Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 14:38 

Ik heb net The Ghost Writer gezien. Ik had er teveel van verwacht, want ik vond er dus echt niks aan. Ik vond hem saai en langdradig. Ook had deze film echt een gebrek aan spanning. Ik had dan ook het idee van waar heb ik de afgelopen 2 uur nou naar gekeken. Ik zag het einde al meteen aankomen, maar vind het alsnog geen bevredigend einde. De film duurt al 2 uur, maar door de lange, saaie dialogen lijkt het veel langer. Vind het een wonder dat ik hem uitgekeken heb xD Maar ja, je kan niet iedere film goed vinden :')

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 16:45 

Gnomeo & Juliet. Leuke verwijzingen naar Shakespeare, leuke humor en mooie, toegevoegde details. Aanrader!

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 16:49 

@Jalf: Ik vond Queen of the Damned echt super! De film dan. Anne Rice haar boeken... Daar ben ik ooit aan begonnen, maar heb die nooit uitgelezen :P

Tuck Everlasting

Geweldige film vind ik dit <3 Ik kijk hem al eeuwen en word hem werkelijk nooit beu. Ik ben zo blij dat hij nu op prime staat. Dat wil zeggen dat ik hem minstens een paar maanden kan opvragen, in plaats van het internet af te zoeken naar een goede versie van deze film. Ik moet echt ooit dat boek te pakken zien te krijgen :P
Het einde vind ik ook werkelijk fantastisch. Al zou ik niet weten hoe ik zelf zou kiezen. Voor eeuwig leven of niet?

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 17:02 

Duffie schreef:
@Jalf: Ik vond Queen of the Damned echt super! De film dan. Anne Rice haar boeken... Daar ben ik ooit aan begonnen, maar heb die nooit uitgelezen :P

Tuck Everlasting

Geweldige film vind ik dit <3 Ik kijk hem al eeuwen en word hem werkelijk nooit beu. Ik ben zo blij dat hij nu op prime staat. Dat wil zeggen dat ik hem minstens een paar maanden kan opvragen, in plaats van het internet af te zoeken naar een goede versie van deze film. Ik moet echt ooit dat boek te pakken zien te krijgen :P
Het einde vind ik ook werkelijk fantastisch. Al zou ik niet weten hoe ik zelf zou kiezen. Voor eeuwig leven of niet?

Queen of the Damned vond ik eigenlijk niet zo leuk =) Maar Tuck Everlasting is práchtig. Dat deuntje dat fluit mijn vriendin nog heel vaak. Ik niet, want ik kan de wijs niet houden xD Maar als klein meisje vond ik deze film echt zo mooi. En die jongen vond ik altijd leuk xD Het einde vind ik ook fantastisch, maar wel héél erg zielig =(

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 23:35 

Duffie schreef:

Ik denk dat QotD op zich wel leuk is als je de boeken niet van te voren hebt gelezen. Toegegeven, de film ziet d'r allemaal wel heel erg gelikt uit en als je het verhaal niet kent is het allemaal wel spannend enzo. Ik had echter daarvoor de 2 boeken waarop de film gebasseerd is gelezen (The Vampire Lestat en Queen of the Damned) en dan kijk je d'r toch wel anders naar. Ik zag gewoon voornamelijk heel veel dingen die niet klopte of miste. (bvb, Marius die Lestat gemaakt heeft en heeft hem alles over het vampier bestaan geleerd, in de boeken is Lestat gemaakt door Magnus, die vervolgens direct zelfmoord pleegde en Lestat aan z'n lot overliet, wat nogal kind of a big deal is in de boeken.)

Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Queen of the Damned een leuke film zou kunnen zijn, maar het is gewoon een slechte verfilming. Daar zit wel een verschil tussen, vind ik.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 22:41 

@Jessica: Ja, joh. Mijn vader wordt er echt gek van dat ik die film nog niet beu gezien ben x'D En hij blijft er ook op doorhameren dat het eerder voor kinderen is, maar pfft. Pech voor hem [a]
@Jalf: Precies. Daarom dat ik ook het boek niet wil lezen. Dat zal waarschijnlijk de hele film voor me verpesten...

Team Spirit

Er gaat niets boven een goede Vlaamse film, zo nu en dan. Hij is werkelijk één van de oudste Vlaamse films die ik me kan herinneren die ik heb gezien. En ik vind hem nog steeds even geweldig. Al kan hij natuurlijk niet toppen an de nieuwere, zoals Loft, Dossier K en Windkracht 10 enzo. Maar hij blijft gewoon super leuk om naar te kijken.

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 17:57 

Red
Bruce Willis. <3 Ik vind het een leuke film, maar echt actie vond ik het nou ook weer niet..

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 18:26 

HP and the Deathly Hallow @@ ik heb hem op mn computer staan :twisted: Ik kan niet wachten tot hij eindelijk op dvd/blueray uitkomt :nerd:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:45 

A Walk to Remember

Ik heb me deze keer weten in te houden. No tears.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 23:48 

13Hrs
Zooo slecht xD Echt waar, ben je zo'n domme Tom Felton-fangirl als ik en je wilt al zijn films zien? Sla deze over. Hij staat trouwens leuk om de voorkant en zijn naam staat er leuk op enzo, maar hij komt wel 10 minuten in beeld xD Dat weerwolf-ding is vreselijk slecht en ook het acteren is niet goed en de personages zijn héél erg hatelijk. Enige leuke was dan dat ik Tom even kon aanschouwen xD

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 15:18 

ik heb dinsdag drive angry gezien,
sla deze maar over want echt goed is ie niet, het is dat nicolas cage erin speelt en hij is gewoon een degelijke acteur maar hat verhaal is niet goed en dat het 3d is voegt ook niks toe aan de film ze dan er helemaal niks mee. Het is gewoon leuk vermaak als je toch niks te doen hebt maar voor het verhaal moet je het echt niet gaan kijken..

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 22:12 

Elizabethtown
Volgens mij heb ik alleen The Lord of the Rings en PS I Love You vaker gezien dan Elizabethtown (: Ik vind dit zo'n heerlijke film! Ik word er altijd vrolijk van. Ik had 'm al een tijdje niet meer gekeken en ik had er opeens zo'n zin in. Heerlijk. Orlando Bloom, Kirsten Dunst, goeie muziek, een road trip, romance en drama - what's not to like?

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 23:19 

Pottergirl schreef:
Elizabethtown
Volgens mij heb ik alleen The Lord of the Rings en PS I Love You vaker gezien dan Elizabethtown (: Ik vind dit zo'n heerlijke film! Ik word er altijd vrolijk van. Ik had 'm al een tijdje niet meer gekeken en ik had er opeens zo'n zin in. Heerlijk. Orlando Bloom, Kirsten Dunst, goeie muziek, een road trip, romance en drama - what's not to like?

Hmm echt waar? Dan moet ik deze film misschien maar een tweede kans geven :') Ik heb deze namelijk gekocht toen ik helemaal in mijn OMGORLANDOBLOOM<333 fase zat en ik vond er vervolgens niet veel aan. Maar ik ben nu ouder en ik kan drama nu sowieso beter waarderen. Dus ik ga hem snel nog eens kijken en dan laat ik hier weten of ik van gedachten ben veranderd!

Ik heb net Toy Story gezien. Ja, heel slecht, maar ik had 'm nog nooit gezien xD Ik vond hem leuk. Vind het heel jammer dat ik deze niet in mijn kindertijd heb gezien. Ik weet zeker dat ik hem fantastisch had gevonden. Deel 2 en 3 staan ook op het programma =D

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 14:51 

Jessica schreef:
Pottergirl schreef:
Elizabethtown

Hmm echt waar? Dan moet ik deze film misschien maar een tweede kans geven :') Ik heb deze namelijk gekocht toen ik helemaal in mijn OMGORLANDOBLOOM<333 fase zat en ik vond er vervolgens niet veel aan. Maar ik ben nu ouder en ik kan drama nu sowieso beter waarderen. Dus ik ga hem snel nog eens kijken en dan laat ik hier weten of ik van gedachten ben veranderd!

Zeker doen! Ik heb Elizabethtown ook meerdere malen gezien en het is echt een beauty van een film. Hij is niet grappig of wat dan ook, het is een lief en mooi drama. Het heeft fijne muziek en een rustig verhaal - jep, I love it. Maar ik vind Orlando en Kirsten ook fijne acteurs, dat helpt :)

Mijn laatste film is Tangled. Die was zo gaaf <3 Echt waar. Ik vond hem echt helemaal geweldig. Het sprookje is wel gemoderniseerd en wat aangepast (want sprookjes zijn normaal vaak gruwelijk xD), maar er is echt veel van het verhaal bewaard gebleven. Rapunzel is weer een typische Disneyprinses, maar toch wel wat moderne stoerheid eraan. En Flynn! Je moet van hem houden. En natuurlijk de typische figuurtjes, ditmaal in de vorm van Pascal en Maximus :) I like it <3

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 12:01 

Ik heb net Elephant afgekeken en ik ben er echt helemaal stil van. In de film volg je een aantal jongeren op een 'gewone' schooldag. Er wordt geroddeld, gesport, etc. en er is niets waaruit blijkt dat dit geen normale dag is. Totdat er twee jongens gewapend binnen komen...

De film is licht gebaseerd op de schietpartij op Columbine High en vooral de laatste 20 minuten zijn verschrikkelijk om aan te zien. De film heeft wel een hele aparte stijl, je ziet de jongeren eigenlijk maar heel even en je krijgt geen tijd om een band met ze op te bouwen, maar ik vond het wel wat hebben.
Echt heel mooi.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: