Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 22:08 

Het Harry Potter pretpark in Orlando.

Voor degenen die het niet weten, in een deel van de Universal Studio's Orlando staat Harry Potter centraal. Er zijn drie attracties en Zweinstein is helemaal nagebouwd. Ook kan je door Hogsmeade lopen, butterbeer drinken in The Three Broomsticks of een brief versturen in The Owlery.

Ben jij er geweest, heb je plannen om erheen te gaan of wil je over WWoHP praten, dan ben je in dit topic aan het juiste adres xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:02 

Ooit in mijn leven ga ik daar naartoe! :) Dat is gewoon een levensdoel!

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:12 

Ik ga jullie jaloers maken, want ik ga er in juli gewoon heen! Ik ga namelijk naar een HP Con in Orlando, en dat is bij het WWoHP! Dus tja, als ik niet naar het pretpark ga, is het gewoon dom xD

Ik kijk er het meeste naar uit om in The Three Broomsticks of The Hogs Head te zitten en Butterbeer te drinken!! En natuurlijk ook om Hogwarts in te gaan.. Gah, Ik ga echt zo janken als ik Hogsmeade in kom lopen xD xD xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:27 

@Patricia Je hebt me inderdaad jaloers gemaakt. Wat leuk dat je er heen gaat! Laat me wel weten hoe je het hebt gehad hoor, haha. Nou veel plezier alvast. n_n

Dat is wel echt super, super gaaf.
Nou wie weet, ooit nog eens. Ik ben nog jong...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:31 

Als ik ooit nog eens naar de USA ga, dan staat dit bovenaan mijn to-visitlijst. Maar dan ook echt BOVENAAN. Nog boven Los Angeles en New York en Chicago en de Rocky Mountains.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:50 

Patricia schreef:
Ik ga jullie jaloers maken, want ik ga er in juli gewoon heen! Ik ga namelijk naar een HP Con in Orlando, en dat is bij het WWoHP! Dus tja, als ik niet naar het pretpark ga, is het gewoon dom xD

Ik kijk er het meeste naar uit om in The Three Broomsticks of The Hogs Head te zitten en Butterbeer te drinken!! En natuurlijk ook om Hogwarts in te gaan.. Gah, Ik ga echt zo janken als ik Hogsmeade in kom lopen xD xD xD


En ik ga mee! SQuee, En ja, De Con gaat awesome zijn, maar van de WWoHP zijn The three Broomsticks en Hogwarts toch echt wel het geweldigste.

Al wil ik absoluut alles zien, en veel te veel uitgeven aan merch natuurlijk.

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:53 

@Lin uiteraard!! Gah, ik zit al drie maanden te hyperen, en we moeten nog zolang wachten!

En idd, ik ga ook (te) veel merch kopen. Het is daar natuurlijk hardstikke duur, dus hoe ik het ga doen, weet ik nog niet, maar ik neem veel geld mee. Volgens mij is er ook een site waar je merch kan kopen van het WWoHP. Even zoeken.. Aah, gevonden!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 22:21 

Hoewel het me heel leuk lijkt om zo'n park te bezoeken, zou ik het er niet voor over hebben om zo'n eind te moeten reizen. Misschien als het in Engeland nog eens opent en ik toevallig in de buurt ben...
Ik denk dat je je ergens meer in Zweinstein wanneer je je in de wereld begeeft waar het is opgenomen. De kastelen en andere gebouwen die, al is het maar een deel, zijn gebruikt.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:07 

Nu heb ik het geluk dat mijn ouders ook helemaal gek zijn van Amerika en daar dus zeker nog een keer heen willen op vakantie en dan ben ik er uiteraard bij! : D

WWoHP staat zeker bovenaan de lijst samen met Disney World en New York en Las Vegas. Dat gaat tegen die tijd een heel duur grapje worden, dus het wordt nog een aantal jaartjes sparen voor het zover is. Of hopen dat we de Staatsloterij winnen, haha.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 13:09 

Toen ik er voor het eerst over hoorde dacht ik dat het niks zou worden, maar het klinkt toch wel echt heel leuk om naartoe te gaan. Zelf ben ik aan het sparen voor een reis naar Amerika ergens volgend jaar in de zomer. Ben dan van plan om minstens een maand te blijven en dan dus ook naar meerdere plaatsen te gaan. WWoHP staat ook zeker op dat lijstje!

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 13:57 

Ik weet niet of het klopt, maar is het Harry Potter onderdeel van het pretpark niet heel erg klein? Ik hoor dat je er alleen maar doorheen kan lopen en in een kinderachtbaan kan gaan. Heeft iemand misschien duidelijke foto's van de attracties?

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:07 

@BeeGee: Klopt, het is maar een klein gedeelte van het park. Er zijn volgens mij twee achtbanen, een ride door Hogwarts en wat interactieve winkeltjes.

Het is vooral de ride door Hogwarts die ik heel graag zou willen doen. Ik heb er op het internet het een en ander over gelezen en het lijkt me echt zooo gaaf. De wachtrij is interactief en tijdens de ride zelf schijnt alles heel erg dichtbij je te gebeuren.

Ik heb op internet een plattegrond gevonden van het park (geheel in stijl) en het is inderdaad wel heel erg klein. Valt me toch een beetje tegen.
Afbeelding

Nu weet ik wel dat het ook om de sfeer etc. gaat, maar dit vind ik dan wel heel erg jammer. Ik heb wel laatst gelezen dat ze nu al zitten te denken aan eventuele uitbereiding, omdat het deel van het park zo'n groot succes is gebleken. Enige minpunt is dat een ander themagebied van Universal Studios daarvoor gesloopt zou moeten worden. To be continued...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:15 

Zou leuk zijn als ze het weten uit te breiden. Aan de andere kant hoor ik ook geruchten dat ze een vergelijkbare set attracties ergens in Engeland willen neerzetten. Persoonlijk zou dat natuurlijk meer mijn voorkeur hebben.

Jammer dat het in Florida zo klein is. Het zal er dan ook wel tering druk zijn 24/7 XD

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:23 

Het is ook zo dat je Hogwarts ziet terwijl je in de wachtrij staat. Dan schuivel je langzaam door de dungeons, door de kassen, een paar gangen, portrettenhal, verweer tegen de zwarten kunsten lokaal, de Gryffindor leerlingenkamer en dan is de attractie een Zwerkbalwedstrijd, en enkele andere dingen.

En het is er altijd wel bedrijvig ja, maar het zal wel rustiger worden naarmate het er langer is.

De achtbanen, waarvan de Dragon challenge(een dubbele achtbaan) een gerevampte oude achtbaan is, die de leukste achtbaan van het park zou zijn.

Maar ik zou ook geweldig blij zijn met een uitbreiding, niet dat dat gebeurt voor deze zomer. En deze zomer ben ik er, ik denk niet dat ik er daarna nog kom, of misschien over heel lange tijd.

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:47 

Damn :o Lijkt me echt zo gaaf om te gaan :D Ik zou ook graag heen willen, maar wanneer... En met wie :o Ik wil dus echt niet in mijn eentje gaan, want mijn Engels is echt heel erg slecht en ik wil niet in m'n eentje op vakantie xD Naja, zijn er ergens foto's?

Als ik ooit weer naar Amerika ga, staat dit wel op de lijst. Lijkt me echt zo vet gaaf. Vraag me af of het ook echt zo lijkt als in de films.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme