Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 0:26 

Afbeelding

Wat waren Shawn en Matt toch arrogant. En toch kon Naomi dat op de een of andere manier wel waarderen. Alleen dat gelul over sex, vond ze onnodig. Sex was niet zomaar iets. Het moest speciaal zijn en gedeeld worden met de juiste persoon. Cute? Shawn dacht dat Naomi schattig was? Ze wilt bijna glimlachen als ze opeens beseft wie hij nog meer schattige woordjes toe fluistert.

"Ik ben gelukkig een respectabele vrouw en niet een of ander speeltje zoals alle andere vrouwtjes, waar je het bed mee hebt gedeelt. Dus denk maar niet dat je romantische woordjes ook maar iets gaan krijgen. En Matt, you are disgusting." Ze kijkt de twee jongens strak aan.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 0:34 

Afbeelding

"Ja, Matt, ik vind het echt verschrikkelijk dat je die arme jongen Jules noemt. Hallo, je hebt nota bene 5 jaar met hem op school gezeten! Op z'n minst moet je weten dat zijn echte naam Joseph is, maar dat iedereen hem Joost noemt. Of Joostje, als hij lief is," zegt hij tegen Matt. "En, nee, Case heeft mij de HELE week in huis gelaten! Je weet wel het effect dat ik heb op het vrouwelijk geslacht." voegt hij er dan grijnzend aan toe.

Naomi vindt het kennelijk niet leuk dat hij haar cute noemde. Ah, that's a first. Ze sneert dat zij niet zoals zijn *speeltjes* is, en dat zijn romantische woordjes weinig zullen uithalen bij haar. "Ik had niets anders verwacht, lief. Maar je kunt niet ontkennen dat je me op z'n minst een beetje leuk vindt. En op z'n minst sexy. Je vindt me sexy, Naomi. Geef het toe."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 8:59 

Jules Joubert

Hij zuchtte een keer. Hoe flauw kon een mens zijn?
'Jongens, alsjeblieft. Ik heet Jules oke?'
Toen hield hij zijn mond want ineens begon Naomi boos te worden over wat Shawn allemaal zei over sex en onenightstands. En dit keer was hij het helemaal met haar eens.
Hij deed zijn mond al open om dat te zeggen toen hij zich realiseerde tegen wie hij dan zou praten en net nog een dikke sneer van haar had gekregen.
Dus deed hij hem weer dicht en knikte daarom maar een keer.

Wel jammer dat ze zo oppervlakkig waren. Parijs was prachtig.
Vooral 's avonds met alle lichtjes en verliefde stelletjes die over straat liepen.
En dan de winkelstraten. Niet dat hij van winkelen hield. Nee het was juist leuk om te kijken wie er allemaal doorheen liepen.
Hij had op een terras gezeten en echt de meest uiteenlopende mensen voorbij zien komen.

Hij probeert zijn haar nog maar eens te fatsoeneren. Had hij niet ergens in zijn tas een kam zitten? hij begint in zijn tas te rommelen.
Er kwamen wat papieren uitgevallen waaronder die met de kamerverdeling.
Hij raapte ze op en keek er nog eens naar. Hij was blij dat hij dit jaar op de kamer zat met Caspard en Adriaan. Die waren relaxed dus dat zou wel goedkomen.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 9:30 

Afbeelding

Christine haalt met opgetrokken wenkbrauwen haar schouders op terwijl ze een blik werpt op de enige coupé waar nog plaats is. Tot overmaat van ramp zaten er een paar mensen bij die Christine liever niet te dicht in haar buurt heeft. Ze voelt zich altijd zo ongemakkelijk bij hen...

"Tja," zegt ze, "er zit niet veel anders op, denk ik... Ik heb ook geen zin om uren aan een stuk te blijven rechtstaan..." Waarom zit de trein zo vol? Is er elf jaar geleden een babyboom geweest? Ze kijkt even naar Naomi. Kom op, Christine, verman je, en probeer dit jaar eens een keertje om niet te veel over je heen te laten lopen, dank je wel.

Net wanneer ze binnen wil stappen, knuffelt iemand opeens stevig haar hoofd tegen zijn borst. Een kleine "˜Hmpf!' ontsnapt haar. Er was maar één persoon op de hele school met zo'n lengte die het ook maar waagde om haar stevig te knuffelen, en dat was Shawn. Christine snapt nog altijd niet goed waarom iemand als hij dat doet met iemand als zij, maar bloost toch onwillekeurig als hij haar loslaat. Hoe fijn het ook moge zijn het idee te hebben dat er populaire mensen zijn die je tof vinden, ze vindt het allemaal toch vreemd.

Christine kan nog net een "Wel goed, ja!" antwoord geven op zijn vraag vooraleer Shawn zijn tocht al verder zet. Ze blijft even staan aarzelen: zijn komst had haar helemaal uit de voorbereiding op Naomi geslagen. Ze ziet dat Shawn haar sort of bij zich roept en kijkt Alex aan.

"Laten we maar gauw gaan zitten, vooraleer alle plaatsen echt weg zijn," zegt ze. Ze neemt zijn mouw vast en trekt hem wat mee, zodat hij ook kan gaan zitten naast haar. Voorzichtig en rustig zet ze zich langs Shawn neer, in de hoop dat ze geen onhandige acties doet en deze meteen opvallen bij de verkeerde personen. Ze hoort de gesprekken zwijgend aan, tot ze zelf vindt dat het er een beetje over gaat.

"Shawn... Zo kan ie wel weer..." zegt ze, een beetje stilletjes, omdat ze niet vindt dat iedereen het moet horen. Christine durft Shawn wel eens te onderbreken wanneer ze vindt dat hij een beetje aan het overdrijven slaat, zo'n beetje als sort of reminder. Ze doelt momenteel dan op ook op zijn "˜Kijk mij eens awesome zijn!'-attitude, maar ook - voornamelijk - op de plagerijen naar Jules. Ze vindt het allemaal nogal zielig om te aanschouwen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:09 

Afbeelding

Wanneer Alex een stevige por krijgt, weet hij gewoon dat die maar van één persoon kan komen. Smiechtig staart hij naar de manier waarom Shawn Christine omhelst. Alex had helemaal niets tegen Shawn, maar hij was zowel jaloers op zijn 'vrijpostigheid' als erom geí¯rriteerd.

'Misschien', zegt hij met een flauwe grijns. Vorig jaar was zijn commentatorsfunctie hem goed afgegaan en hij zat maar al te comfortabel in zijn cabientje. Daarnaast werkt zijn milde hoogtevrees nu niet bepaald mee om te dingen naar een functie van een of andere positie in het team.

Alex kon al meteen ruiken dat de sfeer allesbehalve aangenaam was in de cabine toen hij door Christine werd meegesleurd. School kan soms vreselijk zijn, maar als je je door de juiste mensen laat omringen kan het al bij al nog meevallen. Hij installeert zich tussen Christine en Adrian en glimlacht vriendelijk naar hem.
Het niveau van de conversaties in de coupé lijken met de minuut te dalen wanneer Naomi zich een respectabele vrouw noemt en Jules weer continue in de zeik wordt gezet.
Alex moet toegeven dat hij het ook niet kan laten om met zijn ogen te rollen wanneer Jules iets stoms doet of zegt, maar hij gelooft een héél klein beetje in karma. En je weet maar nooit waar karma je brengt misschien wel in de armen van Christine.

"Wat zijn de kamerverdelingen van dit jaar?"
, vraagt hij aan Jules terwijl hij rechtop gaat zitten om naar het papier te kunnen kijken.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:40 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian kijkt naar de jongen die zo net nog tegen Noami opstond en iemand begint hem Joost te noemen, dus Adrian besluit hem ook maar zo te noemen. Joost vraagt hem wat hij gedaan heeft en Adrian haalt zijn schouders op. Matt vraagt dan of hij goede clubs heeft bezocht en Adrian kan een kleine grijnsn iet weerstaan. Oké, ze waren allemaal zo slecht nog niet.
"Vanzelfsprekend," antwoordt Adrian dan op Matt, terwijl hij even één wenkbrauw optrekt. "Al ben ik wéér naar het Louvre geweest en dat soort ongein."
Als je dat ongeveer jaar na jaar doet, wordt het nogal vervelend. Noami niet echt veel met nachtclubs te hebben. Adrian draait zich naar haar toe.
"En jij onderhoudt je sociale contacten door...?" laat Adrian zijn vraag in de lucht hangen. Hij is er nou eenmaal van overtuigd dat clubs de beste manier is om mensen te leren kenne- wacht, had hij het mensen? Hij bedoelt meisjes, en dan het liefst geen toeristen. Joost probeert iedereen ervan te overtuigen dat hij Jules heet, maar Adrian snapt niet waarom hij dat doet.
"Maar als je Joost heet.. waarom wil je dan Jules genoemd worden?"
Als Alex het over de kamerindeling heeft, kijkt Adrian ook mee op het papier van Joost (of Jules).

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:08 

Aimée Lefevre

Aimée slaakt een overdreven zucht en rolt even met haar ogen. Sommige mensen waren gewoon te stom om serieus te nemen, laat staan te stom om iets (gemeens) tegen te zeggen.

Met geveinsde desinteresse kijkt Aimée uit het raam. Natuurlijk luistert ze goed naar alles wat iedereen in de zomer gedaan heeft, dan kan ze weer mooi wat nieuwe roddels verspreiden zodra ze op school zijn. Als ze Matt hoort vertellen over zijn vakantie, en Naomi's reactie daarop, schiet ze in de lach. "Kom óp, Naomi, geef toe dat het best grappig is." Ze grinnikt nog even na en kijkt de verschrikkelijk preutse Naomi aan. "Je wilt toch niet zeggen dat je nog nooit de behoefte hebt gehad om, nouja, je weet wel?"

Dan begint iedereen weer met het pesten van Joost. Het liefst zou ze natuurlijk meedoen, maar als ze nu nog wat beledigende opmerkingen plaatst, neemt haar ego weer iets af, dus ze laat het maar zoals het is.
Aimée wendt zich tot Adrian en kijkt hem vrolijk aan. "Ben je nog in Le Queen geweest? Ik was ook een weekje in Parijs en heb me daar goed vermaakt," zegt ze blij. Ze had haar score weer iets opgehoogd: 7 jongens afgewezen binnen een uur, na ze eerst helemaal in te pakken. Grappig.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:12 

Afbeelding

Ondertussen komt Christine ook nog eens binnen lopen met die jongen die haar altijd achtervolgd. Hoe heette hij ook alweer? Ach wat kon het haar ook schelen.
Naomi laat haar ogen, blijkend, heel erg langzaam van top tot teen over Christine heen gaan. Hoe ze ooit iets zou willen bereiken door er zo uit te zien? Naomi blijft nog even met opgetrokken wenkbrauw naar haar staren met een blik vol arrogantie en kijkt dan terug naar Shawn die beweert dat zij hem sexy noemt. Nee dat vond ze totaal niet, alhoewel... NEE. Dit is Shawn. Ze besluit hem te plagen en buigt verleidelijk naar voren om met een plukje van haar haar te spelen. Ze wrijft een hand over zijn knie met een verleidelijke glimlach.

"Mais mon cherri, ik val toch niet op iemand die zich gedraagd als een 12-jarige? Nee ik wacht liever af tot ik een respectabele Lord uit Engeland of iets gelijks mag tegenkomen. En dat ben jij duidelijk niet." Antwoord ze.

Joost mompelt weer eens wat en dan durft Christine haar mond ook nog eens open te doen en hem te verdedigen. Het lef! Ze negeert hem compleet, maar háár niet.

"Ach Christine" en Naomi zegt de naam met een vies gezicht "Als je ondertussen wat ontwikkelder was, wist je nou eenmaal dat mannen zo praten. Maar helaas ben je te druk bezig op de vuilnisbelt om je kleding uit te zoeken, zo te zien."

Er begint zich een gesprek over de kamerverdeling te vormen én omdat het blijkt te gaan tussen drie jongens met wie ze dan ook nooit van haar leven iets te maken zou hebben, obviously, luistert ze ongezien mee, als de jongen met krullen haar blijkbaar aanspreekt.

"Wat denk je nou zelf? Zoiemand als ik, onderhoudt mijn contacten door een aantal weken naar zoiets als Venetií« te vliegen samen met mijn vriendinnen en daar de restaurants en l'arte te ontdekken. Daarnaast natuurlijk prachtige nieuwe Versaci te kopen en bij het zwembad van het 5-sterren hotel van een van mijn vader's contacten te liggen. Héérlijk." vertelt ze hem, gewoon omdat hij moet beseffen wie zij wel niet is.

En zoals verwacht vindt Aimée het wel amuserend om met meerdere mensen naar bed te gaan.

"Nee ik heb er geen behoefte aan. Alleen als ik al denk aan wat voor onbeschofte mannen er op de wereld lopen, neemt dat mijn libido meteen naar beneden."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:21 

Afbeelding

Adrian kijkt op het papier. Met Joost en Gaspard. Adrian zucht even en gaat dan weer terug op zijn plek zitten. Kon het nog erger? Adrian heeft het gevoel van niet. Hij werpt een blik op Noami.
"Ah," stelt hij vast na haar geraaskal over haar vakantie in Italií«. "Typisch. Jij bent er dus zo-een."
Hij werpt haar een flauwe, gemaakte glimlach toe en draait zich dan om naar Aimée, die blijkbaar ook naar Parijs is geweest. Of hij ook in Le Queen geweest is. Well, duh!
"Naturellement," antwoordt hij met een grijns. "Zonde dat we elkaar dan zijn mis gelopen, eigenlijk."
Aangezien hij ervan uit gaat dat Aimée ook in de fameuze club is geweest, natuurlijk. Dat had zijn vakantie misschien nog wat leuker erop gemaakt.
"Kom je vaak in Parijs?"

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:26 

Afbeelding

Matt vindt het maar wat grappig dat Adrian nu ook meedoet met het Joost-gebeuren. Het jaar begint al goed. Dan pikt zijn oor iets op over Naomi die het liefst een lord uit Engeland aan de haak slaat. Hij staat op, pakt haar hand, gaat door de knieí«n en geeft haar een handkus. "En wat dacht deze mademoiselle van een heuze Lord uit the States? Het is daar ten eerste veel mooier weer en heb je die gebitten van de Engelsen wel gezien? Het lijkt wel alsof ze nog geen spreuk uitgevonden hebben om hun tanden recht te zetten." Met zijn charmantste lach kijkt hij haar recht in de ogen. Niemand zou hem nu toch kunnen weerstaan?

De kamerindeling kan hem nu totaal niet boeien. Matt was toch van plan om het grootste gedeelte van de nacht in de keukens door te brengen met Shawn. Of natuurlijk op de Quidditch pitch om in het geheim te oefenen voor de volgende match. In de zomer had hij niet al te veel kunnen trainen, dus hij zou dat nu goed moeten gaan maken.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:35 

Afbeelding

"Ach, jouw libido wordt alleen verhoogd door geld, maar dat geeft helemaal niks, mon chéri." Aimée besluit om het voor vandaag te laten bij deze sneer naar Naomi, omdat ze wel wat beters te doen heeft dan dat verwende nest op haar nummer te zetten.

"Oui, jammer dat ik je niet gezien heb, dan hadden we ons samen kunnen vermaken daar," knipoogt ze naar Adrian. "Ik kom wel vaak in Parijs, ik woon namelijk in Versailles, dus dat is vrij dichtbij. Waar woon jij eigenlijk?"

Het valt Aimée nu pas op dat nerd Joost de kamerindeling heeft. Ze grist het blaadje uit zijn handen en slaakt een verlichtende zucht. Casey was de ergste niet. Stel dat je met Naomi op een kamer moest, brr...

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 12:56 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian grinnikt op Aimées opmerking naar Noami toe, en in combinatie met Matts actie is het best vermakelijk. Die Naomi is zo arrogant als wat... jammer genoeg herkent Adrian zich een heel klein beetje in haar. Snel drukt hij die gedachte weg en richt hij zijn aandacht op Aimée. Hij glimlacht breed als Aimée het ook spijtig schijnt te vinden dat ze elkaar toch niet zijn tegen gekomen.
"Mijn ouders betalen mijn loft in Parijs," mompelt Adrian. Hij weet niet precies waarom, maar hij schaamt zich er een beetje voor. Vlug tovert (lol) hij weer een grijns op zijn gezicht en legt zijn arm op de rugleuning achter Aimée.
"Dus jij houdt ook wel van uitgaan..."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:28 

Afbeelding

Naomi legt plots haar hand op zijn knie, en zegt dat hij duidelijk geen Engelse lord is. Hij lacht en zegt "Ik ben veel beter dan een Lord, ik ben een Bradés!"

Shawn hoort dan wat Christine zegt, en wilt nét zuchten en "okay, okay, ik hou al op," zeggen, als Naomi tekeer gaat tegen Chris. "Naomi, dat is wel genoeg," bijt hij haar fronsend toe. Net nu hij Naomi wat aardiger begon te vinden, doet ze zoiets! Er is helemaal niets mis met Christine -- Shawn zal nooit begrijpen wat Naomi toch tegen haar heeft. Met zekere moeite, omdat het best druk is in de coupe en iedereen (naar mijn idee) op elkaar gepropt zit, wriemelt Shawn zijn arm op de leuning achter Christine. Hij overweegt zijn hele arm over haar heen te slaan, maar wilt niet dat Naomi vervelende opmerkingen tegen Chris gaat maken of iets dergelijks. Dus zijn arm blijft op de leuning achter Christine, en ook een beetje achter Alex want die zit ernaast.

Aimeé en Adrian schijnen elkaar goed te vinden - ze hebben het over clubs en wat niet. Maar Shawn is te druk om zich in dat gesprek te mensen - hij kijkt Naomi nog steeds met een zekere glare aan.

Als Matt op zijn knieí«n gaat en zegt dat hij een Lord uit de States is, moet Shawn toch lachen. "Als ik een meisje was, of niet straight was, had ik wel geweten met wie ik zou gaan," complimenteert hij zijn beste vriend. Dit compliment is het grootste compliment dat Shawn iemand kan geven.

"KAMERINDELING!" brult hij plots, als hij ziet dat Aimeé die van Joost afpakt. Hij blijft zitten omdat hij zijn plekje niet kwijt wilt, maar vraagt: "Aaaaim! Bij wie zit ik?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:41 

Jules Joubert

Jules was net aan het rommelen in zijn tas toen het blad met de kamerindeling van hem werd afgepakt. Hij haalt een kam uit zijn tas en haalt die door zijn haar.
Dan kijkt hij Aimée aan.

'Aimée, het is niet dat ik aan het papier gehecht bent, maar als je het gewoon vraagt had je het ook wel gekregen.'
Dat was toch een hele neutrale reactie vond hij zelf.

Hij merkte wel dat als hij pissig werd er veel vervelender werd gereageerd.
Maar hij wilde ook niet steeds over zich heen laten lopen.

'Zijn jullie een beetje tevreden met de kamerverdeling?'

Vraagt hij voorzichtig.

Hij kijkt naar zijn bezem achterin de rekken en glimlacht. Hij heeft echt ontzettend veel zin om naar de try-outs te gaan voor wachter. Degene die vorig jaar wachter was is afgestudeerd dus er is een plekje vrij. Hij is best goed al zegt hij het zelf en hoopt maar dat er niet veel mensen ook gaan try-outen.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:10 

Afbeelding

"Wow, een lof in Parijs? Wat doen je ouders dat ze zoiets voor je betalen?" Aimée kreeg veel, en was behoorlijk verwend, maar haar ouders waren eigenlijk gewoon middenstanders die heel veel om hun dochter gaven en daarom een groot deel van hun geld aan haar uitgeven. "Natuurlijk hou ik van uitgaan, gekkie," zegt ze tegen Adrian terwijl ze naar hem knipoogt.

"Je zit in de kamer bij Matt en Alex," zegt ze tegen een schreeuwende Shawn. Dan knikt ze subtiel in de richting van Joost en lacht naar Shawn. "Niks om je zorgen over te maken dus,"

Dan krijgt ze weer commentaar van Joost. Eigenlijk is ze het een beetje zat dat hij haar steeds probeert de les te lezen, want dat kan hij niet. Dat kan eigenlijk niemand, maar hij ZEKER niet. "Luister goed, liefje, want ik zeg dit maar een keer. Als je wilt dat je schoolleven er niet nóg slechter uit komt te zien, dan doe je er goed aan om niet zo opstandig tegen me te zijn, begrepen?" Hoewel haar stem poeslief klinkt, gaat er toch een soort dreiging doorheen. Aimée kan je reputatie maken of breken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: