Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 0:08 

Hier plaats ik mijn tekeningen. Ik hoop dat jullie het wat vinden. (ik schrijf FF's met Fem!HP en daar maak ik ook meestal tekeningen van)

HP:

HP!Fem
Heeele snelle sketch van een jongere Ginny
Sketch Jongere Fleur en Gabrielle (niet letten op Gab en die handen XD)

Non-HP:

TOWA!!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in íƒÅ“berhaupts Broeder
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 0:27 

Hi,
Ik moet toch even spuien. Persoonlijk vind ik dit lui en effortless. Pak elk willekeurig manga hoofd en zeg dat het die is. Of die. Of die. Het maakt geen f*ck uit, omdat het allemaal hetzelfde is. Personen worden in boeken beschreven zodat je een duidelijk beeld van ze hebt. Maak daar gebruik van zou ik zeggen.
En ook is het overtrekken van afbeeldingen en zeggen dat 'je hebt zelf hebt gemaakt' diefstal. Op deze manier kan elke melaatse aap met alleen nog een linkervoet tekenen.

Maak je eigen spul. En als je het niet kan maar wel wilt kunnen; oefen. Doe het over and over again totdat je het spuug zat bent. En dan nog tien jaar. Pas dan word het art. Dit is geen art.

_________________
"Asked if I'd finished with my newspaper, cool as you please, said he missed doing the crossword."

"And as Beasts go, I mean, really, I'm quite a stunner." -Lestat


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 0:39 

Weetje hoe effing lang ik bezig ben geweest met die eerste tekening? En dan kom jij ff zeggen dat het plagiaat is, beetje jammer.
Het is niet altijd makkelijk om iemand te tekenen van boeken, en iedereen heeft een ander beeld van de personages.
Prima als jij het niks vind, maar ik weet dat ik geen afbeelding overtrek, miss dat de tekening van towa behoorlijk hetzelfde is van DN angel, maar wat moet ik dan? Express verkeerd gaan tekenen? dacht het niet.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 1:18 

Toch even een minder strenge reactie van mij xD
Ik snap wel wat MJB bedoeld, maar ik vind haar toch wat hard en beledigend, dus ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik een wat postitivere post zou maken. Die trouwens wel gemeend is hoor en niet alleen om je je beter te laten voelen :P

Maar goed, ik kan zelf totaaaaal niet tekenen, dus ik vind je art erg leuk. Ik teken soms ook wel eens dingetjes na van mijn favo serie ofzo en dan alsnog verpruts ik het helemaal, dus zelfs natekenen vind ik al een hele kunst :P
Mijn favoriet is HP!Fem, omdat ik de houding mooi vind. Mijn mist favo is dan toch wel die Ginny, want MJB heeft gelijk, dit zou iedereen kunnen zijn geweest...
Fleur en Gabrielle vind ik denk ik je origineelste, maar hij is niet helemaal mooi afgewerkt.

Ik hoop in ieder geval dat je meer blijft posten, zodat we allemaal kunnen zien dat je vooruit gaat en ik hoop dat je MJB's reactie wel in je achterhoofd houdt, want zij heeft er wel verstand van ;)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 1:32 

hey
Ik vind het echt niet effortless, vooral die hpfem is behoorlijk uitgewerkt, die van fleur minder das wel jammer maarja er staat dan ook schets....

Wat ik wel mis in je tekeningen (niet de hpfem die is eigenlijk wel erg mooi) is meer dymensie/uitwerking/kleuring.
Ik wil graag meer van je zien.
Heb je ook nonhp die meer uitgewerkt is?

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 12:18 

Dankje (a)

Een paar oudere non-hp tekeningen dan maar. :P (met de datum, ik schrijf altijd de datum op de achterkant van de tekeningen die ik bewaar)

datumloos :roll:

9 februari 2008 (deze is volgens mij nagetekend, maar ik weet niet meer zeker, kijk naar die datum haha. Ik herriner me wel hoe $%^*&( het was om hem in te kleuren :lol: )

19 december 2007 (Ik weet nog hoe ik uitschoot bij haar lippen, en als eindresultaat kreeg ik mijn beste gelukt lippen tot nu toe :lol: )

10 juli 2009 (Mitsuki van Full Moon wo Sagashite.., dacht ik :lol: . Deze is nagetekend van deze. tiara is fail XD)

p.s. Deze tekeningen zijn van een poos geleden, en toen tekende ik bijna elke dag. Het is nu al weer een poos geleden dat ik heb getekend, en het is opeens een stuk moeilijk geworden xP

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 13:56 

Enkele links zijn gebroken... Kan je ze maken? Van de eerste post doet alleen Ginny het, en van de andere zijn enkele wel en andere weer niet gebroken

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme