Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:05 

Yay voor de Zwarts! Sirius was lange tijd mijn favo karakter, en zijn familie is gewoon awesome door zijn diversiteit in goed en kwaad.

De test:
Bellatrix Black (Lestrange) 54%
Regulus Black 54%
Narcissa Black (Malfoy) 50%
Sirius Black 50%
Andromeda Black (Tonks) 46%


Whahahahaha, Bellatrix op 1 ^^ Ik had eerder Sirius of Andromeda verwacht xD

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 12:51 

Andromeda Black (Tonks) 75%
Regulus Black 71%
Sirius Black 63%
Bellatrix Black (Lestrange) 58%
Narcissa Black (Malfoy) 58%

Okay, ik vind het eigenlijk niet zo heel veel zeggen dat Andromeda zo hoog staat, want ze zit amper in de boeken en dus moeten we in de test uitgaan van het beeld dat de maker van haar heeft. Dat Regulus zo hoog staat vind ik vreemd, want ik vind mezelf helemaal geen Reggie. XD

Ik vind de Blacks echt superintresant. Hoe hardcore pureblood ze zijn en dat ze daarin heel ver gaan (Minderjarigen en achterneven en -nichten met elkaar laten trouwen, mensen die anders zijn d'r uit kicken en straffen ect.). Eigenlijk zijn alle Blacks wel types die heel ver gaan om hun doel te berijken. Narcissa gaat dwars tegen Voldemort in om haar familie te beschermen, Sirius zou sterven voor zijn vrienden, Regulus sterft letterlijk voor zijn house elf, Andromeda verliest iedereen voor haar liefde voor Ted en Bella zou alles doen voor Voldemort. Ze hebben allemaal iets wat ze gewoon extreem interessant maakt.

Mijn favoriete Black is Narcissa. Ze komt heel bitchy over tegenover de buitenwereld, maar darentege houdt ze zielsveel van haar familie en liegt letterlijk recht in het gezicht van Voldemort om hen te redden. (Waardoor ik me afvraag, kan ze Occlumency of was Voldemort nou echt zo stom om niet ff te checken of ze wel loog? Misschien wel een leuk discussiepunt.)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 13:06 

Yay, testjes... =D

Bellatrix Black (Lestrange) 71%
Andromeda Black (Tonks) 63%
Regulus Black 46%
Narcissa Black (Malfoy) 46%
Sirius Black 29%

Hmm.. ik weet niet of het wel zo goed is dat ik op Bella lijk :')

Anyway, I love the Blacks.. Het is echt een awesome, but screwed up family xD Het is interessant hoe de familie in elkaar zit, en het feit dat ze trots op hun afkomst zijn, waardeer ik! Ook dat ze familieleden van de stamboom afbranden is eigenlijk best wel epic xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:23 

Jalf schreef:
Waardoor ik me afvraag, kan ze Occlumency of was Voldemort nou echt zo stom om niet ff te checken of ze wel loog? Misschien wel een leuk discussiepunt.

Ik denk dat Voldemort, zeker op dat moment, zo met zichzelf en z'n eigen awesomeness bezig is dat hij er geen rekening mee houdt dat er iemand van z'n volgelingen, en al helemáál niet de Malfoys, tegen hem zou liegen. Ik weet niet of je het stom moet noemen, misschien is kortzichtig beter xD Het lijkt me ook niet dat hij voor alles wat z'n volgelingen tegen hem zeggen ff in hun hoofd gaat kijken of het klopt, dan blijf je bezig.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 14:55 

Inderdaad. Ik denk niet dat Narcissa occlumentie kon. Ik heb zelf het idee dat alleen Bella dat kan en ook behoorlijk vaak gebruikt.

We weten redelijk veel van Bellatrix, Narcissa en Sirius. Maar Andromeda en Regulus komen minder vaak aan bod. Hoe zien jullie hen voor je? Hoe waren The Blacks vroeger? Op familiefeesten, maar ook gewoon bij het diner? Ik heb heir mijn eigen fanfictie fantasie over, maar die houd ik nog even voor me, want die is té OOC. (a)

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 16:08 

Narcissa Black (Malfoy) 63%
Andromeda Black (Tonks) 63%
Regulus Black 58%
Bellatrix Black (Lestrange) 46%
Sirius Black 42%

Nou, eh, leuk. xD
Ik heb niet zo heel erg veel met Narcissa verder, maar goed, ik herken mezelf ook niet echt in haar in vergelijking met de beschrijving die er stond verder xD. Tonks is misschien wel een meer logische keuze voor mij.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 23:36 

mijn uitslag was

    Andromeda Black (Tonks)
    67%
    Narcissa Black (Malfoy)
    58%
    Sirius Black
    54%
    Bellatrix Black (Lestrange)
    46%
    Regulus Black
    42%
weet alleen niet of ik blij ben dat ik 46% gemeen heb met bellatrix. Ik had eigenlijk ook zelf niet eens gedacht aan andromeda....
nu ja sirius vind ik ook niet geweldig, maar wel favo black.

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 16:05 

Narcissa Black (Malfoy)
71%
Andromeda Black (Tonks)
71%
Bellatrix Black (Lestrange)
63%
Sirius Black
46%
Regulus Black
33%

De Blacks zijn natuurlijk ontzettend fascinerend, vooral omdat er zoveel tegenstrijdigheid is. Aan de ene kant heb je de Ă­ÂĽberslechterik Bellatrix, maar je hebt ook de absolute tegenstander Sirius, maar beide hebben de eigenschap dat ze extreem loyaal zijn.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 13:52 

Andromeda Black (Tonks) 71%
Sirius Black 42%
Regulus Black 42%
Bellatrix Black (Lestrange) 38%
Narcissa Black (Malfoy) 38%

Ik vind de Blacks zeker een goede toevoeging aan de boeken, maar ik heb niks met ze xD Ik ben gewoon niet zo van de bad guys. Ik vind Sirius echt awesome, maar verder ben ik geen fan van ze.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 19:28 

^; Ik juist wel. Bijna al mijn favoriete personages zijn evil! Ik vind ze op een of andere manier gewoon interessanter. Ik bedoel, Bellatrix als voorbeeld, iedereen ziet haar als die gevoelloze tang, maar aan het begin van boek zes zien we wel dat ze Narcissa tegen probeert te houden. Ze had ook kunnen zeggen van ga maar en kan mij het wat schelen. Nu is het een kwestie van mening als je zegt dat ze het deed om de familie-eer niet nog meer te schaden (Andromeda, Sirius)

Verder ben ik altijd van mening geweest dat haar opvoeding (jeugd) haar gemaakt heeft zoals ze is, zoals bij iedereen.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Underneath Your BED >:D
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 19:03 

Nou eh, blijkbaar lijk ik het meest op Bellatrix, wat ik niet snap. (Toevallig begint haar naam met mijn tweede naam (Bella).) Ik heb soms nogal een kort lontje, maar net als haar ben ik nogal ehm... koud... Harteloos dus. Maar goed, ff over mijn favo personage, Sirius natuurlijk XD
Ben echt geobsedeerd met hem :-)
En ik vind het echt geweldig hoe hij in de boeken wordt beschreven. Hij komt heel stoer en knap over.
Op tweede plaats van mij favo zwarts staat waarschijnlijk Firminus Nigellus. Hij komt nogal melig over. Daarom. En derde plaats staat Bellatrix~

_________________
A short story...
Wormtail: PADFOOT! Ditch Moony! NOW!!!
Padfoot: Uh.... Why?
Wormtail: He bought a telescope to spy on you!!!
SOMEWHERE ELSE...
Moony: I bought a telescope to look at Sirius, the dogstar...
Prongs: XD


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:48 

Test boeit me niet zo, ik hoef t niet zo nodig te weten uiteindelijk maar 2 personen die ik te gek vind.
Sirius black, om al de redenen die harry ook heeft. En de man is een goeie oom en vechter.
Nee Bellatrix is het helemaal en ze hebben de goeie actrice ervoor uitkozen.
De manier van hoe ze is en kleedt, hoe ze vecht en bad ass bitchy is! heerlijk duivels en sluw en smachtend naar liefde. Er zitten zulke goeie stukken van haar in het boek. Waaronder en hoop dat het wel in de film zit, het eind gevecht met haar en Molly!

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 23:16 

Ik weet precies wat je bedoelt de Familie Black vond ik ook altijd al interessant! Zulke interessante Karakters en verscheidene verhalen en zo'n prachtige stamboom! Echt de beste tovenaarsfamilie ooit! Interssante karakters? ja zoals ;

- Regules Black
- Sirius Black
- Narcissa Black-Malfoy
- Bellatrix Black- Lestrange
- Firminus Nigilus

En gewoon het feit dat obsessie voor zuiver bloed..:p


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Spinner's End
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 0:29 

Oh ik heb dit topic 5 jaar geleden aangemaakt, wat leuk!
@Eva: Witch_Eva haha, wat leuk :D Ik vond Tops<3 echt heel erg on-cool op den duur, maar nu is ie gewoon vintage.

Anyways on topic:
Ik heb dit testje ook weer eens genomen en yes voor Bella, ik heb zoiezo een zwak voor dr. En Serius is ook een grote held :D Ik snap wel wat ik met Bella gemeen heb, voornamelijk: ambitie en passie voor wat ik doe en waarvoor ik leef en ik ben heel erg loyaal naar mijn familie en vrienden. Ookal had Bella misschien geen echte vrienden, loyaal was ze wel. Nog steeds een kleine obsessie met de Blacks.

Bellatrix Black (Lestrange)
63%
Sirius Black
54%
Andromeda Black (Tonks)
50%
Narcissa Black (Malfoy)
46%
Regulus Black
21%

_________________
Don't cry because it's over, smile because it happened


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 11:50 

Ik vind die familie echt zalig. Super ingewikkeld, plots blijkt dat die ene persoon ook familie is aan de Zwartsen. Zalig gewoon :D

Mijn favoriet is Sirius. Ik vind hem een warm persoon. Ligt ook een beetje omdat hij de beste vriend is van James en Lupos.
Bellatrix hoort natuurlijk ook bij mijn favorieten.
Lucius, natuurlijk is hij geen echte Black, maar hij is er wel mee getrouwd.
Andromeda is ook leuk, doordat ze de moeder is van Tonks.

Kan er iemand mij geheugen opfrissen en vertellen wat de Weasly's met de Blacks te maken hebben?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme