Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 18, 2011 14:58 

Erger je je op dit moment ontzettend aan iemand? Is er iets gebeurd waar je je heel erg aan irriteert? Hier kun je dat allemaal kwijt. Ook mag je natuurlijk reageren op de ergernissen van anderen.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:21 

Het aantal bedrijven dat naar mijn idee nodig eens wat mag leren...

CBR -> doet 4 maanden over afhandelen rijbewijzen
RDW -> nutteloos bestaan
OV -> Overal Vervelend
Artsen -> hoeveel fouten die wel niet maken (zonder toe te geven)
Stadskantoor -> leuker kunnen we het niet maken, gemakkelijker ook niet. Vooral niet te lang werken
Syntus -> als je het hebt over asociale buschauffeurs
TNT -> voor het meer dan eens zoekmaken van belangrijke poststukken
WNF -> hebben asociale mensen in dienst

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 15:50 

Op dit moment erger ik me aan onze stofzuiger! (Ja, ik klink als een huisvrouw, maar iedere dag erger ik me weer aan dat ding. xD)
Er zit ja, zo'n voet aan de onderkant, en daar zat eerst een of andere irritante borstel in die steeds vast bleef hangen. Nu heeft paps die borstel er al met veel moeite uitgesloopt, maar nu zuigt het ding dus veel te hard. En ja mensen, een stofzuiger kan ook TE goed zuigen, hij blijft de hele tijd aan het vinyl hangen, en dat is errug niet fijn. x_x

En ik erger me aan onze honden. We hebben dus een meisjes-hond die loops is, en helaas ook twee mannetjes honden... Die de HELE NACHT gaan zitten blaffen en piepen, waardoor ik al zo'n beetje een week amper heb kunnen slapen. D<

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 16:50 

mijn grootste ergenis op Rotterdam Centraal als het druk is... Mensen die voor je lopen... en dan opeens gaan stil staan.. heel erg hindelijk. Ksweer soms is het gewoon een soort hindernis XD

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 17:46 

Op dit moment ben ik geí¯rriteerd door de verwarming. Hij staat namelijk niet aan en het schermpje is blank en hij reageert nergens op. Ik ben alleen thuis dus er is niemand die er wat aan kan doen *zucht*
Dus nou ja, ik heb me maar heel warm aangekleed.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 9:52 

Op het moment erger ik me heel erg aan mensen die te vaak deprimerende dingen plaatsen op twitter en denken dat ze "diep" zijn. Dit terwijl voor mij alleen maar duidelijk wordt hoe niet volwassen en onzelfstandig ze zijn.

Par example:
"kheb niemand nodig,kwil niemand om me heen"
"Waaarom moest jij er nou weer in voor komen:s waaarom moet jij altijd iets moois verpesten!"

Blahblahblah. Het punt is dat dit niet verschillende, maar altijd dezelfde mensen zijn die dit soort dingen wel 4x per week twitteren. Hou op met zeuren en doe er wat aan! We voelen ons allemaal wel eens minder prettig, dat kan, maar probeer in ieder geval om er iets van te maken. Dit overdreven emotioneel zijn op een openbare social networking site om (in mijn ogen dan) zieltjes voor je winnen is NIET de manier om met je problemen om te gaan.

Ook erger ik me aan stelletjes die elkaar om de haverklap per @mention vertellen hoe verliefd ze zijn en hoe veel ze van elkaar houden. Vooral als ik beide volg en het allemaal mee moet lezen. Serieus, stuur een mailtje, bel gewoon of sms elkaar. En af en toe vind ik niet erg, maar om nu om de haverklap weer zo'n verschrikkelijk zoet berichtje te plaatsen is echt zeer irritant.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik irriteer me best vaak aan mensen op twitter. Nu voel ik me echt zo'n bittere zeurder, maar ik kan er niets aan doen.

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Mirror of Erised
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 13:41 

Ik heb zoveel ergernissen in het leven.
Maar op #1 staat toch:

De Jeugd van Tegenwoordig
Ja, het is dat ik er zelf bijhoor, en ik eigenlijk zeik over mijn hele generatie, maar laat ik specifiek worden:

Ik erger me ziek aan het gedrag van de 12-14jarige onder ons. (Niet allemaal hoor)
Hoe de meisjes zich kleden,...Meer naakt dan kleding,
Op welke manier ze uitgaan. (Zuipen tot je er bij neervalt)
En hoe de meisjes genieten van de aandacht van oudere jongens.
Jongens zijn nog erger...die geven die aandacht.

Terwijl ze in mijn ogen nog maar moeten beginnen aan het leven, denken zij al de baas te zijn over hun bestaan, en roken op hun 13de al tot ze longkanker ontwikkelen.

Naja, Dat was meer kort samengevat,
Bedankt voor dit topic, Eventje mn hartje luchten.

_________________
Myths are public Dreams
Dreams are public Myths


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:16 

Ik erger me aan mezelf, omdat ik vannacht zo nodig mijn vriendin moest bellen en ik in slaap gevallen ben. Zij overigens ook, maar door mijn Prepaid heb ik nu dus geen beltegoed meer en ik kan eigenlijk echt geen geld meer missen.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Daar waar het ooit begon
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:19 

Op dit moment ben ik me vooral aan het ergeren aan mijzelf... ik zou vandaag netjes mijn huisje schoonmaken, boodschappen doen en de laatste dingen voor mijn studie doen... en het schiet allemaal nog niet erg op... blegh.

_________________
Droom je leven niet, maar leef je dromen


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:37 

Vandaag heb ik me al aan alles en iedereen in mijn omgeving geí«rgerd. Auto's die plots voor me invliegen, mensen die erg veel lawaai maken als ik hoofdpijn heb, ouders die constant alles vergeten als je iets zegt.. En het is nog niet gedaan denk ik. xD

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:10 

Nederlandse schoolexamens. Laagland. Harry Mulisch. De Vijftigers en Zestigers. Gerard Reve.

Bah.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 19:10 

ik erger me op dit moment aan de docent waar ik op dit moment les van krijg, er klopt niks van haar planning. Volgende week moeten we iets inleveren gaat ze het er vandaag pas uitgebreid over hebben.
En dat terwijl de opdracht 5 weken duurt.....
logica????

@michelle poeh wat kort en krachtig...

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:00 

Nu erger ik mij verschrikkelijk aan mensen die zich niet naar hun leeftijd gedragen. Laatste twee uren Zedenleer, een meisje haar GSM was plotseling weg en raakte helemaal in paniek (inplaats van even gewoon kalm te blijven, nee moest ze de hele klas bij elkaar staan schreeuwen =_=") en vond de vriend naast haar het zo grappig om steeds voor te doen alsof hij ontschuldig was en van niets wist.
En zo ging zeker nog een kwartier door, meisje staat nog steeds alles bij elkaar te schreeuwen alsof er moord en brand is, gast weet nog steeds van niets, iedereen zit er bij als: 'O___o" of '=_=" wow hoe oud zijn jullie?' en dan zegt die ene gast plots: 'Ik had hem gepikt en hem toen gegeven aan J.! 8D'
Echt... *facepalm* En dat zijn dan mensen rond 17 - 19 jaar en dan nog zulke kinderachtige spelletjes spelen die helemaal niet grappig zijn. Als je je daar dan nog mee bezig houd op die leeftijd, ga dan terug naar de kleuterschool ofzo, geez. :/

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zuid-Holland
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 20:18 

Op dit moment erger ik me aan een ruzie op mijn twittertimeline. En als ik er dan wat van zeg als: "vecht zulke dingen via de Direct Messages, of via msn uit" krijg ik te horen dat ik ze maar moet unfollowen. Op die manier houden ze veel volgers over. [/not]

Ohja, en ik erger me aan de tentamentijden als voltijdstudent. Woensdag heb ik er een van 20:00 - 22:00, en donderdag een van 20:30 - 22:00. Overdag zijn alle tweedejaarsklassen gewoon vrij. xP


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 21:31 

Ik was zo gefrustreerd net.
Ik moest stage lopen en had een super lange dag gehad. Ik was moe door gebrek aan slaap vanacht en was gewoon helemaal klaar met de dag!
Ik vragen of ik eerder weg mag om mijn bus te halen omdat ik anders 30 minuten moet wachten. Dit mag. op mijn overstap halte rijd de bus me zo voorbij ook al had ik mijn hand op gestoken. Die bus rijders moeten eens uit hun dopppen kijken. Het openbaarvervoer in amsterdam is echt vreselijk!
zo dat lucht op hehehe

_________________
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
Nog 1 stem nodig om moonlight secrets te starten!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme