Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 24, 2014 23:39 

Je bedoelt nummer 10 toch? Het is niet de oudste zoon (die heet Dennis, staat in de tekst) maar de ontbrekende zoon waarvan je de naam zoekt. Ik zou eens de namen van alle andere kinderen onder elkaar zetten, dan kom je denk ik een heel eind.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 31, 2014 15:47 

Hoi allemaal,

Ik weet niet of er nog veel mensen actief zijn op dit forum maar ik heb hpa weer opgepakt waar ik gebleven was, en blijf hangen bij hpa2, vraag 4. Het gaat erover dat Ron zich afvraagt waar Harry blijft en Hermelien een puzzel voor Ron maakt om erachter te komen wat Harry aan het doen is. Het is een soort droedel heb ik het idee, maar ik kom er niet uit.

Wie heeft er hints voor mij?


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 31, 2014 20:06 

ilse schreef:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of er nog veel mensen actief zijn op dit forum maar ik heb hpa weer opgepakt waar ik gebleven was, en blijf hangen bij hpa2, vraag 4. Het gaat erover dat Ron zich afvraagt waar Harry blijft en Hermelien een puzzel voor Ron maakt om erachter te komen wat Harry aan het doen is. Het is een soort droedel heb ik het idee, maar ik kom er niet uit.

Wie heeft er hints voor mij?


Dit is een moeilijke om te hinten...ik zou meer kijken naar het plaatje naast de droedel en daar iets mee doen


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 31, 2014 20:13 

Zelf zit ik vast bij HPA2 puzzel 48. Er wordt gevraagd waar Ton de Tovenaar mee bezig is. Je ziet de woorden "start"", "zonderling" en een aantal vraagtekens staan. Tussen deze woorden staat iets van L19 15 in rode letters. Ook zie je een plaatje van een boek? De vraag is wat Ton aan het doen is. Kan iemand een hint geven in welke hoek ik moet zoeken?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 31, 2014 20:27 

Veraa2556 schreef:
ilse schreef:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of er nog veel mensen actief zijn op dit forum maar ik heb hpa weer opgepakt waar ik gebleven was, en blijf hangen bij hpa2, vraag 4. Het gaat erover dat Ron zich afvraagt waar Harry blijft en Hermelien een puzzel voor Ron maakt om erachter te komen wat Harry aan het doen is. Het is een soort droedel heb ik het idee, maar ik kom er niet uit.

Wie heeft er hints voor mij?


Dit is een moeilijke om te hinten...ik zou meer kijken naar het plaatje naast de droedel en daar iets mee doen



Ik zat al te denken aan sterren tellen/kijken/spotten, zit ik dan in de goede richting?

EDIT: heb m, nu bezig met vraag 6..


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 01, 2014 19:14 

Veraa2556 schreef:
Zelf zit ik vast bij HPA2 puzzel 48. Er wordt gevraagd waar Ton de Tovenaar mee bezig is. Je ziet de woorden "start"", "zonderling" en een aantal vraagtekens staan. Tussen deze woorden staat iets van L19 15 in rode letters. Ook zie je een plaatje van een boek? De vraag is wat Ton aan het doen is. Kan iemand een hint geven in welke hoek ik moet zoeken?


Ik heb even gekeken, maar dit is al zo lang geleden dat ik zelfs met antwoord niet meer kan ontcijferen hoe de puzzel precies in elkaar zit. Dus ik stuur je even een PB'tje met het goede antwoord (bij hoge uitzondering). :D


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di sep 02, 2014 11:32 

Dennis Krauwel schreef:
Veraa2556 schreef:
Zelf zit ik vast bij HPA2 puzzel 48. Er wordt gevraagd waar Ton de Tovenaar mee bezig is. Je ziet de woorden "start"", "zonderling" en een aantal vraagtekens staan. Tussen deze woorden staat iets van L19 15 in rode letters. Ook zie je een plaatje van een boek? De vraag is wat Ton aan het doen is. Kan iemand een hint geven in welke hoek ik moet zoeken?


Ik heb even gekeken, maar dit is al zo lang geleden dat ik zelfs met antwoord niet meer kan ontcijferen hoe de puzzel precies in elkaar zit. Dus ik stuur je even een PB'tje met het goede antwoord (bij hoge uitzondering). :D


Dank je wel! :D


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2014 11:29 

Hoi allemaal,

ik blijf nu hangen bij avontuur 2, vraag 14. Ik snap wat ze bedoelen maar kan de juiste schrijfwijze niet vinden.
Spoiler:
Ik denk dat het met het computermerk HP en de computermuis te maken heeft.


Alvast heel erg bedankt!


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2014 11:48 

Print de vraag eens uit en kijk er dan nog eens naar ;)


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2014 12:52 

Catlady schreef:
Print de vraag eens uit en kijk er dan nog eens naar ;)


was dat voor mij bedoeld? vraag 14 is die met die computer..


EDIT: heb m, dankjewel! niet eens hoeven printen..


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2014 15:26 

Ben ondertussen bij vraag 27 van avontuur 2, heb de streepjes geteld maar kom er niet uit :(


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2014 15:40 

Zo jij gaat snel!
Schrijf het eens op een papiertje en tel dan terwijl je daarmee bezig bent.


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: vr sep 12, 2014 12:21 

Ik bedoelde inderdaad vraag 10.
De namen had ik al op een rijtje staan, maar ik had ze zelf niet op een rijtje volgens mij hahaha
Ik heb dagen naar die rijtjes zitten kijken en zag het niet en toen ineens viel mijn oog er op en had ik het antwoord te pakken!

Nu zit ik vast op vraag 11, ik heb geen flauw idee welke kant ik op moet denken.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 10:30 

Catlady schreef:
Ik bedoelde inderdaad vraag 10.
De namen had ik al op een rijtje staan, maar ik had ze zelf niet op een rijtje volgens mij hahaha
Ik heb dagen naar die rijtjes zitten kijken en zag het niet en toen ineens viel mijn oog er op en had ik het antwoord te pakken!

Nu zit ik vast op vraag 11, ik heb geen flauw idee welke kant ik op moet denken.


Gewoon de tekst goed lezen. Als het goed is zijn er een aantal zinsdelen die gek zijn of opvallen. Daar moet je iets mee doen.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 16:04 

Hoi,

ik heb al uren streepjes geteld, opgeschreven etc. en alle (naar mijn idee) mogelijke oplossingen ingevoerd, maar ik kom niet uit vraag 27 van avontuur 2.. iemand nog hints?

Alvast bedankt!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme