Geplaatst: ma feb 14, 2011 0:13

Shawn knikt als hij Matt's idee hoort. Misschien heeft Naomi het inderdaad geleaked! Die gedachte maakt weer een hoop woede in hem los. Maar then again, misschien was het die editor van het krantje. Dus, ja. Wie weet. Hij kijkt naar Matt en zucht lichtelijk. "Yup, we moeten haar terugpakken." Dit is vanzelfsprekend, uiteraard. Shawn is misschien geen wraakzuchtig persoon, maar dit gaat net iets te ver. Vervolgens komt Flor erbij zitten. Shawn grijnst lichtelijk als hij haar opmerking hoort. "Yeah, maar in ieder geval zegt het niets slechts over dit." Shawn gebaart daarbij op een quasi-sexy manier naar zijn eigen lichaam.
Dan komt ook Alex erbij, en die komt met zijn paal-danseres opmerking. "Stiekem was dat mijn ambitie, ja," zegt hij op een dramatische wijze. "En toen ik eenmaal daar buiten stond, kon ik de paal niet weerstaan!" Alex wilt (net zoals iedereen) weten wtf er is gebeurd, natuurlijk. Hij wilt net aan de gang gaan, en het verhaaltje vertellen nu Naomi er nog niet is, als Luc met zijn bijdrage aan de laten-we-Shawn-maar-half-belachelijk-maken parade. Hij glare't naar hem. "Ik schaam me nergens voor," zegt hij met een autoritaire stem. "Het is vervelend, ja, om in zo'n licht geplaatst te worden. Maar daar blijft het bij!" Want natuurlijk mag niemand weten dat Shawn dit eigenlijk gewoon heel erg k*t vindt allemaal.
Christine wilt weten wat er is gebeurd en Lea ook. Aimée is de enige die in ieder geval met wat zinnigs te zeggen komt! "Precies!" zegt hij tegen haar. "Als het Joost ofzo op de voorpagina was, dan waren jullie blind by now!" Hij schenkt haar nog een extra glimlach, want Aimée is deel van zijn long-term plan om Naomi te dwarsbomen.
"Alright, jullie willen weten wat er is gebeurd?" Shawn gebaart dat iedereen hun hoofden bij elkaar moet zetten, als ze willen horen wat er was. "Naomi. Ze heeft me erh- vriendelijk gevraagd of ik naar het Quidditch veld wilde komen om 00:00. Eenmaal daar hebben we flink wat gezoend - en ik wil het niet horen! Ik wil niet horen dat ik dat niet had moeten doen, of whatever! Ze is hot, okay? Hoe dan ook, het zag ernaar uit dat het een stapje verder zou gaan, maar toen heeft ze me wreed vastgebonden aan de paal, in de kou. Vervolgens is ze ervandoor gegaan, waarna Maxime me heeft gevonden. Tegen die tijd was ik blauw van de kou, en Maxime's aanwezigheid zorgde voor een hele hoop awkwardness. Het was vreselijk," voegt hij eraan toe. Want dat was het ook hoor D:
Shawn leunt achteruit op zijn stoel, nu hij zijn verhaaltje verteld heeft. "En jullie zijn mijn vrienden, dus ik verwacht jullie support. En ik verwacht ook dat jullie het Naomi duidelijk maken dat jullie aan mijn kant staan. Ik zou hetzelfde voor jullie doen!" Deze opmerking is vooral voor Luc en Aimée, omdat hij van Matt, Christine, Lea, Alex, Florence en Adrian toch wel weet dat ze weten dat hij hen als vriendjes beschouwt. En Casey is er nog niet, maar hij weet wel dat ze hem zal supporten. En Cam is er trouwens ook niet, maar die haat hem. En Joost is blah.