Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 05, 2014 20:54 

Emma als Levi

Eindelijk heeft de groep een idee van wat er gedaan moet worden en de groep begint zich weer te verspreiden. Emma kijkt even afwachtend om zich heen om te zien waar iedereen heen gaat en glipt dan weer terug naar haar kamer. Levi had gezegd dat hij snel zijn spullen bij haar kwam ophalen, dus ze heeft maar weinig tijd. Emma zakt op haar knieën neer voor zijn tas en begint de inhoud te inspecteren.

Eigenlijk heeft ze geen flauw idee waarom ze dit doet. Misschien is het omdat ze diep van binnen nog steeds verlangt naar de mysterieuze Levi Cortez? Het eerste dat ze in zijn tas vindt is een zakje. Het voelt zwaar aan en als Emma ermee schudt, hoort ze het gerinkel van munten. Ze besluit dat ze daar later wel naar kan kijken en legt het zakje naast zich op de grond. Verder vindt Emma wat kleren in zijn tas, maar erg geĂŻnteresseerd in Levi's sokken en onderbroeken is ze niet. Ze staat bijna op het punt om haar zoektocht op te geven als haar vingers opeens papieren voelen. Snel trekt ze de papieren uit de tas en vouwt ze open. Haar ogen glijden over de inhoud, maar Emma begrijpt er maar weinig van. Het is duidelijk dat het een brief is al staat deze vol spelfouten. Ze kijkt snel de andere brieven door. Emma's hoofd zit vol vragen. Wie is deze Claudia naar wie Levi brieven schrijft? En waarom heeft hij nooit iets verteld over zijn probleem met lezen en schrijven?


Koos Bannerloos, omdat mijn banner niet meer geupload staat *sigh*

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 06, 2014 19:41 

Afbeelding

Isra knikt als Jessa vraagt of ze haar misschien vanmiddag kan helpen. Hoe sneller ze weer in haar eigen lichaam terugzat, hoe beter, en als ze daar de rol van Jessa even voor moest aannemen dan deed ze dat met alle plezier. Nou ja, niet alle plezier. Maar ze zou het wel doen.

'Los dit op. Dan help je me al genoeg,' zegt ze tegen Jessa.




Afbeelding

Benicio gaat staan als er besluiten genomen worden. Als Levi (in Isra's lichaam) zegt dat hij meteen naar beneden gaat om wat te eten en te kijken of hij aan de bar informatie kan vinden, neemt Benicio een paar stappen zijn richting in.

'Daar sluit ik me maar wat graag bij aan,' zegt hij. Hij trekt Emma's kleding recht en loopt de gang op richting de trap naar beneden.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo mei 07, 2014 19:56 

Afbeelding

Jessa knikt als Isra zegt dat ze dit moet oplossen.

"Ik zal mijn best doen, maar ik wil je ook helpen met... praktische zaken," zegt ze terwijl ze naar de lange rode vlecht wijst, "met bijvoorbeeld mijn haar en mijn kleding, bedoel ik. Als je iets nodig heb, moet je het echt zeggen."

Met die woorden draait ze zich om en loopt ze de kamer uit. De deur van haar kamer staat open, blijkbaar heeft Mel of Isra deze niet achter zich dicht gedaan. Onmiddellijk pakt ze haar tas en haalt daar alle boeken uit die ze heeft mee genomen. Ze pakt een dik gedaanteverwisselingsboek en gaat op het bed zitten. Hier moest ze wel iets in kunnen vinden.


Afbeelding

Levi grijnst als hij hoort dat Benicio met hem meeloopt.

"Gezellig," zegt hij terwijl hij een plaatsje aan de bar aanneemt.

Dan valt zijn oog op de kortharige brunette die weer achter de bar staat en even grijnst hij charmant naar haar.

"Ontbijt voor twee, als het kan, schoonheid," zegt hij volledig uit automatisme, maar dan realiseert hij zich dat hij in het lichaam van Isra zit en nu misschien een heel ongepast overkomt. Het meisje kijkt hem even verbaasd aan, maar knikt dan en gaat verder met haar werk. Met een grijns kijkt Levi Benicio aan.

"Niets tegen Isra zeggen, he?" zegt hij lachend, "die vilt me levend."

Niet veel later staat er ontbijt voor hun neus en Levi besluit dit moment te gebruiken om het meisje uit te horen. Hoewel, als hij eerlijk is twijfelt hij nu enigszins aan zijn uithoortechnieken.

"Zou ik jou iets mogen vragen?" vraag hij vriendelijk, "Ben jij een beetje bekend met de marktlui die hier in de buurt komen?"


Het meisje haalt haar schouders op. "De een ken ik beter dan de ander, hoezo?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2014 10:28 

Afbeelding

Mel had wat gegeten, maar was vervolgens zo snel mogelijk weer naar boven gegaan. Ze begreep er niks van, maar hoe meer ze erover na dacht, moest het inderdaad wel gisteren na haar vreselijke crash zijn gebeurd. En dat besef deed haar schuldgevoel zo enorm groeien dat ze nu helemaal niemand meer onder ogen durfde te komen. Weer had ze enorm gestunteld, weer waren er problemen door haar ontstaan en het allerbelangrijkste.. Weer wist ze niet hoe ze dit kon oplossen. Moedeloos slaakt ze een zucht en laat zich op haar bed vallen. Om vervolgens na een seconde weer op te springen. Ze moest gewoon terug gaan om te kijken of die man daar was!

Met enige goede moed trekt ze de deur open en loopt de gang in. Waar ze achter een van de andere geopende deuren Luc... Nee niet Luc.. Jessa in het lichaam van Luc op het bed ziet zitten.

"Jessa.." Begint ze aarzelend al ze in de deur opening staat. "Kan ik helpen? Ik bedoel.." Begint ze meteen te ratelen "Ik dacht misschien moet ik gaan kijken of die man er nog is en mijn excuus maken en vragen of het nu weer terug gedraaid kan worden.."



Afbeelding

Eric kan niet ontkennen dat hij enige opluchting voelt dat ze bij de vierde herberg de juiste hebben gevonden. De groep zelf hadden ze dan misschien nog niet gesignaleerd, maar dat zou nu alleen nog maar een kwestie van tijd zijn. Hij knikt en glimalcht naar Caleigh.

"Eerst wat te eten lijkt me een prima idee."

Hij kijkt even rond en besluit om Caleigh vervolgens mee te begeleiden naar een tafeltje achterin bij het raam. Zo konden ze in ieder geval de straat een beetje zien, mocht de groep van buiten af terug komen.

Als ze zitten wenkt hij een van de serveersters en bestellen ze wat te eten en drinken.

"Blij dat we hier weer zijn? Terug bij de groep en terug bij het oorspronkelijke doel van de reis?" Vraagt hij dan aan Caleigh met een kleine glimlach.

(volgens mij zitten ze hier na het ontbijt van Levi en Benicio? anders verkeerd gelezen en dan moet ik het even aanpassen?)

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2014 19:04 

Afbeelding

Isra knikt kort naar Jessa als ze aangeeft dat ze ook hele praktische zaken bedoelt. Isra veegt met een wat geĂŻrriteerd gebaar een lok lang rood haar uit haar gezicht. Daar moest ze inderdaad zo snel mogelijk iets aan doen.

[...]

Nadat ze op minstens vijftig verschillende manier had geprobeerd haar haar uit haar nek te krijgen had Isra het gefrustreerd opgegeven en was ze naar de stallen gelopen. Ze is niet van plan om Jessa lastig te vallen, ook al heeft ze het zelf aangeboden: zij moet zo snel mogelijk uitzoeken wat hier aan de hand is en vooral wat ze eraan kunnen doen om het weer terug te draaien. Nu zit Isra op een houten krukje bij de box van Vaskur, die zich naar haar heeft omgedraaid. Het paard herkende haar als Jessa, niet als Isra, en was daarom absoluut niet in haar geĂŻnteresseerd, wat Isra ook deed. En ze wilde het eigenlijk niet toegeven, maar het deed pijn.

Mokkend op het krukje speelt Isra met een beetje hooi terwijl ze zich afvraagt of ze misschien de stad in moest gaan om zich nuttig te maken. Maar als ze haar hoofd draait stoort ze zich onmiddellijk alweer zo erg aan dat stomme achterlijk lange idiote rode haar dat ze het liefst iemand in zijn gezicht wil slaan, dus ze blijft op haar krukje zitten, naar Vaskurs kont kijken.




Afbeelding

Benicio had wat gegeten en was daarna weer naar boven gelopen. Nu zit hij bij Jessa (in Lucs lichaam) in de kamer, te kijken naar hoe ze zit te studeren. Dan ziet hij... zichzelf... binnenkomen, en het duurt een paar seconden tot hij het naambordje leest en zich realiseert dat het Mel is. Hij trekt zijn benen op het bed - deze situatie werd alleen maar ongemakkelijker en absurder. Hij moest ontzettend naar het toilet maar had het nog niet aangedurfd.

'Hey Mel,' zegt hij als ze binnen komt. Ze richt zich vervolgens tot Jessa, en Benicio is benieuwd wat het antwoord op haar vraag is.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2014 22:15 

Afbeelding

Na het gesprek met het barmeisje (waarvan hij inmiddels er achter was gekomen dat ze Mariëtta heette) wist Levi eigenlijk nog steeds weinig informatie gevonden. Handelaren gingen en kwamen als het hen uitkwam en een aantal verdwenen rustig voor een paar maanden. Dat zou niet gaan werken, dus Levi besluit dat hij maar beter zijn tijd nuttig kan gebruiken en dat het tijd werd zijn tas op te halen.

Hij loopt naar zijn kamer er het verbaasd hem dat de deur openstaat. Was Luc naar de kamer gegaan? Als hij binnenloopt, ziet hij zichzelf op de grond zitten, gebogen over zijn prive eigendommen. Hij grijnst. Zo zo, had Emma toch nog interesse in hem? Hij ziet een zakje met buit op de grond liggen en de glimlach verdwijnt van zijn gezicht. Luc mocht misschien weten wat hij voor werk deed, maar Levi wist dat Luc hem niet zou verraden. Emma vertrouwde hij hier niet in.

Hij leunt tegen de deurpost aan en haalt even diep adem. Dan vraagt hij zo kalm mogelijk: "Kun je het allemaal vinden?"


Afbeelding

Jessa zit nog steeds druk te studeren als ze eerst Benicio (als Emma zijnde) binnen hoort komen. Dan beseft ze zich ineens dat dit de eerste keer is dat Benicio haar zo ziet. Tuurlijk, hij had haar wel zien lezen, maar zo intensief studeren was nieuw. En tel daarbij op dat ze nu natuurlijk in het lichaam van Luc zat.

Af en toe pakt ze een stukje perkament en steekt het tussen de bladzijdes van haar boek, of maakt ze een aantekening. Het is erg stil in de kamer op het geschrijf en geblader van Jessa na.

Ze kijkt pas op als ze Benicio tegen Mel hoort praten. Ze glimlacht even als ze hoort was Mel wil vragen.

"Dat lijkt me sowieso een goed idee," zegt Jessa vriendelijk, "Het zal in ieder geval geen kwaad kunnen. Wil je dat er iemand met je mee gaat?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2014 18:05 

Emma als Levi

Als Emma opeens een stem achter zich hoort, vloekt ze zacht. Snel vouwt ze de papieren dicht en stopt ze met een woest gebaar terug in Levi’s tas. Met een hoogrode kleur en een nepglimlach op haar gezicht geplamuurd draait ze zich om. Ze ziet Isra in de deuropening staan, maar ze weet dondersgoed wie het echt is.

”Levi,” zegt ze, zijn stem een octaaf hoger dan wanneer Levi het zelf gezegd zou hebben. Ze zet een paar passen in zijn richting, maar stopt dan weer. ”Ik... eh... Ik was op zoek naar mijn notitieboekje,” zegt ze snel om haar actie te verantwoorden. ”Ik wist niet meer wie er op welke kamer sliep... En met al die chaos van vanochtend, niemand is zichzelf meer. Ik dacht dat dit de kamer van Benicio was, maar ik wist het niet zeker. Ik vind het opeens zo moeilijk om alles te lezen, het lijkt haast wel of i-” Als Emma eenmaal doorheeft wat ze gezegd heeft, houdt ze abrupt haar mond dicht. God, ze hoopt maar dat Levi niet boos op haar wordt.


OOC: Nog steeds bannerloos, sorry!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2014 13:16 

Afbeelding

Caleigh knikt bij de woorden van Eric. Wat te eten was inderdaad het beste idee, want eigenlijk merkt ze dat ze toch wel honger heeft. Als ze in de herberg zitten aan een tafeltje pakt ze de menukaart op en bestudeert die. Als ze besteld hebben en Eric dan vraagt of ze blij is dat ze weer terug zijn bij de groep knikt ze even. Ze is niet perse blij dat ze terug is vanwege de groep, sommige mag ze nog steeds niet en ze had het altijd fijn gevonden om alleen te reizen, maar nu kon ze zich weer richten op het doel.

"Ja, het is een fijne gedachte dat ik me weer echt kan concentreren op het doel van de reis, in plaats van hoe het is gegaan in Hoderan. Ik bedoel, het voelt alsof ik niets heb gedaan aan het mysterie sinds we in Soroth zijn en nu Hoderan achter de rug is, voelt het alsof ik me er weer op kan concentreren."

Ze glimlacht flauw en kijkt op als hun drinken op tafel wordt gezet. Ze neemt een kleine slok en kijkt Eric dan weer aan.

"Nu is het toch een beetje hopen dat de rest van de groep het mysterie hier nog niet heeft opgelost, anders hebben we zo weinig te doen," zegt ze dan met een kleine lach.


OOC:: Zeg, er mag wel even iemand beneden komen hoor:P

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2014 10:29 

Afbeelding

Met opgetrokken wenkbrauwen luistert Levi naar Emma's onhandige uitleg. Hij gelooft er maar weinig van, ze zocht iets, maar wat?

Hij doet een stap naar voren en doet de deur achter zich dicht. Dit hoeft niemand te horen. Hij kruist zijn armen voor zich en blijft Emma recht aan kijken. Haar verhaal klopt van geen kant, maar als ze over lezen begint verstart zijn blik. Ze wist het en dat was niet goed. Hij recht zijn rug en leunt tegen de deur aan.

"Dus..." zegt hij, "Jij ging op zoek naar je notitieboekje in de kamer waar je vanochtend wakker werd, met andere woorden, de kamer waar jouw tas of die van Benicio waarschijnlijk niet zou kunnen zijn."

Hij kijkt even naar de bedden. Ben en z'n meisje sliepen in tweepersoonsbed, dat wist hij vrijwel zeker. De kans is vrij groot dat Emma zich dit zelf ook had kunnen bedenken. (Daarnaast zag hij Ben d'r ook nog wel voor aan om losse bedden tegen elkaar te schuiven.) Hij loopt op haar af en raapt het zakje op van de grond, om deze weer in zijn tas te gooien. Dan ziet hij wat er bovenop ligt. De brieven van Claudia en zijn kladjes van de brieven die hij aan haar had geschreven. Dit was niet goed. Claudia's privacy was hem veel te belangrijk, maar als hij daar nu een heisa van ging maken zou Emma waarschijnlijk veel meer vragen gaan stellen.

"En je hebt op geen enkel moment doorgehad dat je eigenlijk mijn tas aan het doorzoeken was? Zocht je iets speciaals?"

De opmerking over lezen negeert hij.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 06, 2014 18:22 

Emma als Levi

De echte Levi stapt de kamer binnen en doet de deur achter zich dicht. Emma weet dat ze zich hier niet zomaar uit gaat kletsen en vervloekt het feit dat ze niet zichzelf is. Misschien had ze in dat geval Levi nog kunnen verleiden, maar dat gaat haar nu sowieso niet lukken. Hij begint door de kamer te lopen en ze leunt quasi-zelfverzekerd tegen de muur aan.


”Zoals ik net al zei, Levi, ben ik op zoek naar mijn notitieboekje,” zegt Emma, terwijl ze doet alsof ze lichtelijk geïrriteerd is. ”Ik kon even niet meer bijhouden wie wie is en wie waar heeft geslapen, dus ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar jouw eigendommen. Waarom zou ik überhaupt interesse moeten tonen in je spullen? Ik ben niet geïnteresseerd in je vieze wasgoed, hoor. Of heb je iets te verbergen voor mij?”
Haar stem klinkt plotseling wat zachter. Natuurlijk weet ze dat Levi iets te verbergen heeft voor haar. Maar dat heeft zij ook voor hem. Ze zucht diep. Ze had zich weer in een mooie situatie weten te werken.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jul 06, 2014 21:06 

Afbeelding

Levi schudt zijn hoofd. Emma was geen goede leugenaar.

"Jouw notitieboekje zit hoogstwaarschijnlijk in jouw tas. Het lijkt me zeer duidelijk dat dit niet jouw tas is." zegt hij terwijl even naar het ding knikt, "Tenzij je bent vergeten hoe de jouwe eruit ziet. En voor iemand die niet geĂŻnteresseerd is in mijn vuile was, ben je er toch angstvallig lang mee bezig geweest."

Hij gaat recht voor Emma staan en kijkt haar recht in de ogen. Tenminste, zo goed als mogelijk, Isra is nog altijd kleiner dan hij is.

"Maar nee, ik denk niet dat je mijn vuile was aan het zoeken was. Ik denk dat je iets anders zocht." zegt hij, met een opgetrokken wenkbrauw. Als ze over dingen verbergen begint moet hij lachen. "Iets zegt me dat iedereen hier wel iets te verbergen heeft voor de rest. Zelf jij. Dus vertel maar, wat heb je allemaal gevonden?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jul 07, 2014 10:05 

Afbeelding

Mel voelt ergens iets van een kleine kriebel aan trots. Jessa vond haar idee goed. Meteen als ze vraagt of Mel wilt dat er iemand mee gaat, vervormt dat stukje trots zich tot zenuwen. Het was haar schuld dat ze nu dit probleem hadden, ze wist het zeker.. Wat als ze die man gevonden had en hij nog steeds zo kwaad was dat hij nog meer kwaad wilde doen? Dan wilde ze er niemand anders bij hebben. Ze voelde zich nu al schuldig genoeg.

Haar ogen schieten kort naar Emma.. Nee Bennie! Maar dan weer naar Jessa. Luc zou ze wel mee gevraagd hebben. Maar Luc was nu Jessa en ze produceert een moeilijke kleine glimlach.

"Ik kijk wel of ik beneden nog iemand zie die mee wilt.." Zegt ze dan.

Ze glimlacht dan iets breder naar Jessa.

"Dank je Jessa."

Mel glimlacht ook naar Bennie en loopt dan de kamer weer uit, in de richting van de trap en naar beneden. Wie weet was Luc beneden? En anders zou ze echt alleen gaan.



Afbeelding

Eric glimlacht bij de woorden van Caleigh en pakt zijn drinken op als deze aan de tafel wordt gebracht. Hij zet met een glimlach de beker weer terug als Caleigh verder praat. Als hij zich ergens geen zorgen over maakte was het dat de groep het mysterie had opgelost. Waar hij zich nog eerder zorgen over maakte was of de groep nog wel bezig was met het mysterie.

Vanuit zijn ooghoek ziet hij bij de trap een bekend gestalte lopen.

"De krullenbol.. Ik bedoel.. Benicio is er in ieder geval." Zegt hij tegen Caleigh en knikt met zijn hoofd in de richting van de trap.

Hij kijkt of ook Jessa toevallig naar beneden komt, maar tot zijn teleurstelling is dat echter niet zo.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jul 12, 2014 23:05 

Afbeelding

Jessa werp Mel een bemoedigende glimlach toe als ze zegt dat ze op zoek gaat naar de man. Eigenlijk had ze Mel willen aanbieden om mee te gaan, maar ze beseft zich dat de groep veel meer aan haar heeft als ze blijft lezen. Dit is haar plek op dit moment.

Nadat ze aan laatste aantekeningen heeft gemaakt kijkt ze op van het boek. Even wilt ze, uit automatisme, Benicio een knuffel geven, maar het feit dat hij er nu uitziet als Emma en zij als Luc zorgt ervoor dat ze zich onmiddellijk terug trekt. Het voelt zo... onnatuurlijk. Ze staat op van het bed en raapt haar tas op van de grond.

"Ik ga met Isra naar de apotheek hier verderop in de straat..." zegt ze terwijl ze haar aantekeningen van het bed opraapt, opvouwt en in haar broekzak steekt, "Je mag mee als je wilt."

Terwijl ze richting de deur loopt, merkt ze dat ze zenuwachtig aan haar mouw plukt. Dat moest ze afleren. Ze moest de rol van Luc spelen hoe ongemakkelijk ze zich door ook bij voelde en Isra moest haar rol gaan spelen. Zenuwachtig loopt Jessa richting de stallen.


ooc: uiteraard is Jessa niet zo aso dat ze gelijk wegloopt zonder op antwoord te wachten, maar zo komt er weer iets van vaart in het verhaal.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 13, 2014 22:14 

Afbeelding

Netjes schrijft ook Luc zijn naam op het papiertje. Het heeft geen nut om meer te verbergen wie er in de huid van Mel zit, maar gemakkelijk voelt hij zich hier niet mee. Als zijn blik naar Jessa gaat, de fysieke vorm en vervolgens naar zijn eigen lichaam schiet er ineens weer paniek door zijn lichaam. Als ze begint over een plan opstellen knikt hij instemmend. De oorzaak van het probleem vinden en vooral een oplossing lijkt hem een logisch plan.

"En snel" mompelt hij zachtjes zonder enig response te verwachten. Als Jessa weer begint te spreken en opstaat ziet hij hoe ongemakkelijk ze is in zijn lichaam. Hij moet er bijna van lachen. Voor haar moet het nog erger zijn dan voor hem.

[....]

Wat verdwaast was Luc door herberg heen en weer gelopen. Hij wist niet wat hij kon doen. Hij durfde niet alleen naar beneden te gaan. Toen hij langs de kamer liep waar zijn spullen staan hoorde hij de stemmen van Levi en Isra, beter bekend als Emma en Levi. Na even bij de deur gestaan te hebben besloot hij ze maar met rust te laten. In zijn ooghoek ziet hij Benicio over de gang naar beneden lopen. Benicio, dat is Mel! Kort twijfelt Luc, het moet gek zijn om hem te zien in haar lichaam.

"Mel wacht!" roept hij terwijl hij toch besluit achter haar aan te rennen. Op de trap haalt hij haar in. "Hey" zegt hij wat verlegen en ongemakkelijk. Snel vervliegt die emotie als hij twee bekende gezichten ziet zitten. Hij pakt Benicio's arm vast pakt. "Kijk, daar zitten Erik en Caleigh." fluisterd hij. "Wat moeten we doen?"

ooc: ik ben er zo lang tussenuit geweest, ik hoop dat mijn post enig sence maakt. Als er iets niet klopt let me know =)

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 13, 2014 23:11 

Afbeelding

Isra is een beetje klaar met het staren naar Vaskurs achterste, en ze staat op om de herberg in te lopen. Op de weg richting de bar loopt ze bijna tegen Luc aan - haar eerste reactie is om een vulgaire opmerking zijn richting op te maken, maar ze realiseert zich nog net op tijd dat het eigenlijk Jessa is die op haar af komt.

'Jessa,' zegt ze kort. Het feit dat ze niet meer op haar kamer zit kan een goed teken zijn. 'Iets gevonden?'




Afbeelding

Benicio glimlacht naar zichzelf, oftewel naar Mel, als zij de kamer verlaat. Als Jessa niet veel langer daarna besluit dat het tijd is om naar de apotheek te gaan, gaat hij ook staan. Hij loopt met haar mee naar beneden.

'Ik weet niet hoeveel zin het voor mij heeft om met jullie mee te gaan, aangezien ik van dat soort dingen absoluut geen verstand heb,' zegt hij met een grijnsje. 'Dus ik denk dat ik maar eens aan de bar ga hangen en me daar nuttig ga maken.'

Hij wil Jessa eigenlijk een zoen geven, maar aangezien zij in Lucs lichaam zit en hijzelf in Emma's lichaam zit voelt dat een beetje... gek.

'Ehm.'

Voordat hij een besluit kan nemen is Isra daar, en Benicio besluit dat hij maar gewoon direct door gaat naar de bar.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme