Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 17:46 

Afbeelding

En daar is Shawn. Shawn is echter niet Shawn vandaag. Shawn is anders dan de gebruikelijke Shawn. Anders dan de Shawn die net naast Matt in de coupe zat. De naam Shawn is inderdaad vaak te gebruiken in een gedachtegang. "Sooo... whats wrong?" Vraagt Matt casual aan zijn beste vriend.

Omdat hij en Shawn nou niet echt de personen zijn die in het openbaar over hun problemen praten, gaat hij gelijk verder met het aller belangrijkste: "De begin van het jaar prank is uitgedacht en ik heb er nog een bedacht voor volgende week. Die heeft namelijk wat meer voorbereiding nodig, waaronder een tripje naar de prive kast van monsieur Beverage." Bij die gedachte wrijft Matt in zijn handen. Potions maken was een van zijn specialiteiten.

Dan slaat de deur dicht en begint de koets te rijden.

OOC: Beverage is de potions leraar. De naam wordt op z'n Frans uitgesproken, dus niet op z'n Engels.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:41 

Afbeelding

Christine glimlacht dankbaar als Alex verkondigt dat hij er voor haar is. En dit is misschien haar eerste niet-gefakete glimlach sinds ze op de trein gestapt is. En toch... Toch gaat ze liever naar school. Ze luistert verrukt naar Alex' reisverhaal. Ze wordt een beetje jaloers wanneer hij zegt dat ze daar ook een musical gezien hebben. In het Engels dan, uiteraard. Christine vindt het jammer dat ze geen letter Engels kan. Maar wat wil je dan ook? In Frankrijk zijn ze nogal dom op taalgebied. En als alles op televisie gedubd wordt, leer je het niet.

"Ik wil in de toekomst ook wel graag eens een musical zien,"Âť antwoordt ze. Sure, op video en DVD had ze er al enkelen gezien, maar dat is niet the real deal. Ze zakt wat terug in haar stoel als hij informeert naar haar vakantie.

"Oh, ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan. Thuisgebleven,"Âť zegt ze. "Ik heb wel een aantal mensen die in de buurt leven leren kennen. Ze zijn een beetje alternatief, maar ze zijn wel aardig,"Âť antwoordt ze, enigszins gelukkig.

Hobbel hobbel hobbel. Hun koets was ondertussen al beginnen rijden. En hup, hun koets stopt na een tijdje al weer op de plek waar ze moeten zijn. Christine kijkt blij naar Alex. Ze zijn er eindelijk weer.

"Nu begin ik toch echt wel honger te krijgen,"Âť zegt ze terwijl ze over haar maag wrijft, die hevig aan het protesteren is. Met een sierlijk sprongetje zet ze voet aan grond, ze kijkt even rond. Voor zover ze kon zien, waren ze de eersten van hun klas. Christine wil zich net naar Alex draaien om iets onbelangrijks te zeggen, wanneer er iemand aan haar mouw trekt. Christine kijkt om en ziet een meisje dat niet veel kleiner is dan zijzelf en er behoorlijk alleen bij loopt.

"Mag ik bij jullie lopen?"Âť vraagt ze met grote ogen. "Ik heb zo'n beetje het gevoel dat ik hier loop te verdwalen. Er komt ook zoveel op je af, die eerste dag, en die groten hier zijn niet allemaal even aardig tegen me. Maar jullie lijken wel OK!"Âť ratelt het meisje maar door. "Zijn jullie ook niet ontzettend benieuwd naar de school, de leraren, de lessen? We gaan gewoon leren toveren!"Âť Kindje raakt excited. OMG, dit kun je niet menen. Nu wordt ik ook al voor eerstejaars aanzien! schiet er door Christine heen, vlak nadat er net nog een steek van medelijden door haar heen ging. Ze kijkt Alex even met een glimlach aan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:43 

Afbeelding

Shawn zit droogjes voor zich uit te staren, als hij Matt hoort vragen wat er mis is. Hij haalt zijn schouders op. "Niets, mate. Maar als we op onze kamer zijn, heb ik jou en Alex nodig voor een... speciaal plan," zegt hij. Shawn kijkt naar Adrian en Aimée en hoopt dat ze niets zullen vragen erover. Dit is een geheime missie!

Zijn gezicht klaart wat op als Matt begint te praten over de begin van het jaar prank, en dat hij nog eentje heeft bedacht voor de week erna.

"We moeten wel oppassen," zegt Shawn dan. Hij richt zich vervolgens vooral op Adrian en Aimée. "Vorig jaar, hebben we ingebroken in monsieur Beverage's kast, we hebben een aantal ingredií«nten gestolen, maar zijn gesnapt door Maxime haarzelf. Om hier onderuit te komen, zeiden we maar dat we een potion voor onszelf wilden maken, omdat dat ons oh-zo-leuk leek. Maxime, niet wetend wat ze met ons aan moest, stuurde ons naar Dr. Freud. Hij heeft ons maarliefst drie uur lang in zijn kamertje gehouden, waar hij ons vertelde hoe we zijn blijven haken in de orale fase van onze kindertijd, en dat we daarom graag dingen... In onze mond stoppen," sluit Shawn zijn verhaal af, niet lettend op hoe fout die laatste zin kan klinken.

De koetsen begonnen halverwege zijn verhaal te bewegen, en inmiddels zijn ze al bijna aangekomen. Shawn gaapt uitbundig. Hij heeft honger. Veel honger. Na een tijdje voelt hij met een zachte "thump" de koets weer in aanraking komen met de grond. Dynamisch als hij is, springt Shawn overeind, stoot zijn hoofd tegen het lage plafond, en schopt het deurtje open. "Deze koetsen zijn gemaakt voor dwergen," klaagt hij.

Eenmaal buiten ademt hij diep in. Dan kijkt hij naar het prachtige Beauxbatons paleis. Madame Maxime staat voor de grote deur te wachten, want ze moeten haar allemaal begroeten als ze het gebouw ingaan. Shawn leunt tegen de koets en wacht tot zijn gezelschap ook uitstapt.

OOC: Dr. Freud is de therapeut van BB. Hij heette origineel Dr. Fromage, maar werd niet serieus genomen, en heeft een drastische name-change gedaan. Plus hij hoefde minder te betalen, want de eerste twee letters [FR] bleven toch hetzelfde. Freud is, uiteraard, een aanhanger van de psychodynamische theorie van Sigmund Freud. Also, I'm not making this sh*t up! Alles wat ik zeg over orale fases enzo: it's true! (The pains of being a psychology major. Ik moest dit leren, mensen. I'll have you know dat er ook een anale fase is.)

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:07 

Afbeelding

Als Matt ziet dat Shawn zijn hoofd stoot, maakt Matt een mental note on niet zo snel op te staan. "Ik denk dat als we nu weer gesnapt zullen worden, Maxime ook wel zal begrijpen dat wij onze orale fase ontgroeid zijn. Ze kan ons wel weer naar Freud sturen, maar ik denk dat hij ook wel inziet dat de orale fase geen overgang kent naar, hoe zal ik het noemen, de anale fase. We zullen gewoon voorzichtiger moeten zijn en des noods iemand anders het vuile werk laten doen. Die first years zullen vast wel heel ver gaan voor een beetje zakgeld. Die prank moet namelijk uitgevoerd worden."

Als Matt de koets uitstapt, is het eerste wat hij ziet het kolossale schoolhoofd dat voor een nog grotere deur staat. Hij weet zeker dat zij hem ook ziet en hij zwaait vrolijk naar haar. "Oh, how I missed that woman." Hij doet alsof hij sentimenteel wordt en een traantje weg moet pinken. "Het wordt tijd voor een eerbetoon aan onze grote vriendin."

Matt's maag knort luid. "Ik denk trouwens dat ik mijn orale fase nog niet ontgroeid ben. Wat zou ik nu graag een hele maaltijd in mijn mond stoppen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:33 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea laat Cams hand los om snel de koets in te klimmen en ziet, kijkend uit het raam, dat er blijkbaar nu al een prank uitgehaald is met een van de firsties. Lea does not approve, vooral omdat, serieus? Wat voor lol is er in om mensen te pranken die zich niet kunnen verdedigen of hun revenge nemen?

Hoe dan ook, Cam komt ook in de koets zitten en trekt de deur snel dicht. Daarop ziet Cam Casey blijkbaar ergens in de drukke menigte buiten, want ze begint haar naam te roepen. Lea kijkt ook naar buiten, maar ziet Case zo snel even niet, plus de koetsen beginnen al te rijden.

"We zien haar bij het kasteel dan wel," zegt Lea, terwijl ze quasi-nonchalant haar schouders ophaalt. De koetsen rijden flink door en ze zijn binnen de kortste keren aangekomen. Ze stapt snel naar buiten, zonder haar hoofd te stoten, omdat ze ondanks haar hakken tot haar grote irritatie nog steeds tiny is.

Bij de ingang staat Maxime al, die vast wel weer zal gaan zeuren over haar uniform, of duidelijk gebrek daar aan, maar dat hoort bij het Beauxbatons-gevoel. En sinds die keer begin vijfde jaar dat ze in d'r ondergoed rondliep om maar niet het uniform te hoeven dragen (wat haar ook een sessie bij meneer Freud opgeleverd heeft) valt Maxime haar er niet meer zo over lastig als vroeger.

Lea kan het feestmaal praktisch al ruiken, en ze heeft nu het gevoel echt thuis te zijn. Ze wacht tot Cam ook de koets uitstapt en kijkt ondertussen in het rond of ze nog interessante mensen ziet.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:50 

Afbeelding

Alex luistert naar Christines vakantieverhalen. Hij zou haast willen zeggen dat ze zeker eens mee mocht, als hij de volgende keer naar Londen zou gaan, maar uiteindelijk zien ze elkaar nooit in de zomervakantie. Christine lijkt ook altijd een beetje geheimzinnig te doen over haar familie en woonplaats en toen zijn ouders haar vandaag kwamen ophalen keken ze wel heel erg ongelovig. Maar Alex en zijn familie zijn dan ook vooral Desperate Housewives-achtige wijkjes en voortuintjes gewoon.

"Ik ook. Ik hoop dat we morgen ook een normaal vak zullen krijgen om te beginnen en geen gymnastiek of therapie". Het idee alleen al.

Alex en Christine mogen misschien nog geen wederzijdse affectie delen (nog niet), maar hun wel zeer kleine gestalte is wel een gemeenschappelijk kenmerk. Christine verdwijnt met haar gestalte tussen de eerstejaartjes en Alex wordt met een beetje geluk niet furieus toe gesproken door een professor omdat hij niet in de rij van de derdejaars staat.
Daarom is het zéér vermoeiend om als eerstejaars gezien te worden. Omdat je als zesdejaars toch eigenlijk vol ontzag moet aangegaapt worden door eerstejaars. Niet dus.

Alex rolt met zijn ogen en kijkt dan het eerstejaartje aan dat onder haar gewaad een Hanna Montana-shirtje aan lijkt te hebben. Ze moest duidelijk nog veel leren.
"Nou, school kan heel erg leuk zijn. Maar dan moet je ook al geluk hebben met de kamerindelingen, de uniformen zijn zelden op maat gemaakt, de helft van de professoren horen thuis in een psychiatrie, in elke klas zitten wel een paar dames die denken dat ze in de film Mean Girls leven en de helft van de tijd kan je de leerlingenkamer niet betreden. Maar de helft van de tijd schijnt Beauxbatons heel erg leuk te zijn", zegt hij snel wanneer de onderlip van het meisje vervaarlijk begint te trillen.

"Oh, maar ik denk dat wij heel goed kunnen opschieten!"
, piept het meisje, terwijl ze hoopvol Christine en Alex aanstaart. "Zijn jullie trouwens een koppel? Waarom lopen jullie zo dicht bij elkaar?"

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 20:04 

Afbeelding

Aimée luistert naar Matt, maar blijft uit het raam kijken. Dat hele genetische gedoe klinkt eigenlijk gewoon als een lastige manier van toverkracht toepassen. Stomme muggles.

Als Shawn dan ook in de koets komt zitten, draait Aimée iets bij en kijkt de anderen aan. Ze lacht niet om de grappen van Matt en Shawn, die ze eigenlijk maar kinderachtig vindt, maar ze zegt er ook niks over. Wel lacht ze als de koetsen tot stilstand komen en Shawn zijn hoofd stoot.

Een paar koetsen verder ziet ze Lea uitstappen, die ook, zoals ze elk jaar doe, in haar gewone kleren naar het kasteel loopt. Aimée heeft ook vanzelfsprekend haar uniform niet aan, omdat ze in haar huidige kleren teh_sex is.

Met een 'kijk-mij-ik-ben-geweldig'-attitude loopt ze naar de ingang. "Bonsoir Madame," groet ze Maxime met een glimlach. Aimée heeft gezorgd dat ze precies met een grote groep eerstejaars is aankomen lopen, zodat Maxime zich daarmee bezig moet houden en zij gewoon door kan lopen. Ze loopt dan ook de zaal in en ziet het geweldig feestmaal al klaarstaan. "Oh, magnifique!" Roept ze blij en ze neemt plaats aan één van de tafels.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 21:45 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor stapt zelf in een zelfverzekerde pas naar de ingang van de school toe, waar ze ergens denkt Matt te zien, vlak bij het schoolhoofd. Ze versnelt snel haar pas en begint zelfs een klein beetje te lopen tot bij hem. Daar ziet ze ook Shawn bij hem staan. Met een brede glimlach slaat ze een arm om beide jongens.

'Hi guys,' begroet ze hen. Ze heeft nog geen van beide gesproken in de trein en ook Naomi heeft ze vreemd genoeg nog niet gezien. 'Bonsoir,' zegt ze ook uit beleefdheid tegen Maxime. 'Al plannen aan het smeden?' Dat was eigenlijk een retorische vraag, de jongens smeden altijd plannen. 'I want in!'

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 21:48 

Afbeelding

Misselijkheid. Misselijkheid. Godverdomme misselijkheid! Ietwat geĂ­ÂŻrriteerd zit ze in een koets met een stel onbekende Barbie's. Haar ogen glijden naar buiten en vangen die van Cam. Dramatisch zwaait ze met haar handen en maakt een 'Get me out of here!'-gezicht. Yup. Life sucks als je te laat aan komt waggelen en je vrienden niet meer kan vinden.

Na zich even te hebben verveeld, stapt Case de koets uit. Zoekend kijkt ze op zich heen. Haar ogen beginnen te twinkelen zodra ze het SM-duo ziet. Enthousiast springt Casey omhoog en rent gevaarlijk op Bradés af.

"Shawny!'' roept ze, en gooit hem bijna omver met een knuffel. "Ik heb jullie zo gemist!'' Plagend geeft ze Shawn een kort kusje op zijn mond. Friends! <3

Laatst bijgewerkt door Darren op zo feb 06, 2011 22:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:08 

Afbeelding

Shawn loopt met Matt richting het gebouw en, ja hoor, Maxime. Hij grijnst lief naar haar, en zegt: "Bonsoir! Dit jaar zal ik me gedragen. Ik zal mijn best doen, in ieder geval." Ze let echter niet zoveel op hem (waarschijnlijk concluderend dat wat hij ook zegt, het nergens op zal slaan) en dus lopen ze door. Dan komt Flor aan -- die heeft Shawn de hele tijd niet gezien! Hij knuffelt haar, maar laat vervolgens los omdat iemand zijn naam roept. Case! : D Hij heeft zich net omgedraaid, en voelt vervolgens Casey's lichaam tegen dat van hem crashen. Ze vallen bijna om, maar Shawn weet zich net rechtopstaand te houden.

"Casey!" zegt hij blij, nadat haar lippen zich op die van hem gedrukt hebben. Hij lacht en zegt: "Je kon het niet weerstaan, he? Krijg je dan nooit genoeg van mij?"

Met zijn arm om Casey's schouders, begeeft hij zich met Matt en Flor verder richting de eetzaal. "God, ik heb honger!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:17 

Afbeelding

Matt loopt vrolijk, onschuldig fluitend langs het schoolhoofd. Hij zwaait even kort en loopt dan naar binnen toe. Hij heeft niet zoveel zin om wat tegen haar te zeggen. Als hij in de hal is, is Flor de eerste persoon die hij ziet (Ok, ze liep al achter ze, maar toen was Matt nog druk met Maxime begroeten). "Hey! Nou ehm... Zoals gewoonlijk hebben we een begin van het jaar prank geplanned, waar je ons helaas niet mee kan helpen. Maar hoe zit het ook alweer met jouw potions skills?" De laatste zin zegt hij met een knipoog.

Matt is wel lichtelijk verbaasd als Casey eraan komt rennen en Shawn een kus op zijn mond geeft. Ah well, ze heeft wel een week bij hem overnacht, dus er zal vast wel wat gebeurd zijn! Ze is en blijft een van Matt's beste vriendinnen, dus een hug had er ook wel vanaf gekund.

Als Shawn er dan vandoor gaat met Casey, slaat hij uiteindelijk ook zijn arm om Flor's schouder en hij begeleidt haar naar de eetzaal. "Dus hoe was jouw zomer?"

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:24 

Afbeelding

Naomi blij als ze eindelijk uit de servant-koets kan stappen. Ze stapt er elegant uit en veegt haar Chanel-jurkje af. Maxime staat bij de deur en ze glimlacht naar haar, terwijl ze haar nadert.

"Bonjour madame Maxime, wat ziet u er toch weer fantastisch uit! Haar laten doen?" slijmt ze schaamteloos.

Ze wilt haar gesprek doorvoeren, maar uit haar ooghoeken merkt ze iets op wat haar totaal niet bevalt.

"Excuses moi, ik moet even wat doen." mompelt ze met een korte glimlach. Zo snel als die is gekomen, verdwijnt die ook weer en neemt thunder and lightening de plaats in.

Ze loopt met haast richting Florence, wie ze heeft gespot met... met... BRADí‰S. Hoe durft Florence met de vijand om te gaan. Naomi grijpt haar bij de hand en sleurt haar mee een stuk verderop, waar de rest hen niet kan zien.

"I need to talk to you, for just a second!" deelt ze mee met een verdorven blik. "Van nu af aan is Bradés de vijand. He crossed me. En nu gaat hij daar voor betalen. Je bent mijn beste vriendin, dus je moet me helpen."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:32 

Afbeelding
    Florence Gravois

'Potions? Dat gaat wel,' zegt ze met een grijnsje. Ze is er geen echte held in, maar het loopt toch ook nooit enorm fout. Als de jongens haar niet in hun plannen willen betrekken, dan zal ze haar eigen plannetje maar moeten smeden. En vanuit haar ooghoek ziet ze al de perfecte partner-in-crime komen aanlopen. Noami.

Nog voordat ze Matt goed en wel kan antwoorden op zijn vraag, wordt ze al meegesleurd door Naomi. 'Ik spreek je straks nog wel,' zegt ze nog snel over haar schouder heen tegen hem, terwijl ze verontschuldigend glimlacht. Dan richt ze zich pas op Noami, en de gezichtsuitdrukking voorspelt niet veel goeds.

'Wat heeft hij precies gedaan?'
vraagt ze fronsend, in de waterval van woorden was dat haar even ontgaan. 'En vanzelfsprekend dat ik je help,' vervolgt ze maar snel, 'maar he's friends with Matt. En Matt is leuk. Dus als Shawn bij Matt staat... Well.' Ze knikt even van you know.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:28 

Afbeelding

Cam knikt als ze Lea hoort. Ze zullen Casey inderdaad wel bij het kasteel zien. Hoewel ze er niet al te blij uit ziet in haar koets. De rit is gelukkig niet zo lang. Iets waar Cam heel blij mee is. Ze is al moe genoeg van de treinreis en wil zo snel mogelijk naar bed.

Ze stapt uit na Lea en ziet Casey op Shawn af rennen. Ew. Waarom ging ze met die arrogante gozer om? Bij de kus, trekt Camille haar wenkbrauw op en sleept ze Lea snel mee naar binnen. Case was zeker dr verstand verloren. Daar ging ze haar later nog wel naar vragen. Ze vertrouwt het niet. Nouja, ze vertrouwt Shawn niet.

"Wat ziet Casey nou in die Shawn? Wat zag jij eigenlijk in hem?" Vraagt ze aan Lea, terwijl ze langs Maxime lopen.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:50 

BANNERTOCOME.

Luc zit braafjes in de koets bij drie andere, jongere leerlingen van Beauxbatons. Hij zit braafjes met zijn schooltas op zijn knietjes en een boek voor zijn neus, letterlijk, te lezen, en negeert de andere leerlingen compleet. Aandachtig leest hij het bundeltje van de Engelse Muggleschrijver Edgar Allen Poe. Lekker duister en deprimerend.

Hij kucht even opvallend hard als de meisjes in zijn koets hard giechelen. Like, je stoort ¬¬ Ze kijken even geí¯rriteerd naar de kaft van het boek (zijn gezicht is er volledig achter verborgen) en gaan daarna onverstoord verder. Met een nijdige ruk slaat Luc de bladzijde om en gaat verder met lezen.

Als de koets stilstaat doet hij zijn boekje naar beneden en de meisjes giechelen weer. Hij schraapt zijn keel.
"Mag ik jullie er op wijzen dat jullie ERG LUIDRUCHTIG waren?"
Hij krijgt een do-not-care-blik toegeworpen en luid geklak van tongen achter zich aan alvorens hij uit de koets stapt en in de richting van de schoolingang loopt.

Hij knikt zijn schoolhoofd Maxime even braafjes toe, in tegenstelling tot andere leerlingen wel gekleed in Beauxbatons-uniform, en komt de zaal binnen. Ah, eten. Hij gaat zitten op de eerste de beste lege plek en strijkt zijn hemd goed.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: