Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 13:32 

Malou schreef:
Qua karakter lijk ik het meest op Sirius Black.

*ik ben best wel koppig en trots
*ik ben snel op mn tenen getrapt
*ik ben behoorlijk vijandig/unforgiving naar mensen die mijn vrienden iets aan doen
*ik ben kinderachtig (a)
*ik ben wraakzuchtig en vind dat mensen moeten krijgen wat ze toekomt
*ik heb snel last van zelfmedelijden xD
*en de moodswings zijn ook aanwezig


Jezus, als je het zo zegt herken ik mezelf er ook echt in O.O Nooit gedacht, eigenlijk x'D

Dus voordat ik Malou's post las, dacht ik eerder aan Luna of Tonks. Ik ben niet dromerig per se, maar de meeste mensen bekijken me ook wel raar om mijn bevreemde gedrag. Ik kan van het ene moment op het andere over iets totaal anders beginnen en geloof ook heilig in dingen die anderen als onmogelijk zouden beschouwen. En naja, misschien is dat dromerig zijn niet helemaal waar, aangezien ik me in de lessen wel eens vaker inbeeld als een jonkvrouwe in nood, maar kom x'D Verder durf ik ook al wel eens tegen mijn computer, bestek, boeken, televisie,... te praten. x'D

Tonks... Naja, ik ben echt enorm onhandig. Struikel over alles, laat alles vallen etc.... En misschien ook nog wel Krinkel (wat was zijn Engelse naam ook alweer?) omdat ik niet altijd uit mijn woorden geraak.

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 14:03 

Duffie schreef:
Verder durf ik ook al wel eens tegen mijn computer, bestek, boeken, televisie,... te praten. x'D


Haha, dat doet me denken aan die keer dat jij hier kwam eten en dat jij tegen je mes en vork aan het praten was. Ah, the golden times.

Ik vind het heel moeilijk om te zeggen op wie ik lijk. Ik heb eigenschappen van verscheidene personages in me. Ik denk dat ik me dan het beste kan vinden in een personage waar niet zoveel over bekend is zoals Harry e.d. maar waar je meer een algemene indruk van hebt dan gedetailleerde beschrijvingen, zoals Angelina Johnson.

In Angelina Johnson kan ik me wel vinden. Ze is een Gryffindor (dus veronderstel ik dat ze wel van een gezonde portie avontuur houdt, dapper is en voor haar vrienden door het vuur gaat). Angelina Johnson is net als mij sportief (ze zit in het Quidditch Team) en kan daardoor best wel competitief uit de hoek komen. Als ze speelt, gaat ze voor te winnen. Ze maakte ook deel uit van Dumbledore's Army en streed mee in the Battle of Hogwarts, iets wat ik sowieso ook zou doen. Ja, ik denk dat ik me in haar personage kan terugvinden. :)

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 14:57 

Ik denk dat ik een combinatie ben van Luna en Neville - ik heb de intelligentie en creativiteit (en andersheid) van Luna, maar ook de onhandigheid en verlegenheid van Neville. Het zijn ook de karakters waar ik me het best bij kan inleven als ik ze lees (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 18:14 

Het is eigenlijk een moeilijke vraag. Ik vergelijk mezelf graag met Tops of Loena Leeflang. Alhoewel ik ook graag het zelfde gevoel voor humor zou willen hebben als Fred en George. De personages uit Harry Potter hebben allemaal 1 karakter waar ze erg in uitblinken en daarom is het moeilijk om onzelf te vergelijken met 1 van hen. Dat is wat ik denk tenminste :)

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 18:58 

Ik heb mij vaak geidentificeerd met Hermione en Lupin, toen ik jong was. Ik was toen nog een echte studiebol, net als zij, en ik was rustig, beheerst en lief, net als Lupin. Maar toen ik ouder werd, kon ik mij steeds moeilijker met iemand identificeren en dat heb ik nog steeds. :/


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 18:39 

Ik vind het best een moeilijke vraag.

Om te beginnen ben ik best leergierig, dus ik zou dan op Hermelien Griffel lijken. Maar ik ben ook niet zo heel erg bemoeizuchtig, dus ik zou van haar afwijken. Maar ik ben ook nogal ambitieus, dus ik zou Harry kunnen zijn. Ik bereik graag dingen op m'n eigen houtje en heb niet zozeer hulp van anderen nodig om dat te bereiken. "Als je iets wil, dan lukt het je ook" is een van mijn hoofdgedachten. Maar ik kan ook nogal sluw zijn als iets mij niet bevalt, of als iemand mij irriteert. Dan kan je mij dus met Sneep vergelijken. Of nogal sarcastisch reageren, en komt het gemeen over bij de ander terwijl ik het helemaal niet bedoel. xD

Dus ik denk ergens een neutraal persoon, maar ik weet zo even niet wie. @@


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 15:19 

Het is lastig om het bij een personage te houden, ik heb denk ik van enkele wel iets.
De meest die in de buurt komen zijn, Marcel, Ron, Hermelien maar dat was dan ook vooral op school. Ben sindien ook flink veranderd ik heb het nu nog, maar daar zullen Harry, Loena, Hagrid bij komen en vast nog wel een paar.

-Dromerig
-Leergierig
-Onderzoekend
-Flapuit en onhandig
-Boekenwurm
-Dierenvriend
etc..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 17:59 

Ik zou mezelf kunnen vinden in Hermione en in Cho. Twee verschillende dames, dat wel. Ik kan even slim zijn Hermione door overal een antwoord op te weten maar ik ben lang niet zo moedig als haar. Ik ben een heel stil iemand en huil écht vaak en dat maakt mij een kopie van Cho. Maar het is moeilijk om dat van jezelf te zeggen.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 13:22 

Dat weet ik eigenlijk niet zo goed.
Misschien lijk ik wel wat op Neville, heel onzeker maar toch altijd op een of andere manier proberen te helpen. Ook heb ik wel iets mee van Luna, beetje dromerig en onhandig, een beetje vreemd.
Maar echt moedig ben ik niet, dus Harry zeker niet.
Wel ben ik iemand die altijd doorzet om goede resultaten op school te hebben maar ik ben niet moedig genoeg om Hermione te zijn.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: De nog niet ontdekte planeet
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 13:25 

Ik lijk erg op Loena. Ik ben wat dromerig, en veel mensen vinden me een beetje gek. Maar daar trek ik me niks van aan. Ik geloof in m´n eigen dingen en houd van m´n eigen dingen! Maar van Sirius heb ik ook wel wat weg, en ik heb even veel humor als Fred :D En ik ben moedig, volgens anderen.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 15:19 

ik denk marcel lubbermans want ik ben een beetje kneuzig.
maar ook qwa uiterlijk want ik ben een beetje bol (wel minder dan marcel) enheb zwart haar.
ik ben ook erg snel bang. ik schrik vooral heel erg.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2012 9:59 

Ik denk dat ik een combinatie ben van Marcel en Sirius Zwarts.
Marcel omdat ik onwijs verlegen ben maar ook onhandig.
En Sirius dezelfde redenen als Malou zegt.
Ik ben ook kinderachtig, heel koppig, snel op m'n tenen getrapt en vijandelijk.

_________________
That is the second time you have spoken out of turn, Miss Granger, five more points from Gryffindor for being an insufferable know-it-all.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2012 13:31 

Malou schreef:
Qua karakter lijk ik het meest op Sirius Black.

*ik ben best wel koppig en trots
*ik ben snel op mn tenen getrapt
*ik ben behoorlijk vijandig/unforgiving naar mensen die mijn vrienden iets aan doen
*ik ben kinderachtig (a)
*ik ben wraakzuchtig en vind dat mensen moeten krijgen wat ze toekomt
*ik heb snel last van zelfmedelijden xD
*en de moodswings zijn ook aanwezig

Ik heb hier een keer vaker geweest en toen vond ik het nogal moeilijk om te zeggen wie ik was, ik herkende me eigenlijk in niemand echt, maar OMG toen ik dit las dacht ik echt van, jeetje dat ben ik!! Ik vind Sirius een leuk personages, so i don't mind, ook al moet ik dan toegeven dat ik snel last heb van zelfmedelijden, nogal wraakzuchtig ben etc. XD

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 19:49 

Ik kan me vinden in Hermelien, zo slim en betweterig. Ik kan me vinden in Luna qua uiterlijk en dromerigheid. Ik kan me ook vinden in Tops, wegens onbenulligheid en onhandigheid.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 21:23 

Ik kan mezelf wel terugvinden in Lupin..of Sirius...maar meer Lupin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme