Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:26 

Afbeelding

Casey trekt haar neus op, maar kan een glimlach niet onderdrukken. "Ik dacht het niet, Bradés! Arrogante zakken trekken me niet zo.''

Case doet aanstalten om weg te lopen, maar durft zich niet meer te bewegen zodra Lea op haar af komt stuiteren. Lachend slaat ze haar armen om Lea's middel en geeft haar een warme knuffel. "Ik heb jou ook gemist, Lee.'' Cam ontvangt ook een knuffel, en Shawn krijgt een tik tegen zijn achterhoofd.

"Ik kan zelf ook praten, sexy.'' Haar ogen ontmoeten die van Lea. "De laatste tijd voel ik me nogal ziek. Opstaan en aankleden ging allemaal nogal moeizaam, waardoor ik later was..'' Casey valt even stil. "Maar het gaat weer. Jullie zijn een perfecte remedie!'' =D

Case grijpt Camille's hand en neemt plaats op het bankje, waar Cam dus ook op gesleurd wordt. "Dus!'' begint ze vrolijk. "Hoe was jullie vakantie?''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:06 

Afbeelding

Camille loopt wat rustig achter de stuiterende Lea aan - half omdat ze dicht bij Shawn moet gaan zitten. En hij was in de trein al zo irritant geweest. Stomme Bradés.

Ze krijgt een knuffel van Casey, waarna ze een beetje stilletjes blijft staan totdat Case haar meesleept om te gaan zitten. Ze knippert wat verdwaasd met haar ogen, maar richt zich op het eten. Al het gestuiter + Shawn + de treinreis, maakt haar moe. De opmerking over hoe Casey zich voelt, ontgaat haar een beetje. Ze heeft geen honger en wil eigenlijk naar bed.

Toch schept ze wat salade op om te eten, zodat er niemand gaat zeuren. Haar ogen voelen zwaar. Door haar enthousiasme om haar vrienden weer te zien, had ze bijna niet geslapen de laatste paar nachten.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:12 

Afbeelding

Jules kijkt verbaasd naar de bril/hoed van Luc.
'Uhm, dat is fascinerend Luc. Maar waarom wil je precies op weerwolven jagen?' vraagt hij aan hem.

Dan wordt hij op zijn schouder getikt. Hij draait zich om en ziet een meisje staan.
Tot zijn verbazing is het Rose. Maar niet zoals hij haar herinnerde.

Ze heeft haar puistjes verborgen onder een flinke laag make-up. Helaas is het niet heel erg goed gelukt en zie je allemaal vlekken in haar nek. Verder heeft ze een rokje aan en als Jules goed kijkt ziet hij dat ze de bovenkant een paar keer heeft opgerold zodat het een minirok is geworden. En ook heeft ze ineens een flink decolleté gecreí«erd door een diep uitgesneden truitje aan te doen. Vorig jaar had ze nog niet veel kan Jules zich herinneren. Hij vind haar er maar ordinair bijlopen, alles bij elkaar.

'Ah Jules' kirt ze. 'Wat heerlijk om je weer te zien. En wat ze je er goed uit. Nieuwe kleren?' Arg, ze KIRDE dacht Jules walgend.

'Omg, is ze soms bij Aimeé in de leer geweest' fluistert Philippe in zijn oor
Dan schiet Jules in de lach en hij kan niet meer ophouden. Het beeld in zijn hoofd van Aimeé die tips geeft aan Rose is gewoon te grappig.

'Jules, wat is er zo grappig?' vraagt Rose verontwaardigd.
'Niks, ik ben geraakt door een kietelspreuk denk ik' proest hij. En hij slaat zijn armen om zijn buik om het echt te laten overkomen.

'Ik moet even naar het toilet, de tegenspreuk uitspreken.' giert hij
En snel loopt hij lachend de eetzaal uit Rose verbaasd achterlatend

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:18 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea knikt als Shawn zegt dat Casey verdwaald was - hey, Casey is er de persoon voor om dat soort dingen te doen - en begint te eten als het feestmaal op de tafels verschijnt. Woah, dit heeft ze zo hard gemist. Bijna evenveel als Casey en de rest van d'r vrienden.

Dan zegt Casey dat ze zich de laatste tijd nogal ziek voelt en Lea fronst haar wenkbrauwen, bezorgd. Ze slikt haar eten door en zegt: "Anders moet je straks even langs de ziekenzaal gaan, misschien dat LaNurse er iets tegen heeft ofzo." Ze glimlacht als Case zegt dat zij de remedie zijn. "Maar je kan het beter alsnog even laten nakijken."

Terwijl ze praat merkt Lea op wie er allemaal bij hen in de buurt zit. Onder andere die jongen die Shawn en Matt nog steeds Joost blijven noemen en nu snel opstaat, en Luc - die Lea awesome vindt, al is 'ie een tikje excentriek - en schuin tegenover ook Aimée. Lea's eetlust zou er nog van vergaan.

Ondertussen schijnt Cam een beetje in te dommelen, dus Lea pats her on the head en geeft haar een snelle knuffel. "Je hoeft het nog maar even uit te houden, Cam."

Wanneer Casey vraagt hoe haar vakantie was, haalt Lea quasi-nonchalant haar schouders op. "Vreselijk, zoals gewoonlijk," zegt ze grappend, maar ze richt snel de aandacht op Casey. "En die van jou?"

OOC: LaNurse is de naam van de (mannelijke) verpleger in de ziekenzaal, met dank aan Agenia. omdat ik inspiloos was

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:42 

Afbeelding

Fatsoenlijk eten? Nee, dat kan Matt niet als hij honger heeft. Hij negeert alle blikken van de mensen die om hem heen zitten en gaat vrolijk door met schranzen.

"Hoe dan ook, Shawn," zegt Matt met zijn mond half vol, "eet een beetje door, want de prank die ik voor vanavond bedacht heb, heeft wat voorbereiding nodig. Beter nog, kom nu maar mee. Een deel ervan is namelijk een bezoekje aan de keuken. Maxime's preek kunnen we wel missen, die is toch ieder jaar het zelfde." Na die woorden schuift Matt zijn stoel naar achteren. True, zijn maag rommelt nog aardig, maar hij kan zo nog meer eten. Hij pakt Shawn's arm vast en hoopt dat hij 'm mee kan sleuren.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:43 

Afbeelding

Luc trekt een wenkbrauw op (wat niet te zien is onder zijn Ă­ÂĽberbril) bij Jules' woorden. 'Scuse me? Waarom op weerwolven jagen? Was dat een serieuze vraag? Waarom NIET op weerwolven jagen bedoelt hij?
"Omdat-" begint hij, maar voor hij í¼berhaupt kan uitwijden wordt Jules al afgeleid door andere zaken. Hij kijkt even van Rose, die hij vaagjes herkent maar nooit echt heeft gesproken, naar Jules, terwijl ze een privégesprekje beginnen.

Hij pakt een appeltje en begint, nog steeds met de leipe ongesteldheidsbril op zijn hoofd die niet reageert op ongesteldheid maar w/e te eten. Hij kijkt even om als Jules ineens keihard begint te lachen en daarna wegholt. Hij kijkt Rose even aan die hem flabbergasted aankijkt.
"Jongens," zegt hij oogrollend en theatraal, wat er vreemd uitziet gezien de sterkte van zijn bril.

Ineens begint de uil op zijn bril keihard te kermen en hooten en fladderen met zijn vleugels. Paniekerig grijpt Luc naar de uil en smoort hem. Een geest die net langszweeft kijkt hem wat vreemd aan.
"J'excuse, j'excuse..." mompelt hij, terwijl hij de bril afzet, "hij heeft nog wat verbetering nodig..."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:56 

ooc: Ik hou van Luc, OMG <3

Afbeelding

Pas wanneer Lea tegen Casey zegt dat ze misschien naar die vage verpleger moet gaan, heeft Cam door dat er iets niet goed is. Toch besluit ze er verder niet op in te gaan. Het is zo openbaar hier en ze kan Case er later wel naar vragen.

Ze knikt even loom als Lea haar op haar hoofd klopt en haar een bemoedigende knuffel geeft. "I know, I know. Ik val gewoon half in-" Ze schiet overeind als er ineens een hels kabaal klinkt een klein stukje verderop. Holy- Wat was dat? Met grote ogen staart ze eerst naar de uil, dan het enorme gevaarte wat een bril voor moet stellen, en vervolgens naar de persoon onder al die troep. Luc was ook weer aanwezig. Nouja, Camille is ook weer wakker.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:21 

Afbeelding

Jules kijkt om de hoek van de zaal of Rose al weg is en als hij ziet dat de kust veilig is loopt hij weer terug naar zijn plek en gaat weer naast Luc zitten.

'Sorry hoor. Kon me niet inhouden. Meiden... Maar goed wat zei je nou over weerwolven?' vraagt hij geĂ­ÂŻnteresseerd.

Hij schept ook snel wat eten op want de tijd begint te dringen.
Daarnaast wil hij ook snel naar de leerlingkamer gaan zodat hij kan kijken of er al een lijst hangt met de namen van de leden voor het Quiddith team.
Al heeft hij niet echt veel hoop dat hij erin zit...Maar dan is het hopen tenminste voorbij.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:42 

Afbeelding

Shawn is inmiddels ook begonnen met het eten op een rap tempo naar binnen te werken. Hij knikt naar Alex en Chris als die erbij komen zitten, en schept zijn bord vol zonder echt te letten op wat hij erop legt. Adrian maakt een terechte opmerking over de aardappeltjes, en knikt heftig. Als hij een grote hap heeft doorgeslikt, zegt hij: "Ik ben het helemaal met je eens, Adrian."

Lea en Casey beginnen te praten en Case vertelt dat ze zich ziekig voelt. "Weet je wat je moet doen? Slapen. Dan gaat alles over," deelt hij zijn wijze raad. Cam komt er gauw genoeg ook bij zitten. Hij schenkt haar een hele vrolijke grijns, voordat hij zich weer op het eten richt. Nom nom nommmmm.

Het is pas als hij Joost hoort praten, dat hij opkijkt. Joost rent weg, en keert daarna weer terug. "Joost, tegen wie praatte je?" Shawn's ogen worden groot. Hij likt zijn tanden schoon, en tuurt dan op een geheimzinnige wijze om zich heen, zijn gezicht dichtbij dat van iedereen die naast hem zit. "Joost ziet geesten." HAHA. Hij zag Rose enzo wel, maar Shawn is nou eenmaal een jerk af en toe.

Vervolgens wordt hij half meegesleept met Matt. Shawn staat op, neemt nog een extra hapje voedsel, veegt zijn blouse schoon van alle kruimels, en richt zich tegen iedereen aan tafel: "Onze excuses voor het vroeg-verlaten van het diner, maar Matt en ik heb serieuzere dingen te bespreken."

Bij het weglopen tikt Shawn Luc's bril even aan. Hij vindt Luc eigenlijk best cool. Nou, cool is misschien een te groot woord. Laten we het erop houden dat Shawn Luc tolereert, en dat hij het best tof vindt dat Luc zo weird maar toch interessant kan zijn.

"Okay Matt." Shawn zich op zijn maatje. "Vertel op. Wat is je plan?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:49 

Afbeelding

Als ze eindelijk buiten de zaal zijn, leunt Matt nonchalant tegen de muur. Door even snel om zich heen te kijken, ziet hij dat de kust veilig is... "Nou, toen ik op vakantie was en op een dag Venice Beach bezocht, was daar een of ander wandelend gospel koor. Daar heb ik het idee vandaan. Het precieze idee is dus, om nu naar de keukens te gaan en de huiselven een lied aan te leren over hoe blij wij zijn om terug te zijn op school en ze in een optocht door de hallen te laten lopen. Blablabla, wat spreuken er overheen zodat het stemvolume omhoog gaat... Je snapt het wel. So, you in?"

Dat laatste was een domme vraag, want Shawn was sowieso in. Overtuigen zou niet nodig zijn, want Matt vindt zijn eigen plan het meest geniale plan ooit bedacht.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:02 

Afbeelding

Naomi wordt door Flor meegesleurd richting de eetzaal en Naomi begint druk te brainstormen over hoe ze Shawn terug wilt pakken. Ze kijkt Joost met een raar hoofd aan als die langs loopt en hard begint te lachen.

"Sommige mensen zijn gewoon zo... uneducated en primal" zegt ze luid zodat Joost het hoort. Verder besteed ze er geen aandacht aan en gaat terug met haar gedachten naar kakkerlak Shawn. "Alleen is wel het bes-" BOEM.

Doordat ze zo diep in haar passie verwikkelt is, ziet ze niet waar ze loopt en botst daarom dan ook precies tegen Shawn, van all people, op. Ze valt hierdoor dan ook om.

"Kijk toch eens uit!" schreeuwt ze tegen hem zodat een hele boel mensen in de zaal om kijken.

Ze is pijnlijk op haar arm terecht gekomen en ze wrijft er dan ook over, terwijl ze overeind krabbelt. Freaking Shawn en zijn ego.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:08 

Afbeelding

Shawn luistert naar Matt's verhaal. Als die vervolgens vraagt of hij in is, reageert Shawn daar niet eens op. "Wel, laten we meteen beginnen dan! Ik vind dat onze stoet moet eindigen bij Maxime's kantoor, niet? We gaan alle gangen langs, en eindigen daar. Daarnaast-"

Shawn voelt iets hards tegen zijn lichaam aancrashen. Hij neemt een stap of twee terug door de impact, en ziet dan ineens Naomi op de vloer liggen. Ze gaat tegen hem tekeer en schreeuwt dat hij uit moet kijken. De deur van de eetzaal was nog wagenwijd open, dus de mensen die bij de tafels dichtbij de deur zaten, kijken verbaasd om.

Een klein lachje krult zich om Shawn's lippen. "Hulp nodig?" Hij steekt zijn hand uit. "Ik weet dat ik de oorlog heb verklaard, en dat trek ik niet terug, maar een meisje fysiek pijn doen zou ik nooit in mijn hoofd halen. Niet dat dit mijn schuld was, maar hey. Ik ben en blijf een gentleman."

Zijn ogen darten snel naar die van Matt, zodat hij niet te verbaasd zal opkijken als hij hoort over het feit dat Naomi en Shawn nu een oorlog hebben. Hij heeft zijn beste vriend er nog niet over verteld (hoewel hij van plan was dat te doen in de slaapzalen).

"Nou?" Shawn beweegt semi-ongeduldig op en neer met zijn uitgestoken hand.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Laatst bijgewerkt door Skywalker op di feb 08, 2011 0:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:25 

Afbeelding

Als ze Shawn ziet lachen, wordt Naomi nog kwader, maar dan bingo; een plan. Ze pakt zijn hand vast om zichzelf omhoog te trekken. Ze zucht en kijkt Shawn met een vastberaden blik aan en glimlacht dan verleidelijk naar Shawn. Ze legt een hand op zijn schouder en kijkt hem recht in zijn ogen aan.

"Okay, dus je bent een gentleman, arrogant en ja, ok, je bent damn sexy. Basically, ben je de mannelijke vorm van mij, alhoewel natuurlijk minder." voegt ze er nog aan toe. "Anyways... Ik wilde het gewoon niet toegeven. Die oorlog was een mistake. I want to know you."

Met die woorden plaatst ze een kus op zijn mond, waar Florence en Matt bij staan, waarschijnlijk onbegrijpelijk. Ze leunt voorover naar zijn oor en fluistert 'if you want more, meet me at the Quidditch field at midnight, tonight.'

Met die woorden trekt ze Flor mee naar de eetzaal om plaats te nemen. Ze mompelt dat ze het vanavond wel bespreekt.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:27 

DEZE POST HOORT BOVEN DIE VAN SJAR

Afbeelding

Bij nader inzien had Matt toch niet goed genoeg gekeken. Bam, daar zijn Naomi en dus ook Flor. Hij hoort Shawn iets zeggen over oorlog... Matt wist niet dat aan het begin van het schooljaar al zo veel drama kon ontstaan. Ah well, hij hoort de details er later nog wel over. Dan steekt Shawn zijn hand uit. Matt weet niet of Naomi erop in zal gaan.

Matt zoekt oogcontact met Flor en als hij dat heeft, haalt hij zijn schouders op waarmee hij wil zeggen: 'Ik weet niet wat hier gaande is en ik zal het ook vast wel nooit gaan snappen dus kalmeer haar maar gauw en sleur haar mee want Shawn en ik hebben top secret plans.' Ok, dat is wel erg veel om alleen met oogcontact over te brengen, maar hij doet toch maar een poging. Hij heeft namelijk geen zin om de stilte tussen Shawn en Naomi te gaan onderbreken, want straks werd hij nog Naomi's schietschijf.

--- En dit gedeelte hoort erna ---

De oorlog? Matt merkt er anders niks van. Naomi praat eerder alsof ze al járen een crush heeft op Shawn en dan geeft ze hem ook nog eens een kus op de mond. Matt kijkt er met open ogen naar. Hij heeft vrouwen nooit begrepen. Hij zwaait nog even kort naar Flor als die door Naomi de zaal binnen wordt getrokken en kijkt dan naar Shawn.

"Dude..."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:32 

Afbeelding

Luc kijkt verrukt op als Jules er weer lijkt te zijn. Hij kijkt even geí«rgerd op ondertussen als erop zijn bril getikt wordt.
"Hey!"
Hij begint ijverig de imaginaire vingerafdrukken eraf te poetsen. Dan stopt hij hem weer terug in zijn tas.
"Goed, de weerwolven," vervolgt hij als hij weer met zijn hoofd boven tafel is. "Zijn dat niet de intrigerendste wezens die je kent? Goed, goed, het zijn praktisch normale mensen, maar de extréme wolven - fantastisch toch! Ik zou zo graag willen onderzoeken waarom ze zo'n moordlust hebben..."
Hij neemt een slok en verslikt zich als hij op een afstand ziet hoe iemand waarvan hij het niet per se had verwacht Shawn vol op de bek pakt.
"Goh, dat is ook een manier," zegt hij, zwaar kuchend en kloppend op zijn borst. "Doe jij dat ook wel eens?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: