Geplaatst: za feb 05, 2011 15:45

WOOHOO! Een kamer met Alex en Matt! : D Shawn krijgt onmiddellijk een gigantische grijns op zijn gezicht. "Maxime beaamt altijd hoe ze ons zo vreselijk vindt, maar ze blijft desondanks onze diepste wensen vervullen," zegt hij direct tegen Matt. Shawn vindt het helemaal niet erg dat Alex er ook bij zit - sterker nog, als hij iemand kiezen moest om bij hem en Matt te slapen, dan had hij waarschijnlijk Alex gekozen. Als reactie op Matt, tuurt Shawn met halfdichtgeknepen ogen om zich heen. "Verraders..." zegt hij langzaam en zachtjes. "Ik betwijfel het, Matt. Denk je dat iemand het in zijn hoofd zou halen om ons te dwarsbomen?"
Kennelijk heeft Christine niet zo'n geluk - die zit op de kamer met Naomi. Shawn wilt daar iets tegen doen, maar hey, er valt niets aan te doen. Hij neemt zich wel voor om, als de trein aangekomen is, een privé woordje te hebben met Naomi. Om de schade te beperken, of iets dergelijks. Misschien ervoor zorgen dat ze Chris niet al te lastig zal vallen. Hij voelt al aan hoe Naomi hem wekenlang zal bestoken met onaardige dingen omdat hij het in zijn hoofd haalt om haar *gezag* te ondermijnen, maar hey. Als hij het niet doet, dan doet niemand het.
"Trouwens, ik heb een uiltje gekregen van de liefste Maxime," vertelt hij Matt in het bijzonder, maar eigenlijk ook de gehele groep. "Over Quidditch. Dat er dit jaar geen tryouts zullen zijn, omdat Maxime ons al jaren kent, en ze ZELF de Quidditchteams heeft samengesteld. Ze heeft dit alleen gestuurd naar de captains, dus ik neem dat jij dit bericht ook hebt gekregen?" vraagt Shawn aan Aimée.
Hij gaat wat rechtop zitten. Het feit dat hij Quidditch captain is, vermenigvuldigt zijn ego duizendmaal. "Maar da's niet zo erg. De oude spelers zitten in hetzelfde team, geloof ik. Ons team moet alleen nog een keeper, dus ik vraag me af wie dat is. Met onze getalenteerde seeker," hij lacht naar Christine, "onze zo-goed-als-perfecte beater," een trotse knik naar Matt, "en Case en mijzelf als chasers, komt het allemaal toch wel goed."