Narcissa schreef:
Hermelien, is eigenlijk zowat een van de personage's, waar ik een hekel aan heb, Niet alleen Hermelien uit de boeken, maar Emma zelf ook.
En de films , vind haar soms te overdreven spelen..lastig om uit te leggen
In de boeken, haat ik het soms, dat ze eigenlijk echt alles blijkt te weten.
Dat heb ik vooral in boek 7. Heeft alles voorbereid..balh blah..
Sorry voor de Hermelien's fans. Oke. Daar moet ik toch wel even op reageren, want ik snap niet wat je nu zo hatelijk vind aan Hermione. Overigens vind ik je zin 'Niet alleen aan Hermelien uit de boeken, maar aan Emma zelf ook' niet kloppen. Alsof Emma er eerst was en er dan een Hermione werd ontstaan ofzo. Omgekeerd klinkt die zin beter, maar again muggenzifterij.
Dat je haar haat in de films, daar kan ik inkomen. Maar ik vind de reden waarom je haar haat in de boeken nogal dubieus. 'Omdat ze alles blijkt te weten en alles heeft voorbereid'. Ja halloo. Je hebt het over Hermione, die bijna 24/24, 7/7 boeken leest enzo. Ik vind het niet gek dat ze véél weet (alles is ook al zo overdreven, maargoed) daardoor. En dat ze haar goed voorbereid op de zoektocht naar Horcruxes.. Hmm?
Ik kan erin komen dat je een hekel aan haar hebt, maar eerlijk gezegd vind ik de redenen
waarom nogal bij het haar getrokken. Heb je nog andere? :')