Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 28, 2011 22:44 

Beste mensen,

Welkom op het heropende HarryPotterForum.nl!

Op 29 januari 2011 start de tweede ronde voor HPF: na ruim twee jaar gesloten te zijn geweest, maakt HarryPotterForum een doorstart. Met een nieuw forum, een nieuwe opzet en een nieuwe groep mensen hebben we de laatste maanden hard gewerkt. HarryPotterForum is bedoeld als een kleinschalig en gezellig forum, waar naar hartelust over Harry Potter en andere fandoms gesproken kan worden. Er wordt veel ruimte geboden aan initiatief voor leden en de crew zal een aantal klassiekers en een aantal nieuwe ideeí«n op poten zetten.

Ben jij ook (nog steeds) zo'n fan van Harry Potter? Wij hopen dat je hier vindt wat je zoekt en mist op Harry Potter-gebied. Hieronder nog een iets uitgebreidere uitleg van de geschiedenis en de toekomst.

Op 31 december 2008 sloot HarryPotterForum.nl na de zeven afsluitingsmaanden. De beslissing om HPF te sluiten werd destijds genomen omdat verwacht werd dat binnen de kortste tijd Harry Potter niet meer populair zou zijn. Destijds waren veel mensen het hier niet mee eens. Na ruim twee jaar vonden we het tijd voor een nieuwe stap. Na veel overleg is er besloten om HarryPotterForum.nl nieuw leven in te blazen. Bij de sluiting van HPF werd verwacht dat het fandom in omvang af zou nemen omdat alle boeken waren uitgegeven. Hier denken we inmiddels anders over. Wij hopen en verwachten dat het fandom Harry Potter, net zoals bijvoorbeeld Star Wars, tijdloos is en zal blijven. Mede hierom is besloten wederom een HPF te starten.

Het is echter niet onze bedoeling het oude HPF te imiteren of te vervangen. Het nieuwe HPF is in veel opzichten anders: het is kleinschaliger opgezet, er zijn meer mogelijkheden en minder regels. Wij hopen hiermee een gezellig forum te creí«ren, waar ook na de release van de laatste film nog lang over Harry Potter en andere dingen gepraat kan worden. Zo is er uitgebreid de mogelijkheid om andere fandoms te bespreken. Het nieuwe HPF is gebouwd op de fundering van het oude HPF. Toch beginnen we met een nagenoeg leeg forum. HPF moet opnieuw opgebouwd worden, en daar hebben we de hulp van de leden bij nodig. Neem een kijkje en bekijk of het je bevalt. Voel je vrij om een bijdrage te leveren aan het forum. Dat is namelijk de enige manier waarop HPF daadwerkelijk nieuw leven ingeblazen kan worden.

Wanneer je op het oude HPF ooit hebt gepost, is je account bewaard gebleven. Je kan inloggen met je oude gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer je nooit gepost hebt maar dat nu wel wil doen, zul je je opnieuw moeten aanmelden. We hopen zo snel mogelijk jullie te kunnen verwelkomen op het nieuwe HarryPotterForum!

Overigens hoef je niet bang te wezen dat het oude HPF, zoals het was met de sluiting op 31 december 2008, verdwenen is: het is nog steeds te vinden via deze link:http://www.harrypotterforum.nl/hpf1


Met vriendelijke groet,

De crew


 Profiel  

Advizeur

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:06 

Welkom terug allemaal! :D


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:06 

Welcome back! Ik heb jullie gemist! <3

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:07 

Dankjulliewel! :D

Dit is zo hip! Even de serieuze kant: complimenten voor die header met het prachtige symbolische symbool (saw what I did there?). Ik vind het echt hip zo.

En voor de rest.. Blij om 'terug' te zijn :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:09 

Inderdaad een prachtige header! En het is gewoon zo leuk om weer het hele forum opnieuw te verkennen. Ik had me vergist, ik dacht dat het pas zaterdag op zondagnacht weer zou opengaan. Ik was dus aangenaam verrast door de mail!

Welkom terug iedereen!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:09 

Yaaaaaaaaaaay, ik ben zo bliiiiiiij! :'D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:10 

Aaahh srsly, wat heb ik dit gemist. :shock: Ik ben gewoon hyper ervan!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:12 

Ziet er weer mooi uit! Ik wil wel van mijn punt af, dus ik denk dat ik mijn FFF naam meeneem.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:15 

Wat een vertrouwd gevoel... Heerlijk om hier weer terug te zijn. En ook mijn oude naam heb ik weer *woei*

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 0:17 

Ziet er erg mooi uit! Mijn complimenten. :) Ik kan hier wel aan wennen... Vertrouwde kleuren. ^^


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 2:40 

Nice one!

I :love: Relnicht!

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 8:00 

Het ziet er fantastisch uit! :D ik heb het erg gemist.

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Biddinghuizen
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 8:34 

Jeeej, hij is weer open, zal proberen wat actiever te worden ipv alleen maar
mee lezen!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 11:28 

Welkom terug! Wat gaaf, ik ben helemaal vrolijk dat het HPF weer open is! Ik ben blij dat jullie deze stap hebben gezet, ik miste het forum ontzettend!

Op een nieuwe start!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 12:37 

Oh my, how I've missed this. Dit is echt het enige forum waar ik ooit echt actief op ben geweest. Zo veel mooie herinneringen.

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Ministerie van Toverkunst
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme