Charlie schreef:
La Vie en Rose
Die keek ik deze ochtend en dat was ondertussen de derde keer. Ik vind die film helemaal geweldig. Sowieso vind ik Edith Piaf interessant, maar vooral de vertolking door Marion Cotillard vind ik echt fantastisch. Srsly, als je de film nog niet gezien hebt. Ga hem kijken. Je wordt gelijk verliefd op Marion en die liefde gaat nooit meer weg. Daarbij heeft de film ook een mooie structuur die in mijn ogen geen moment verveeld. En de muziek is sowieso al geweldig, dus dat is alleen maar hele leuke extra.
Oh, die wil ik dus echt graag zien. Maar ik kan die nergens meer vinden. :C Ze hadden hem bij de Free Record Shop, maar toen heb ik hem niet gekocht. Toen ik daar vorige week was, toen hadden ze 'm niet meer of zo.

Ik ga morgen nog eens kijken of hij er weer staat (wie weet heb ik scheel gezocht ofzo!).
De laatste film die ik gezien heb is 'Brokeback Mountain'. Die heb ik al vaker gezien, maar... Het blijft een geweldige film. Ik vind dat dus echt een hele mooie film, mooi verhaal. Mooie beelden. Ik hou van films met mooie beelden. Waar ze naast het verhaal ook nog van die artistiekerige stukjes hebben. En daarnaast... Heath Ledger. Jake Gyllenhaal. Awesome.