Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:18 

Ik ook de scenes en achtergrond informatie over de mauraders, zo jammer :(

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:39 

De mensen die ik erover sprak, vonden PoA ook lastig te volgen zonder de backstory van de Marauders.

Ik vond het ook jammer dat de Snape quote, "DON'T CALL ME COWARD!" eruit gelaten was. Dat was zo belangrijk, omdat hij duidelijk geen coward was!

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:35 

Eerlijk gezegd miste ik in de laatste film heel veel Snape?

En die k*tfilm Half Blood prince heeft HET gevecht in heel de serie weggelaten en daar baalde ik zĂł hard van.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 22:45 

Lady Voldemort schreef:
En die k*tfilm Half Blood prince heeft HET gevecht in heel de serie weggelaten en daar baalde ik zĂł hard van.


Ah, hét gevecht? Ik vind The Battle of Hogwarts anders wel het gevecht van de hele serie. In ieder geval vond ik het wel jammer dat ze de dood van Dumbledore eruit hebben gelaten bij HBP. Ik vond de scene met het 'we doen allen onze wands omhoog' erg mooi, maar een begrafenis hoorde er gewoon bij vond ik.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 14:17 

Vind je? Ik vind dat die in verhouding korter duurt dan het gevecht in de Half-blood Prince. Daarin komen zoveel figuren naar voren (Vaalhaar, reuzen) en het was zo spannend. Ik hoop in ieder geval wel dat ze het goed maken met het gevecht van het laatste deel.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 14:23 

Jessica schreef:
Om eerlijk te zijn vind ik het weglaten van Peeves/Foppe niet zo erg, omdat ik die gewoon irritant vind. Dus daar rouw ik niet om =P

Wat ik wel heel erg mis, is het Snape/Marauders verhaal. In PoA zie je daar amper wat van. Volgens mij wordt daar niet eens uitgelegd dat James ook een animagus was. En dat hij dus veranderde in een hert en dat Harry's patronus dan een hert is enzo. En dan de haat tussen Snape en de Marauders. Die herinnering in OOTP sloeg ook nergens op =S Lily komt er niet eens in voor. Wat heel jammer is, omdat ik dat persoonlijk best wel belangrijk vind voor The Prince's Tale.

En dan de herinneringen van de Gaunt Family. Ik vind na Snape, Voldemort het interessantste personage, maar hij wordt totáál niet uitgediept in de films. Wat echt heel zonde is, want Voldemort is juist zo'n doordacht personage.


Hier ben ik het helemaal mee eens. Peeves/Foppe is irritant en ik ben blij dat hij niet in de films zit. De achtergrond van Snape/Marauders en de Hersenpanscí¨nes heb ik ontzettend gemist. Zo cruciaal in het boek en dan laten ze het in de film weg, terwijl ze er wel random scí¨nes insteken om het luchtiger te houden.

Wat ik gemist heb ik DH Pt 1 is Harry's vertrek bij de Dursleys. Dudley en Petunia vond ik daar wel aandoenlijk en ik had het graag in de film gezien.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:34 

zolang ze in DH2 maar Molly's zin behouden. :twisted:
'Not my daughter you B****!!'

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 1:29 

Ik vind het zo lastig om maar een ding eruit te halen in alle films mis ik wel wat (behalve deel 1)
maar wat ik vooral mis in pt1 van DH is de jacht op mudbloods en de hele politiek die je in het boek wel ziet (ik vraag me af of dat in p2 naar voren komt)

En ja in hbp de dood van perkamentus tja het was zo aprubt, en ik mis bill en deel 6 (en de scene op de ziekenzaal)
En marcel's ouders, dat ook hij het kon zijn....

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 10:33 

Lady Voldemort schreef:
Vind je? Ik vind dat die in verhouding korter duurt dan het gevecht in de Half-blood Prince. Daarin komen zoveel figuren naar voren (Vaalhaar, reuzen) en het was zo spannend. Ik hoop in ieder geval wel dat ze het goed maken met het gevecht van het laatste deel.


Dan moet ofwel ik ofwel jij beide boeken nog maar eens gaan lezen, maar The Battle of Hogwarts duurt in mijn ogen/mijn gedacht toch echt stukken langer dan het gevecht aan het einde van HBP. Het heet ook niet voor niets The Battle of Hogwarts, en daar doet echt iedereen mee. Maar dan ook echt. IEDEREEN. Het wordt in ieder geval het grootste gevecht van alle films, heb ik het idee, dus daar ben ik blij om.

@Deianira: Haha, inderdaad, die quote mogen ze zeker niet knippen xD.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 1:59 

Ik lees hier ook dat jullie een begrafenis hadden willen zien van Perkamentus. Ik geloof dat ik niet eens doorhad dat de begrafenis geskipt was toen ik de film net had gezien. Ik vond het veel erger dat ze er geen gevecht in hadden gedaan.
Ik vond die toverstokjes omhoog enzo eigenlijk veel mooier dan een begrafenis. Dit vond ik heel emotioneel en nu ''deden ze echt wat'' om hem de laatste eer te bewijzen dan alleen maar bij zijn begrafenis aanwezig te zijn. Maar ik had het natuurlijk niet erg gevonden als er wel een begrafenis zou zijn geweest, ik zeg alleen maar dat ik het niet heel erg mis.

Het gevecht miste ik dus wel. En de ''Don't call me a coward'' quote ook T_T Die hadden ze er echt in moeten laten. Want daar had zoveel emotie in kunnen zitten.

@Deianira: Ook mee eens, die MOET erin xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 8:46 

Ik zou ook heel graag het St Hilisto willen zien in de films.
Maar ook Foppe miste ik heel erg.
En ook het Sterfdag feestje van haast onthoofde Henk was heel grappig geweest

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 7:54 

Over de 1e 4 delen kan ik weinig meer zeggen of moet t overnieuw kijken, zat destijds ook nog niet echt op een forum.
Het is erg jammer dat er zoveel uitgelaten is want je mist toch heel veel.
Dit zijn die stukjes en weliswaar misschien meer:


Deel 5
1:de uitbarsting van harry tegen perkamentus op het eind.
2:de dooddoener die zo,n bol op z,n hoofd krijgt en een baby hoofd krijgt.
3:de spullen van de wemels die ze maakten was heel weinig.
4:Het haardvuur dat anders is.
5:de brief die voor petunia gericht was van perkamentus.
6:Hermelien die s.h.i.t opricht.
7:de opruiming van het sirius huis.
8:de klassen oudste die gekozen werden.
9:de verschillende kamers van departement mystificatie
10:sirius de hond die anders is.
11:sneeps herinneringen die te kort waren
12:het zwerkbal dat er niet was.
Denk dat er meer is maar weet ik even niet.

----

Deel 6:
Het begin met de minister zat er niet in op zich jammer maar vond het niet zo erg, al had ik de nieuwe minister van toverkunst wel willen zien.
Dst stukje dat toegevoegd was met harry in het cafe, is echt leuk :D overbodig maar jammer.
De hand van perkamentus werd even genoemd, maar in de hele film verder niet over gerept.
Ik had me draco's moeder anders voorgesteld maar zo erg is het niet.
Het stuk met oorlof de winkel is totaal anders gedaan. Ik miste tonks in het begin en hagrid ook wel beide zaten er nogal weinig in.
Het stuk met het nest is toegevoegd eigenlijk overbodig die brand waarom? in deel 7 komen ze er weer.. Denk om te laten zien dat je nergens veilig bent.
Fenrir de weerwolf had ik me totaal anders verwacht, Ik dacht meer wolverineachtig en dan nog erger.

In de hele film heb ik de onzichtbaarheidskleed gemist. :(
Ik miste ook stukken van de hersenpan (die er overigens ook anders uit zag) had ik echt willen zien, en waren belangrijk. En niks over de familie van voldemort of de gruzelementen. >:(

Slakhoorn was heel anders dan ik verwacht had, waar was z'n walrus snor z'n dikke buik en meer echt jammer. :(
Niettemin ron's vriendin had ik ook totaal anders verwacht, in het boek was ze toch vaker besproken maar in films niet te zien. Al is ze wel erg leuk om te zien leuk :D
Het stuk met de spin was wat anders bovendien die spin was veel groter, het was triest maar het was ook wat komisch.
De badkamer met harry en draco was totaal anders, denk ook meer voor de kleine kids was dat gedaan. Maar harry had z’n boek bij zich en sneep deed niets raar?
Daarna met de kamer van noodgeval is ook anders, nu is ginny erbij maar op zich vond ik het helemaal niet erg. Vond het zelfs heel gepast en erg leuk beetje romantisch zelfs, ginny samen met harry en dan die geheime kus. :D

De grot was ook een beetje anders gedaan, maar was heel spannend dat hebben ze uitstekend gedaan van komisch naar spanning. Het zag er heel knap uit en erg goed daar klaag ik niet echt om.
Maar de toren het was totaal anders dat was erg jammer, ene kant had het wel iets maar het boek was beter. Perkamentus zag er niet zo ernstig uit dan wat je in het boek leest. :( en de gevechten erna veel zat er niet in of was anders.
Sneep die harry ziet wtf? En dan een snelle dood alhoewel de val langzaam ging.
Het einde was erg anders maar dat met de toverstokken en de lichtjes was mooi gedaan, maar geen lied van de feniks heel jammer.
Super jammer dat de begravenis er niet in zit hopelijk in de volgende film, anders doe ik iemand wat!!
Ook al ging het wat snel, al om al was het toch een ontroerend einde zeker een traan waard.

-----

Deel 7 part 1

Wat ik mis en is weggelaten!
-Het stuk met de duffelingen mis ik had er in moeten zitten, omdat het wel mooi was zo het afscheid met dirk!
-Het Wemel krot stuk is veel te kort, goed ze hoefden niet alles te doen maar toch er mist veel.
-Het ministerie gedeelte ging ook snel mist ook wel belangrijke dingen.
-Met pippeling is het ook anders gegaan wel raar!
-Godric end, ging me toch wat te snel en was best kort, zodoende wel dingen weggelaten.
-Perkamentus z’n graf, niet gezien in de vorige film, echt een tegenvaller om het uiteindelijk alleen zo’n blok cement te zien! Ik had het veel mooier en grootser verwacht!

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 19:28 

Ik had graag meer willen zien van de flashbacks uit boek 5 en d eherineringen van Tom Riddle..Maar ja David Yates verknalde het weer hé


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 15:22 

Mijn grootste gemis was toch echt Hermelien's huiselfenrage. En sommige stukken Zwerkbal.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 12:40 

Jessica schreef:
Om eerlijk te zijn vind ik het weglaten van Peeves/Foppe niet zo erg, omdat ik die gewoon irritant vind. Dus daar rouw ik niet om =P

Wat ik wel heel erg mis, is het Snape/Marauders verhaal. In PoA zie je daar amper wat van. Volgens mij wordt daar niet eens uitgelegd dat James ook een animagus was. En dat hij dus veranderde in een hert en dat Harry's patronus dan een hert is enzo. En dan de haat tussen Snape en de Marauders. Die herinnering in OOTP sloeg ook nergens op =S Lily komt er niet eens in voor. Wat heel jammer is, omdat ikant Voldemort is juist zo'n doordacht personage.

_________________
''I have to go to Hogwarts, Hogwarts is my home!''


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme