Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 22:39 

Ben jij een echte Weasley, of voel je je meer aangetrokken tot de Malfoy of Black familie? Ben jij net zo dromerig als Luna, of hou je net zo van leren als Hermione. Heb je veel moed, net als Harry, of ben jij ongelovelijk trouw aan je vrienden en lijk je meer op Cedric.
Vertel het ons hier!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:13 

Ik ben enig in mijn soort @@

Ik denk echt niet dat ik veel lijk op iemand uit Harry Potter. Er komen wel eens eigenschappen overeen, maar that's it. Ik ben redelijk onhandig net zoals Tonks. Ik ben heel loyaal, wat misschien als Bellatrix kan gezien worden? Maar om nou te zeggen dat ik op Bellatrix lijk xD
Ik ben niet echt moedig. Eigenlijk meer een angsthaas. Dus Harry zal het niet worden. Maar als het echt nodig is, zal ik het wel proberen. En ik ben dus heel erg gek op mijn vrienden en dat zou misschien wel Neville kunnen zijn.
En ik heb wel ambities. wat eigenlijk bij meerdere personages past. En ik ben niet per definitie arrogant, maar ik kan me zo wel gedragen en eigenlijk vind ik arrogantie ook niet een slechte eigenschap, dus maybe the malfoys?

Ja, ik weet het niet xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 16:30 

Ik ben een beetje een tussengevalletje. :P Ik kan me in heel veel personages wel vinden, maar er zijn ook dingen aan die karakters waar ik totaal niets mee heb.

Misschien Andromeda? Zij is een tussengevalletje.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 17:05 

Ik heb mij altijd wel geí¯ndentificeerd met Neville, onzeker, teruggetrokken, bang om op te vallen, bang om het fout te doen en alleen duidelijk aanwezig als hij iets zeker wist, er erg enthousiast over was of totaal van overtuigd.

Door de boeken heen zie je Neville wel een heel duidelijke ontwikkeling door maken, en waar ik ook zeker wel heel erg verbeterd ben, ben ik ook niet de leidersfiguur, zelfverzekerd en oh zo geweldig als hij is in boek 7.

Dan heb ik ook wel wat van Luna, die haar eigenzinnige gang gaat zonder zich wat aan te trekken van de pesterijen die haar klasgenootjes op haar loslaten. Met haar oh zo wijze uitspraken op momenten dat je ze niet verwacht.

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: crappy student room with a book closet~!
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:15 

Ik vind het verschrikkelijk om toe te geven, maar ik was gewoon te gelijkend met Hermione. Slimste van de klas (tot ik op het gymnasium kwam dan, xD), redelijke betweter zonder het zo te bedoelen, zelfs de huilbui in de wc heb ik gehad en OMG mijn haar~! De boekversie dan he. Oh en Neville ook wel qua gedrag, beetje een buitenbeentje. Als ze me weer eens moesten hebben omdat ik de enige nederlander was, hahaah

Maar toen kwam ik op de grote school en kreeg ik een transformatie, gelukkig, alleen heb ik nu zo'n gespleten persoonlijkheid dat ik me niet meer kan identificeren met een karakter, xD Zo lang mijn haar maar in controle is~!

_________________
in creative progress


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:20 

Hmm ... ik kan daar niet echt een zinnig antwoord op geven. Ik heb van alle karakters wel iets. Ik ben koppig en dat is Harry ook. Zeg vaak wat ik denk, net zoals Ron. Ben best wel een beetje een betweter zoals Hermione maar heb ook en "duistere" en "arrogante" kant zoals Draco.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:28 

Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten. Ik ben rechtvaardig, en als er iets onrechtvaardig gebeurd ook extreem impulsief. Ik geef en doe veel voor mijn vrienden, maar kan ook egoí¯stisch zijn. Het ligt aan mijn stemming of ik teruggetrokken of juist erg luid ben. Kennis heb ik zeker, maar ik pas het niet altijd toe. Eh. Ik weet het echt niet. Een combinatie van, waarschijnlijk.

@Helen: Dat heb ik overigens ook, het 'arrogante'. Ik kijk soms wel neer op andere mensen omdat ik ze gewoonweg dom vindt of iets dergelijks. Over het algemeen ben ik echter niet zo arrogant. Dit ligt wederom weer aan hoe ik me voel. ^^'

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:29 

De meeste mensen vonden mij vroeger het meest op Marcel lijken, vooral de naam en de slanke lichaam hadden we gemeen. Verder ben ik wel wat anders als Marcel.

Als ik nu zelf zou moeten vergelijken zou ik voor een personage kiezen dat gewoon zijn gang gaat en absoluut geen avonturen beleeft, een soort Susan Bones of dergelijke, eentje waarvan je niet veel hoort in combinatie met sensatie nieuws.

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:11 

Ik denk dat ik in een bepaald opzicht het meeste op Lupos lijk. Al is het maar omdat we eenzelfde karakter hebben en hetzelfde op dingen reageren.
Ik hou wel van zijn manier van lesgeven. Naar mijn idee leer je nog altijd het meest wanneer je bepaalde gegevens aan gebeurtenissen kunt koppelen. En in zekere zin waren zijn lessen wel zo ingedeeld in het derde boek.
Wat dat betreft had ik wel wat meer over zijn jeugd willen weten.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 17:02 

toen ik de boeken las herkende ik mezelf eigenlijk direct in James Potter.

hij heeft charisma (mensen zeggen dat ik dat ook heb), doet nonchalant, heeft wel een zekere mate van arrogantie, is goed in veel wat hij doet en komt impulsief over.

bij hem heb ik altijd een beetje een speels, kwajongens-achtig gedrag in mijn gedachten, dit heb ik ook altijd wel gehad.

oh en mijn donkere haren blijven ook nooit vanzelf plat zitten, het steekt altijd alle kanten uit. :')

_________________
we see what we expect to see, not necessarily what's really there


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 17:46 

Qua karakter lijk ik het meest op Sirius Black.

*ik ben best wel koppig en trots
*ik ben snel op mn tenen getrapt
*ik ben behoorlijk vijandig/unforgiving naar mensen die mijn vrienden iets aan doen
*ik ben kinderachtig (a)
*ik ben wraakzuchtig en vind dat mensen moeten krijgen wat ze toekomt
*ik heb snel last van zelfmedelijden xD
*en de moodswings zijn ook aanwezig

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 17:56 

Ik herken echt zo veel dingen van mezelf in Hermelien. Dat betweterige trekje en haar voorliefde voor boeken heb ik ook. De quote uit de Philosophers Stone kan ik ook hee erg op mezelf betrekken;
'I'm not as good as you,' said Harry, very embarrassed, as she let go of him.
'Me!' said Hermione. 'Books! And cleverness!
Ik kan heel goed dingen leren uit boeken maar ik heb een redelijke hekel aan praktische leervakken. Ik ben ook een beetje stuntelig, daarin lijk ik dan weer op Tops (vooral zoals ze is in OotP). Ik probeer mensen te helpen, maar dan gooi ik weer iets om of stoot ik ergens tegenaan. Ik kan volgens mij ook redelijk irritant (druk/luidruchtig) en nieuwsgierig zijn / me bemoeien met zaken, en ook dat is volgens mij iets waarin ik op Tops lijk.

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:08 

Ik denk dat ik lijk op het hardere zusje van Hermione. Ik ben nog nét iets feministischer. Ik spring ook graag op de barricade voor gerechtigheid en gelijkheid. En ik denk dat smmige mensen mij net zo irritant vinden als Hermione.

Dat ik van boekem hou, echte boeken, dat lijkt me ook een duidelijke overeenkomst.

_________________
To hear with eyes belongs to love's fine wit
Five and Dae, come visit.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:00 

Ik was vroeger altijd als Hermione (incluus pluishaar), en gebruikte mijn kennis voornamelijk als dekmantel voor mijn onzekerheid.

Nu ik vrede heb met wie ik ben, denk ik dat ik meer lijk op Luna. Intelligente, leergierige mensen hoeven niet "normaal" te zijn -- maar dan begeven we ons natuurlijk op het terrein van de discussie over je standaard van "normaal"... ;)

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Slaapzaal van Griffoendor.
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:44 

Ik kan mezelf wel vinden in Harry, Hermelien en Cedric.. :) <3 Love them :D


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme