Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 22:10 

Als de post erboven over mensen met blond haar zou gaan zou ik het geen rare opmerking vinden.

Ik heb verder weer geen probleem met London.
Toen ik er voor het eerst was had ik een gevoel van "YESSS ik ben thuis"
Normaal in een nieuwe stad ben ik niet zelfverzekerd maar daar dus wel.
Niet dat ik weet waar het hotel is en hoe we er moeten komen,maar ik stap makkelijker op de mensen af en loop de straat over, loop een stukje, zie dat het niet goed is en loop weer terug. Ik onthoud ook sneller de straten en dingen.
Heerlijke stad vind ik het. Ik voel me er thuis.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 22:24 

Ah vakantie... Ik hou er wel van, ik hou van nieuwe dingen ontdekken, maar toch lukt 't me niet vaak. Om een of andere reden vallen plannen vaak in 't water bij mij :') En daar baal ik toch wel erg van, maar ik zou naar London gaan met een vriendin en dat is niet gelukt. Ik zou naar Phantasialand gaan met vriendinnen, maar ik durf mijn ziel erop te verwedden dat het niet lukt. Want de ene wilt niet 1 dag gaan en niemand kan meerdere dagen. En zo gaat dat meestal door :')

Toch heb ik al enkele bestemmingen mogen zien <3
  • Shanghai --> Dit was een studiereis, maar ik heb veel meer mogen zien dan dingen voor mijn studie. Het is een stad met een totaal andere cultuur en totaal ander eten. Dingen hebben me tegen gezeten, maar het was een prachtige ervaring.
  • Italie --> Anderhalve week aan het Gardameer gestaan. Een prachtige camping met prachtig weer. Eén dagje Venetie gedaan en we hadden zware onweer. Toch had de stad een bepaalde charme. Italie was vooral erg mooi om te zien.
  • Oostenrijk --> We zijn naar de Silvretta geweest, we zijn een waterval omhoog geklommen en ik ben gevallen, maar het was het waard. Het uitzicht was overal beeldschoon en de mensen waren zó aardig! <3 Hier wil ik graag nog eens heen.
  • Duitsland --> Ben ik al meerdere keren geweest en opzich heeft het land wel wat. Mooie landschappen, maar vreselijke taal ^^'' Duits ligt me echt niet. Ik wil ooit nog naar Berlijn. Tot nu toe alleen richting beneden gegaan
  • Frankrijk --> Montpellier & Sete en ertussen dan. Drie keer geweest, erg mooi om te zijn. Ik vind beide steden geweldig, vol prachtige architectuur.
  • Kos, Griekenland --> Natuur was mooi, maar Kos zelf was niet heel erg interessant. Toch had het geheel wel wat. Alleen we kwamen een man tegen die ene pistool op zak had en 't was geen agent ^^''
  • Barcelona --> Spanje, Barcelona. Prachtige stad, wil ik erg graag nog eens naar terug <3


Ik hoop in de aankomende jaren nog meer te gaan reizen. zowel binnen Europa als buiten Europa. Ik wil erg graag naar London toe. Verder staan op mijn lijstje; Rome, New York, USA, Canada, Australie, Japan & Scandinavie <33

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 16:31 

Ik ben deze vakantie met een vriendin van me naar Londen geweest. We waren er tijdens de première van HP7.2 en hebben dus ook de nacht op Trafalger Square doorgebracht. Het was echt niet leuk, maar er waren wel nerdfighters. Het was het allemaal waard, zodra we de acteurs en Joanne Rowling zagen :).

Die week was heel toevallig ook een concert van Darren Criss (speelt Harry Potter in 'a Very Potter Musical', Blaine in 'Glee' en gaat waarschijnlijk Darren Criss opvolgen in de Broadway musical 'How to Succeed in Business Without Really Trying'.) Hij is echt badass. De kaartjes voor het concert waren steeds supersnel uitverkocht, waardoor we de eerste ronde geen kaartjes hadden. Gelukkig kwam daarna nog een vroegere voorstelling in de verkoop, met een special guest. Toen waren we dus bij zijn eerste concert in Londen, en Joe Walker was erbij! (Joe Walker speelt Voldemort en Umbridge in A Very Potter Musical/Sequel :p.)

Het was de meest awesome vakantie ooit. Het filmmuseum en de Doctor Who experience waren badass en die vriendin was de beste persoon om mee op vakantie te gaan. Je hebt wel eens vriendinnen waar je heel goed mee op kan schieten, maar waarmee het gewoon niet werkt om zo lang op elkaars lip te zitten. Gelukkig ging dit heel goed :) (naar mijn mening, ik weet niet wat zij ervan vond xD).


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 8:56 

@Billy: Ooooh Doctor Who experience! Daar wil ik ook nog eens naartoe, lijkt me fantastisch <3

Ik ben deze zomer niet op vakantie geweest maar ik heb nu een aantal trips op de planning staan waar ik wel heel erg veel zin in heb : D Ik ben in januari van dit jaar al met school een paar dagen naar Parijs geweest, maar we gaan in oktober ook nog een week naar Duitsland op excursie <3 We gaan met twee busjes rond rijden en in ieder geval München, Keulen, Karlsruhe en Frankfurt aandoen. Ik heb er onwijs veel zin in, zeker omdat het mijn eerste echte road trip is en omdat ik gewoon even weg moet uit Nederland :')

En de dag nadat ik terug ben uit Duitsland vertrek ik voor drie dagen naar Leuven, want een goeie vriendin van me loopt daar een gedeelte van haar coschappen en het leek me tof om haar daar op te zoeken en tegelijkertijd eindelijk eens iets van België te zien : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2011 21:29 

Volgende week ga ik een weekend naar Antwerpen. Ik ben benieuwd :). Ik ben al wel eens eerder in België geweest en ben er vaak doorheen gereden op weg naar Frankrijk / Spanje / Portugal. Gent heb ik gezien maar dat vond ik eigenlijk een beetje een saaie stad. Vraag aan de Belgen: is er iets wat ik gedaan moet hebben in Antwerpen?

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 10:30 

@Roonil Wazlib Ik zou zeker eens naar de Groenplaats gaan, daar zijn vele leuke winkeltjes te bezichtigen en je hebt ook de Boerentoren. : D En de Meir natuurlijk, als je graag gaat shoppen. Verder ken ik niet zo heel veel van Antwerpen maar als je een toeristische site van Antwerpen opzoekt zul je wel meer vinden. ; )

Op school organiseren ze een GWP week voor de 6de & 7de jaars om een week op reis te gaan. Je kon kiezen tussen Barcelona, Istanbul, Wenen, Tirol of Coo. Ik heb zelf voor Wenen gekozen omdat ik nog nooit in Oostenrijk ben geweest en het lijkt me een heel mooie stad. Tirol is een skievakantie en Coo is voor de sportievelingen. Barcelona zegt me niets en in Turkije ben ik al twee keer geweest (en ik ben al geen hittepersoon, warme streken vermijd ik het liefst). Blijkbaar gaan we daar naar een beroemd filmmuseum, kunstmuseum en nog andere dingen bezoeken.
Iemand hier ooit al naar Wenen geweest? Ben wel erg benieuwd. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 15:06 

ik ben dit jaar 3 weken naar de westkust van de USA geweest, en dat is zo bevallen dat ik in 2012 weer naar amerika wil, zit te denken over een week new york en een week hawaii.

_________________
HUP SJAR HUP!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2016 20:30 

Zijn jullie al op vakantie geweest? Ik ben in juni naar London geweest (Cursed Child gezien :cool: ) en ga in september naar IJsland! Iemand tips voor IJsland? Ik ga alleen dus kan doen wat ik wil!
En in november staat Edinburgh op de planning

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2016 20:32 

Ik ga in oktober voor de derde keer naar Japan :D Het wordt de eerste keer dat ik alleen ga. Aan de ene kant wel eng, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik met niemand rekening moet houden en gewoon kan doen wat ik wil. xD

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2016 20:35 

Malou schreef:
Ik ga in oktober voor de derde keer naar Japan :D Het wordt de eerste keer dat ik alleen ga. Aan de ene kant wel eng, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik met niemand rekening moet houden en gewoon kan doen wat ik wil. xD

Alleen reizen FTW!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2016 20:35 

In januari ben ik naar Fins Lapland geweest, wat fantastisch was.
In mei naar Londen geweest, waar ik oa naar de HP studio tour ben geweest (eindelijk!). Helemaal top dus <3
En ook in mei 1,5 week naar Oostenrijk geweest. Ook dat was weer leuk. Helaas dit jaar geen ''zomer'' bestemming. Ik mis het wel een beetje, zon, zee, strand. Maar ja. Misschien later dit jaar nog een last-minute.
In September even een weekendje Ardennen pikken en daar heb ik zin in.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2016 18:49 

Niphai schreef:
Zijn jullie al op vakantie geweest? Ik ben in juni naar London geweest (Cursed Child gezien :cool: ) en ga in september naar IJsland! Iemand tips voor IJsland? Ik ga alleen dus kan doen wat ik wil!
En in november staat Edinburgh op de planning


Dat meen je niet, ik ga in september ook op mijn eentje naar Ijsland! : D Ik hoop naar de Blue Lagoon te gaan en de Golden Circle te zien, de rest moet ik nog wat uitpluizen. : )

Ik ben dit jaar in maart naar voor de derde keer naar Ierland geweest, toen ben ik in Galway verbleven en alsook daar Saint-Patrick's Day meegevierd. Dit jaar in september dan nog naar Reykjavik, Ijsland voor bijna twee weken.

Het plan was eigelijk geweest dit jaar niet meer op reis te gaan om zoveel mogelijk te kunnen sparen voor Japan, die reis zou gepland zijn voor volgend jaar februari maar ik kreeg sinds enkele weken plots weer de drang om nog eens op reis te gaan op mijn eentje, ik wou eerst terug Ierland doen maar mij dan toch bedacht om gewoon een land van mijn bucket-lijst af te schrappen, en het werd Ijsland.

Ik had graag binnen de volgende jaren Japan, Nieuw-Zeeland en Hawaii gedaan, Ijsland zat erbij maar kan dus na september van de lijst afgeschrapt worden. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2016 19:07 

Ik was in Juni een maand in Singapore en Indonesië, en in februari een week in Italië (Rome en Florence). Beiden erg tof, vooral Indonesië natuurlijk. Veel gedaan, o.a. gedoken, gesnorkeld, en een vulkaan beklommen. Dus ik heb mijn vakantie voor dit jaar er weer op zitten. Ik mag misschien wel nog eind van het jaar voor mijn werk naar San Francisco, misschien dat ik dan nog een paar dagen of een halve week langer blijf.

In vergelijk tot een paar jaar terug ga ik nu veel meer weg (toen ging ik zelden op vakantie).

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2016 17:46 

Dit jaar ben ik mei naar Londen gegaan met mijn zus en haar vriend voor een paar dagen.

In november op mijn eentje naar Belfast, waar ik bij een vriend logeerde. Heel toffe dingen gedaan, o.a. een supermooie Game of Thrones-tour.

In 2015 ben ik tweemaal naar Londen geweest - een paar dagen met mijn moeder in mei en dan nog eens twee dagen alleen in juni. In mei hadden we het toneelstuk McQueen gezien en ik wilde het nog eens zien, vandaar.

Voor 2017 staat Londen weer op de planning - drie dagen, met de vriend bij wie ik in Belfast logeerde. We gaan naar een optreden van Epica en de andere dagen zien we wel :)

Daarvoor breng ik twee dagen door in Kopenhagen in januari. Een goede vriendin verhuist naar Canada en vliegt via Kopenhagen en ze had gevraagd of ik mee wilde. In 2017 of 2018 ga ik haar bezoeken in Canada.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme