Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2014 18:01 

Afbeelding

Als de anderen richting het lokaal gaan, slaakt Merle een diepe zucht. Ze vraagt zich af wie van haar ouders haar de les komt lezen. Met trage bewegingen gaat zij zich ook richting de ruimte waar alle ouders zich verzameld hebben.

Wanneer ze in het lokaal staat, kijkt ze haar ogen uit. Ze ziet een aantal intimiderende persoonlijkheden en het is niet moeilijk om haar klasgenoten aan deze oudere versies te koppelen. Vooral de vader van Charu jaagt Merle bijna net zoveel angst aan als zijn zoon zelf doet. Als ze naar haar moeder, achterin het lokaal loopt, probeert ze zoveel mogelijk oogcontact te vermijden.

Hoewel ze haar moeder al een lange tijd niet heeft gezien, begroet ze haar met een norse ”Hoi”. Dan ploft ze op de stoel tegenover haar moeder neer en zegt verder niks. Merle weet na tientallen brieven naar haar ouders inmiddels dondersgoed dat ze hier niet weg gaat. Verder heeft ze niks tegen haar moeder te zeggen.


”Hoi lieverd,” glimlacht Britta. Ze is blij om haar norse, puberende dochter weer te zien. Zeker na het bericht dat ze kregen van de school waarin stond dat Merle na een akkefietje met medestudenten in de ziekenzaal was beland. Nu was het haar taak om uit te zoeken wat de rol van haar dochter hierin was geweest. Als Merle degene was die was begonnen met het aanvallen van haar klasgenoten, dan moest ze gestraft worden. Dat kon zij beter dan Udo; hij was zo kwaad geworden toen hij het bericht van school had gelezen dat de hele voorraad van de coven was bedorven.
”Wil je vertellen wat er gebeurd is?” vraagt ze.

Merle kijkt haar moeder wantrouwend aan. Ze heeft dondersgoed in de gaten dat haar moeder mooi weer komt spelen, maar ze weet ook dat alles wat ze zegt direct wordt doorgespeeld aan haar vader. En ze moet er niet aan denken dat hij op bezoek komt. Merle denkt na over wat ze haar moeder wilt vertellen over de verschrikkelijke middag op het eiland, maar voordat ze iets kan zeggen, voelt ze plotseling een onstuimige energie door de kamer trekken. Ze kijkt op en probeert te ontdekken waar het vandaan komt, haar moeder daarbij verder totaal negerend.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2014 18:22 

Afbeelding

Jade heeft eigenlijk niet eens door dat haar kracht groeit tot op het moment dat Caelan het opmerkt. Ze voelt heel goed hoe zijn kracht steeds boven die van haar blijft en ergens haat ze het. Dit gevecht wint ze niet, dat heeft ze nooit kunnen doen, maar ze weigert voor nu om op te geven. In plaats daarvan kijkt ze hem aan met een koude blik.

"Ik open de discussie weer," zegt ze dan met een kille, maar zachte stem, "Want de discussie is voor jou nooit open geweest. Ik weiger terug te gaan. Ik blijf op Yokai. Dat is einde discussie."

En voordat Caelan kan reageren op haar woorden draait ze zich om en loopt het lokaal uit. Haar kracht nog steeds duidelijk merkbaar, maar ze negeert alles om haar heen. Haar stappen zijn snel en in de gang is ze zo bezig met haar eigen gedachtes dat ze tegen iemand aanloopt. Een oudere man en kort kijkt ze hem aan. Dan, zonder haar excuses aan te bieden, loopt ze door. Weg van het lokaal, weg van hem.



Caelan
Een geirriteerde zucht ontsnapt als ze doorgaat en dan zegt de discussie weer te openen. Ze is zo ongelofelijk koppig. Toch heeft ze gelijk, dit was geen discussie, dit was zijn beslissing. Maar dat veranderd voor hem de situatie niet. Op het moment dat ze zich omdraait en wegloopt kijkt hij haar na. Typisch Jade. weglopen als iets haar niet zint. Hij zou haar straks wel gaan zoeken.


OOC:: Iemand mag Caelan best aanspreken als je wilt :') Oh en Jade knalde tegen Allen's vader aan.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jul 29, 2014 11:14 

Afbeelding

Sem glimlacht even als Jade haar arm in die van hem haakt en ze samen zo verder lopen. Als de docent naar buiten stapt en zijn zegje gedaan heeft, haalt Sem zijn schouders op. Er was niemand an wie hij wat dan ook maar hoefde verwachten achter die deur, dus ook niet voor een gepaste straf.

Hij loopt uiteindelijk naar binnen, loopt door naar het raam en leunt nonchalant tegen de vensterbank aan. Hierdoor heeft hij de ruimte om zijn klasgenoten en hun bezoek even te bekijken. Jade staat bij een man, waar ze duidelijk niet heel erg van onder de indruk was. Allen had een heel kort en duidelijk rendez-vous met waarschijnlijk zijn vader. Kyra stond met een jongen en Sem blijft er even iets langer heen kijken als hij een hand over haar haren heen laat glijden. Hij schudt zijn hoofs om zichzelf weer bij de les te roepen. Hij ziet hoe Charu binnen komt en naar ogenschijnlijk zijn vader doorloopt.

Sem kijkt even naar buiten. Zou hij hier binnen blijven? Hij had hier eigenlijk niks te zoeken. Maar hij had verder ook niks anders te doen. Dan lijkt er spanning te groeien in de ruimte en Sem kijkt op, in de richting van Jade. Het was duidelijk dat ze in een verhitte discussie zat met de man tegenover haar, en dat op het moment dat de spanning in de ruimte lijkt te exploderen, ze kwaad het lokaal verlaat. Ondanks alles kan Sem een kleine glimlach niet onderdrukken. Hij had geen idee wie die kerel was en wat er zich precies had voorgedaan, maar Jade had in ieder geval het lokaal weer Jade-waardig verlaten.

Met nog steeds een kleine glimlach rond zijn lippen zet Sem zich af tegen de vensterbank en loopt in de richting van de deur. Zijn blik gaat automatisch nog een keer in de richting van Kyra, maar als hij in de buurt is van de man kijkt hij hem aan met een lichte blik van ironie.

"Je kunt ook haar achterna gaan?" Zegt Sem met lichte spot, als hij haar wel na blijft kijken maar geen beweging lijkt te maken.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 30, 2014 22:59 

Afbeelding

Zachtjes wrijft Allen over zijn wang terwijl hij zijn vader het lokaal uit zag lopen. Zijn blik kruist met die van Gabriella die geschrokken toekijkt. Nonchalant haalt hij zijn schouders op terwijl hij zijn hand laat zakken. Hij was blij dat het hierbij bleef. Op het moment voelde hij er ook weinig voor om er een slaatje uit te slaan. Hoewel dit wel het perfect moment zou zijn om de zielige troosteloze jongen te spelen, met alle voogden die toekijken.

Terwijl Allen rondkijkt betwijfeld hij dat iedereen het ĂĽberhaupt gezien heeft. Ieder lijkt bezig te zijn met hun eigen probleem. Lang om erbij stil te staan heeft Allen niet want het was duidelijk merkbaar dat spanning in de kamer stijgt. Snel wordt duidelijk dat het bij Jade en haar voogd vandaan komt, want enkele tellen later schiet ze langs hem het lokaal uit. Allen kijkt haar na, maar hij was niet van plan haar de volgen de gang op. Wie weet waar zijn vader uithangt. Ondanks zijn houding wilt Allen hem nu echt niet tegen komen.


Afbeelding

Wat verlegen kijkt Kyra naar haar broer. Het was inderdaad niets voor haar, toen ze nog thuis woonde. Sinds ze hier op Yokai is kan ze wel een paar andere voorbeelden noemen waarbij ze in de problemen is gekomen. Al was het niet haar schuld, elke keer weer.

"uhm" begint ze haar zin aarzelend "Het eiland waar we met de groep heen gingen bleek verboden terrein te zijn. We kwamen er ook achter waarom." Ze keek met haar ogen weg, het was onmogelijk om haar broer nu aan te kijken. "Ieder van ons veranderde in hun waren vorm. En ik heb gevochten, met een demon" Ze laat haar blik glijden naar Charu. Haar mond valt bijna open als ze ziet hoe de witblonde lokken van hem op de grond vallen. Met grote ogen kijkt ze haar broer weer aan.

"Uhm dat is er dus gebeurd." Ze vouwt haar armen over elkaar. "Waar zijn ma en pa?"

Afbeelding

Rustig luistert Chris naar wat zijn zusje verteld. Als ze verteld dat ze gevochten heeft met een demon schiet er irritatie door zijn lichaam heen. Demonen waren hun bondgenoten. De demonen waren eerder nog hun leiders. Hoe kon ze zomaar vechten met een demon. Hij negeert de vraag van zijn zusjes over hun ouders.

"En was je van plan om je excuses aan te bieden aan deze demon?" vraagt hij haar boos. Nog voordat het gesprek verder kan gaan voelt Chris dat krachten in de kamer groeien. Zijn blik glijdt naar een meisje met donker haar en haar voogd. Het duurt niet lang voordat zij de deur uit stormt. Kyra lijkt wat geschrokken doordat het meisje de kamer uit stormt. Kyra aarzelt richting de deur, alsof ze erachter aan wilt. In plaats daarvan loopt ze naar een andere jongen die met de voogd praat. Kyra wisselt wat woorden met hem, maar Chris kan het niet helemaal volgen.

"Kyra, ik denk niet dat jouw zaken zijn." zegt hij tegen haar. Hij steekt zijn hand uit naar de man.
"Chris, vergeef mijn zusje voor haar bemoeienis." Kort kijkt hij naar de jongen. Het ontgaat hem niet dat hij ook beestachtig wezen is, al kan hij niet direct zijn vinger erop leggen.
"Ga je mij nog voorstellen aan hem of wat?" zegt hij vervolgens tegen zijn zusje. Terwijl hij de jongen met een grijns aankijkt. Dit soort types heeft hij vaker rond zijn zusje gezien, die wilden vaak meer van haar dan hem lief was.


Afbeelding

Met zijn armen over elkaar geslagen loopt Thomas door de gang van de school. Terwijl hij rondkijkt ziet hij een hoop tieners die het ongetwijfeld beter presteren dan zijn zoon. GeĂŻrriteerd laat hij een grom uit zijn mond ontsnappen. Gemma had wel geweten hoe we met hun zoon moesten omgaan. Hij zou Allen zo inruilen om haar weer in zijn leven te hebben. Afgeleid door zijn gedachte wordt Thomas verrast door een meisje die tegen hem aanstoot. Ze kijkt hem aan maar is duidelijk niet van plan om haar excuses aan te bieden en stormt verder. Geirriteerd kijkt hij terwijl ze wegloopt en besluit achter haar aan te gaan. Ze is snel, maar niemand is zo snel als een Blackburn! Stevig grijpt hij haar arm beet.

"Niet zo snel, denk je zomaar door te kunnen lopen?" gromt hij tegen haar.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jul 31, 2014 21:10 

Afbeelding

Jade heeft eerst niet eens door dat de man haar volgt tot op het moment dat ze een hand om haar arm voelt. Abrupt staat ze stil, maar ze draait zich nog niet om. Na het hele gesprek van net heeft ze moeite om haar woede onder controle te houden. De woorden van de man interesseren haar niet en langzaam draait ze haar hoofd. Haar ogen zijn de originele bloedrode kleur van haar ras, maar daarnaast is duidelijk de woede af te lezen in haar ogen. Met een krachtige beweging rukt ze haar arm los en kijkt de man aan.

"Raak me nog Ă©Ă©n keer aan en ik zorg er persoonlijk voor dat je nooit meer iemand aanraakt," bijt ze de man woedend toe.

Het interesseert haar niet dat ze hierdoor in de problemen kan komen, het enige wat ze momenteel echt voelt is woede.



Caelan
Hij trekt kort zijn wenkbrauw op als een jongeman opmerkt dat hij haar ook achterna kan gaan. Dacht hij werkelijk dat hij Jade beter kent? Maar voordat hij echt kan reageren komt er een roodharige bij die woorden met de knul wisselt. Ze lijkt op het eerste gezicht aardig, maar ze merkt op dat het wel typisch Jade is om weg te lopen, al lijkt ze niet te weten waarom.

"Het enige typische eraan is dat ze wegrent als het gaat om haar eigen problemen," merkt hij kalm op, "Ze ontwijkt die al jaren..." Hij stapt naar het tweetal toe. "Maar ik denk dat ik meer weet over mijn verloofde dan dat jullie over haar weten," vervolgt hij dan. De blik in hun ogen zegt genoeg. "Dat bedoel ik, zoveel weten jullie niet over haar..."

Diegene die eerder met het roodharige meisje stond te praten kwam erbij en bied zijn excuses aan voor haar bemoeienis. Hij schud de hand van de man die zich voorstelt als Chris. "Caelan is de naam," antwoord hij, "En maak je niet druk, ik zal het als iets positiefs zien dat mijn verloofde toch soortevan vrienden lijkt te hebben."

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 03, 2014 22:50 

Afbeelding

Geschrokken blijft Gabriella naar Allen staren. Even wilt ze naar hem toelopen om te vragen of alles goed is, maar Allen haalt zijn schouders op en Gabriella interpreteert dit als een taken dat alles okay is.

Ze kijkt naar haar moeder die haar nog steeds door haar haar streelt. Het is duidelijk dat ze door heeft dat ze oogcontact met Allen heeft gehad.


Afbeelding

"Gabi, liefje..." zegt haar moeder, "Hoe zijn je klasgenoten? Zijn ze een beetje aardig voor je?"

Gabriella knikt.

"Die jongen daar, is Allen. Hij is heel aardig. Het meisje dat net wegliep is Jade, die is gek op het doen van spannende dingen, dus daar is ook een klik. Dat meisje met dat rode haar is Kyra, die is echt heel erg aardig."

Even kijkt ze de groep.

"Sem is ook okay en dat mooie blonde meisje daar is Merle. Die is niet een doorsnee type, maar ik kan het goed met haar vinden."


"En is er iemand die je in het bijzonder erg aardig vind?" vraagt haar moeder dan, een klein glimlach op haar gezicht als ze hoort dat haar dochter het goed met haar klasgenoten kan vinden.

Gabriella knikt enthousiast. "Blake... Hij is echt ontzettend leuk. We waren op een feestje en we zaten wat te kletsen en het klikte heel erg goed. Nou ja, van het een kwam het ander..."

Ze ziet hoe haar moeder breder glimlacht en het lokaal rond kijkt, dus snel schudt ze haar hoofd.

"Hij is niet hier..." zegt ze en de vrolijkheid verdwijnt langzaam uit haar stem, "Hij ligt nog steeds bewusteloos op de ziekenzaal. Het is het blijkbaar niet goed vergaan... Ik check iedere pauze hoe het met hem gaat."


Haar moeder glimlacht. "Maak je geen zorgen, liefje. Hij komt vast snel bij en dan zal hij je dankbaar zijn dat je je zoveel zorgen om hem hebt gemaakt."

Afbeelding

Charu's lange haren liggen op de grond en geschrokken kijkt hij zijn vader aan. Dit houdt binnen zijn clan in dat hij zijn eer kwijt is... tenminste, tot zijn haren weer zijn aangegroeid. Hij voelt en zijn haren komen nog maar tot zijn schouders.

Afbeelding

Hij had Charu heel veel pijn kunnen doen, maar dit was nu niet nodig. Zijn zoon en erfgenaam had zijn lesje geleerd. Zonder eer leerde hij wat hij wel en niet kon maken. Een mens laten leven was een teken van falen. Zelf had hij ooit die fout gemaakt, doordat ze hem ontglipt was en halfdood een kerk in was gevlucht, waar hij als volblooddemon niet naar binnen kon gaan. Het gevolg... zat tegenover hem.

"Je begrijpt wat ik nu van je verwacht..." zegt hij kalm, "Jij gaat bondgenoten zoeken. Wezens die sterk zijn en net zou over mensen denken als wij dat doen."

Hij wijst op de deur waar net een meisje door is verdwenen.

"Zij..." zegt hij, "Jij voelde net als ik hoe sterkt ze was. Ik eis dat je met haar praat."


"En als ze geen interesse heeft?" vraagt Charu zo kalm mogelijk, zonder de angst in zijn stem te laten horen, "Jade is niet makkelijk."

"Dan verzin je een manier. En laat die heks voor wat het is." gaat hij verder, "Daar ga je later maar achteraan."

Hij staat op en nu is duidelijk te zien hoe indrukwekkend hij is.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2014 8:55 

Afbeelding

Sem moet van binnen glimlachen als hij de man een wenkbrauw op ziet trekken. Hij wilde helemaal niets suggereren, maar het was duidelijk dat de man toch enigszins geĂŻrriteerd was dat Sem zich ermee bemoeide. Meer tijd om te reageren is er niet, want vervolgens gebeurd er een hoop tegelijk. Kyra komt erbij staan met de man waar ze eerder mee stond te praten, wie haar broer blijkt te zijn en de andere man verteld over Jade als zijn verloofde.

"Ik ben Sem," stelt hij zichzelf aan Kyra's broer voor en beantwoord zijn grijns met eenzelfde. "een vriend van Kyra." Vult hij, waarschijnlijk totaal onnodig, aan.

De broer van Kyra. Ergens in zijn maag ontstaat er een knoop.

Dan kijkt hij naar de voogd, de verloofde van Jade en blijft ondanks zijn maag glimlachen. Deze man had echt duidelijk geen idee van wat Jade op school deed, en met wie. Ondanks dat de knoflookvreter alles behalve zijn vriend was, vond hij het wel een mooie plottwist dat er nu ook nog eens een verloofde bleek te zijn. Welke ook duidelijk niet tot zijn vrienden zou kunnen behoren. Ja Jade wist het in ieder geval wel altijd spannend te maken.

"Gelukkig zijn vrienden er ook om open te staan om te leren van elkaar. Verloofd, wie had dat gedacht." Zegt hij met een lach, kijkt even naar Kyra, maar haalt dan zijn schouders op. "Dan wie ben ik inderdaad om me ermee te bemoeien om achter haar aan te gaan, excuus." Zegt hij tegen de verloofde van Jade, Caelen.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 18, 2014 21:08 

Afbeelding

Wat verveeld kijkt Allen het lokaal rond. Hij vouwt zijn armen over elkaar en leunt tegen de dichtstbijzijnde muur. Zijn vader was weer eens verdwenen zonder een degelijk gesprek te kunnen voeren. Zachtjes laat hij een zucht ontsnappen.

Het valt Allen nu pas op dat er niemand voor Sem is. Dit kon iets zeggen over zijn ras, maar de gok was te groot om daar vanuit te gaan. Maar Ă©Ă©n ding was zeker. Sem was geen erfgenaam waar iemand zich nog zorgen over zou maken. Zijn blik valt op Charu. De man bij hem was gaan staan en het was duidelijk dat Charu meer op zijn moeder lijkt dan zijn vader. Een kleine glimlach siert Allen zijn gezicht. Hij lijkt zelf ook meer op zijn moeder. Hebben Charu en hij toch nog iets met elkaar gemeen.

Opnieuw laat Allen een zucht ontsnappen uit zijn mond. Hij laat zijn blik baar de klok in het lokaal glijden. Hoe lang moet hij hier nog wachten? Het was niet alsof zijn vader nog terug zou komen.

Afbeelding

Als het meisje zicht eindelijk naar hem omdraait ziet hij haar bloedrode ogen. Schrikken doet hij er niet echt van, maar de krachtige beweging waarmee ze haar arm losrukt valt niet te negeren. Thomas haalt zijn linker wenkbrauw op als ze zegt dat hij haar niet nog een keer moet aanraken. Vervolgens begint hij keihard te lachen.

"Je bent nog erger dan mijn zoon" zegt hij tegen haar terwijl hij stevig haar schouder beetpakt. "Met een excuses had ik je normaal wel laten gaan." gromt hij naar haar. "We gaan terug naar die geweldige docent van je of je voogd." zegt hij tegen haar terwijl hij haar schouder terug richting het lokaal draait.


Afbeelding

"Een vriend hé, mooi"
zegt Chris tegen Sem terwijl hij met scheef oog naar Kyra kijkt. Hij richt zijn blik weer op Sem als hij laat blijken dat het nieuws van de verloofde nieuw was voor hem. Hij ziet aan het gezicht van zijn zusje dat deze informatie ook voor haar helemaal nieuw was. Zachtjes wrijft hij weer over haar hoofd als hij merkt dat ze met stomheid is geslagen. Zo heftig dat ze zich vergeet voor te stellen aan Caelan.

"Ach, het kan toch niet anders dat het leven hier op Yokai geheimen van het andere leven erbuiten niet kent." Chris laat zijn blik glijden door het lokaal langs de andere voogden en leerlingen. Ja, vele geheimen. Zachtjes trekt hij Kyra dichter bij zich. Ze waren ervan overtuigd dat het goed voor haar was om hier heen te gaan, maar opeens was Chris daar niet zo zeker van.

ooc: overprotective, me? noo?

Afbeelding

Met stomheid geslagen kijkt Kyra naar de man die zichzelf aan haar broer had voorgesteld als Caelan. Verloofde!?! Ze kijkt Sem aan die nonchalant zijn schouders op terwijl haar eigen hoofd op ploffen stond.

"Wie had dat gedacht" verhaalt ze hem zachtjes. Zij duidelijk niet. Ze weet werkelijk niet wat ze moet zeggen tegen de man of tegen haar broer, Sem, wie dan ook. Ondertussen negeert ze haar broer volledig die gewoon vrolijk door gaat kennismaken. Ze weet dat zijzelf ook niet alles verteld aan Jade, maar ergens voelt ze toch een rare steek in haar maag. Waarom heeft Jade dit nooit verteld? Wat verbergt ze nog meer van haar?

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2014 19:07 

Afbeelding

Jade haar woede groeit alleen maar als de man begint te lachen en dan zegt dat zij nog erger is dan zijn zoon. Hij grijpt haar schouder beet en zijn volgende woorden dringen amper tot haar door. Waar haalt deze man het lef vandana om haar zo rond te commanderen, haar zomaar beet te pakken en te denken dat hij meer is. Zonder ook maar een stap te verzetten kijkt ze hem aan met een woedende blik.

"Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb," gromt ze laag.

Dan, zonder echt wat te doen is het alsof er een explosie van lucht om haar heen plaatsvind. De ramen breken en de scherven vliegen om hun heen. Slechts één scherf schampt Jade, maar de man heeft minder geluk. Hij probeert zichzelf te beschermen, waardoor Jade los komt en naar achter kan stappen. Er zitten diepe sneeën op zijn armen, in zijn gezicht en ook zijn broek heeft gescheurde plekken. Het geheel is samen gegaan met veel geluid en het zal zeker niet ongemerkt blijven dat er wat aan de hand is, maar heel veel kan het haar niet schelen. De scherven die op de grond liggen beginnen langzaam te zweven en Jade kijkt de man aan met een blik die niet heel veel goeds voorspeld.




Caelan
Zonder zijn irritatie kijkt hij de knul aan die zichzelf als Sem had voorgesteld. EĂ©n ding was zeker, hij mag hem niet. Het roodharige meisje lijkt geschokt te zijn door het nieuws. Caelan besluit de verder opmerking van Sem te negeren. "Iedereen heeft wel geheimen voor vrienden, sommige meer dan andere..." zegt hij dan. En op dat moment voelt hij een maar al te bekende kracht groeien. Jade. Nog geen minuut later voelt en hoort hij de explosie en het enorme lawaai wat erbij vrij komt. Zonder wat tegend e andere te zeggen loopt hij langs Sem de deur uit, richting de commotie. "Jade! Stop hiermee!" zegt hij duidelijk, maar hij merkt gelijk dat de woorden absoluut niet door lijken te dringen.




Onbekende Man
Hij loopt de ziekenzaal in en zonder te hoeven zoeken vind hij het bed waar Blake ligt. Hij zou die kracht overal herkennen en hij duwt het gordijn opzij. Ironisch bedenkt hij zich dat Blake er nog nooit zo vredig had uitgezien, maar dat zou snel veranderen. Daarom was hij zelf hier. Ze hadden specifiek gevraagd of hij er wilde zijn als ze Blake uit de coma zouden halen, om hem te kunnen bedwingen.
[..]
De plotselinge energie die de ruimte voelt verteld hem genoeg en hij kijkt naar het bed. Blake was vastgebonden voor de zekerheid, maar hij gelooft niet dat het hem echt zal tegenhouden. Als hij plotseling overeind schiet begeven de boeien het meteen en zijn ogen zijn wijd open. "Hallo Blake," zegt hij kalm terwijl hij hem aankijkt.



OOC:: Het lawaai wat er bij Jade & Allen's vader vandaan komt is voor iedereen hoorbaar, dus iedereen mag kijken als ze dat willen (;

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 24, 2014 21:26 

Afbeelding

Je zou bijna zeggen dat Gabriella's moeder langs is gekomen om even bij te kletsen, want ze lijkt het hele eiland incident alweer vergeten te zijn. Het is fijn dat ze nooit echt straf uitdeelde en eigenlijk haar altijd alle vrijheid in de wereld had gegeven. Haar moeder was altijd eerlijk en open over zaken en Gabriella had altijd met elke vraag bij haar haar kunnen komen.

Terwijl ze gezellig met haar moeder kletst verandert de sfeer in de kamer. Jade's energie verandert en even later stormt ze de kamer uit. Gabriella haalt haar schouders op. Jade had wel vaak zulke buien. Maar dan klinkt er geruzie van uit de gang en verandert de energie nogmaals. Gabriella is niet de enige die het merkt. Charu en de man waarvan ze denkt dat het zijn vader is, lopen richting de deur en Indra pakt haar dochter vast en trekt haar stevig tegen zich aan. Een scherm van water vormt zich om hen heen en niet veel later volgt een explosie. Gabriella weet niet of er voor haar daadwerkelijk gevaar dreigt, maar ze weet wel dat het waterscherm van haar moeder ondoordringbaar is. Wat er ook op de gang aan de hand is, zij is er in ieder geval veilig van.


Afbeelding

Charu knikt bij zijn vader's woorden als er plotseling een explosie volgt. Zijn vader's ogen vernauwen en met grote passen staat hij bij de deur. Charu heeft geen keuze dan hem te volgen.

Daar staat Jade, een regen van glas om haar heen. De blik in haar ogen is bijna manisch en een grijns verschijnt op Charu's gezicht. Ruzie, woede, agressie... Ja, dit voedde hem.

Dan kijkt hij naar zijn vader en hij ziet hoe de blik in zijn zwarte ogen (waaruit al het wit is verdwenen) verandert.


Afbeelding

Dit meisje was sterk, maar lang niet zo sterk als hij. Hij had een inschatting gemaakt, hier was waarschijnlijk niemand aanwezig die hem aankon.

Hij doet een aantal stappen richting de hal en gebruikt zijn telepathie om haar te bereiken.

"Meisje..." zegt hij duidelijk, "Kalmeer. Het is zinloos om dit te doen. Je bent omringt door wezens die je zonder problemen aankunnen. Breng jezelf niet in gevaar."


Charu hoort de woorden van zijn vader ook, maar weet dat alleen hij en Jade dit kunnen horen. Hij weet precies wat zijn vader aan het doen is...

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di sep 30, 2014 15:22 

Afbeelding

Als Sem naar Kyra kijkt, is het hem snel duidelijk dat ze erg ermee zit, dat ze dit van Jade niet wist. Maar nog voordat hij eigenlijk iets kan doen, wordt hij opgeschrikt door een enorm kabaal wat uit de richting van de gang komt. De verloofde van Jade raast hem voorbij en zonder eigenlijk verder nadenken volgt Sem hem. Hij was niet alleen nieuwsgierig, maar vooral bezorgd.

In de gang schrikt hij van de woede die hij bij Jade ziet, en is even met stomheid geslagen als ze niet reageert als haar verloofde haar naam roept. Maar ergens door alles heen, doet het hem toch goed dat deze arrogante kerel niet tot haar doordringt.

Nog een andere ouder begint zich ermee te bemoeien, die van Charu. Sem twijfelt even, moest hij ook nog iets doen? Maar als de vader van Charu niets zegt, snapt Sem het even niet.

"Jade.." Zegt hij daarom met een lichte aarzeling. "Alles in orde?"

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 19, 2014 21:07 

Afbeelding

Allen is de poppenkast ondertussen meer dan zat. Hij stond op het punt om het lokaal te verlaten als er ineens een knal uit de gang komt. Verward kijkt hij richting de deur en vervolgens naar de rest in het lokaal. Gabriella en haar moeder hebben een snelle reactie en ook Kyra en Sem zijn snel richting de gang. De rust was duidelijk niet terug gekeerd naar de school. Allen rent naar de gang als hij de stem van zijn vader over de gang hoort donderen.


Afbeelding

De energie die Chris voelde opbouwen inde gang. Hij wist niet wat gebruikelijk was hier. Toen de knal volgde reageren er veel op. Hmm, blijkbaar toch niet gebruikelijk op yokai om de krachten zo te testen. Dat is vroeger wel anders geweest. Chris kijkt toe hoe zijn zusje het lokaal uit stormt. Hij kijkt het lokaal rond, niet iedereen lijkt op de zelfde manier te reageren. Langzaam volgt hij zijn zusje het lokaal uit om ook maar eens te kijken waar alle commotie voor is.

Afbeelding

Er lijkt een stilte te vallen die oorverdovend wordt onderbroken door een knal uit de gang. Het schrikt Kyra op en rent achter Sem het lokaal uit. Ze ziet Jade en de vader van Allen in de hal om hen heen een verzameling aan scherven. Jade lijkt niet te reageren op Cealan. Haar blik glijdt even naar Sem, waarom lijkt het alsof hij hiervan geniet? Opnieuw kijkt ze naar Jade en haar verloofde. Waarom zou je luisteren naar iemand die je op ieder normale dag het bestaan zou ontnemen.

Wanneer Kyra de vader van Allen richting Jade ziet stormen, zet ze zich schrap. Onbewust, of misschien toch een beetje bewust, pakt ze de arm van Sem beet en draait haar gezicht richting hem. Ze wilde dit liever niet zien.


Afbeelding

De klap komt onverwacht. In een fractie van een seconde vliegen alle ramen in honderden stukken rondom Thomas heen. Hij had geen keus om het meisje los te laten. Hij weet niet alle stukken te ontwijken en Thomas heeft wat tijd nodig om zich te herpakken. Ondertussen zijn er mensen op de gang komen kijken. Sommigen besloten zich zelfs ermee te bemoeien. Het maakt hem niet uit wat voor krachtige wezens het zijn, met alle woede in zijn lichaam stormt Thomas weer terug richt het meisje.

ooc; een post...om ieder geval weer verder te kunnen

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo okt 19, 2014 22:02 

Afbeelding

Het interesseert Jade niet dat er mensen de gang op komen, het feit dat Caelan erbij komt maakt haar kwader en ze negeert zijn woorden volledig. Eigenlijk dringen ze zelfs amper door. De onbekende stem die haar waarschuwt dit niet te doen haalt haar een seconde uit haar concentratie, maar ze herpakt zichzelf en negeert het. Zelfs als ze de bekende stem van Sem hoort negeert ze die. Het enige wat ze wilt doen nu is deze man pijn doen. Ze weet zeker dat haar actie niet ongestraft zal gaan en elke vezel in haar lichaam wacht op zijn reactie.


Caelan
Als hij ergens een hekel aan had was het wel de koppigheid van Jade en dat blijkt nu ook weer. Ondanks dat hij niet weet wat er gebeurd is, zal hij het niet laten gebeuren dat ze gewond raakt en hij houdt de man nauwlettend in de gaten en negeert de rest van de mensen. Op het moment dat de man de eerste beweging maakt reageert Caelan. In een flits staat hij voor Jade, zijn ogen bloedrood en een hele krachtige aura. Zonder al te veel moeite houdt hij de man tegen en kijkt hem aan met koude ogen. "Ik weet niet wat er gebeurd is tussen jullie twee," zegt hij met een lage stem, "Maar niemand verwond mijn verloofde."



Jade zet zich schrap voor wat er gaat gebeuren, maar voordat er iets kan gebeuren staat Caelan voor haar. Ze kent zijn kracht maar al te goed en ze weet dat hij nog lang niet op zin hoogste niveau zit, maar ze herkent de woede maar al te goed en het is duidelijk dat de man er niet langs kan komen. Als ze zijn woorden hoort verhard haar blik en ze gaat recht staan, de woede nog steeds afleesbaar in haar ogen.

"Als ik iets niet ben, is het wel de jouwe," gromt ze kwaad.

Caelan kijkt haar een seconde aan, maar voordat hij de kans krijgt om te reageren - of andere de kans krijgen te reageren - draait ze zich om en gaat ervandoor. Ze haat dit, ze haat hem en het enige wat ze wilt is ervandoor gaan.


OOC:: Iedereen kan nu wel weer wat doen gok ik zo? XD

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di okt 21, 2014 15:39 

Afbeelding

Jade reageert niet, maar er gebeurt wel een hoop. De vader van Allen stormt in de richting van Jade en Kyra pakt zijn arm vast. Instinctief slaat hij een arm over haar heen zodat ze ook niet hoeft te kijken.

De verloofde weet zich ertussen te werpen en Sem kijkt kort naar beneden naar de rode haren van Kyra, maar dan weer naar het schouwspel voor hem. Jade stormt weg, maar de ruimte is nog steeds gevuld met een ongewoon hoge spanning. Familie, het was hem ineens weer heel duidelijk dat hij er eigenlijk weinig aan miste.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za okt 25, 2014 22:50 


Afbeelding

Nog voordat Thomas het meisje kan bereiken, staat er een man tussen hun in die zich ermee bemoeit. Aan de wijze waarop zijn arm vast wordt gepakt voelt hij hoe krachtig dit wezen is en als hij opkijkt ziet hij de bloedrode ogen. Niet dat dit hem intimideert. Het meisje blijkt de verloofde te zijn van de man. Niet dat dát hem intimideert, of dat hij nu zijn excuses zou aanbieden. Ruw trekt hij zijn arm los en wilt een opmerking maken als het meisje er vandoor gaat.

"Misschien is het eens tijd om haar beter te gaan opvoeden," sneert hij naar Caelan. GeĂŻrriteerd draait hij zich om en ziet in zijn ooghoek Allen staan.

"Je perfecte match gaat er net vandoor, moet je niet achter haar aangaan," zegt hij met een sarcastische ondertoon tegen zijn zoon. Erna draait hij zich om en vervolgt zijn weg naar buiten.


Afbeelding

Verbaasd kijkt Allen toe hoe zijn vader wordt gestopt. De man blijkt Jade's verloofde te zijn en kort kijkt hij naar Jade. Het was wel handig geweest als hij dit van tevoren had geweten. Licht breekt het zweet uit als hij naar de man kijkt en bedenkt wat hij met Jade heeft gedaan. Als de man er ooit achter komt zou Allen het vast niet overleven. Met zijn ogen volgt hij Jade als ze wegloopt en richt vervolgens zijn blik weer op zijn vader. Als zijn vader de man toe sneert en erna hem kan hij het niet helpen zachtjes te lachen. Zijn vader moest eens weten. Zonder nog enige woorden te wisselen kijkt hij toe hoe zijn vader alsnog vertrekt.



Afbeelding

Chris ziet nog net hoe alle glasscherven op de grond vallen en voelt duidelijk waar de energie vandaan komt. De man tegenover het meisje heeft verschillende sneeën en bloed, maar de man reageert er tot zijn verbazing niet op. In plaats daarvan stormt hij op het meisje af. In een flits staat Caelan tussen het meisje en de man in. Het verbaasd hem niets dat Caelan de man met gemak stopt. Hij ziet nu duidelijk dat dit de vriendin van Kyra moest zijn, Jade, en blijkbaar de verloofde van Caelan. In zijn ooghoek ziet hij hoe zijn zusje de arm van Sem heeft beetgepakt en hij een arm om haar heen heeft geslagen. De spieren in zijn gezicht vertrekken kort, dit was niet de bedoeling. Met twee flinke passen staat hij bij het tweetal en pakt Kyra's bovenarm vast. Dwingend trekt hij haar naar zich toe.

"Leuk dat je zoveel voortgang boekt met andere wezens, maar zo is het wel genoeg." zegt hij met een geĂŻrriteerde ondertoon.


Afbeelding

Terwijl het spektakel zich ontrafelt kan Kyra het niet helpen om alleen bezig te zijn met Sem's arm om haar heen. Ze voelt hoe Sem kort naar beneden kijkt, maar ze durft niet naar boven te kijken. De zenuwen razen nu door haar lichaam heen. Plotseling voelt ze hoe er dwingend aan haar arm wordt getrokken en verrast slaat ze een gilletje. Als ze dan recht in de ogen van haar broer kijkt, weet ze niet wat ze moet zeggen. Chris trekt haar verder de gang in en als ze hoort wat hij zegt wordt ze knalrood.

"Ik weet niet wat je bedoeld!" zegt ze ze beschaamd terwijl ze haar arm lostrekt, "Ik zei toch dat Sem en ik alleen vrienden zijn." GeĂŻrriteerd slaat ze haar armen over zich heen.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


Laatst bijgewerkt door Tengaar op zo nov 02, 2014 19:37, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme