Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:32 

Zoals de titel van dit topic al zegt, hier hebben we het over huisdieren. De meest cruciale vraag is natuurlijk: heb je huisdieren? Waarom wel? Waarom niet? Welke heb je? Hoe heten ze? Geef je ze vaak genoeg eten? Of zorgt iemand anders eigenlijk voor ze? Kortom: alle interessante vragen die men zich afvraagt rondom huisdieren.

Dan ga ik maar van start. Ik heb twee katten. De ene kat, bij papa, komt eigenlijk nooit het huis binnen en is ondertussen 9 jaar en heet Sloeber. De minst interessante kat eigenlijk, want ik heb er helemaal niks mee. M'n andere kat daarentegen heet Luna, ze is nu 3 en ze is helemaal geweldig! í¶ Ik vind het echt de mooiste/liefste kat van heel de wereld en ze is gewoon helemaal cool ofzo. Ik post nog wel es een foto ofzo.

Verder heeft m'n vader ook nog een aquarium met warmwatervissen, maar die zijn niet zo interessant. En ik heb ook nog ooit een hamster gehad, maar die is er helaas niet meer. God rest his soul. Een poll komt nog wel.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:38 

Hmm ... ik heb 2 kanaries en die zijn al aanwezig genoeg.
1 kanarie heb ik zelf gekocht omdat mijn andere dood is gegaan en de andere heb ik van de dochter van de vriend van mijn moeder gekregen.
Haar vriend (die dochter van de vriend van mijn ma) vond dat ie teveel herrie maakte en wilde ´m al los laten in de natuur dus heb ik tegen Mijn ma's vriend gezegd dat als hij dat wilde doen, de vogel beter naar mij kon.
Die heeft een naam. Spikey en de andere heeft cis een naam gegeven nl Draco.
Draco krijgt van mij elke ochtend een stukje brood en Spikey krijgt snoepzaad.
Het leuke van deze 2 beestjes is dat ze zelf vragen/aangeven wat ze willen. Willen ze water (als ik dat een keertje vergeten ben) gaan ze bij het bad zitten, willen ze iets lekkers gaan ze bij het snoepzaadbakje zitten.

Af en toe wordt ik wel knetter van ze hoor. Zit je net tv te kijken of zit je te bellen, gaan ze knetterhard fluiten. Ik kan mezelf dan niet eens meer horen denken.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:40 

@Helen: Dat ken ik. Een vriendin van me had ook een kanarie en die maakte echt zo'n verschrikkelijk kabaal O.O

Wij hebben een hondje thuis. Een beagle met twee kleuren ^^ Bicolor? (Of hoe noem je dat?) Hij heet Rex en is goddelijk schattig. Hij trekt vaak van die Droopey-koppen, zoals mijn bomma dat noemt, en kan dus echt enorm zielig kijken. Hij is nog maar een kleine acht/negen maanden oud en is echt geweldig.

We noemen hem ook wel eens de Rexinator omdat hij eigenlijk alles "terminates" dat hij tegenkomt. Van de 'Dag Allemaal' tot mijn leerstof voor mijn grootste vakken op school.

Ik zal later ook nog wel een foto posten, aangezien photobucket even niet meewerkt :')

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:43 

Ja, wij hebben ook huisdieren. Bij mijn ouders dan, want op mijn studentenkamertje mag ik geen huisdiertje *sob* . We hebben 7 honden, 5 katten en 2 vogeltjes. Dus ja, we hebben er wel wat. xD

De katten zijn echt mijn ding en zijn in principe mijn zorg, maar wanneer ik op mijn kamer ben, dan doet mijn moeder dat. Wat ik heel lief van haar vind. De jongste heet Nirvana, die is obviously vernoemd naar de band. Hoewel ik ze allemaal geweldig vind, is dat wel lichtelijk mijn oogappeltje. Ze kan onwijs chaggerijnig zijn, maar vaak is het een enorme knuffel. En ze haalt onwijs streken uit, ze is echt stout. Wat ik dus wel leuk vind.

Daarnaast zorg ik ook nog voor één van de honden volledig wanneer ik thuis ben. Dat is de nieuwste aanwinst, een chihuahua (verder hebben we herders xD). Onwijs leuk beestje, hij heet ZoomZoom. Hij zit graag op schoot, maar is nog liever bezig met nieuwe dingen leren. Ik train met hem behendigheid, wat hij erg leuk vindt. Met Reflex, waarvan ik dus mijn nick heb, train ik ook. Ze weegt ruim 20 kg, maar ligt het liefste op schoot. :love:

En dan nog 2 zebravinkjes. Arie en Bruidsjurk. :mrgreen: De laatste is wit, vandaar de naam xD .

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:52 

Ik heb altijd al heel veel huisdieren gehad. Bij mn ouders hadden we 2 katten, waarvan 1 20 is geworden en de ander 14. Daarnaast hebben we geiten gehad, die weg moesten omdat ze teveel herrie maakte volgens de buurt. We hebben 3 sierduiven gehad (t was eerst een koppeltje dat vervolgens een kind kreeg), maar die waren uiteindelijk door roofvogels gepakt. We hebben ergens in de 20 konijnen gehad, allemaal aan ouderdom gestorven. We hebben kippen gehad, ook allemaal aan ouderdom gestorven. We hebben 2 salamanders gehad, 1 ging dood en toen hebben we de andere los gelaten in de vijver van m'n oom. We hebben ratten gehad, allebei dood gegaan aan tumors, wat niet ongewoon is bij tamme ratten. We hebben 2 gerbils gehad, allebei aan ouderdom gestorven. We hebben een stuk of 4 hamster gehad, die elkaar steeds opvolgde nadat ze stierven aan ouderdom. We hebben een parkiet gehad, ook gestorven aan ouderdom. EN we hebben kwartels gehad, die zijn weggelopen.
OHJA, en ik heb 67 guppen gehad, maar die heb ik weggegeven aan de dierenwinkel, omdat t er teveel werden en ik werd er moe van.

Momenteel hebben mn ouders een parkiet die de vorige is opgevolgd, een kat, een konijn en kippen. De enige van die beesten die nooit 'van mij' is geweest, is de kat. Die hebben ze namelijk aangeschaft toen ik al uitwonend was. @@

Zelf heb ik 2 katten, een russische dwerghamster en 2 valkparkieten. De valkparkieten had ik al toen ik nog bij mn ouders woonde, dus die zijn mee verhuisd. De rest heb ik naderhand aangeschaft. Ik wou altijd al eigen katten en ik had zelfs de namen voor beide al jaren in mn hoofd.

Afbeelding
Apple, een vrouwke van ongeveer 5. Ze komt uit het asiel, dus haar exacte leeftijd is niet bekend, maar aan de hand van t gebit schatten ze dan de leeftijd. 't is een kruising tussen mactabby en schildpad qua kleur.

Afbeelding
Mittens, een vrouwke van 7 maanden. Deze komt ook uit het asiel, kheb dr een aantal weken geleden gehaald.

Afbeelding
Riza en Hugo, vrouwke en manneke, allebei 2 jaar.

Afbeelding
Villa (spreek uit Via), vrouwke van ongeveer 8 maanden ofzo.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 6:04 

Charlie schreef:
De ene kat, bij papa, komt eigenlijk nooit het huis binnen en is ondertussen 9 jaar en heet Sloeber.

Zielig dat dat beestje nooit binnen komt. Mag het niet? :( Misschien is dat beestje wel veel interessanter als het af en toe eens binnen mag... xO Hoe zien je katjes eruit? *hint voor foto xO*

Reflex schreef:
De katten zijn echt mijn ding en zijn in principe mijn zorg, maar wanneer ik op mijn kamer ben, dan doet mijn moeder dat. Wat ik heel lief van haar vind.

She better does! @@ Stel je voor dat ze ze uithongert.

Anyway. Als ik het over huisdieren moet hebben, dan kan ik kort wezen. Ik heb bij mijn ouders een hond. Het is de derde hond die we gehad hebben en het is waarschijnlijk ook het laatste beest dat binnen komt. Het is een mini-maltheser die waarschijnlijk de kleinste ooit is en al minstens vier jaar dood had moeten zijn. Maar het blijft maar leven. Ik ben benieuwd hoe lang hij het nog rekt xD Want voor rashonden is het niet zo evident om 15 jaar te worden, blijkbaar. Onze eerste bastaardhond is uiteindelijk 21 geworden. Onze tweede is overleden aan de gevolgen van een hersentumor op zijn 12de.

Ik heb niet echt bonding met het dier. Nooit gehad ook niet. Ik weet niet waarom. Hij is ook nooit van "mij" geweest. Ik heb eigenlijk geen enkel dier gehad dat van "mij" was.

We hebben er ook wat "last" mee, momenteel. Het zal waarschijnlijk zijn leeftijd zijn, hoor. Maar hij jankt van zodra hij alleen thuis is, zeker als mijn vader weg is, al is hij maar even de kamer uit, terwijl hij dat vroeger niet deed. Alleen als mijn vader 's morgens vertrekt naar zijn werk, is hij stil. Maar dat is al 15 jaar routine xD Het is zelfs zo erg geworden dat hij ons 's nachts uit bed jankt en dat we hem dan mee naar de slaapkamer moeten pakken. Dan ligt hij altijd bij mijn zus haar voeten. En is hij goddank stil.
Hij doet zowel zijn grote als kleine behoefte terug in huis, komt het niet altijd meer vragen. Of hij komt het vragen en dan moet hij uiteindelijk toch niet. En hij heeft een voorliefde voor plastieken zakken. Als er toevallig eentje rondslingert of op de grond staat, gegarandeerd dat je hem terugvindt in een gele plas.

Hij heeft ook geen tanden meer xD Deels mijn, deels zijn fout. Hij is een beetje achterlijk, zie je. Ik heb hem over de jaren heen al vier keer tanden uit zijn bek gestampt terwijl ik aan het dansen was. Duidelijk geen hond van Pavlov geweest. Tenzij hij het natuurlijk leuk vind om tanden uit zijn bek gestampt te krijgen. Anyway. Het gaat nu dus niet meer xD

Mocht ik later ooit het geluk vinden om in een huis te wonen, kan ik mezelf eindelijk een kat aanschaffen. Want dat wil ik wel, ook al heb ik er geen ervaring mee. Ik ken niet veel van rassen en kleuren maar ik wil een rosgestreepte! xD En - als ik een partner vind met makkelijke werkuren - een labrador retriever. Blond/crí¨mekleurig please! Ze zien er zo leuk uit! ^^ Maar ik zou niet willen dat het beest te vaak en onregelmatig alleen moet zitten en te weinig uitgelaten zou kunnen worden.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 18:07 

ik wilde al héél erg lang een cavia, dus deze had ik vorig jaar gekocht. alleen ging Jeanette Percy na twee weken al dood. :( nu durf ik geen nieuwe meer.

Afbeelding



en ik had samen met mijn beste vriend een hamster, Prinses Priscilla, maar nu heeft een ex-huisgenoot hem omdat we haar niet meer mee konden nemen.

Afbeelding

Afbeelding

_________________
    becausegryffindors
      RAWRS better.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:37 

Ik heb een kat genaamd Nala! <3 Zij is erg lief. Voornamelijk omdat ze een voorkeur voor mij heeft. Ze is bij mij veel aanhankelijker en liever dan bij mijn ouders of andere mensen. [a] Nala is zo'n 7 jaar oud. Wij hebben in ons gezin altijd al een kat gehad en ik ben ook echt een gigantisch kattenmens, dus ik vind het geweldig dat we een kat hebben. Als ik op mezelf zou wonen zou ik denk ik ook een kat nemen.

Daarbij heb ik ook een keer vissen gekocht in de kleine vijver buiten. Het waren 6 vissen en ik heb geen flauw idee of ze nog leven. xD We hebben namelijk veel reigers in de tuin en die vreten de vissen ook op. Ze heten trouwens Jonas, Luna, Edward, Niels, Daniel en Patricia. Heel origineel he. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 20:02 

Jesus Mou, je hebt echt veel beesten gehad xD

Ik heb katten gehad, en eigenlijk nooit iets anders. Euhmja, mn zusje had een goudvis, maar zo'n ding tel ik niet mee als huisdier. XD"

Bij mijn geboorte hadden we een poes genaamd 'Lady'. Ik herinner me er vrij weinig van, maar ik geloof dat ze zwart was, met wat witte toetsjes. Daarna redde mijn moeder een verdrinkende kat uit de sloot van het Vondelpark, en die hadden we in huis genomen. Schijnt Zazu te hebben gegeten (naar die vogel uit de Leeuwenkoning). Mijn moeder vertelde dat Lady kort daarna waarschijnlijk uit jaloezie weggelopen is, ze is nooit meer teruggekeerd of teruggevonden. Ik kan het me niet herinneren, though.

Daarna kregen we Simba : D M'n moeder wilde een rode kater, en op de een of andere manier kregen we een lapjespoes ;__; Maar ik had als kleine Dea m'n zinnen al gezet op de naam 'Simba', vandaar dat de poes een mannetjesnaam kreeg xD

Die heeft een paar keer geworpen, en de hoeveelheid kittens en alle namen ervan weet ik allang niet meer... wel dat we er volgens mij eentje Scar hadden genoemd :')

Simba kreeg later ook nog een dochtertje Nala, waarna ze beiden vrij snel aan mijn oom weggedaan werden omdat mijn kersverse stiefvader bang was voor katten.

Daarna gingen we op een boot wonen, en daar hadden we zo'n last van ratten en muizen dat we, ondanks stiefpa's angst, weer een kat namen. Hij was door de eigenaren 'Smee' genoemd (Captain Hook), maar we hebben hem ongeveer een dag nadat we hem hadden Sieppie genoemd. Ik was 5 of 6 toen we hem kregen. En we hebben hem nog steeds (; Hij is nu om en nabij 11 jaar. Hij kreeg later een nierfaal en werd ernstig ziek. De dierenarts voorspelde dat hij slechts 8 zou worden, dus onze tijger houdt het nog wel even uit.

Siep&Ik
Siep heeft vreemde slaapgewoontes...

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:18 

@Agenia: N'ahww, Siep slaapt lief (:

Een maand na mijn geboorte kregen we een kat, door mijn broer omgedoopt tot Brommie. Hij was altijd mijn beste vriendje en voelde het op de één of andere manier altijd aan als ik verdrietig was. Dan kwam hij bij me liggen en me troosten <3. Zo'n twee jaar geleden is hij overleden aan een tumor in z'n neus. Mis hem nog steeds zwaar en was een jaar geleden nog niet klaar voor een nieuwe kat, maar wil er nu toch wel weer één hebben. Mijn ouders willen er geen meer en ik mag er geen in mijn studentenkamer, dus daar baal ik best wel erg van.
Wel hebben we nog een konijn bij mijn ouders, Snuffie. Hij is dik, oud en nogal...nouja, een mannetje. :P Hij is al zo'n 8 jaar oud, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het nog vol gaat houden. Hij ziet eruit alsof hij nog wel een paar jaar mee gaat, maar voor een konijn is hij al oud, dus ik weet het niet.

Stiekem wil ik ook nog wel een hamster hebben. Gewoon als liefde op mijn studentenkamer, maar ik weet niet of ik dat durf te doen, aangezien ik daar geen dieren mag hebben.

Foto's:
Mijn konijntje: http://twitpic.com/2to65g
En onze kat, toen hij nog jong was: http://twitpic.com/2lm5sm


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 10:45 

@Allemaal hieroven: Schattige foto's :D

Ik heb ook een aantal huisdieren gehad, maar niet zoveel vergeleken met Malou. xD Om te beginnen hebben we heel veel konijnen gehad. Volgens mij drie tegelijk. Toen gingen we dus op vakantie (ik was 5 ofzo), toen we terug kwamen, waren er twee dood. Eentje leefde nog. Geen idee hoelang hij/zij nog geleefd heeft. Daarna kregen we twee goudvissen, opeens gingen ze ook dood. Ze lagen op hun rug in het water, en vroeg aan mijn moeder: "mama, zijn Knabbel en Babbel dood?" xD Vervolgens werden ze door de wc gespoeld. :(

Toen hebben we weer een konijn genomen: Vlekkie. Volgens mij werd ze wel 'n beetje oud, zo'n 9 jaar. Maar ik heb eerlijk gezegd niet goed om haar bekommerd: ze zat buiten, kreeg wel voer, werd wel af en toe geaaid en that's it. Heb nu wel 'n beetje spijt van eerlijk gezegd. Toen ging ik op vakantie, toen overleed ze. Blijkbaar gaan konijnen en op vakantie gaan niet goed met elkaar.

Vervolgens kregen we een hond.. In 1999, dus ik was 8. Het was een Berner Sennenhond <3 Wat zijn dat voor mooie honden. :o Naja, hij heette dus Igor. Op gegeven moment was er zoveel spanning in huis, waardoor hij zichzelf helemaal ging kapotbijten en dus grote/lelijke wonden had op zijn bil/rug. Mijn ouders lagen ook in scheiding daarna, toen hebben ze besloten de hond weg te doen. Hij ging in Gelderland wonen bij hun nieuwe baasjes, waar hij alle ruimte had en een grote tuin/natuur/bos/whatever waar hij lekker kon rennen. 1,5 jaar later zijn we even op bezoek geweest, want we misten hem wel een beetje. En hij herkende ons nog! Hij wilde weer met ons mee terug naar huis, was wel een emotioneel moment. Maar een halfjaartje later is hij overleden aan botkanker (nu krijg ik rillingen nu ik dit typ :o). Ik heb nog 2 foto's van hem in mijn kamer staan, want ik mis hem af en toe wel. Hij werd 8 jaar oud ongeveer.

Toen hebben we een papegaai genomen. Hij was van mij. De naam was Livingstone, we weten niet wat het was, dus hebben we een onzijdige naam gegeven xD Maar vermoedelijk was het een meisje. Maar op gegeven moment werd ze ziek. Ze werd helemaal bol en pluizig, wilde niet geaaid worden etc. Toen zijn we ermee naar de dokter gegaan, blijkt ze dus infectie te hebben in haar keel (kropje zeg maar). Daardoor at ze bijna niks, dronk ze bijna niks. Ze moest antibiotica toegediend krijgen, maar dat beest vertikte het. Ze ging in je vinger bijten. Een dag later overleed ze. Ze ligt nog ergens in de buurt begraven. ^^

En nu hebben we 2 katten :D We waren in Frankrijk, toen hadden we erover dat ik toch wel graag een kat wilde. Toen hebben ze een eten/drinken-bakjes gekocht in Frankrijk en 1 dag nadat we terug waren, zijn we meteen naar de asiel gerend xD Toen hebben we een wit/zwarte-kater genomen. Hij heette eerst Sjonnie en zat er nog net paar daagjes. Hij komt van een huis met andere 15 katten waar de eigenaar is overleden (15 katten?!), in ieder geval, ik heb het idee dat hij wel gelukkig bij ons is. :D Hij heet Kanjer. Toen hadden we het idee dat er nog iets ontbrak in huis: we wilden er nog een. Maar dan een vrouwtje :D Dus zijn we 1,5 jaar later naar een asiel geweest en hebben we een vrouwtje gekozen. Wel lief. Ze is bruin met zwarte stippen zeg maar. Ze was 4 jaar toen, hoe oud nu, geen idee. 7 ofzo? Ze was heel erg bang, waarschijnlijk is ze met een stofzuiger o.i.d geslagen door de vorige baasjes. Ze is erg bang als we stofzuigen namelijk. Maar ze weet nu wel dat we haar niks aan doen, maar af en toe rent ze wel weg. Of als we langs lopen, duikt ze onder de tafel. Dus slechte ervaringen denk ik. Ze heet Dotje trouwens.

De 1ste kat, Kanjer, had eerst problemen met zijn nieren. Hij had nierstenen. Dus hij stond bijna op het punt dood te gaan aan urinevergiftiging (hij kon dus niet plassen, voor duidelijkheid), dus wij naar de dierenarts. Hij gaf ons 2 keuzes: hem laten inslapen, of hem een vrouwtje maken. Daarbij zou zijn plasgaatje breder zijn waarmee hij beter kon plassen en nierstenen weg zouden spoelen. We hebben toch voor dat laatste gekozen, omdat we hem echt wilden houden. En nu is het dus een vrouwtje. xD

Foto's:
Livingstone
Dotje & Kanjer
Igor

Nu ik dit allemaal typ en de foto's van m'n hond weer terug kijk, krijg ik 'n beetje tranen in mn ogen xD


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 21:40 

Eva schreef:
Ik heb een kat genaamd Nala! <3


hahaha wij ook! ik heb twee katten.
een poes, nala hebben we vanaf oktober/november 2009 zewas toen heel klein 7/8 weken oud echt zo een pluisebolletje
en een kater, mopper die kwam in januarie 2007 of 2008 ik weet het niet meer, we hebben hem uit het asiel gehaald en hij was toen ongeveer twaalf jaar. het asiel wist het niet zeker.

mopper is een echte mopperaar, we hebben hem niet zo genoemd maar het past hem wel, ondanks dat hij moppert is het wel echt een knuffelkat (het duurde wel even maar nu vertrouwd hij ons) hij gaat bij iedereen op schoot zitten.

Nala is een bang aangelegde poes en je mag haar alleen heel soms aaien, als ze op bed ligt vind ze het wel weer prima. Behalve mijn stiefvader (die geeft ook eten) hij mag haar tillen aaien en ze komt ook bij hem zitten, niet op schoot maar achter zijn rug.

heb vroeger ook een hond en een kat gehad, de hond Rocco vanaf mijn 2e en toen ik 11 was kwam de kat koesman erbij. Toen ik 14 was gingen die allebei binnen 3 maanden dood, mijn hond was 13 de kat een jaar of 18 (denken we)
eerst ging de hond dood en toen ging het ineens ook heel slecht met de kat... :(

de foto's komen nog kan ze nu niet uploaden

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 19:55 

Eigenlijk ben ik steeds vaker geneigd te zeggen dat de kat mij heeft. In veel gevallen is dat ook wel zo. Ze zeggen niet voor niets "the world is from cats you know, they let us own them just for show" en "honden hebben baasjes, katten dienend personeel.
Maar goed, hier in huis woont dus een oranje kater, luisterend naar de naam Bommel (Jodocus Miauw van Kattendijke)... het moet niet gekker worden. Hij is ongelooflijk eigenwijs en heeft zo zijn eigenaardigheden.
Zo wil hij eigenlijk alleen maar op mijn hoofdkussen slapen, het liefst op het hele kussen. Drinkt hij uitsluitend water uit de badkuip, het liefst wanneer net iemand gedoucht heeft. Heeft hij een voorliefde voor slapen en knuffelen.
Maar, hij komt heel vrolijk naar je toe gerend, alleen wanneer je waagt hem te aaien, dan hangt hij in je mouwen of je broekspijpen.
Kortom, dit is onze kater met een jeugdtrauma!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 12:47 

@Aisling: Haha die foto is echt leuk! heerlijk nieuwsgierig.

Pfoe wij hebben altijd wel heel veel huisdieren gehad.
De dieren die we vroeger hadden:
konijn Nijntje - Poes Bengel - Poes Soepie - Eend Alfred - Konijn Pluus - Cavia Flugel - Hond Bob - Geit Gijsje - Geit Sipje - Geit Sopje - Hamster Knabbel - Dwerg papagaai Pino - Poes Moffel - Woestijn ratje Lodewijk en eentje Suzie - Kip Frederique

En de dieren die we nu hebben:
Is een konijn zonder naam en kippen zonder naam:P
2 poezen: Pim en Piertje
en een herdershond: Rooz
Daar is een heel leuk filmpje van. Toen was er een schaap van de kinderboederij in onze achtertuin. Wij waren heel bang dat onze hond het schaap aan zou vallen. Maar kijk Hier maar wat er echt gebeurde:



Hieronder een hele lieve foto van Piertje en Rooz

Afbeelding

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 21:03 

Vroeger 3 goudvissen en een hamster gehad, maar altijd een kat of hond gewild maar zat er niet in. Maar nu bij m'n vader en z'n vrouw 2 katten.
2 heilige birmanen, zo lief en schattig broer en zus, zus zwart gezicht en broer lijkt op een tijgertje.
Nachtsluipers, goeie jagers ook al zijn ze huisdieren, zeer lenig en statig.
Erg mooi, lief, schattig, en waren cutie jonkies.
En nu luie beesten. :lol: ach t zijn nacht dieren en zo onderhand ook wel 10 jaar.
Maar nog steeds vol verassingen, en wat minder dol op elkaar de ene keer en dan weer poes lief erna.

Afbeelding
Afbeelding

Recentere foto's.

Afbeelding
Afbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme