Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:14 

Afbeelding

Ze grijnst naar Matt. als hij op zijn knieí«n voor haar gaat zitten en luistert met een opgeheven hoofd naar wat hij haar verteld. Shawn stemt enthousiast in dat hij zogenaamd zo voor Matt zou hebben gekozen.

"Ik geloofde het bijna! Helaas weten we allebei dat het niet zo is." ze duwt hem speels om.

Ze negeert de rest en kijkt mee op het papier met Aimée om te zien bij wie iedereen is ingedeeld op de kamer. Ze kijkt Christine dan duivels aan.

"Het ziet er naar uit, Christine, dat 't een leuke tijd zal worden samen."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:24 

Afbeelding

Matt kijkt overdreven sip als hij door Naomi afgewezen wordt. "Als jij mij niet wilt, wilt Aimee mij vast wel!" Op zijn knieí«n schuift hij door naar haar en geeft haar een handkus. Hopelijk is zij wél gevoelig voor zijn charmes. Hij houdt haar hand nog steeds vast als ze zegt dat hij op de kamer ligt met Shawn en Alex.

"Dank u voor dit goede nieuws, schone dame. Als u mij nu wilt excuseren, ga ik mijn beste vriend een fistbump geven om te vieren dat we al 6 jaar gezegend zijn met elkaars nachtelijke snurkgeluiden." Hij knipoogt naar haar en laat haar hand los om vervolgens weer richting Shawn te schuiven.

"So, mate, al wat pranks bedacht deze vakantie? Dit jaar moeten we het wel beter aan gaan pakken dan vorig jaar. Weet je nog die keer dat Maxime ons uiteindelijk een uur lang op heeft laten sluiten in een leeg lokaal zonder eten of drinken? Dat mag niet gebeuren. We moeten dit jaar voorzichtiger zijn." Hij kijkt gespeeld angstig om zich heen. "Misschien zijn er verraders in ons midden..."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:27 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea luistert oplettend als Matt en Shawn het over Casey hebben. Die heeft Lea ook de hele zomer niet gezien, maar Lea heeft haar wel heel erg gemist. De rest ook, natuurlijk... maar toch. En over Casey gesproken, waar is ze? De trein zou al snel moeten vertrekken.

Het gesprek gaat verder weer eens over seks, tot de verontwaardiging van Naomi en absoluut niet tot de verbazing van Lea. Ze vindt het zelf wel een interessant onderwerp, maar niet om met Shawn en Matt, of all people, te bespreken. En ze hoeft ook niets te weten over Naomi's libido, thank you very much.

Ondertussen komen Alex en Christine de coupé binnen, maar Casey is nog steeds nergens te bekennen. Overigens begint het nu toch wel erg druk te worden.
Op dat moment blijkt dat de jongen die Shawn en Matt continu Joost blijven noemen de kamerindeling heeft. Of had, want Aimée heeft het blaadje gejat. Lea springt op en stuitert zowat naar d'r toe toe om op het blaadje te kijken. "Cam! We zijn weer roommates!" zegt ze enthousiast.

En dan begint Aimée weer op die Joost te vitten en serieus, kunnen ze niet vijf minuten een normaal gesprek hebben zonder dat er weer gekat is? Lea herinnert zich weer waarom ze normaalgesproken ver uit Aimée's buurt blijft, en ze heeft medelijden met Casey, die dit jaar Aimée's roommate moet zijn. Ouch.

"Serieus Aimée, laat die jongen toch eens met rust," zegt Lea terwijl ze zich weer langzaam een weg baant naar haar plaats naast Cam, omdat onder andere Matt in de weg zit, die zijn affectie voor Aimée aan het betuigen is ofzo. "Heb je niet interessantere dingen om je aandacht aan te besteden?"

were mine.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:29 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Aimée schijnt onder de indruk te zijn van het feit dat hij een hele loft voor zichzelf heeft. Nou ja, het is ook best wle een big deal, nu Adrian er overna denkt. Maar ja, hij is er al aangewend geraakt...
"Mijn vader heeft een belangrijke positie op het Ministerie," zegt Adrian met enige moeite, aangezien hij niet echt weet wat zijn vader doet. "En mijn moeder... die heeft gewoon een grote erfenis."
Hij grijnst even. Als Aimée Joost aanspreekt op zijn gedrag van zijn kant, kijkt Adrian even naar het schouwspel van Matt en Noami. Nou ja, het lijkt haar in een beter humeur te brengen wat Adrian wel een goede stap forward vindt.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:03 

Afbeelding

Aimée is wel gecharmeerd van Matt. Voor eventjes dan. "Is al goed, liefje," zegt ze tegen de jongen, alsof zij zelf de kamerindeling heeft gemaakt. Ze beantwoord zijn knipoog met een klein glimlachje en knippert overdreven met haar ogen.

"Lea, als Joost zich gewoon stilhoudt, is er helemaal niks aan de hand." Als Lea dan ook nog aan Matt vraagt of hij niet interessantere dingen heeft om zijn aandacht aan te besteden, snuift Aimée. "Volgens mij is er iemand jaloers," zegt ze dan.

Aimée besluit zich weer te richten op Adrian. Misschien was hij een beetje jong voor een potentieel vriendje, maar hij was geen onaangenaam gezelschap. "Hm, misschien kom ik in de eerstvolgende vakantie wel een keer langs, ofzo," zegt ze in een poging vriendelijk en niet flirterig over te komen.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:36 

OOC: @Tom Riddle: Lea had het met d'r laatste zin nog tegen Aimée / over Jules, niet over Matt. ;) Lea zal dus pissig gaan reageren.

Afbeelding
Lea Bennett

"Nee," zegt Lea geĂ­ÂŻrriteerd, "Jij moet je gewoon eens normaal gedragen in plaats van als een bitch. Joost hoeft zich niet stil te houden, omdat jij niet like, de wereld overheerst."

Als Aimée dan ook nog eens durft te suggereren dat Lea jaloers is, vanwege Matt nog wel, lacht Lea. Hard. En zeker niet vriendelijk. "Aimée, jij bent serieus de laatste persoon op wie ik ooit jaloers zou zijn. De enige reden dat mensen je nog een beetje kunnen verdragen is omdat ze een snelle wip van je willen, dat is alles. Ik heb tenminste mensen die om me geven, da's meer dan van jou gezegd kan worden."

De trein is nog niet vertrokken en het eerste bitchfight van het schooljaar is al begonnen. Wat een goeie start. Ze gaat weer naast Cam zitten en slaat haar armen over elkaar. Terwijl ze juist zo graag een gezellige treinreis had gehad, met haar vrienden. Maar Aimée maakt haar gewoon pissig, en Lea kan het niet helpen daarop te reageren.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:45 

Afbeelding

WOOHOO! Een kamer met Alex en Matt! : D Shawn krijgt onmiddellijk een gigantische grijns op zijn gezicht. "Maxime beaamt altijd hoe ze ons zo vreselijk vindt, maar ze blijft desondanks onze diepste wensen vervullen," zegt hij direct tegen Matt. Shawn vindt het helemaal niet erg dat Alex er ook bij zit - sterker nog, als hij iemand kiezen moest om bij hem en Matt te slapen, dan had hij waarschijnlijk Alex gekozen. Als reactie op Matt, tuurt Shawn met halfdichtgeknepen ogen om zich heen. "Verraders..." zegt hij langzaam en zachtjes. "Ik betwijfel het, Matt. Denk je dat iemand het in zijn hoofd zou halen om ons te dwarsbomen?"

Kennelijk heeft Christine niet zo'n geluk - die zit op de kamer met Naomi. Shawn wilt daar iets tegen doen, maar hey, er valt niets aan te doen. Hij neemt zich wel voor om, als de trein aangekomen is, een privé woordje te hebben met Naomi. Om de schade te beperken, of iets dergelijks. Misschien ervoor zorgen dat ze Chris niet al te lastig zal vallen. Hij voelt al aan hoe Naomi hem wekenlang zal bestoken met onaardige dingen omdat hij het in zijn hoofd haalt om haar *gezag* te ondermijnen, maar hey. Als hij het niet doet, dan doet niemand het.

"Trouwens, ik heb een uiltje gekregen van de liefste Maxime," vertelt hij Matt in het bijzonder, maar eigenlijk ook de gehele groep. "Over Quidditch. Dat er dit jaar geen tryouts zullen zijn, omdat Maxime ons al jaren kent, en ze ZELF de Quidditchteams heeft samengesteld. Ze heeft dit alleen gestuurd naar de captains, dus ik neem dat jij dit bericht ook hebt gekregen?" vraagt Shawn aan Aimée.

Hij gaat wat rechtop zitten. Het feit dat hij Quidditch captain is, vermenigvuldigt zijn ego duizendmaal. "Maar da's niet zo erg. De oude spelers zitten in hetzelfde team, geloof ik. Ons team moet alleen nog een keeper, dus ik vraag me af wie dat is. Met onze getalenteerde seeker," hij lacht naar Christine, "onze zo-goed-als-perfecte beater," een trotse knik naar Matt, "en Case en mijzelf als chasers, komt het allemaal toch wel goed."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:54 

Afbeelding

"Oi! As good as perfect? Ik bén perfect. Mijn middle name is perfect. Ik ben de beste beater die je maar kan wensen!" Ja. Zijn ego is groter dan de héle trein en die van iedereen bij elkaar opgeteld. Minus misschien Shawn, want zijn ego is even groot als die van hem.

Dan hoort hij wat Lea zegt. Hij had haar al nooit echt gemogen (voornamelijk omdat zij de beater is van het concurrerende Quidditch team) en na de opmerking die ze zojuist maakte, wordt dat alleen maar minder. "Dus, jij denk dat ik aardig doe tegen Aimée, omdat ik haar het bed in wil praten? Dan heb je je facts toch een beetje verkeerd. Ik denk dat jij eerder jaloers bent, omdat je denkt dat mensen wel een vlugge wip met haar willen en niet met jou." Dit alles zegt hij zonder zijn stem te verheffen, maar eerder met een enorme, arrogante, ik-ben-beter-dan-jou glimlach op zijn gezicht.

Ja, het is héél gezellig in de coupé.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:58 

Afbeelding

Dan wordt Aimée op haar nummer gezet. Echt waar. Ze heeft altijd een weerwoord, maar dit keer blijft het angstvallig stil. Lea was altijd al een van de enigste personen op Beauxbatons die tegen Aimée op kon. De rest was makkelijk de kop in te drukken.

Toch wilt Aimée zich niet helemaal laten kennen. "Alsof ik met elke jongen meteen in bed lig! Ik ben géén simpele wip, ze moeten er wel wat voor doen, ja?!" Haar stem klinkt nu schril en hard. "En ik heb geen mensen nodig die om me geven, ik krijg alles voor elkaar wat ik maar wil!" Meh, Aimée voelt zich alleen =(

Dan begint Shawn over Quidditch, thank god, een ander onderwerp. Aimée werpt nog een laatste boze blik naar Lea en haalt dan met een zwierig gebaar de brief uit haar tas. "Ja, ik ben ook benoemd tot Captain," zegt ze dan zonder haar trots te verbergen. "Dat betekent dat we een geweldig team hebben, met uitzondering van Lea dan." Zo, dat maakte toch weer iets goed.

Dan doet Matt ook nog een duit in het zakje. Aimée kan niks anders dan hooghartig naar Lea blijven kijken en haar uiteindelijk een knipoog toe te werpen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:59 

Afbeelding

Camille begint zich steeds minder op haar gemak te voelen in de steeds kleiner wordende ruimte. Tenminste, zo voelt het voor haar. Niet dat ze claustrofobisch is, maar zo begint ze zich wel te voelen. Ze kan er niet tegen als mensen zo onaardig tegen elkaar zitten te doen. "Je kunt wel in de kerstvakantie bij mij komen." Antwoordt ze op Lea over haar video's. Een kleine grijns verschijnt op haar gezicht. "Misschien zijn ze stiekem wel fout." Ze stoot Lea zachtjes aan met haar elleboog.

Ze bekijkt het gedoe met het papier met de kamerverdeling. Stiekem is ze heel nieuwsgierig, maar ze vindt het al zielig voor Jules dat het blad gewoon uit zijn handen werd getrokken door niemand minder dan Aimée. Daarom houdt ze zich rustig, tot ze Lea hoort. "Echt? C'est génial!" Enthousiast wiebelt ze met haar benen en schopt daarbij per ongeluk tegen Aimée's scheenbeen aan. Oeps?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 16:11 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea staart Aimée aan als haar stem steeds schriller wordt en ze zegt dat ze geen mensen nodig heeft die om haar geven. "Klinkt alsof je jezelf daarvan wilt overtuigen, Aimée." Hoewel Lea zich nu toch wel een klein beetje schuldig voelt. Maar Aimée verdient het om eens een keer weerwoord te krijgen.

Nu begint Shawn onsubtiel over Quidditch te praten, maar Lea concentreert zich op Matt, die ze blijkbaar nu ook al beledigd heeft. "Jij misschien niet, maar de meesten wel," reageert ze. "En Matt, serieus? Als ik een vlugge wip wil, kan ik die best krijgen. Ik heb alleen meer klasse dan mijn aanhangsels in de gaten van de eerste de beste localen te steken." De insinuatie: manslet is overduidelijk.

Lea glimlacht naar Cam als die zegt dat Lea tijdens de kerstvakantie best wel bij haar kan komen. Geweldig. En als Cam dan ook nog eens grapt dat ze misschien wel fout zijn, grijnst ze voluit.

Maar dan suggereert Aimée dat Lea geen vaardigheid als Beater heeft, en dat maakt Lea pas echt kwaad. Prima als je haar wilt uitschelden, maar heb het niet over haar Quidditch, dammit. Nonchalant steekt ze haar middelvinger op naar Aimée. "Screw you, ik ben een uitstekende Beater en dat weet je."

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 16:57 

Afbeelding

Als Lea dan weer begint te praten, schiet Matt spontaan in de lach. Hij kan het niet meer inhouden. Hij wil vragen 'met wie dan?' maar die woorden kan hij niet eens meer uit zijn mond krijgen. De eerste paar minuten heeft hij zijn spraakmogelijkheid helemaal verloren. Dan zegt ze nog wat over haar Quidditch vaardigheden. "Jij...? Een uitstekende beater? Je speelt als iemand die net een desí¶rienterend drankje heeft gedronken. Je kan geen rechte bal slaan, laat staan iemand van zijn bezem af krijgen!"

Dan pakt Matt zijn rugzak tevoorschijn en haalt er een hele hand vol chocolate frogs uit. De eerste gooit hij in het schoot van Shawn, omdat Matt weet dat zijn beste vriend nooit nee zegt tegen chocolade. "Ja, Maxime weet dat je nou niet bepaald eerlijk bent als het op teamselectie aankomt en daarom wil ze het liever zelf doen."

Vervolgens gooit (met zijn wand laat hij ze zachtjes neerploffen op de schoten van Aimée en Naomi, omdat hij weet dat ze het niet waarderen om een verpakking in hun gezicht te krijgen) hij chocolate frogs naar iedereen in de coupé, behalve naar Lea. "Je krijgt er pas een als je je excuses aanbiedt. Je kent me al een paar jaar en je weet dat ik best wel selectief ben. De eerste beste persoon? Nee hoor. Vandaar dat ik jou nog nooit benaderd heb." Ja, Matt is héél lief.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:19 

Afbeelding
Jules Joubert

Bij het horen dat er geen Try-outs zijn dit jaar kijk Jules verbijstert naar Shawn.
'Wat!? Geen Try-outs dit jaar?' Hij schrok van zijn eigen uitbarsting en hield zijn mond.

Op dat moment kreeg hij van Matt en chocokikker in zijn schoot geworpen en daar was hij hem dubbel dankbaar voor. De rest was afgeleid van zijn schok en hij kon even nadenken onder het genot van wat chocolade.

Hij maakte de kikker open en stopte hem in zijn mond.
Waarom gaat alles nou mis? dacht hij verdrietig. Hij had alvast reageert op de brief die hij vlak voor het begin van het schooljaar kreeg over Quiddiths teams en had zich opgegeven om een gooi te doen naar de positie als wachter.
Maar als niemand hem zag spelen leek het hem zeer onwaarschijnlijk dat ze hem een kans zouden geven. Er hoefde maar één persoon tussen te zitten die ook maar een pietsje populairder was als hij en zijn kans was verkeken...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:25 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea kijkt bedaard toe hoe Matt in de lach schiet. Pas een paar minuten later zegt hij eindelijk iets over hoe ze speelt als iemand die dronken is. Liegen om te proberen haar te dissen? Triest hoor. Maar Matt is niet zo compleet irritant als Aimée, dus Lea verliest haar kalmte deze keer niet. "Dat zullen we dan maar moeten zien tijdens de eerste match, Davis," zegt ze rustig.

Matt deelt nu wat chocolate frogs uit en zegt, als een kleuter, dat Lea er pas eentje krijgt als ze haar excuses aanbiedt. "Waarom moet ik aan jou mijn excuses aanbieden?" Nee, serieus, ze snapt niet waarmee ze Matt beledigd heeft. "En de enige reden dat jij mij nooit benaderd hebt is omdat je me toch nooit zou kunnen krijgen, Matt."

En dat is ook zo, want Matt is simpelweg haar type niet en ook nog eens haar concurrent Beater. En Quidditch is serious business for Lea, dus ze gaat niet met haar freaking concurrent. Voor Lea is de zaak nu afgedaan, dus ze leunt relaxed tegen Cam aan en wacht totdat de trein eindelijk gaat vertrekken.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:42 

Afbeelding

Matt vindt het stiekem wel jammer dat Lea niet zo heftig reageert als hij gehoopt had. "Dat zeg je nu, maar ik weet zeker dat je de kans gegrepen zou hebben als ik voor je neus stond. Anyways, over het Quidditch gedeelte, ik weet het goed gemaakt: Als jouw team wint, wat toch niet zal gebeuren, mag je mij Quidditch lessen gaan geven. Máár... Als mijn team wint, mag ik jou les gaan geven. Goed idee, right?" Na die woorden steekt hij zijn hand nog een maal in zijn rugzak en gooit Lea dan toch ook een chocolate frog toe. Daarna steekt hij zijn hand uit in haar richting. Op zo'n weddenschap moesten ze toch wel handen schudden.

"Wanneer gaat die verdomde trein eens rijden? Ik heb nu al trek in het enorme feestmaal. Ik hoop alleen dat ze die pan met slakken dit keer niet voor mijn neus zetten. Het mag dan wel een Franse delicatesse zijn, maar ik ga over mijn nek als ik die dingen zie!" Matt trekt een gezicht alsof hij ieder moment over zijn nek kan gaan. Het jaar ervoor had hij die bak continu voor zijn neus staan en dat was toen niet zo goed afgelopen. Hij had de eerste nacht op de ziekenzaal moeten overnachten omdat de leraren dachten dat hij een of andere ziekte had opgelopen, terwijl hij alleen maar bleef braken omdat de geur van die slakken niet uit zijn neus weg ging. Dat grapje had de hele first night prank die hij en Shawn ieder jaar uithaalden goed verpest.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: