Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:13 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea staat een beetje verveeld om zich heen te kijken als Casey uit een koets komt gesprongen (gevolgd door een hele stoet vijfdejaars barbies). Ze wilt meteen een groet roepen (en een where the f*ck have you been?!) maar Case gaat op Shawn af en kust. Hem. Vol. Op de mond.

Nou, dat is verrassend. Lea schraapt haar keel en kijkt om naar Cam, die net uit de koets komt en een wenkbrauw optrekt, ook wegens Casey en Shawn, alvorens ze meegesleept wordt langs Maxime - die een afkeurende blik op Lea werpt - naar binnen.

Terwijl ze richting de eetzaal lopen vraagt Cam wat Casey in Shawn ziet - ja, dat vraagt Lea zich ook af - en wat Lea in hem zag. Dat is een lastige vraag. Omdat hij het hotst was van de vierdejaars jongens toen? Ze blijft even kort staan, herinnert zich dan dat er nog mensen achter hen zijn en loopt verder. Ondertussen houdt ze Shawn en Casey in de gaten, aangezien het haar leuk lijkt om tijdens het feestmaal ook bij haar andere vrienden te zitten.

"We hadden het leuk samen," zegt Lea uiteindelijk. "Hij maakte me aan het lachen." Er was geen drama ofzo. Het was meer dat ze gewoon lol hadden, en het zoenen kwam er dan toevallig bij. Romantische gevoelens? Niet echt. Lea heeft nooit echt serieuze gevoelens voor iemand gehad, en soms vraagt ze zich af of dat abnormaal is. "And he's a good guy."

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:29 

Afbeelding

Case lacht en knijpt Shawn in zijn wang terwijl ze haar lippen tuit. "Natuurlijk niet, loverboy. Maar je moet toegeven dat ik ook vrij verslavend ben.''

Als reactie op Shawn's arm om haar schouders, slaat ze één van hare om zijn middel. Haar vader zou het niet leuk vinden om te zien hoe touchy zijn kindje en haar vriendjes waren.

Na een kort, knus moment bereiken ze eindelijk de eetzaal. Casey port Shawn in zijn zij, lacht en laat de jongen resoluut los om te ontkomen aan een mogelijk revenge. Haar blauwe ogen vangen die van Camille in haar duik, waardoor ze al snel weer recht overeind staat en enthousiast naar haar zwaait. En Lea is er ook!

"Guys, kom hier zitten! Laat me niet alleen met hem!'' Een grijns vormt zich op haar gezicht en ze steekt haar tong uit naar Shawn. Lekker puh.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:38 

Afbeelding

Cam brengt een "Hmmm." uit bij de uiteg van Lea. Ze snapt nog steeds niet dat er iemand op zo'n zelfingenomen kwal als Shawn kan vallen. Maar het was niet echt serieus tussen hem en Lea, dus ze kan het haar vergeven. Come on, het was best grappig dat ze hem zo ongeveer gebruikt had als speelgoed. Niet leuk meer, dumpen die handel.

Ze ziet wat zwaaien en voelt zich eigenlijk automatisch aangesproken. Dan ziet ze dat het Casey is. Een glimlach verschijnt op haar gezicht. Eindelijk. Cam port Lea in haar zij. "Zullen we Casey gaan redden van de evil Shawn?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 8:49 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea kijkt toe hoe Casey en Shawn verder knus doen en voelt zich ongemakkelijk. Ze wordt echter afgeleid door Cam, die een sceptische 'hmmm' uitbrengt na Lea's uitleg. Ja, ze weet dat Cam Shawn om de een of andere reden niet mag, maar ze snapt niet waarom. Hij kan nogal vol van hemzelf en een ass zijn, maar dat heeft Lea af en toe ook.

Dan is er iemand aan het roepen om bij haar te komen zitten en te zwaaien, wat Casey blijkt te zijn. Wanneer Cam voorstelt om Case te redden van Shawn, grijnst Lea breeduit en zegt: "Daar ben ik helemaal voor."

Ze stuitert op Case af en vliegt haar praktisch om de nek. "Hai! Ik heb je gemist!" Dan laat ze weer los en dumpt ze zichzelf op een van de banken. "Waar was je eigenlijk?" vraagt Lea nieuwsgierig, terwijl ze met haar hand op de bank klopt in een 'kom ook zitten'-gebaar.

were mine.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 9:15 

Afbeelding

Christine lacht eventjes wanneer Alex een antwoord geeft op de vraag van het eerstejaartje.

"Doe niet zo gemeen, je maakt haar nog bang," zegt ze hem, terwijl ze hem een por (!) geeft. Ze kijkt het meisje liefjes aan, alsof ze een volwassen vrouw is die naar en kleuter kijkt. Ook al is het meisje even groot als zij.

"Ik zal je moeten teleurstellen, vrees ik. Het klinkt je vast ongelooflijk in de oren, maar wij zijn al zesdejaars." Neen, het is niet de eerste keer dat Christine dit moet zeggen. Ergens ergert ze zich eraan, maar... Tja, ze kan het wel begrijpen.
"En nee... we zijn onafscheidelijk, maar geen koppel," voegt ze eraan toe. Dicht bij elkaar lopen? Dat viel toch nog mee? "Je kan wel even meelopen met ons, als je wilt," gaat ze vriendelijk verder. Want Christine vindt het geen doen om een beetje de arrogante hogerejaars uit te hangen. Wat win je daarmee? Niks. "Zie je dat boom van een wijf daar aan de deur staan?" Ze wijst naar Mallemour, die drie keer Christines lengte had. Ze kwam liever niet met haar in aanvaring of zo, want dan had ze gegarandeerd een stijve nek, alleen maar door haar aan te kijken. "Da's de directrice, en zij onthaalt alle eerstejaars en geeft hen verder instructies." Christine kijkt een beetje geamuseerd naar de gezichtsuitdrukking van het meisje. Het zal wel pretty much the same geweest zijn als Christine had vijf jaar geleden.

Het meisje kijkt Christine aan, dankt het tweetal en piept dat ze het wel zal vinden, waarna ze op een drafje verderloopt. Christine blijft even staan, nadenkend over wat het meisje zei. Ze kijkt een beetje met een "˜WTF?'-uitdrukking naar Alex.

"Sinds wanneer zien wij eruit als een koppel?" vraagt ze met een geamuseerde blik en een gefronste wenkbrauw terwijl ze Alex aankijkt. Nee, ze waren geen koppel, just best friends. Christine heeft er geen flauw idee van dat Alex daar een beetje anders over denkt. Ze haakt bij hem in zijn arm en neemt hem mee op sleeptouw. Ja, bij Alex durft Christine volledig zichzelf te zijn.

Ze sleept hem mee tussen een horde eerstejaars. Dan vallen ze niet zo hard op. Christine droeg namelijk niet het veel te korte onderstuk van haar uniform, maar een jeans. Haar Beauxbatonshemdje vond ze wel leuk, dus dat draagt ze onder haar tententrui en jas. De eerstejaars hadden ook nog geen uniform. Ongemerkt passeren ze langs Mallemour heen en voegen zich op tijd terug toe aan de rest van de leerlingen.

"Zouden er kroketjes zijn?" vraagt ze zich hardop af terwijl ze hun vaste plekje in de Eetzaal opzoeken. "Ik ga kapot van de honger..."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 11:16 

Afbeelding

Naomi rolt haar ogen als ze Florence hoort over Matt. Ze had altijd wel iemand op het oog, maar het duurde toch nooit lang. Voor ze het wist vloog er al weer een nieuwe naam in de rondte. Ze schudt de gedachte snel van zich af.

"Kun je je gedachtes misschien voor tien minuten uit Matt's bed houden? Shawn heeft namelijk oorlog verklaard. Hij kwam mij smeken om Christine met rust te laten? Can you believe that? Christine notabene van alle mensen. Dus ik heb hem een hypocriet genoemd, aangezien hij net zo'n eikel is tegen mensen. En toen verklaarde hij oorlog, omdat ik volgens hem de grootste bitch ooit ben!" Naomi knijpt haar ogen kwaad samen.

Florence zou vast well een idee hebben en ze kijkt haar dan ook afwachtend aan met een we-can't-let-this-happen! look.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 12:22 

Afbeelding

Jules stapt de koets uit, druk kletsend met een vriend die ook in de koets zat.

'Waar was je eigenlijk in de trein?' vraagt Philippe. 'Ik heb je de hele reis niet gezien.'Enne Rose vroeg nog naar je.' voegt hij er met een veel betekende blik aan toe. 'Je weet echt niet wat je meemaakt als je haar weer ziet.'

Jules rolt met zijn ogen. Rose was het meisje waarmee hij vorig jaar naar het jaarlijkse bal was gegaan. Dat jaar wilde hij gewoon met iemand gaan en Rose was zo'n beetje het enige meisje geweest dat met hem praatte dus hij had haar gevraagd. Ze zei ja maar tegen de tijd dat het bal eraan zat te komen had ze nogal last gekregen van acne en zag ze er niet echt appetijtelijk uit...Hij kon het niet over zijn hart verkrijgen om iets te zeggen en had het maar genomen zoals het was. Rose had nogal een crush op hem gekregen en liep heel de dag te giechelen als ze hem tegenkwam. En hoewel ze heel aardig was en Jules helemaal niet van oppervlakkigheid hield over uiterlijk enzo was die acne gewoon niet te negeren geweest. Op een gegeven moment had hij maar gezegd dat hij nog niet klaar was voor een relatie en Rose had hem een hele week ontlopen.
Gelukkig was dat vlak voor het eind van het schooljaar geweest en hopelijk was ze het hele voorval nu vergeten. Hij was benieuwd wat Phil bedoelde.

Ze liepen de eetzaal binnen en namen plaats naast Luc. Jules kijkt rond of hij Rose toevallig al ziet.
'Hey Luc. Hoe was je vakantie?' vraagt hij als hij haar toch niet ziet.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 14:17 

Afbeelding

Shawn lacht als Casey zegt dat zij ook vrij verslavend is. "Je hebt helemaal gelijk," zegt hij. Ineens port ze hem in zijn zij. Als ze dan OOK nog zegt dat ze haar niet alleen kunnen laten met hem, snelt hij naar Case toe en tilt haar op bij haar middel. Met haar voeten een paar centimeter van de grond, zegt hij: "Hoezo wil je niet met mij alleengelaten worden? Bang dat de vonk overslaat?"

Grijnzend zet hij haar weer op beide benen op de vloer. Inmiddels hebben ze de tafels bereikt. Shawn grijpt Matt bij zijn mouw (die vast niet ver van hem vandaan staat) en sleept hem naar een plekje naast Shawn.

"Jij bent bevriend met die Cam," merkt hij op tegen Casey die nog rechtop staat. Hij knikt naar Lea en Cam die verderop staan, maar hun weg waarschijnlijk gauw richting de tafels zullen maken. "En Lea ook. Weet je wat ik denk? Ik denk dat Cam zich geí¯ntimideerd voelt door mijn... wel, mijn uitstraling. Ze verklaart altijd hoe ze me zo haat, maar volgens mij valt dat reuze mee." Wijs knikt hij. Daarnaast, hij had 1,5 jaar geleden iets met Lea. En 2 jaar geleden iets met Casey. Men zegt toch altijd dat de smaken qua jongens van vriendinnen niet vaak verschillen? Well, there ya go.

Daarnaast, Shawn is gewoon undeniably aantrekkelijk.

"Pssst, Matt, waar is Flor heen?" Hij leunt naar zijn beste vriend toe. "Ik dacht dat ze bij je liep, maar ineens was ze nergens! Die Naomi heeft 'r zeker gekidnapt... Waarom zij vrienden zijn, zal ik nooit begrijpen."

Dan komt Lea aanstormen. Ze omarmt Casey hartelijk en gaat vervolgens zitten. "Case was verdwaald," beantwoordt hij Lea's vraag droogjes. Op dat moment ziet hij Chris en Alex wat verderop lopen. Hij wenkt ze om bij hen te komen zitten, maar weet niet zeker of ze het gezien hebben - het is per slot van rekening best druk in de zaal. En het feit dat die leraren chaotisch zitten te doen bij de lerarentafel, helpt dat niet echt.

En Joost zit verderop =') Shawn schudt zijn hoofd lichtelijk, want waarom bestond die jongen í¼berhaupt?

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 15:31 

Afbeelding

Luc legt vroom zijn boekje gesloten op tafel en trommelt ongeduldig met zijn vingers op het hout. Wanneer kwam het eten? Dan konden ze naar de slaapzalen en kon hij nog even verder lezen.

Ah, gezelschap. Hij kijkt op als Jules naast hem komt zitten.
"Fascinerend," antwoordt hij Jules' vraag. "We gingen op vakantie naar Antwerpen en daar heb ik de hele vakantie lang Dreuzels bestudeerd. Ze zijn zo fascinerend, Jules! Oh, en ik heb een nieuwe bril ontwikkeld."
Hij duikt onder tafel en begint in zijn magisch vergrote tas te rommelen. Er komen vreemde metaalachtige geluiden uit zijn tas alsof hij door een industrií«le afvalberg aan het rommelen is met een kraan.

"Hebbes!"
Hij komt omhoog met een gigantisch hoofdstel op. De rechterlens is groter en langer dan de linker en op het puntje van het linkerglas steekt een naald omhoog waar de aarde op balanceert en een maantje omheen zweeft. Alles zit vast met een grote band over zijn hoofd en op zijn kruin zit een metalen uiltje dat zit te slapen met zijn snavel onder zijn vleugel.
"Eigenlijk is het een geí¼pgradede versie van mijn oude bril," geeft hij toe. "Ik heb er een maanstondmodel aan toegevoegd, voor als ik ooit nog eens op weerwolvenjacht ga. En ik heb de geestendetector verbeterd."
Hij wijst naar het slapende uiltje.
"Impressionnant, oui?"

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 16:57 

Afbeelding
    Florence Gravois

Een klein glimlachje kruipt al snel op haar gezicht als ze de uitleg van Noami hoort. Oké, typisch. Er is vast totaal niets erg aan de hand. Ze hebben blijkbaar een woordenwisseling gehad en elkaar een beetje uitgemaakt voor weet-ik-veel-wat-allemaal. Niets wereldschokkends. Maar als bff moet ze er wel om geven.

'Oké, dus eigenlijk is het probleem Christine?
' leidt Flor er met een lachje uit af. 'Maar goed, hij was dus totally out of line. That's clear,' stelt ze Naomi al snel gerust. 'Omdat ik zowel Matt als Shawn graag te vriend wil houden, stel ik voor dat we het subtiel aanpakken.' Ze slaat een arm om haar vriendin heen en trekt haar mee naar de eetzaal. Ze willen het feestmaal toch zeker niet missen?

'Wil je hem afzonderlijk pakken, of kunnen we gewoon meteen zijn hele slaapzaal bestoken?' vraagt ze dan snel, voordat ze werkelijk een plan gaat uitdenken. 'De hele slaapzaal is wel makkelijker omdat we dat van op zekere afstand kunnen doen,' legt ze meteen voor. Aah, heerlijk, zo'n teenage drama.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:42 

Afbeelding

Matt zucht diep als Naomi zijn gezelschap meesleurt. Hij kijkt nog een keertje goed om zich heen, maar komt tot de conclusie dat al zijn vrienden al zijn aangeschoven aan het feestmaal. Hij haalt zijn schouders op en loopt ook maar de zaal binnen. Al snel spot hij Shawn en Casey aan de tafel zitten. Helaas zit Lea er ook bij, maar ja..

Nog een keer kijkt hij door de deur richting Flor en Naomi en loopt dan toch maar richting Shawn en Casey. Er is precies nog een plaatsje vrij en gelukkig staan de slakken er ver vandaan. Zonder ook maar wat te zeggen, gooit hij zijn bord vol met alles waar hij bij kan en begint hij te schrokken. "Heewlijk," zegt hij tussen twee happen door.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:53 

Afbeelding

Wanneer Christine haar arm in die van Alex haakt, heeft hij het erg moeilijk om zich op welke manier dan ook in te houden. Triomfantelijk loopt hij met Christine naar het kasteel, met het idee dat ze wel de hele avond zo aan zijn arm mag bengelen. Maar wanneer Christine het feit dat ze alleen maar goede vrienden zijn aan het kleine eerstejaarsmeisje verkondigd, betrekt zijn gezicht volledig. Hij voelde zich nu eerder the gaybest friend dat sommige meisjes als accessoire lijken te zien, dan Christines ware (en ietwat kleine) prins.

Wanneer Christine ook nog superrandom over de staat van de kroketjes begint te mijmeren, wordt Alex volledig met beide benen op de grond gezet.
Als Alex Shawn een gebaar ziet doen, wuift hij meteen terug en trekt Christine naar de tafel toe. In hun weg naar de anderen toe hoort Alex Luc het woord 'maandstondmodel' gebruikt. Alex draait zich naar Christine toe en vormt dan woordeloos 'wtf', terwijl hij haar nietbegrijpend aanstaart. Alex bewondert Luc wel om het feit dat hij zonder schaamte anders durft te zijn, maar zijn apartheid maakt hem wel een zeer makkelijke prooi voor Shawn de koning de ego's. Om de goede orde te bewaren ploft hij tussen Matt en co en Luc en Jules neer.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:09 

Afbeelding

Christine kijkt ook even met een gefronste wenkbrauw Alex aan wanneer het woord maandstondmodel valt. Ze maakt zich er al onbewust een beeld bij dat het een bril is die 6 dagen per maand druipt van het bloed, of zo, besluit dat ze het hopelijk fout begrepen heeft en schuift dan ook maar aan tafel, tegenover Alex en tussen Shawn en co en Jules en co.
Ze besluit ook maar dat ze de eerste maand niet te dicht in Lucs buurt moet komen. Stel je voor dat die bril opeens begint te druipen op haar schoenen. Smakelijk is anders.

Christine kijkt zowel de groep aan haar linker- als haar rechterkant aan. Dit kon moeilijk fout lopen. Jules en Luc zoeken geen problemen en het groepje bij Shawn lijkt haar tot nu toe ook wel OK. Shawn zat er immers bij ='D Dit diner kon dus niet stuk.

"We gaan tenminste op ons gemakje kunnen eten!" zegt ze een beetje triomfantelijk tegen Alex, vooraleer ze onder andere een paar kroketjes op haar bord schept. "Goedeavond allemaal, en smakelijk!" zegt ze vervolgens, in het algemeen, maar ook naar Matt toe, wanneer ze ziet dat deze met bolle wangen aanvalt op dah_food.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:25 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian is de anderen maar een beetje achterna gesloft naar school. In tegenstelling tot sommige anderen heeft hij Maxime's blik mooi ontweken. Hij weet niet echt precies waar hij heen wil gaan maar vergeet waar hij heen wil gaan als hij het feestmaal ziet. Ineens loopt het water hem in de mond en hij heeft enorme trek gekregen. Zijn maag gromt en Adrian schuift gewoon ergens aan zonder dat hij het echt doorheeft.

Adrian heeft zich naast Shawn geperst en trekt een bord vol French beans naar hem toe en schept uitgebreid op. Wat jus hier, en wat kip daar - heerlijk. Adrian kijkt even naar Shawn en Lea, die in gesprek lijken te zijn. Maar Adrian richt zich weer op het eten. Als het over eten gaat, is Adrian zo gepassioneerd als wat! Hij stoot Shawn zachtjes aan.
"Deze aardappeltjes: overheerlijk!"

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:35 

Afbeelding

OMG, Aimée zit helemaal in haar eentje! Schuin tegenover haar zitten Joost en random andere Nerd te praten. Ze luistert niet naar wat ze zeggen (waar Luc vast heel blij mee is), maar staat op en loopt naar waar de rest van de 6e jaars zitten. Ze schraapt overduidelijk even haar keel en neemt dan plaats naast Christine.

"Eet smakelijk," antwoord Aimée bijzonder aardig voor haar doen. Ze schept haar bord vol en begint keurig met mes en vork alles in kleine stukjes te snijden en netjes op te eten. Ze kon haar etiquette niet vergeten, ook al stierf ze van de honger. Ze trekt heel even haar neus op als ze Matt zie, die zijn mond meteen helemaal vol stopt. Charmant is anders.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: