Geplaatst: do aug 16, 2018 7:39
Bios.
-The incredibles 2 De film gaat direct verder waar het 1e deel ophield 14 jaar geleden, was zelfs vergeten dat helden verboden waren dus even verward tijdens de film haha. Deze film is beter dan het 1e deel, komischer, uitgebreider, goed verhaal, en je ziet de verbetering die ze erin hebben gestopt. Ook wordt een belangrijk issue besproken waardoor het duo shift in waar hun kracht ligt. En Jack jack is heerlijk.
-Redbad Hoe moet ik deze film omschrijven… in ieder geval is het een soort film van NL bodem dat ik nog niet eerder heb gezien. Het had een epos kunnen zijn groter dan ‘Michiel de ruyter’ de opzet is er (alleen nog grotere nl namen), maar daar faalt het in waardoor bijna 3 uur toch al gauw te lang is. Redbad is gewist uit de geschiedenis dus bedenk je maar iets, behalve de 2 christelijke die heilig werden die ook niet veel kunnen zowel lijkt het fout. Merendeel is het close-up shots en echt veeel licht mogelijk om dingen te verbergen of mytischer te maken? Op zich zou dat niet erg zijn als het allemaal niet zo zwijgzaam was, want wordt er wel gesproken zijn het wel hele aparte dialogen voor die tijd. Er is teveel om op te noemen wat er wel niet mis is aan de film.
Niettemin was ik best onder de indruk, omgevingen, veldslagen, doden, bepaalde scenes of hoe het gefilmd is, nauwelijks door acteer talent of spanning dat merendeel opgevuld werd door sfeer opzwepende muziek. Weet niet of ik de film had uitgekeken zonder dit. k
-Oh lucy Niet bijzonder maar toch interessant genoeg om de moeiteloze schakeling van drama en komedie te waarderen. Geloofwaardige familie maar ook wat onlogische gedoe wat ik niet zo goed snapte zal wel iets te maken hebben hoe japanners zijn, of kwa tijdsbestek met dingen. t
-Tag – een aanrader Origineel en echt een hele leuke film vooral omdat het zo komisch is en hele verassend, verfilmd uit het leven een echte vriendengroep die al jaren tikkertje speelt 1 maand uit het jaar. ‘jeremy renner’ is hier in z’n element en lijkt zelfs verdacht veel op z’n personage van marvel hawkeye. k
-Hotel artemis Het is vergelijkbaar maar of het gelinkt is aan ’John wick’’ is de vraag. Met zo’n concept is er potentie om er veel mee te doen mogelijk iets origineels te creeren. Het ziet er mooi uit, de interessante criminelen zijn er en de actie, en een uitgangspunt van een rellen toekomst. Er wordt tijd aan besteed in t verhaal maar tegelijk nooit echt goed uitgewerkt er vallen gaten in. De personages of het feit hoe t script is maakt dat het nooit ergens spannend of dreigend wordt blijft wat oppervlakkig erg jammer van dit talent. t
-Adrift Het is een prima film maar niks wat je niet eerder hebt gezien. t
-Sicario 2 Het is lang niet zo goed als deel 1, focus ligt ook heel ergens anders en gaat merendeel de migranten achterna. Wat t verhaal betreft gaat heel vlug nergens meer over. t
-On Chesil beach Het is eens wat anders maar veel is het ook niet huisje, boompje, beestje, alleen er zijn er plots problemen als seks op de hoek komt kijken dan wordt er wel heel krampachtig en zeer moeilijk gedaan noch zwijgzaam wordt gehouden beide niks weten. Aan alles voel je de worsteling hoe de film zou moeten zijn maar niet wordt, en een gemis op t einde. Maar verder mooie filmbeelden en emoties. t
-Show dogs Zoals de meeste honden films best wel geinig, zitten wat bizarre dingen in maar t is een prima film. k
-The first purge Denk dat ze deze beter eerst hadden kunnen laten zien in de reeks, maar goed zit wat spanning in en heel fijn meer te zien van moordpartij dan politiek gedoe. Verder niet echt bijzonder sowieso beter om ze allemaal tegelijk te kijken. t
-Het ongeloofelijke verhaal van de mega grote peer Het is niet een hele goeie film heeft wat gebreken maar voor kleintjes is dit niet erg, het is simpel iets wat komisch of spannend. Zeker niet allerdaags het is een wat andere vorm van de film de reuzenperzik die beter in elkaar zit. T
-Skyscraper imax 3d Het is niet helemaal een nieuw concept maar het is een sterke film. Fijne spanning met goeie acteurs die prima chemie hebben samen. Overzicht shots zijn erg mooi gedaan. k
-Mamma mia 2 – een aanrader en een pareltje. Het origineel was al geweldig maar dit is echt zoveel beter en prachtig! Mooi verhaal, prima liedjes, de cast is uitstekend. Probeer het maar eens droog te houden. k
-Ant-man and the wasp 3d imax Wat een heerlijke film beter dan het 1e deel veel actie maar vooral erg komisch, mooi hoe het zich richt op familie vooral. En bordurende in het vervolg op Infinity war waarbij after credits best intens is. k
-Hotel transsylvanie 3 3d Wat valt er over te vertellen het is net zo geweldig als z’n voorgangers, liefde en familie in monster stijl lekker komisch. k
-Mission impossible 6: fallout 3d imax – een aanrader Is het nodig om andere delen te herkijken, misschien er zijn wat connecties als je het niet meer weet maar heel veel maakt het niet uit. Kort en bondig.. Awesome! Mogelijk de beste van de reeks maar ook van de afgelopen jaren staat ie boven al de andere soortgelijke films. Zou het zelfs de volgende ‘James bond’ film willen noemen aangezien ie merendeel van die films overtreft. De rek was er een beetje uit bij dit soort films begon op elkaar te lijken, maar hier geeft de film een soort ’spark’ af. Prima cast, goeie spanning en actie, geweldig verhaal, twists en veel meer. k
-The darkest minds Zeker een aardige film hoewel veelal weg heeft van de vele andere film reeksen uit tiener novals, toch is de cast prima en het concept zelf ook al zitten er wat kronkels in. Wel super leuke verwijzingen naar Harry potter haha. En gezien het einde verwacht ik ook nog sequels want het is zo open als het maar kan, zeker benieuwd naar het boek waarvan ik verwacht dat de film er anders is uit gekomen. K
-Christopher robinson (winnie de pooh) Al volgt het de bekende pooh formule en zit er genoeg herkenbare dingen in, had ik dit niet helemaal verwacht maar is niet erg. Ach hemel de knuffel dieren zijn zo aandoenlijk, het is mooi gefilmd alwat duister maar dat doet wel terug denken aan een van de tekenfilms. k
-The meg 3d imax Ik heb wel wat megladon films gezien maar die steken toch wat af bij deze ondanks dat ze groter waren. Prima spanning, actie en humor en fijne acteurs. Ondanks blijkbaar wat veranderd is vanwege z’n vrouw en kinderen echt hé? Hoe gruwelijk had het kunnen worden zonder hun, maar t is alsnog uitstekend. k
-De kleine heks Geen idee of t iets te maken heeft met bibi blockberg film of serie? Afijn het is best mooi gemaakt het leert over t leven maar tegelijk zit er best wat humor in, laat het over je heen komen des te leuker. k
_________________ Support Joyce @ WIDM
|