch beetje anders toch verrassend was. :-\ :D
-De epiloog..... wat kan ik daar over zeggen het zuigt zo ontzettend nog erger dan het boek, echt nauwelijks toevoeging. Niks geen oude vrienden zien, geen harry en Draco woordje, zelfs geen enkele naam van kids behalve die van harry. ??? :-X

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 20:33 

Sowieso snap ik niet waarom ze stukjes zoals de dood van Snape compleet van locatie laten veranderen, en dat Sirius bijvoorbeeld de foto van de eerste Order geeft in deel 5 i.p.v Moody.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 9:41 

Thah, hier kan ik pagina's over schrijven! Ik ben zo het persoontje dat in de cinema constant zit te fluisteren: dat klopt niet, dat ook niet, dat is niet zo, dat komt niet in het boek, dat gaat anders,... (meestal geven ze me dan ijs of popcorn om me te laten zwijgen :p)

In HBP miste ik echt wel het gevecht op het einde... Dat had zo spannend kunnen zijn en filmisch mooi... maar helaas pindakaas...
Ik heb me ook wekenlang lopen ergeren aan die scene met The Burrow, waarom in godsnaam laten ze cruciale scenes weg en voegen ze er onbestaande toe? *zwaait met 'r vuisten naar de filmmakers*

Spoiler:
Wat ik ook vreselijk vond was het gevecht tussen Harry en Voldemort in film 7 Waarom was dat niet binnen, met iedereen erbij? Dat zou zo epic geweest zijn!
En waarom eindig het verhaal niet in de kamer van Dumbledore?
*begint wederom met 'r vuistjes te zwaaien*


Algemeen over al de films miste ik vooral achtergrondinfo... Herinneringen enzo die ze weglaten, verhalen van andere personage's (de marauders, gaunts,...) Het lijkt me erg moeilijk om de films te zien als je de boeken niet gelezen hebt!

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  



BerichtGeplaatst: di nov 15, 2011 10:09 

WAAR IS DOBBY, stelletje nakkers van de filmindustrie!!! Je kunt niet een belangrijk character voor vier films weglaten om hem dan zomaar te laten opdraven en dood te laten gaan! @@
En daarnaast had ik Sybilla Zwamdrift graag zien gooien met glazen bollen, maar de actrice wilde niet meer meedoen... ;)


  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 20:18 

ik miste de excusses van dirk duffeling aan harry HP7 PART 1

want dat vond ik wel atent van hem.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 19:42 

Ik vond het jammer dat we niks van het ziekenhuis hebben gezien. Ik had graag willen zien hoe ze Smalhart weer tegen kwamen.

Ook had ik Foppe wel willen zien. Vooral omdat hij bijvoorbeeld wel in de computerspellen zit. (Als ik aan Foppe denk, denk ik altijd meteen: "O kleine Potter, jij bent echt niet mooi!!")

Ook vind ik het jammer dat ze de herinneringen en geschiedenis van Voldemort niet hebben verfilmd. Hierin wordt duidelijk waarom hij eigenlijk een gruwelijke hekel heeft aan dreuzels. Ook is het nogal random dat Harry in de film opeens naar iets van Ravenclauw gaat zoeken. Ik heb van veel mensen terug gehoord dat ze hier niks van snapte. In de films wordt wel verteld dat Voldemort veel om Zweinstijn gaf, maar dit wordt nooit echt benadrukt. Ik snap goed dat veel mensen dan niet begrijpen dat 4 horcrux's te linken zijn met alle 4 de afdelingen.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 02, 2014 22:40 

hoewel dit in het boek ook niet echt werd omschreven,
zou ik graag het gevecht tussen Dumbledore en Grindewald willen zien :D
En de verschijning van Krum op de bruiloft.
Én zwerkbal moest niet worden weggelaten in order of the Phoenix, want daar is veel persoonlijke ontwikkeling bij Ron.
oke, eigenlijk wilde ik ook de scene zien dat Charlie Weasley Norbert zou ophalen :)

_________________
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
“It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.”


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme