Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 22:06 

En jahoor, daar is ie dan. Het topic over dé Harry Potter musicals, AVPM en AVPS door StarKidProductions.

Ken je het niet? Shame on you.. Hier is het eerste deel:



Ken je het wel.. dan kan je er hier over discuseren!

Wisten jullie trouwens dat er plannen zijn voor een deel 3? Het script is al geschreven, maar omdat Darren Criss (Harry Potter) nu een vaste rol heeft in Glee, is het niet bekend of het mogelijk is om de musical ook echt te gaan produceren.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 17:42 

Hahaha ik had een topic hierover gemaakt en daarna zag ik pas dat er al een topic voor was :') Stom.

Anyway - YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY ik ben zo ongelooflijk fan van deze fantastische producties dat ik het gewoon niet kan geloven (: De Starkids zijn echt mijn helden, en ik denk dat ik verliefd ben op Joey Richter. Mijn favo personages zijn Voldemort, Umbridge (Joe Walker is gewoon een held), Ron en Lupin, hoewel ik Harry ook helemaal geweldig vind. En stiekem is Hermione ook gewoon een BAMF.

Ik ken de soundtracks inmiddels volledig uit mijn hoofd (deze versie van Going Back To Hogwarts is gewoon geweldig) en ik hoop zo zo zo erg dat ze een Threequel kunnen maken. Ik vind het echt heel erg jammer dat ik pas fan ben geworden nadat de Sequel al uit was gekomen, zo heb ik toch een beetje de buzz en het enthousiasme van de fans gemist destijds.

Wat ik trouwens erg leuk vond om te horen: toen Darren op de set van Glee met Chris Colfer (Kurt) ging werken, kende Chris Darren al van AVPM en AVPS - die had hij dus gezien, en hij vond ze helemaal fantastisch! Dat vond ik echt heel erg grappig (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 19:12 

Uhu, dat vond ik ook best awesome.. En het is ook awesome dat Darren echt beroemd is geworden.. Toen ik de livestream zag van de NY premiere van DH, en ik zag Darren, moest ik echt zo hard lachen.. Epic moment.

Ennnnnnn... Ik ga jullie (alweer) jaloers maken, want ik ga de acteurs ontmoeten.. well.. sort of xD. Ze komen namelijk naar LeakyCon, waar ik ook naartoe ga xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 20:26 

Patricia schreef:
Ennnnnnn... Ik ga jullie (alweer) jaloers maken, want ik ga de acteurs ontmoeten.. well.. sort of xD. Ze komen namelijk naar LeakyCon, waar ik ook naartoe ga xD



Weet je dat ik best wel even twijfelde of ik dat ticket wel moest kopen? En het uitendelijk wel heb gedaan omdat iedereen die ik kende het ook deed?

Want ik vind e musicals zelf geweldig, maar ik ben niet zo'n acteur fan. Het product is awesome, maar dat betekend niet dat je als kippen zonder kop bij de acteurs, die ook gewoon mensen zijn, kan/moet/mag gaan staan hyperen.

Ik heb het een keer gedaan (He Patricia) , en dat was heel leuk, maar voor mij niet een reden om te gaan. De Sing-a-long moet wel leuk zijn natuurlijk.

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Regio Brugge
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:38 

Ik ken het alleen maar van naam, een Nederlandse vriendin van me, heeft er eens over vertelt en gezegd dat ze erheen ging. Zelf zit die meid op een toneelschool en met haar school hebben ze een Nederlandse versie gemaakt, of iets in die aard toch. Zij speelde toen de rol van Draco (ze hebben daar blijkbaar tekort aan jongens :P)
Voor de rest ken ik er niets van. Het filmpje hier lijkt wel leuk, maar het spreekt mij niet echt aan.

_________________
It's worser than it may seem.
Machines create our dreams.
We pretend that we are blind to find some peace of mind.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:22 

OOOOOOOOH, AVPM!

Dit is echt mijn ultieme tijdverdrijf, haha! Ik denk dat ik ze nu allebei al een stuk of 8 keer heb gezien en ik zit dan nu ook in de fase dat ik het zo ongeveer uit mijn hoofd ken. Ik ben echt verliefd op de cast, haha! Darren is zo schattig, Joe zo sexy, Joey zo ontzettend maf en ik ga later met Lauren trouwen. Punt.

De humor in AVPM/AVPS vind ik echt harstikke leuk. Ook leuk hoe er af en toe een beetje zelf spot doorheen komt -en dan vooral van Darren- en hoe iedereen zo in zijn rol zit. Draco en Voldemort zijn wel mijn favs, maar ik vind Lucius ook echt amazing!

_________________
smile for once, for a moment.
it makes us happy.
what we need is here.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:52 

Ik vind het ook amazing xD.

Ik weet eigenlijk niet meer goed hoe ik het voor het eerst ben gaan kijken, maar ik weet wel nog dat ik AVPM toen in één keer heb uitgekeken, want ik vond het zo geniaal leuk xD. Ik heb ook de hele hype van het wachten op AVPS meegemaakt en ik was zo blij dat ze me niet hadden teleurgesteld :').

Sowieso is het cool dat ze eigenlijk verhalen verzinnen waarbij zowat alle boeken gecombineerd worden. En tja, het is gewoon heerlijk om het te kijken als grote Harry Potter fan, want er zitten van die heerlijke kleine dingen in. Ook vond ik het zo cool dat er zaken zijn die in AVPM voorkomen en pas uitgelegd worden in AVPS. Echt hip.

Oja, en mijn favoriete personages zijn absoluut Draco op de eerste plaats, dan het volledige trio en verder ook nog Voldemort en Lucius. :'D

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 14:04 

AAAH AAAH AAAAAH!!!

Ik vind het zoooooo geweldig! xD Het moet ook een keileuke ervaring zijn om eraan mee te doen :D

Ik heb ze allebei gezien. Ik denk dat ik de eerste gezien heb nadat er hier en daar op het internet allerlei icons en quotes en zo kwamen opduiken. Op de Sequel heb ik gewoon braaf gewacht ^^
Ik kan er ook naar blijven kijken. Mijn favoriete acteurs/rollen zijn Lauren Lopez (Draco), Tyler Brunsman (Lucius :love:) en Joe Walker, in zijn beide rollen.
Ik kan niet echt zeggen welk moment ik het meest epic vind, want je rolt gewoon van het ene in het andere xD

En "The Coolest Girl" is like, mijn lijflied of zo xD Maar er zijn nog zoveel andere epic liedjes. Maar als je me vraagt om een liedje van AVPM/S in te zetten, then it's definitely this one :')

And euhm, thumbs up als je Darren al kende voor Glee :love:

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Amsterdam
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:21 

Ik kwam er ook pas laat achter na het vervolg. Maar tof dat er dus een 3de misschien komt dat wist ik niet :p
Darren Chris vind ik echt grappig en getalenteerd. Glee vind ik ook leuk dus ik toen hij daarin een rol kreeg was het al helemaal awesome.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:27 

Ik heb alleen A Very Potter Musical gezien, maar de Sequel nog niet (a)
Ik wil hem natuurlijk wel graag zien, want ik van AVPM ook erg leuk. Heb heel veel gelachen en de liedjes zijn leuk. Maar het begin blijft toch het leukste vind ik.

''Remember, a port-key can be any sort of seemingly harmless object, like a football... or a dolphin.''

Ik vind Snape echt geweldig. En natuurlijk Draco en Voldemort <3 Maar eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk xD Als ik er zo weer over nadenk, heb ik echt zin om de Sequel te gaan kijken!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:41 

Ik kende het wel, maar ik heb 't nog nooit gezien. Shame on me? :p

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:14 

Jessica schreef:
''Remember, a port-key can be any sort of seemingly harmless object, like a football... or a dolphin.''


But professor, can a person be a Portkey?
No, of course not. Then if a person would TOUCH THEMSELVES...

Snape is ook echt een van mijn favo characters - Joe Moses is adorable en fantastisch en heerlijk. Hebben jullie zijn Potion Master's Corner-interviews ook gezien? Zo nee - DOEN. Hi-la-risch. Vooral wanneer geí¯nterviewden 'geí¯rriteerd' raken :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 10:52 

Hahaha, Potion's Master's Corner is echt brilliant. Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, maar dat is ook wel weer de humor :')

Ik heb ook de hele hype van het wachten op de Sequel meegemaakt en ik weet dan ook dat ik die toen ook met een grote grin heb gekeken toen die uiteindelijk op youtube stond. Hij heeft zeker niet teleurgesteld.

Aan de ene kant hoop ik echt dat er nog een 'A Very Potter....' komt, maar dan hoop ik wel dat 'tie niet teleursteld ;) Aangezien ik nu best hoge verwachtingen heb...

_________________
smile for once, for a moment.
it makes us happy.
what we need is here.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:28 

heb avpm wel gezien echt hylarisch maar kwam er pas achter toen ik op youtube op darren chris ging zoeken, na de aflevering van glee.


Echt leuk ook meerdere glee acteurs zijn hp fan. Chris cofler (kurt) zei dat hij fan was van darren omdat hij avpm en sequel zo enorm leuk vind.

zelf heb ik de sequel nog niet gezien maar ik vond avpm echt heel grappig!

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 14:12 

Ik werd echt maf toen ik hoorde dat ''Harry Potter'' in Glee ging spelen. Ik had zoiets van - huh, maar, wat, wtf?! Ik had geen idee hoe bekend de acteurs waren buiten AVPM.

Momenteel ben ik AVPS aan het kijken. Tot nu toe vind ik AVPM leuker, maar dat geeft niet. Ik vind de Sequel wel een beetje grof, dat was voor mij niet nodig geweest. En Lupin hebben ze echt HEEL anders gemaakt. Erg gedurft.

Edit: En ik word altijd intens gelukkig als Ron zegt: ''Did anybody said Ron Weasley?'' en Snape: ''What the devil is going on heeeeeere.''
En ik vind Cho Chang echt pretty. <3

Afbeelding


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme