Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 17:59 

Helena Bonham Carter
Afbeelding
IMDb profiel


Helena Bonham Carter werd in 1966 geboren in de Londense wijk Golders Green, als telg van een beroemde en vooraanstaande familie van politici en acteurs. Haar overgrootvader was Herbert Henry Asquith, die van 1908 tot 1916 premier van het Verenigd Koninkrijk was. Haar oudoom was filmregisseur Anthony Asquith en haar oudtante Barones Liliane de Rothschild van de beroemde bankiersfamilie Rothschild. Haar vader was een bankier en haar moeder een Spaanse psychotherapeute.

Voor ons is ze natuurlijk vooral bekend als Bellatrix van Detta/Lestrange in Harry potter. Een dooddoener in hart en nieren.

Maar Helena heeft nog veel meer films gemaakt. Hebben jullie deze films gezien? Wat vonden jullie daarvan? En wat vinden jullie van Helena als Bellatrix? Alles over deze actrice kun je kwijt in dit topic.


[Bron tekst: Wikipedia]
[Bron foto: Google]

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 12:05 

Helena Bonham Carter is een geweldige actrice!

Ik heb heel veel films van haar gezien zoals Sweeney Todd (mijn favoriete film, en hierin zingt ze ook!) Charlie and the Chocolate Factory, Alice in Wonderland, Planet of the Apes, Big Fish, Fight Club, Harry Potter 5,6 en 7.1 en nog veel meer! Ik kijk heel erg uit naar HP 7.2 7 naar the King's Speech!
Ik vind dat ze haar rollen altijd heel leuk neerzet en ik kan bij elke vertolking om haar lachen. Buiten haar films om vind ik het geweldig dat ze gewoon aandoet wat ze wil en dat het haar helemaal niet interesseert hoe anderen daarover denken! :)

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 14:39 

@Miss Zwarts: Dat vind ik inderdaad ook zo cool aan haar. Zo kleed zich gewoon zoals zij wilt en het maakt der niet uit wat anderen ervan vinden. Sowieso vind ik haar gewoon echt heel tof.

Ik vind Helena echt een super goede actrice en ik kijk graag naar haar. Ik heb nog niet heel veel films van haar gezien. Maar wel een aantal. Fight Club vond ik ook een hele goede film van haar. En Big Fish was ook echt erg leuk. En dan nog een paar. Toch blijf ik Bellatrix haar leukste personage vinden, omdat Bellatrix gewoon gestoord is <3 En daar hou ik van. Zij is denk ik zeker weten mijn favoriete vrouwelijke personge en Helena is mijn favo vrouwelijke actrice.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:15 

Haar vind ik met kop en schouders boven de rest van de actrices uit toch wel de fijnste om naar te kijken. Met name door haar rollen als Bellatrix, de moeder van Charlie en Mrs. Lovett heeft ze toch een beste genre neergezet.
En onlangs kwam ook ik erachter dat ze in The King's Speech voor koningin Elizabeth speelt. Een aangename verrassing die me toch aan het denken heeft gezet om die film alsnog te bekijken.
Ze heeft iets betoverends over zich dat op dezelfde manier ook gewoon is gebleven. Overdreven, maar toch zo gewoon...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 16:55 

Ik vond haar ook heel goed in Henry VIII als Anne Boleyn maar ja ik zwijmel ook helemaal wel bij alles wat met Anne Boleyn te maken heeft ;)

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 22:13 

Ik ben echt DIEHARD fan van Helena omdat ik haar Ă©cht geweldig vind. Ze kan echt op een hele manische en absurdische manier een rol spelen. Ik denk dat je hier echt een krankzinnig brein voor moet hebben, je moet de waanzin voelen. Echt hoe ze die idioot vergaande loyaliteit kan uitstralen in alleen haar blik is waanzinnig. Daarbij vind ik haar Ă©cht de allermooiste vrouw ter aarde en raak ik in een soort van trance door haar stem. [/obsessiemodus uit]

_________________
we see what we expect to see, not necessarily what's really there


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Amsterdam
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 10:38 

Ik heb best bewondering voor haar, dr attitude en hoe ze zich kleed. En verder is ze het ideale koppel met Tim Burton :p

Binnenkort maar even The King's Speech bekijken.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:17 

Guys, I'm a fan. Zij heeft zoiets heeerlijk duisters over haar, maar kan daarnaast ook lief spelen, zoals in Sweeney Todd, daarin speelt ze een combinatie van beiden. Geniaal! In Charlie and the chocolatefactory is ze weer het toppunt van liefheid. Ze kan gewoon alles. Ze is verder ook nog eens bloedmooi en heeft een coole man! :) :love:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 10:44 

Ik vind haar een hele mooie vrouw en een hele goede actrice. Als ik films aan het zoeken ben en ik zie haar naam staan dan wil ik hem toch wel even kijken, omdat ik weet hoe goed ze is op het scherm. De rol van Bellatrix is niet een makkelijke rol. Haar karakter is gewoon gek X'D maar ze weet het precies op de goede manier te spelen, heel overtuigend.

Verder komt ze heel sympatiek over, in interviews en op de rode loper. Ze draagt wat ze wil en het maakt haar niks uit wat andere daarover zeggen.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 11:50 

Helena Bonham Carter!!! Absoluut mijn favoriete actrice. In elke film voegt ze zoiets goeds toe. Als Bellatrix vind ik haar ook geweldig, beter dan ik had kunnen denken toen ik in het boek over haar las. Ik denk dat ik dat haar beste rol vind. Al zouden jullie haar in Magnificent Seven ook moeten zien.
Wat hou ik van die vrouw! :love:
Spoiler:
BĂ©Ă©tje verliefd (a)


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 20:21 

Ik zag op IMDB dat ze vandaag jarig is :D

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 6:13 

Ze is een geweldige actrice met zoveel talent in haar, ze is mooi en ze gaat haar eigen weg doet wat ze wil! En volgens mij heb ik wel zowat bijna al haar films gezien.
Ze is zo lekker duivels in sommige films daar is ze geknipt voor, maar ze kan ook zo lief en teder zijn in andere. Volgens mij is ze geschikt voor elk genre?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 19:23 

Dit las ik daarnet op nu.nl. :')

Citaat:
Koninklijke onderscheiding voor Helena Bonham Carter

AMSTERDAM - Helena Bonham Carter ontvangt een koninklijke onderscheiding voor haar acteerprestaties.

De Britse actrice staat op de jaarlijkse New Year Honours-lijst, die het Britse koningshuis zaterdag openbaar heeft gemaakt. Ze krijgt de titel commandeur in de orde van het Britse rijk.

Naast Bonham Carter krijgen onder anderen mediatycoon Peter Bazalgette en verschillende organisatoren van de komende Olympische Spelen in Londen eretitels toegekend.

Ze ontvangen de bijbehorende prijs volgend jaar tijdens een ceremonie uit handen van een lid van het koningshuis.

De 45-jarige Bonham Carter was te zien in films als Planet of the Apes, Charlie and the Chocolate Factory en The King's Speech. Voor haar rol in de laatstgenoemde film ontving ze een Oscarnominatie.


bron: www.nu.nl

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 19:43 

Nou dat heeft ze echt verdiend, geweldige acteer presentaties, en geweldig films.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 14:32 

Ik vind haar iets weg hebben van Johnny Depp

_________________
Who's there!!!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme