Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in íƒÅ“berhaupts Broeder
BerichtGeplaatst: ma jan 29, 2007 17:13 

Ik ben onderhand hersteld van de hartaanval van 2 weken terug toen ik zag dat m'n topic weg was.
Misschien een nieuwe start?

Ik begin gewoon lekker opnieuw! ^^
Nu komt het er alleen even in woordlinks op te staan, maar snel zal het er hier net zo netjes uitzien als bij
Malou!


      2004


Angels Never Fade Away
Afbeelding
Sirius Black met een symbolische tatooage van Engelen vleugels. Voor het feit dat ie voor altijd zal waken.

Bill en Fleur
Afbeelding
Bill en Fleur is ongetwijfeld mijn favoriete HP ship.

Black Beauty
Afbeelding
E탩n van mijn eerste tekeningen van een jongere Sirius Black. (en gewoon een lame excuus om 'm zo goed als naakt te tekenen)

Merry Christmas
Afbeelding
Mijn kerstkaartje van 2004 met Madam Rosmerta op de voorgrond en James, Sirius en Remus op de achtergrond waarbij Sirius nogal opgewonde raakt van d'r outfit.
Ver geef me voor het feit dat Peter er niet bij staat. Ik ontken zijn deelname in hun leven absoluut niet! Hij paste alleen niet op de tekening. Let's say dat ie op de WC zit. :*D''


More Than A Friend
Afbeelding
Dit was een tekening van Remus Lupin die ik voor Jalf's verjaardag had gemaakt.

Happy Birthday 1
Afbeelding
Dit was een tekening voor Malou's verjaardag.

Chibi Sirius en Severus
Afbeelding
Chibi's (mini versies) van jonge Sirius Black en jonge Severus Snape.

Sirius Black
Afbeelding
Sirius Black. Dit was mijn eerste inkleuring met Photoshop.

Narcissa Blue Dress
Afbeelding
Deze is ook met Photoshop gedaan en heb ik een beetje lopen uitproberen met Illustraties op achtergronden om een wit vel gelijk minder saai te maken.


      2005


1959 - 1996
Afbeelding
Hier horen geen woorden bij, dus die laten we deze keer ook weer lekker weg.

Happy Birthday 2
Afbeelding
Malou's verjaardag's kaartje voor 2005. Het zijn Antonin Dolohov en Sirius Black (onze favo RPG characters) die lijp lopen te doen. Ja, ik weet het, het is een crappy tekening en zo hoort ie ook.

Lake District
Afbeelding
Remus Lupin en Sirius Black in the good old days die een wnadelingetje maken in Noord Engeland in the Lake District.
Leuke fact; deze tekening kreeg op m'n DevArt account 1000 hits... weet nog steeds niet waarom.


R.A.B.
Afbeelding
De hand van de 'mysterische' R.A.B. uit het hoofdstuk "Flight Of The Prince" uit HBP.
Ik heb een ketting aan de locket gedaan omdat je anders helemaal niks ervan zou zien. LOL

Ja, dit was een uiterst dreadful jaar voor m'n tekenen... dit was namelijk alles van 2005.



      2006


Black Brothers
Afbeelding
Na het lezen van HBP ging ik me wat meer interesseren is Regulus Black, Sirius' jongere broertje. Ik wilde graag voor mezelf even de verschillen tussen die 2 op papier zetten en daardoor kwam dit er uit.

Crocodile Bill
Afbeelding
NON-HP.
Dit was een krocodilletje die ik in de figuren van het gordijn zag toen ik met vrienden en m'n moeder in de Ardennen was.


Falling Apart
Afbeelding
Dit is een tekening naar aanleiding van onze MSN RPG. Het meisje is mijn alter ego 'Jessy'. Ze was op dat moment helemaal kapot. De tekst is van "Total Eclips Of The Heart".

Karp. Jellyfish. Shrimp.
Afbeelding
NON-HP.
Dit is een serie zeebeestjes die ik op m'n stage had gemaakt. Gemaakt met Illustrator.
Leuke fact: Op m'n DevArt heb ik ze er los op staan en de Jellyfish is het vaakst ge-favourite.


Macho Doxy
Afbeelding
Ja, ik was voor het eerst met m'n Tablet aan het spelen en dit kwam er toen uit...

MY Crossword!
Afbeelding
Een stripje met een lang verhaal er achter...
Ik zat zo de quotes van en over Sirius te lezen op de HP Lexicon en daar stond dus deze bij van Fudge: "Asked if I'd finished with my newspaper, cool as you please, said he missed doing the crossword."
Dat gaat er over als Sirius nog in Azkaban zit, maar nog zo ongelooflijk nuchter is. Ik ging daar helemala belachelijk en hysterisch (voor de grap) over fangirlen en zette dus in mijn signature hier wat er nu staat: "LEIK 0MG SIRIUS MAK3S CROZZWORDZ!"
En toen dacht ik opeens... h탩, als ie zo fan is van crosswords, moet ie de schade van die 12 jaar wel inhalen door al de crosswords van The Daily Prophet te maken wanneer ie vrij gekomen is... dat ie dus behoorlijk obsessief en hebberig over de corsswords gaat doen... Dat ie er alles voor over zou hebben om de crossword te maken... Het stripje zegt opzich dan genoeg neem ik aan...


Playing With Fire
Afbeelding
PartintheRPGinwhichSiriusdatesthisabsolutebiatch.

Pretty Little Girl
Afbeelding
Antonin Dolohov die (jonge) Sirius Black belachelijk maakt om z'n vrouwelijke trekken. Hij draaid Sirius'hoofd naar een spiegel om te laten zien hoe mooi ie is geworden met een staartje in. Sirius schaamt zich dood...

Smirking Regulus
Afbeelding
Regulus Black met de locket. OBSESSED!

Stealing My Moment
Afbeelding
Hahaha, ode aan de tijd dat Sirius Black en Lily Evans elkaar niet konden uitstaan! Hier een mooi voorbeeld waar Sirius eindelijk z'n momet van glorie kan hebben... maar Lily die van 'm afpakt.

Things Rowling Left Out 1
Afbeelding
Sirius Black die aan Crookshanks verteld waarom ie nou 탩igenlijk weg rent zodra Ron wakker word...

Things Rowling Left Out 2
Afbeelding
Weerwolf zijn is als de vrouweijke ongesteldheid... Zo heeft ook Remus Lupin z'n moodswings...
(dit is in de trein naar Hogwarts in POA)


The Way He Was
Afbeelding
Sirius Black rond de leeftijd van 18/22. Waar hij niet meer thuis woonde, z'n broertje niet meer op school hoefde te zien en James en Lily trouwde en hun zoon kregen... De enige gelukkige tijd uit z'n leven.

Touch Of Heaven
Afbeelding
Remus die de aanwezigheid van bescherm engelen om zich heen voelt op een moment dat ie alleen is en huilt om het verlies van al zn vrienden. De geesten zijn van een Phoenix en van Sirius Black. (Sirius ziet er niet uit. Vergeef me)

Pudding
Afbeelding
NON-HP.
Een stripje over een pudding... tja... Oefenen met Illustrator


SMART Fortwo 'Jessy'
Afbeelding
NON-HP.
Een zelf ontworpen SMART Fortwo. Ik hou van SMARTs...


Constellation
Afbeelding
Sirius Black en ik.

Madam Rosmerta
Afbeelding
AAAAH, I love her!! >.<
Ik vind Madam Rosmerta helemaal geweldig. Vraag me niet waarom, ik weet het zelf ook niet. Ik ben nog steeds erg trots op deze tekening... het heeft me daarom ook een uur of 10 gekost om 'm helemaal te tekenen en in te kleuren.


The People Called Our Parents
Afbeelding
Right. Sirius en Regulus Black's ouders Orion en Walburga Black. Doordat ik vorige zomer OotP weer had gelezen en ook al zo'n duidelijk beeld van ze in m'n hoofd had, moesten ze er uit. Ik was zo boos over wat ze hun zoon/zonen hebben aangedaan, dat het beeld van hen in m'n hoofd me begon te tormenten. De enige manier was ze er uit te gooien door een tekening.


      2007


Pillow Fight
Afbeelding
James Potter en Sirius Black in hun schooldagen. Kussen gevecht!!! Niet slashy bedoelt!!!

Peter's Eyes
Afbeelding
Dit is een tekening die ik had gemaakt naar aanleiding van een ontzettend grappige zin van Ailene in haar sollicitatie voor Peter in een Marauder RPG.
"Peter heeft verschrikkelijke, kleine, waterige kraal oogjes!"


No, YOU die!
Afbeelding
Een tekening van hoe ik het liever had gezien in hoofdstuk Occlumency in OotP.

I Solemnly Swear That I Am Up To No Good
Afbeelding
De Marauders. Deze tekening heb ik gemaakt voor de FanArt Challenge van Augustus; "Groepen".

Vanity is a Sin
Afbeelding
LOL. Deze heb ik gemaakt aan aanleiding van hoe in onze RPG's zo vaak word gezegt dat Sirius zichzelf zo geweldig vind en heel erg goed weet van zichzelf dat ie niet lelijk is... Soms gaat vanity een beetje t탩 ver, though... en dit is het resultaat.

Damn The Holy
Afbeelding
Wat je krijgt als Sirius z'n normale gewoontes voortzet in 'The Beyond'. (ft Regulus)

íƒ"°owyn
Afbeelding
NON-HP.
íƒ"°owyn van The Lord Of The Rings.


Time
Afbeelding
Jonge Sirius die even ontsnapt van de dagelijkse stress van Grimmauld Place.

Aunt Marge & Ripper
Afbeelding
Inzending voor Challenge: Huisdier en baasje.

Golden Boy
Afbeelding
James Potter op z'n best.

Sh*t Happens
Afbeelding
Antonin Dolohov die zich opdringt aan Regulus Black (RPG).

Lilly le Beau
Afbeelding
NON-HP.
Mijn eerst ontwikkelde LARP character.

Picknick Basket
Afbeelding
NON-HP.
Het infamous picknick mandje in Arathi Highlands. (WOW)

Christmascard 2007
Afbeelding
NON-HP.
Een Wolpertinger op m'n rond gestuurde kerstkaart.

Portrait Remus Lupin
Afbeelding
HP.
Een portrait van Remus Lupin, gemaakt voor een vriendin van me.



      2008


Send Me Back!
Afbeelding
NON-HP.
Mijn (gay) Warlock Bloodelf en z'n Voidwalker Phanjuk. (WOW)

Godric's Hollow
Afbeelding
Inzending voor Challenge: Gryffindor.

Portrait James Potter
Afbeelding
Portret van James Potter.

Priori Incantatum
Afbeelding
Inzending voor Challenge: Wands.

Mirror of Erised
Afbeelding
Inzending voor Challenge: Mirror of Erised.


Wees vrij om lekker te kijken en te reageren. Alle soorten commentaar zijn welkom.

_________________
"Asked if I'd finished with my newspaper, cool as you please, said he missed doing the crossword."

"And as Beasts go, I mean, really, I'm quite a stunner." -Lestat


Laatst bijgewerkt door Mrs Jessica Black op di jul 01, 2008 16:14, in totaal 18 keer bewerkt.

 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the Akatsuki base, sleeping in Sasori's bed...
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 1:34 

ik vind jouw Art geweldig, maar de url's van je laatste 2 werken zijn omgedraaid.

_________________
    Hate is a strong word.

    But I really, really, really
    don't like you.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 1:55 

Ik moet zo vaak lachen om je art hoop dat je wat hebt gemaakt de afgelopen tijd.

_________________
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
Nog 1 stem nodig om moonlight secrets te starten!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 14:54 

Je art is echt leuk! Ga je nog verder?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme