Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:38 

Afbeelding

Naomi staat op en zegt dat hij een arrogante, sexy gentleman is. Hij fronst lichtjes, want dit was niet echt wat hij verwachtte. Vervolgens belandt haar hand op zijn schouder, en een paar seconden later voelt hij haar lippen tegen die van hem. Shawn is zo verrast dat hij niet eens zijn ogen sluit. Zijn gezichtsuitdrukking is zo verbaasd, dat zijn wenkbrauwen HEEL hoog opgetrokken zijn. Voor hij het weet, is Naomi weer verdwenen, nadat ze zei dat hij haar moest ontmoeten om 00:00 op het Quidditch veld.

"Okay, wat was dat?" Shawn kijkt verbaasd naar Matt. "Ik bedoel- Het is duidelijk dat ze into me is, maar..." Hij was er zo van overtuigd dat Naomi hem niet op die manier zag, en Shawn heeft vaak een goed oog voor dit soort dingen. "Het ziet ernaar uit dat niemand mijn charmes kan weerstaan, he?"

"Nou ja, ik kan toch niet. Wij hebben onze prank." Hij gaat met zijn mouw langs zijn lippen, en richt zich terug op Matt. "Keukens, zei je?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:18 

Afbeelding
    Florence Gravois

Naomi is middenin een klaagzang over Luc en zijn bril, wanneer ze tegen Shawn opbotst. Natuurlijk wordt dit gevolgd door een tirade en dan opeens slaat het helemaal om. Flor vangt nog net de blik van Matt wanneer haar beste vriendin Shawn plots vol op de mond zoent. What the- Gingen ze geen oorlog voeren dan?

Matt lijkt er net zo weinig van te begrijpen en damn, wat zou ze graag weten wat Naomi net in het oor van Shawn gefluisterd heeft. Fronsend zwaait ze kort even terug naar Matt wanneer ze door Naomi naar de eettafel wordt begeleid. 'Wat was dat?' vraagt ze snel wanneer ze buiten gehoorsafstand van de jongens zijn. 'Oftwel ben je compleet gek geworden, oftewel heb je net een geniaal plan bedacht.' Ze kijkt haar vriendin afwachtend aan. 'Et mon Dieu, laat het alsjeblieft dat laatste zijn.'

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:31 

Afbeelding

Naomi grijnst naar Florence als die vraagt wat the hell er gaande was. Nátuurlijk was Naomi niet gek geworden. Naomi was zo nuchter als het maar kon en de beste in alles. Ze zust Florence snel als ze vlak naast Luc en Joost plaats nemen. Om er voor te zorgen dat niemand hoort wat ze zegt en dus ook niet haar plan kunnen verprutsen, fluistert ze in Florence oor.

'Ik leg het vanavond beter uit, maar basically heb ik Shawn vertelt om mij te ontmoeten op de Quidditch pitch om middernacht. Daar laat ik hem naakt en vastgebonden achter.' legt ze snel uit. 'Hij komt vast en zeker, aangezien hij het niet in zijn pants kan houden.'

Het laatste fluistert ze met walging. Als Naomi weer recht op zit, merkt ze op dat ze naast Luc is beland en hij had een of ander hyperventilerend ding vast, waar ze van weg deinst.

"Wat is dát!" floept ze er vol afschuw uit.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:54 

Afbeelding

"Dude, ik vind het een beetje verdacht. Eerst is er een oorlog en dan hangt ze opeens aan je lippen? Volgens mij hangt hier meer in de lucht dan alleen liefde." Ah well, als Shawn wil geloven dat het alleen zijn charmes zijn, vindt Matt dat ook prima.

"Ja, keukens." Zegt hij dan maar en ze lopen samen richting de gang waar de keukens zich bevinden. Matt stopt bij de deur die bekend staat als de-deur-die-altijd-op-slot-zit en hij leunt er tegenaan. Hij aait de deur 3 keer en fluistert: "Lief deurtje, mag ik de keuken in?" En ja hoor, de deur zwaait open. Achter de deur bevindt zich een enorme trap.

"Dus wat ik dacht he... voor de classy touch... Als wij die elfen nou zouden dirigeren in onze prachtige school uniformen? Dat maakt het allemaal nog wat persoonlijker," Zegt hij terwijl ze samen de trap op lopen.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 18:06 

Afbeelding

Luc scheurt zijn blik algauw weer los van het kersverse stel en begint dan eindelijk echt aan zijn avondmaal. Preuts pakt hij een servetje, stopt die goed in zijn kraag, pakt mes en vork en begint zijn kip aan te snijden.

Aha! Interesse! Negatieve, perhaps, maar nog steeds interesse!
"Nou," roept hij verrukt, terwijl hij de í¼berbril weer tevoorschijn tovert, "dit is nu mijn zeer multifunctionele bril. Eigen uitvinding."
Trots glimlachje.
"Op het rechterglas zit een grote versterkte lens waar je, eh, kleine dingen goed mee kan zien," begint hij alles uit te leggen, "en hier zit een geestendetector die geluid maakt als er een geest in de buurt is en hier is een maanstandmodel die uiterst geschikt is voor een weerwolvenjacht. En ik ben bezig er nightvision in te bezweren, hoewel het niet helemaal wil lukken..."
Hij aait even liefkozend over zijn bril.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 18:13 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor neemt plaats naast Naomi aan tafel en kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar de "bril" van Luc. Een eigen uitvinding dus. Right, van wat ze hoort dat het kan doen is het ding vrij nutteloos. Behalve misschien het geestendetector gedeelte, hoewel ze het feit dat het ding dan geluid begint te maken niet meteen aanmoedigt. 'Heel erg multifunctioneel dus,' zegt ze snel met een glimlachje tegen Luc. Rare jongen, denkt ze bij zichzelf, voordat ze wat eten op haar bord schept.

Dan richt ze zich weer tot haar beste vriendin, die blijkbaar dus toch een plannetje heeft uitgedacht. 'Gelukkig maar,' glimlacht ze. 'Anders moest ik je brainwashen en herprogrammeren.' Ze steekt al wat kip en andere overheerlijke zaken in haar mond. Hmm, op haar lijn letten zou nog moeilijk kunnen worden. Dan buigt ze zich naar Naomi toe en fezelt zachtjes in haar oor zodat de rest het niet hoort: 'Denk je echt dat hij zal opdagen? Als z'n ego werkelijk zo groot is dat hij denkt dat je zo plots voor hem kan vallen...'

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:00 

Afbeelding

Jules kijkt op van zijn avondeten als Luc over zoenen begint.
'Niet om iets goed te maken in elk geval. Maar als ik haar goed genoeg ken voert ze iets in haar schild.'
Dan komt Naomi met Florence naast hen zitten en geconcentreerd hij zich weer op zijn eten.

Als hij genoeg heeft gegeten verdwijnt al het eten en maakt het plaats voor toetjes in alle soort en maten. Jules schept een paar bollen ijs op en lepelt ze naar binnen.

'Ow je wilde je bril toch nightvision geven? Misschien kan ik je wel helpen met een spreuk. Er zijn wel een aantal boeken in de bieb die wellicht bruikbaar zijn daarvoor.'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:08 

Afbeelding

Argh, laat ook maar. De stomme sukkels waren allemaal te druk bezig met hun eigen stomme leventjes om haar zelfs maar op te merken. Ze staat op, gooit expres een glas Pumpkinjuice over de nerd met de bril heen, en loopt dan richting dormitory.

"Wat zie je er kleurig uit vandaag," zegt ze chagrijnig tegen de bloem, die haar vervolgens toegang verleent naar de dormitory. Ze loopt direct naar boven en gaat op haar bed liggen. Eigenlijk was ze best moe.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:19 

Afbeelding

Shawn luistert naar Matt, en knijpt daarbij zijn ogen halfdicht. Ja, hij had een punt. Naomi zou toch niet zomaar ineens voor hem gevallen zijn? Niet dat dit de eerste keer zou zijn dat zoiets gebeurt, maar... Hmmm, dit was wel Naomi waar ze 't over hadden. En Naomi is misschien wel één van de weinige meisjes op deze school die nadacht voordat ze iets met een jongen deed. Then again, Shawn is veel beter dan de gemiddelde Beauxbatons-jongen. Misschien was ze wel gezwicht toen hij zijn hand aanbood? Realiseerde ze zich dat hij de ware voor haar is? Shawn lacht inwendig -- hijzelf heeft geen ware. Of ja, elk meisje op de wereld is zijn ware =')

Zijn gedachten worden verstoord als Matt verder gaat over hun prank. "Keukens, right." Het dynamische duo beweegt zich richting de keuken; Matt vraagt aan de deur of die open wilt, en bamf, ze lopen al gauw de trap af.

"Klinkt goed," reageert hij op Matt's idee om hun uniformen aan te doen. Hij denkt inmiddels niet meer aan Naomi en haar voorstel, want hun prank is belangrijker. Bro's over ho's, after all. En Matt had zijn volle aandacht nodig.

Als Matt en Shawn de keukens betreden, kijken alle elfen om. Sommigen komen aangerend met eten. "We hebben al gegeten," protesteert hij. Maar als een elf aan komt rennen met een plaat vol drumsticks, pakt Shawn er desondanks eentje vanaf. "Huiselven van Beauxbatons!" maant hij ze tot stilte. "Mijn vriend Matt en ik, zijn altijd goed voor jullie geweest. En wij vragen jullie nu om ons te helpen!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 8:30 

Afbeelding

Christine eet lekker gezellig verder van het rijkelijke feestmaal. Hier en daar verdwijnen al mensen van tafel. Ze houdt zich voornamelijk rustig en stil en volgt de gesprekken links en rechts van haar mee, ook over de multifunctionele bril. Ze kijkt geamuseerd naar Luc en de bril wanneer hij plechtig de uitleg doet, maar zou het gevaarte zelf niet op haar snuit willen zetten.

Wanneer haar bord leeg is, schuift ze het naar achter. De zaal begon nu wel enorm leeg te lopen. Christine moet toegeven dat ze ook wel moe is. Ze geeuwt kort en kijkt Alex aan. De volgende stap in haar zesdejaarscarrií¨re zal gezet moeten worden: zich begeven naar de slaapkamer die ze deelt met Naomi.

"Ik denk dat ik stilaan mijn bed in kruip," zegt ze tegen Alex. "Spreken we morgenvroeg af zoals altijd voor het ontbijt? Het is te zeggen, als ik dan nog leef..." Ze glimlacht even en veert dan recht van de bank.

"Welterusten," zegt ze met een glimlach en een zwaai naar hem. Ze richt ook even een slaapwel naar de anderen van haar klas die rond haar zitten en loopt dan de zaal uit, in de richting van de meisjesslaapzalen. Ze mompelt er een "Wat zie je er goed uit vandaag, Daisy!" uit wanneer ze voor het portret staat dat haar toegang verleent naar de slaapzalen. Er zaten niet veel meisjes in de gemeenschappelijke ruimte. Christine rent de trap op en de gang door en komt dan uiteindelijk uit bij de kamer die ze delen moet met Naomi. Met een zucht opent ze de deur. Ze ziet dat hun koffers er al allemaal staan. Christine begint dan maar meteen het hoognodige uit te pakken en zorgt ervoor dat ze precies de helft van de kasten/tafels en dergelijke in beslag neemt, zodat Naomi daar al niet over kan bitchen. Wanneer ze daarmee klaar is, gaat ze terug naar de gemeenschappelijke ruimte en ploft neer in een van de comfy zeteltjes. Je weet maar nooit wie er nog met je wil komen praten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 10:45 

Afbeelding

Jules is net klaar met zijn toetje als Luc een heel glas pompoensap over zich heen krijgt gegooid van Aimeé.
Jules schiet een stukje van Luc af om niet ook een stroom over zich heen te krijgen.

'Nou die heeft ook een humeurtje' zegt hij zacht maar verontwaardigd.
'Hier, ik maak je wel even droog' zegt hij tegen Luc en zwaait met zijn toverstaf zodat Luc weer droog wordt.

'Je kleren zul je wel in de was moeten doen, die vlekken krijg ik er niet uit. Tenzij je zelf goed bent in schoonmaakspreuken?' stelt hij aan Luc voor.

Hij staat op en gooit zijn tas over zijn schouder.
'Maar ik ga naar de leerlingkamer. Ik zie je daar zo misschien nog. En anders morgen weer. We hebben vast weer veel lessen samen.'

Hij draait zich om en loopt snel naar de leerlingkamer. Bij het schilderij van Sir Putjesman blijft hij even vertwijfelt staan. Hij had het wachtwoord nog niet gehad maar hij wilde graag naar binnen.
Sir Putjesman ziet hem staan en zwaait met zijn zwaard. 'Monsieur Joubert. Ik heb een paar trollen gezien die we kunnen afslachten! Te paard!'
Dan krijgt Jules een idee.
'Ik heb ze ook gezien Sir Putjesman. Ze riepen dat ze sterker waren dan u en dat ze u wel in de pan zouden hakken. Maar samen verslaan we ze! Laat me even binnengaan om mijn zwaard te halen dan gaan we erop af.'
Sir Putjesman klapt zijn helm omlaag en laat zijn paard steigeren en zwaait nogmaals vervaarlijk met zijn zwaard.
'Ten aanval dan! Ik zie u zo op de tweede verdieping bij de westervleugel. We hakken ze in mootjes!' En hij laat Jules toe tot de leerlingkamer.

Hij legt zijn tas op een stoel daar en loopt naar het mededelingenbord om te kijken of de teamverdeling er al hangt.
Die hangt er tot zijn vreugde al.
Oke, this is it. Denkt hij. Nu zal ik het weten.

Hij loopt de lijst af. Bovenaan staat Shawn en Aimeé, als Captains. Maar dat wisten we al. Denkt hij. Aimeé is ook keeper van haar team. Als ik het ben zit ik dus bij Shawn, denkt hij.
Daarna komen de Chasers, de beaters en de seekers. En als allerlaatste de keeper van het andere team.

Hij leest. Leest nog een keer en gaat dan met een verbijsterd gezicht in zijn stoel zitten... Hij kan het nog niet geloven. Het moet nog even doordringen.
Hij zit in het team! 'Ik ben keeper!' denkt hij, nog steeds verbijsterd dat zijn droom is uitgekomen.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op do feb 10, 2011 19:37, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 12:29 

Afbeelding

Luc slaakt een hoog, verwijfd kreetje als er ineens pompoensap over hem heen gegoten wordt. Hij voelt de vloeistof langs zijn nek zijn kraag in lopen en over zijn rug en hij rilt. Maar het naarste vindt hij dat zijn bril ook onder zit. De uil begint hysterisch te krijzen, wappert verwoed met zijn vleugels en valt dan stil, terwijl er rook onder het uiltje vandaan komt. NIET DE BRIL!

"Merci," mompelt hij gedeprimeerd richting Jules als die hem schoonmaakt.

"Ja, is goed," zegt hij tegen Jules als die weggaat. "Wie weet."

Beteuterd dept hij zijn bril af.
"Hygií«na," mompelt hij als het meeste weggeveegd is. De bril lijkt weer brandschoon. Zo maar even testen in de leerlingenkamer. Verwijtend kijkt hij naar de deur naar de imaginaire Aimée, die er natuurlijk allang niet meer staat. Wat had hij haar nou misdaan?

Hij staat op. Zijn shirt plakt aan zijn rug en hij stinkt naar pompoen. Laat hij maar meteen even gaan douchen en wassen. Hij kon in de bieb een schoonmaakspreuk zoeken, en anders moest hij het op de hand doen.

Plakkerig en vies staat hij dan uiteindelijk voor Sir Puntjesman. Deze kijkt hem even halflachend aan.

"Wachtwoord?"
Wachtwoord? Hmm, hij heeft het nieuwe wachtwoord nog helemaal niet gehad. Met een beetje mazzel was het het wachtwoord van vorig jaar nog.
"Apensnot."

"FOUT!"

"Olifantensnot?"

"Fouter!"

"Ah, kom op, u heeft het nieuwe wachtwoord nog niet eens doorgegeven!"

"Klopt!"

De ridder glimlacht even zelfingenomen.

MUH. Hier had Luc geen zin in. Hij pakt zijn staf.
"Zeg op, vlerk," roept hij, zijn staf richtend op het schilderij.

"Nee!"

Luc mompelt een spreuk en er verschijnt een klodder verf op het doek. De ridder slaakt een kreetje en verspringt net op tijd zodat de klodder hem net niet raakt.

"Mis!"

Luc vuurt nogmaals, en de ridder ontwijkt de klodder weer.

"Ik zeg het lekker toch niet!"

Luc kreunt gefrustreerd. Dit kon nog lang duren...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 18:47 

OOC. Sorry voor het gebrek aan posts, maar ik heb het erg druk voor school en dat zal de rest van de maand niet beteren. Dus ik ga even een beetje fastforwarden.

Afbeelding

Alex is na een zeer uitgebreid feestmaal naar de slaapkamer vertrokken. Wist na zestien vruchteloze pogingen het wachtwoord te ontrafelen, na bij een ander schilderij te smeken. Het prinsessenschilderij een gang verderop weet altijd wel het wachtwoord te ontfutselen nadat ze hem een blik in haar decolleté gunt.

Alex heeft van de kans gebruik gemaakt om alvast het allerbeste bed te claimen bij het raam en heeft ook al zijn spullen een beetje klaar gezet en weggelegd. Niet vervelender dan voortdurend dingen nog uit je koffer te halen.
Ondertussen vraagt hij zich af waar zijn kamergenoten uithangen. Hij zal straks wel een uitgebreid verslag van ze te horen krijgen.
Alex gaat naar de leerlingenkamer en ziet Jules verdwaasd in een stoel zitten. Oh nee, hij zal zich die pesterijen toch niet te fel aangetrokken hebben..., denkt Alex met een spijtig gezicht. Jules verdiende die pesterijen niet. Als je met hem alleen was kon hij zelfs heel goed meevallen.

"Gaat het een beetje Jules? Wat is er?", vraagt hij aarzelend, niet wetend dat zijn klasgenoot net geweldig nieuws gekregen heeft.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 19:16 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian veegt zijn mond af met een servetje en staat dan op van de tafel. Sommigen zijn al vertrokken naar de leerlingenkamers en slaapzalen en dat klinkt Adrian niet zo verkeerd in de oren. Als hij veel eet wordt hij altijd een beetje loom en slaperig. Hij gaat de trappen op en al snel komt hij boven aan.

Al snel valt Adrians blik op Luc, die voor het portret van hun leerlingenkamer staan. Meteen zakt de moed Adrian wat in de schoenen en hij denkt al te weten wat er aan de hand is. Hij gaat bij Luc staan, werpt het schilderij een duistere blik toe en zegt dan: "Wil hij het wachtwoord weer niet vertellen?"
Adrian werpt weer een blik op het schilderij. Hoe moeten ze het wachtwoord nou weten? Er is niet echt iemand anders in de buurt.
"Koolzaad?" vraagt Adrian dan, maar de ridder lacht hem gewoon uit. Gefrustreerd haalt Adrian even een hand door zijn woeste haardos.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 19:44 

Afbeelding

Jules zit nog steeds verdwaast voor zich uit te staren als Alex vraagt wat er aan de hand is. Hij kijkt op en stamelt
'Ik ben, geloof ik, een soort van, ehm, Keeper...Tenminste, dat staat daar op dat papier.'

Hij gebaard naar het mededelingenbord.
En dan slaat de schrik hem om het hart. Het zal toch niet...?

'Tenzij...Het een grap is die Shawn en Matt hebben uitgehaald...'
Ja, dat zal het wel zijn, denkt hij terneergeslagen...

Hij veegt met zijn handen over zijn gezicht. Hoe kon hij zou uitvinden of het waar was wat er op dat papier stond...

Hij hoort wat commotie bij de ingang van de leerlingkamer en loopt naar de deur om die open te doen zodat Luc en Adriaan naar binnen kunnen.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: