Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 23:35 

Dr. Temperance Brennan is een naam die ik aangenomen heb nadat ik Dianne Malfidus een beetje zat was op HPF versie 1. Dianne Malfidus had ik genomen omdat ik graag mezelf zag als een zus van Draco Malfidus. Dat was het volgens mij denk ik. Op FFF heb ik de naam Hermelien Griffel gekozen omdat het Ă©Ă©n van mijn lievelingspersonages is uit de Harry Potter-reeks. Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om hier op HPF versie 2.0 de naam Dr. Temperance Brennan aan te houden. Dit komt enerzijds doordat er regelmatig verwarring ontstaat als er teveel Hermeliens' rondlopen op een forum en anderzijds omdat ik mezelf beter herken in Dr. Temperance Brennan.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 2:36 

@Jalf: Nooit geweten. xD Freaking epic!

Eh. Well. Waarom Darren? Ik ben een groot Darren Shan fan. Tegenwoordig wat minder dan voorheen, maar ik ben door veel vrienden erg lang, en nog steeds, 'Darren' genoemd. Het is een soort van mijn tweede naam geworden. Hetzelfde geldt eigenlijk voor 'Light' van Death Note.. Eerst was L ('Lawliet') echter mijn favoriet, vandaar dat dit dus mijn naam was op FFF.. Maar ik ben nu al ongeveer 2 jaren lang trots Yagami Light, dus ga ik mijn naam niet omzetten naar Lawliet (ook omdat mijn vriendin nu meer bekend staat als L, dus was het voor ons al vaag dat mijn nickname daar Lawliet was).

Ahum. RPG obsessie.

Anyway. Goede, oude Darren (Shan) dus. :3

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 7:46 

/


Laatst bijgewerkt door Oscar op za dec 26, 2015 22:24, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Sado!
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 13:33 

Vroeger heette ik hier Olivi(s)ander, omdat ik dat grappig vond ofzo denk ik XD Het klopt niet eens want Oliviander heet Olivander. M'n echte naam is dus Sander. (duh)
Later is dat veranderd in Olivier, mijn favoriete RPG-Personage uit Sado. Ik denk zelfs dat Olivier weer is afgeleid van mijn oude gebruikersnaam (het stukje Olivi) dus, maar dat weet ik niet zeker.
Allemaal heel orgineel dus! Inmiddels ben ik wel gehecht aan mn gebruikersnaam en aangezien Olivier inmiddels is verbannen naar het RPG-bejaardenhuis, komt hij zo toch nog een beetje terug.

En ik kan het ook nooit volgen als mensen hun gebruikersnaam veranderen (deze week heb ik me weer verschillende keren verbaasd over het feit dat ik iemand die ik op FFF niet kende op HPF toch eigenlijk wel herkende aan zijn gebruikersnaam), dus ik houd mijn eigen naam gewoon lekker hetzelfde!

_________________
'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.''
Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 13:51 

Ik heb de gebruikersnaam 'Reflex' (maar eerst zonder hoofdletter) al sinds ik me weer aanmeldde op HPF na de crash. Mijn nick van voor de crash ga ik het niet eens over hebben xD . Reflex komt van mijn hondje, die heet namelijk Reflex. Toen ik me aanmeldde hadden we haar net en was ze een puppy, daarom heb ik toen haar naam gebruikt. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn naam misschien naar mijn eigen naam zou veranderen (die ik op FFF gebruikte), maar ik denk dat ik het toch maar zo laat.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 13:55 

Op het eerste HPF heette ik eigenlijk Kirssy, maar die naam was ik wel zo zat dat ik die met de overgang naar FFF snel veranderd heb xD En toen was daar Elleaf. Het was een soort samenraapsel van Leaf [de band, die iedereen zich vast nog herinnert xD *kuch*], en elf, voor het fantasiegehalte. Dus vandaar Elleaf. En eigenlijk heb ik ook niet getwijfeld of ik hier een andere naam zou nemen, ik ben er nog steeds blij mee.

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 13:58 

Nu is het gewoon mijn eigen naam, maar op HPF1 begon ik als ''Miss Raddy''. En uhm... dat komt van Radcliffe, omdat ik vroeger een beetje verliefd was op Daniel Radcliffe xD Maar daar was ik vrij snel van af en toen zat ik dus vast aan die nickname. Maar toen veranderde ik hem in Jessica.. (Met punt dus xD) En nu gewoon Jessica.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 14:05 

@Reflex: wie was je dan op HPF?

Ik heb deze nick nu toch ook al een goede vijf jaar. Toen ik 14 was ofzo zat ik heel vaak op de Epica Chat en daar was ik OceanSoul - verre van origineel dus, want iedereen die een beetje Tuomas Holopainenfan was had daar een variatie op. Het was op een bepaald moment mode om achter je nick te zetten wat je aan het doen was als je je aanmeldde, dus vb. OceanSoul|Studeren. Op den duur had ik daar zodanig veel variaties op dat ik uren moest scrollen tot ik gewoon OceanSoul vond en dat was ik beu, van cookies verwijderen had ik nog nooit gehoord. Toen typte ik het eerste woord dat in me opkwam, en dat was Genner. Later heb ik ontdekt dat dat blijkbaar een familienaam is. Ik vind het niet fantastisch, maar ik blijf het wel gebruiken omdat het herkenbaar is. Het is ook heel zelden bezet.

Op FFF was ik WinterWolf. Ik had een korte periode dat ik Genner echt heel beu was. De winter was toen m'n favoriete seizoen en ik vind wolven heel interessant en mooi. Vandaar dus WinterWolf. Hier op HPF heb ik geen moment getwijfeld om Genner te blijven. Zo sta ik wel bekend en ik was WinterWolf een beetje beu. Mijn echte naam zou ik niet snel als nickname kiezen omdat ik hem gewoon echt niet mooi vindt :)

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 14:57 

Sjar is een afkorting van Jar Jar van Star Wars in het kort. Een HPF'er heeft het bedacht. Eerst was het Jar Jar en toen Jar en toen Sjar xD.

Eerst heette ik: T O N K S.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 15:35 

Op Hpf1 heette ik Caleb, naar mijn favoriete personage op dat moment uit een boek van Raymond E. Feist. Die naam heb ik de hele Hpf1-tijd gehouden, maar toen FFF eraan kwam wilde ik toch wel wat anders. Toen heb ik voor Jaali gekozen, een Swahili jongensnaam die ruw vertaald kracht betekend. Ik vind dat ik over het algemeen een behoorlijk evenwichtig en krachtig persoon ben, dus ik vond het wel mooi passen.

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 15:52 

Tja, eigenlijk weet ik niet waarom ik voor deze naam heb gekozen. Ik heb hier ook even Imperius geheten, omdat ik m'n oude naam niet kon vinden, maar dat heb ik meteen laten veranderen toen ik 'm vond. En ach, m'n eigen naam vind ik niet leuk op het forum, dus ik hou deze gewoon lekker :p

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:16 

Haha ik herken nu ineens allerlei oude HPF'ers (waarvan ik niet meer wist wie het 'vroeger' ook al weer waren).

Op HPF 1 heette ik... MissHermiej... :roll: Ik was 12 toen ik me aanmeldde en ik was dus een beetje in de breezergeraleteerde 'Miss' en msn-taal fase, vandaar dus ook de 'j' aan het einde. Hermelien is mijn favoriete personage en ik vond (en vind) de scí¨ne met Groemp echt geweldig, waarin hij haar 'Hermie' noemt. Dus vandaar.
Op FFF heb me alleen aangemeld maar ben ik niet actief geweest, ik had gewoon niks met dat forum. Mijn gebruikersnaam was daar Dine<3.

En nu heb ik het '<3' gedumpt omdat ik dat toch een beetje kinderachtig vond. Bleef Dine over. En dat is dan weer een afkorting van m'n naam (Nadine), die door het overgrote deel van m'n vrienden gebruikt wordt. Voila :mrgreen:

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:46 

@Dine: Goede tijden, goede tijden.

Wel... Ik heette in het begin der tijden PinkPrincess. Omdat ik ... 13 was en ik geen idee meer heb waarom ik in vredesnaam die verschrikkelijk naam heb gekozen. Maar toen kwam was er iets waardoor iedereen zijn naam mocht veranderen, ik weet niet zo goed meer waarom. Toen werd het JustxMe *cough* Nog erger. Maakt niet uit, ik kan er nu mee leven.

Op FFF heb ik mijn naam in Yaraa verandert, omdat het mijn echte naam is min die 'a'. Want ik ben zeer orgineel door er een 'a' achter te plakken. En aangezien ik gauw nicknames vergeet, vind ik dit prima.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:24 

Ik had mij op HPF aangemeld onder de naam Noukju. Ja, echt :') Die heb ik echt onwijs lang gehad nog. Na een poosje had ik eindelijk genoeg gespaard en heb ik mijn nick veranderd in Manouk, mijn echte naam.
Die heb ik dan ook meegenomen naar FFF. Maar ik wist het te presteren mijn eigen naam zat te worden als nick :') Dus ik wilde iets nieuws.

Na lang sparen en tobben is het Arianna geworden. FFF was een fantasyforum natuurlijk, dus de naam van mijn favoriete fantasypersonage vond ik wel geschikt. Zij is een personage uit de superserie Stravaganza :) Ik heb hem meegenomen naar HPF, want ik vind hem zo mooi <3
Ik had ook mijn favo HPpersonage kunnen doen, maar als ik George heet denkt iedereen weer dat ik een jongen ben xD

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:43 

al vanaf dat ik hier ben heet ik nirphania, wat mijn eigen naam is.

Op andere fora had ik de nick thinethrion maar ik kwam erachter dat als ik me voorstelde op meetings mensen dachten dat nirphania mijn nick was. En dan vroegen naar me echte naam :mrgreen:
Dus ik heb besloten mijn eigen naam te houden als nick want hij is al mooi genoeg, dus tnx mama voor mijn mooie naam!

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme